Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Skoda Fabia 2

9. 1. 2006 15:51
Skoda Fabia 2
Co poviete na dizajn novej Fabie2? Jej obrazky su v nemeckom AutoBilde 01/2006?
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2006 16:08
Bez nadpisu
for more Info see

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2006 16:08
Bez nadpisu
and

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2006 16:34
Bez nadpisu
Zaujimave su aj plany na pohonne jednotky:

1.2l 3valec,benzin 70PS

1.6l 4valec,benzin 86PS, 126Nm

1.4l TDi 3valec, 70PS/155Nm alebo 80PS/195Nm

1.4 FSi Turbo 125PS, 200Nm

1.4 TSi Turbokompresor, 170PS/240Nm pre RS

1.9TDi 105PS/250Nm od r.2009 rovnako silny 1.6 Common Railo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miro84"
9. 1. 2006 17:29
Bez nadpisu
cekám až bude kombík bude těžké rozhodování mezi 1.4 TSI a 1.6 ¨TDI CR
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miro84"
9. 1. 2006 17:32
Bez nadpisu
doufám, že bude i kombík RS
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2006 17:43
Bez nadpisu
Děs a hrůza. Hybrid na stávající podvozkové plošině. Zlatá současná Fabie...
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2006 17:48
Bez nadpisu
Vypadá to jak dnešní Fabie s připláclou střechou a tak nějak nabývám dojmu,že to dopadne jak s Octavkou,kde zběžným pohledem nejde rozeznat novou od staré.Jako facelift dobrý,ale jako nový model? 8-s

Roomster ač se mi nelíbí,má něco do sebe aspoň v tom že je nezaměnitelný,tohle je pouze ohraná písnička,ač možná pro Škodovku šlágr.Měli by víc pamatovat na to že i šlágry se jednou ohrají.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "NiceOne"
9. 1. 2006 18:43
Re: Re:
nabývám dojmu,že to dopadne jak s Octavkou,kde zběžným pohledem nejde rozeznat novou od staré.

Proc nejak vyrazne menit osvedcenej design kterej se dobre prodava? Nechapu. Skodovky si kupuji spis konzervativni ridici, kteri klasickej design spis oceni.
neregistrovaný "kvak"
9. 1. 2006 19:10
Re: Bez nadpisu
akokolvek nato pozeram stale v tom vidim Swift a nie je len tym ciernym A-stlpikom... ale keby to mal byt vnutri taky skok dopredu ako stara oktavka a nova, tak som ticho. ved sa nechajme prekvapit, mozno aj roomster nebude nakoniec taky multiplovy (to akoze skaredy >:D ) ako teraz vyzera na tych spy-fotkach...
neregistrovaný "one-z"
9. 1. 2006 18:09
Bez nadpisu
Fabie je vcelku dobrá, roomster je dobrej, akorát se mi nelíbí jak nenavazují boční skla a zadní světla byly lepší na studii. Ale ty motory jsou hrozný :x líbí se mi 1.4tsi ale ta bude cenově trochu jinde. Nas**ly mě jako u současný verze,že do ní nedaly starou dobrou 1.6mpi - nejvhodnější motor.

one-z
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibharos"
9. 1. 2006 19:44
Bez nadpisu
a co porovnání Fabia 2 = zmenšený Fiat Stilo?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ultiman"
9. 1. 2006 19:59
Re: Re:
jj tomu nerikam novy model...pride mi to ze od kazde automobilky ukradli nejakou cast...ale podle me na zivo nemusi vypadat zas tak hrozne dokonce bych rekl ze vypada trosku ziveji nez ta soucasna...neni tak usedla...skoro az se mi chce rict ze vypada sportovneji >:D rozhodne bych to ale nenazyval jen faceliftem jako nekdo niz protoze ikdyz jako celek pusobi podobne kolem a kolem puvodniho nezustalo skoro nic 8)
neregistrovaný "El Carlos"
9. 1. 2006 21:15
Re: Re:
Mě se spíš při pohledu na tu červenou verzi dostává na jazyk Renault Megane
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
9. 1. 2006 21:22
Re: Re:
Myslím že to už nebude najpredávanejšie malé auto.Grande Puntu nesiaha ani po výfuk... :)
neregistrovaný "macho1"
23. 1. 2006 14:55
Bez nadpisu
design spatny neni, paleta motoru taky nevypada spatne... ovsem pokud z toho neudelaji kombi, tak je to pro me nezajimave. a vzhledem k te snizujici se strese by me zajimalo, jak by to kombi dopadlo :-) jinak motor 1.4 FSI 125 PS vypada zajimave, ovsem pri strategii skodovky si za to nechaji dost nechutne zaplatit, navic ten vykon je zrejme udany pro Natural 98 a docela by me zajimalo, jak si motory FSI vedou s N95.
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2006 15:39
Bez nadpisu
FSi ma podla nemeckeho Autobildu pokles vykonu pri N95 okolo cca. 3.5%...

pocitove to nie je poznatelne....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ultiman"
23. 1. 2006 16:20
Re: Re:
no...kdo rel ze vypada nova fabka jako facelift necht se podiva na fotky 207...holt modely co se prodavaj dobre a trvale tak se prodejci boji zhledska designu menit nak zasadne...navic fabie se nikdy nesnazila vypadat nadcasove...je to proste konzervativni levny hatchback ;-)
23. 1. 2006 18:15
Bez nadpisu
speedy.gon: Jestliže budu brát rozdíl mezi 95 a 95 V-Power, tak tam je "matematický" rozdíl mizivý a přitom subjektivně jde motor lépe do otáček, malinko se zlepší zátah a dost sníží spotřeba. Potom rozdíl mezi 95 a 98 by mohl být větší.

207 a Fabia II jsou designem mimo "módu". Prostě facelift s ne moc povedenými prvky - Fabia střecha, 207 předek s kapotou. Ale upřímně: pořád je 207 hezčí než nové Clio...
Rozbalit vlákno
3
23. 1. 2006 22:10
Re: Re:
Ak by vás to zaujímalo, tak na mojej stránke www.railweb.sk v sekcii Škoda je krivka motora 1,4 TSI porovnaná s tromi motormi VW.

Keď sa tu rieši N95 vs V-power 95. Spotreby si už roky zapisujem podľa tankovania, aj tie, čo ukazuje PP (pre porovnanie). Sám som oba benzíny testoval dlhodobo, teda na jeden druh paliva som najazdil vyše 25.000 km a potom aj na ten druhý a žiadne zlepšenie výkonu, spotreby či čohokoľvek iného som nezaznamenal. Po skončení pokusu som sa teda vrátil zase k N95 a zase žiadny rozdiel.
neregistrovaný "macho1"
24. 1. 2006 16:13
Re: Re:
ad Diamant & krivky motoru: je skvele to videt takhle pohromade. co se tyce fabie (benzinu), tak jsem vysledoval nasledujici:

- do 3 tis. otacek je vykon motoru podobny (vsechny 1.2 a 1.4) 34-37 kW

- 4 - 4,5 - 5 tis. otacek, tam uz je to dane, ale prijemne me prekvapila 1.4 MPi 50 kW, ktera uz od 3 tis. ot. ziskava vyrazne navrch nad 1.2 HTP 47 kW

- v pripade tociveho momentu prekvapily obe MPi, ktere se hodi pro pohodovou jizdu po okreskach (kroutak okolo 2,5 tis. ot.)

- naopak kolem 3 tis. ot. uz jsou MPi nastejno s HTP, ktere tady kulminuji

- a od 3 tis. ot. vyse pak uz dominuji 16V, kdy 55 kW kulminuje na 3.800 ot., coz se hodi pro pohodovou jizdu po dalnici (cca 140 tachometrovych)

- prekvapila i 16V 74 kW, ktera si drzi kroutak i pres 5,5 tis. ot., coz pri vykonu pres 70 kW dava slusnou rychlost i dynamiku (zejmena pokud se na to slapne pri 4,5 tis. ot.)

celkem dobre se pak podle potreb vybira motor.
24. 1. 2006 21:51
Re: Re:
Mezek - ja som tiež testoval na Felicii Combi 1,3 MPI. Najskôr som najazdil na benzín JET Natural 95 presne 9.999 km. Spotreba bola 6,96. Ale OK, je to ešte zábeh, keďže auto bolo nové. Potom som jazdil na Shell N95 a najazdil som ďalších 21.072 km so spotrebou 6,79. Potom sa objavil V-power 95, tak som nasledujúcich 26.117 km jazdil na toto palivo so spotrebou 6,84. Takže je to zhrua to isté. Pritom štýl jazdy sa nezmenil a ani trasy, po ktorých som jazdil. Motor pracoval rovnako, dokonca aj maximálka bola na chlp rovnaká, taktiež ustálená spotreba pri nejakej rýchlosti bola zhruba rovnaká. Pritom som to vždy posudzoval oboma smermi pre elimináciu protivetra či stúpania vozovky. Taktiež som bol z V-poweru nadšený, keď sa objavil, ale keď som nabiehal viac a viac km, tak sa moje nadšenie strácalo. Potom nasledovalo 16.395 km zase na Shell N95, ale tu už spotreba stúpla na 7,25. Ale je jasné prečo - mal som už aj druhé podstatne silnejšie auto, ktoré som využíval mimo mesta a Felicia ostala už len na poflakovanie sa po meste. Myslím si, že tieto merania sú dostatočne dlhodobé, aby mali istú vypovedaciu hodnotu. Ja už na V-power nejazdím dosť dlhú dobu a nemám problémy. Okrem toho som to nasledujúce auto (benzínovú Fabiu) 2x meral na brzde, a výkon prekračoval výrobcom stanovené hodnoty a časom, po najazdení viacej km sa ešte dvíhal. Taktiež sme na brzde experimentovali so zvyšovaním oktánového čísla paliva (došiel som tam s temer suchou nádržou - presne za týmto účelom) a záver je ten, že u vozidla so vstrekovaním a katalyzátorom je výkon na kW rovnaký, či má 95 alebo 101 oktánov. Takže ja už tankujem len a len N95 na značkových pumpách. Howgh!

macho - vďaka za pochvalu. Inak sa ti tie výkony nejako poplietli. Fabia nemala nikdy 34 kW. Asi si myslel 40-50 kW, keď uvádzaš 1,2 a 1,4. Ale inak moje praktické skúsenosti tie krivky potvrdzujú, presne ako píšeš, 1,4 MPI je vhodné na pohodovú jazdu tak do 3000 ot., kde dokonca ďaleko prekonáva napr 1,4/74, hoci tento motor je sprevodovaný viac do ľahka. Takže netreba hodnotiť len výkon, ale aj sprevodovanie a ako sa zdá, ešte ani to nestačí a treba aj skúšobnú jazdu. Ja som pôvodne chcel 1,4/74, dovtedy som len príležitostne jazdil na otcovom 1,4 MPI a po jazde s tým 1,4/74 som bol celkom sklamaný.
neregistrovaný "tv"
24. 1. 2006 00:48
Bez nadpisu
Nova fabia - zadok sa mi paci, uz nie je taky nedorobeny. Tie zadne svetla su konecne lepsie ako na starom modeli HB (ci uz tie pred alebo po facelifte), ktore vyzeraju - nemozem si pomoct - pokakane. Akurat ten efekt kozich oci si mohli nechat pre seba.

Strecha a stlpiky sa mi vobec nepacia.

Ak budu motory naozaj take, ako su tu prezentovane, tak sa Fabia konecne zase vrati medzi normalne auta a nie tie s imidzom superlacneho trojvalcoveho otrhanca.

Diamant: konecne pocujem niekoho fundovaneho potvrdit aj moje presvedcenie ohladom tych "superbenzinov". Aj ked som osobne V-pover apod. skusal iba vynimocne, takisto som si ziaden rozdiel nevsimol.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
24. 1. 2006 00:51
Bez nadpisu
Uff, a teraz som si vsimol: ten vyrez na vyfuk trochu prehnali. Nepaci sa mi.
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2006 08:53
Bez nadpisu
Diamant: No vidíš. Já jsem porovnával na Felicii 1,3 MPI a na Puntu II 1,2/8V. Po městě je rozdíl ve spotřebě kolem 0,5 l., mimo město až 0,75 l./100 km. Schválně jsem nakazil i několik lidí v mém okolí a všichni mi potvrdili nejen nišší spotřebu, ale i klidnější chod motoru, lepší starty, lepší - rychlejší vytočení motoru a i lepší tah. Zkoušeno na Octavii I 1,6, dalších dvou Feliciích 1,3 MPI, Toyotě Yaris 1,0, Corolle /tam nevím jaký motor/ a Escort 1,6. Jo a Škodě 105. Aby byl rozdíl postřehnutelný je potřeba najezdit na V-Power víc než 5000 km. Největší rozdíl byl znát na Feliciích a 105. Ten benzín je postupně vyčistil od usazenin.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "macho1"
24. 1. 2006 15:59
Bez nadpisu
ad Diamant & V-Power: skvele, ze to nekdo dlouhodobe testoval. taky jsem zkousel, ale jenom na nadrz a nepresvedcilo me to. resp. slapalo to dobre ovsem odpovidalo to beznemu kvalitnimu N95. to "kvalitnimu" musim objasnit - ja zase dlouhodobe sleduji kvalitu benzinu u ruznych cerpacek/znacek. srovnavam prumernou spotrebu na stejnych/podobnych trasach za podobnych podminek (pocasi/naklad) a jizdniho stylu. je to sice hodne priblizne, ale spatny benzin se pozna zvysenim spotreby o 0,5 litru/100 km a vice. vhodna testovaci trasa je napr. D1 (pokud to nestoji), kde si motor vezme sve a horsi benzin okamzite zveda spotrebu a zhorsuje dynamiku ve vyssich otackach. dalsim typem je jizda na spotrebu po okreskach, kde se spatnym benzinem ke svemu minimu nemam sanci priblizit.

abych to shrnul - jsou lepsi a horsi znacky, nicmene i v ramci znacky zalezi na konkretni pumpe, takze zadna velka vyhra. nejcasteji tankuji u omv - u vetsiny cerpacek jsem byl spokojeny, ale jsou i takove, kde ne. mohl bych preferovat i jinou, ale asi jsem konzervativni (nebo liny :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
24. 1. 2006 22:15
Bez nadpisu
Takisto si myslim, ze tankovat vacsie oktanove cislo nema absolutne zmysel, pocitac ho jednoducho nevyuzije, lebo nema dovod preco a takisto lebo kompresny pomer je dany primerane k odporucanemu benzinu.

Podobne vselijake tie "vylepsene" 95 oktany, to su produkty viac prospesne pre hlavy vodicov ako pre motory aut. :-)

No a ked mi to este Diamant potvrdil pozorovanim, tak to beriem za pismo svate, nepoznam lepsieho a doslednejsieho detailistu a odbornika.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "macho1"
25. 1. 2006 09:30
mozna zalezi na motoru...
ad diamant & spotreba: napadlo me, ze u tech vyssich oktanovych cisel mozna zalezi taky na motoru. takove felde 1.3 MPi to je mozna jedno - viz nase zkusenosti. nicmene 4V na valec pripadne moderni FSI by z toho neco mohly dostat. otazkou je, jestli to stoji za ty prachy...

ad vykony motoru: mel jsem namysli, za pokud fabii vytocim na 3 tis. otacek, tak budu dostavat od vsech motoru 1.2 a 1.4 zhruba stejny vykon v rozmezi 34-37 kW (pri techto otackach), takze pokud jsem pohodar a nehonim to, tak je uplne jedno, jestli mam MPI, HTP nebo 16V. naopak na dalnice uz se hodi 16V a pokud si chci uzit dynamiky i ve vyssich rychlostech tak 16V 74 kW.

taky jsem si vcera nasel chvilku a mrknul na tve stranky o skodovce - ty krivky jsou super. doposud jsem tajne touzil po 1.6 FSI 85 kW v nove oktavce... (teda 2.0 FSI by bylo lepsi, ale taky drazsi.) ale ted s klidnym svedomim pujdu do 1.6 MPI 75 kW a treba i v puvodni oktavce (zalezi, jak dlouho ji jeste budou prodavat :)

jinak ti docela zavidim, ze si dokazes doladit fabii k obrazu svemu. to chce bud umet, nebo mit znameho, ktery to umi :-) nebo mit stesti na servis, ktery to umi a dost penez.
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2006 10:54
Bez nadpisu
FSi s N98 so spotrebou nieco urobi...samozrejme smerom nadol, ale je to cca. 6-7percent a pri cene drahsej o 10percent/l(v DE), dost zanedbatelne...keby som mal ine podmienky ako mam, tak asi by som ju tam nedaval, pretoze ide len a len o marketing....a hranie na nase city....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
26. 1. 2006 23:37
Bez nadpisu
nicmene 4V na valec pripadne moderni FSI by z toho neco mohly dostat.

Neviem ako FSI, nepoznam detaily, ale u atm. motorov zalezi najma na dvoch veciach, ktore urcuju oktanove cislo:

- zvoleny kompresny pomer, ten je dany konstrukciou motora a bez vonkajsieho zasahu sa neda zmenit

- predzapal - ten je dany mapou vstrekovania a zmenit sa da iba jej zmenou (chiptunning).

Urcujucim faktorom je hranica vybusneho spalovania namiesto plynuleho horenia (tzv. "klepanie ventilov"). Cim vyssia kompresia a predzapal, tym skor nastanu podmienky pre vybusne spalovanie. Cim vyssie oktanove cislo, tym je vyssia hranica vybuchovania.

A jednoducho pokial pocitac ma z vyroby nastavenu mapu, ze spaluje N95 a to za tych a tych podmienok, tak nema preco zvysovat predzapal a teda nema ako vyuzit potencial benzinu s vyssim oktanovym cislom. Naopak, pri detekcii klepania sa predzapal znizuje - to sa prejavi pri natankovani benzinu s nizsim oktanovym cislom.

Ak sa mylim, Diamant ma rad opravi alebo doplni, ze?
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2006 08:10
Bez nadpisu
FSI - přímé vstřikování benzínu - potřebuje vyšší oktanové číslo benzínu pro ideální práci v ustáleném režimu. Tehdy spaluje "chudou" směs. Takže je sice schopen pracovat i s 95, ale výkon, toč. moment i spotřeba jdou dolů /u spotřeby nahoru/.
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2006 20:25
Re: Re:
macho - ja som to myslel tak, že nemá zmysel tankovať benzín s vyšším oktánovým číslom, než predpisuje výrobca. V uvádzanom prípade to bolo 95 oktánov.

Bol by si prekvapený, že 8V motory sa správajú do cca 3500 otáčok lepšie, než tie 16V, hoci konkrétne 1,4/74 je sprevodovaný viac doľahka, takže by to malo byť ešte živšie. A nie je.

Jednoznačne voliť 1,6/75 ak ide o úsporu. Ale ak by boli nejaké korunky navyše, tak odporúčam 2,0 FSI, s tým je radosť jazdiť. Je mimoriadne kultivovaný a pritom výkonný.

Vďaka. Tú Fabiu som si poupravil sám. Nie som priaznivec tuningu, takže som volil len také umiernené úpravy.

speedy.gon - presne tak, ten rozdiel v spotrebe je menší, než rozdiel v cene paliva, takže aj podľa mňa na N98 nevyplatí.

tv - je to tak, to vyššie oktánové číslo zabraňuje samozápalom, ktoré vznikajú najmä pri vyššom kompresnom pomere. U motorov FSI je vyšší kompresný pomer, ale čiastočne sa to eliminuje rozprášením paliva do spaľovacieho priestoru, čím sa zmes vo valci ochladzuje. Ale taktiež samozápaly vznikajú aj vtedy, keď je motor veľmi prehriaty. Obvykle u malých motorov s veľkým výkonom (napr. 1,4 16V/74 alebo 1,8T/132 kW). U motorov FSI je ale ešte jeden dôvod pre používanie vyššieho oktánového čísla. N98 obsahuje menej síry. A síra je problémom, ak motor pracuje v ochudobnenom režime. To ale v prípade motorov FSI platí jedine v prípade Octavie Combi 4x4 2,0 FSI. Jedine táto pracuje v takomto režime. Ostatné verzie FSI (ako 1,6, tak aj 2,0) pracujú len v homogénnom režime.
neregistrovaný "tv"
27. 1. 2006 23:10
Bez nadpisu
Ked uz hovoris o tych chudobnych zmesiach, pridam jeden volne prelozeny a znacne zredukovany vytah z jednej mudrej knizky.

Skoda, ze Chrysler stal financne v 70-ych rokoch tak zle, ze uz horsie nemohol. Vdaka zlemu manazmentu a kopcu inych procesov jednoducho nemali peniaze na nic. Ale zato mali najlepsie robehnuty vyskum (aj to ich stalo tie obrovske peniaze, ktore uz dlho predtym nemali), lepsie ako ostatni dvaja z Velkej trojky.

Uz vtedy mali vraj hlboko preskumany a zdokumentovany proces spalovania chudobnych zmesi, aby vyhoveli sprisnujucim sa emisnym limitom, presnejsie najma Californskym. Dosahovali este lepsie vysledky, ako GM v kombinacii klasickeho spalovania + katalyzator (Chrysler to dosahoval bez katalyzatora a tusim aj bez elektronickeho riadenia). Treba este poznamenat, ze to znizovanie emisii cestou spalovania chudobnej zmesi neslo na ukor zvysenej spotreby, skor naopak.

Ale pretoze nemali tie stalepotrebne peniaze a stali ani nie pred, ale uz hodne za ciarou bankrotu, neboli schopni implementovat svoju technologiu do seriovej vyroby a tak sa GM stalo leaderom v oblasti znizovania emisii vdaka konkurencnej katalyzatorovej technologii. Chrysler teda aj napriek niekolkorocnej vynimke z plnenia emisnych predpisov podlahol a taktiez musel implementovat katalyzatory.

Je to skoda, lebo keby to nebol musel Chrysler vzdat, asi by dnesny motorovy svet vyzeral technologicky trochu inac a mozno by nas ani ta ropna kriza nezasiahla uz tak skoro, mozno by sme este par rockov mohli mat lacnejsi benzin.
Rozbalit vlákno
1
28. 1. 2006 08:24
Re: Re:
No keby amíci znížili svoju enormnú spotrebu, tak určite by prišla ropná kríza neskôr. Ale pokiaľ viem, tam amíci nepodpísali ani celosvetový dohovor o znižovaní emisií. My tu potom môžeme zavádzať čokoľvek (okrem sprostých nafťákov).
neregistrovaný "tv"
28. 1. 2006 09:24
Bez nadpisu
Jasne, suhlas, spotrebu maju az-az a svoje spravanie a navyky nezmenia. Ale keby im v nizsej spotrebe a emisiam pomohla trochu ta technologia (bez obmedzenia dalsich faktorov ako vykon, pohodlie,...), nikto by nebol proti.

Ved taky spravny American rad usetri 10 centov vo vypredaji, aj keby za tym mal ist 50 mil... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jackass"
28. 1. 2006 10:41
Bez nadpisu
Ta ostrá hrana nahoře na zadních dveřích, to asi nebude moc bezpečný.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ultiman"
28. 1. 2006 15:30
Re: Re:
Jckass: prosimte a proc je podle tebe nebezpecna???je to jen prodlouzena striska kvuli svinstvu a popravde receno nechapu koho tam ohrozuje... :?
neregistrovaný "Jackass"
28. 1. 2006 20:42
Re: Re:
Nechtěl bych si do toho dát hlavou.
neregistrovaný "Ultiman"
29. 1. 2006 15:50
Re: Re:
a v jake situaci by ses asi mohl dostat do kontaktu s horni hranou dveri???...mozna nasilim by te tam nekdo dostal ale to ti muze udelat kdekoli a s cimkoliv jinym...nebo mivas zachvaty zurivosti a bojis se ze by sis o to omlatil hlavu? >:-[]
neregistrovaný "NiceOne"
29. 1. 2006 17:42
Re: Re:
Jestli Jackass nemysli takovou tu ostrou hranu u zadniho svetla. Jinak fakt nevim. Ta striska je prece v pohode.
neregistrovaný "Jackass"
29. 1. 2006 20:01
Bez nadpisu
Jo, máte pravdu. Rozbít hlavu si o to dokáže jen hypermobilní člověk.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sranki
22. 1. 2007 18:38
Predstavenie 22.1.2007
Tak bola dnes oficialne predstavená Fabia druhej generácie. Predpokladám, že toto auto zaplní naše ulice v podobnom počte ako stará Fabia, tak by som sa vás opýtal "čo vy na to?" ;-)

[odkaz]

(auto.cz akosi spí)

Dnes pribudli fotky interieru a môžeme povedať, že je to kópia Roomsteru. Predpokladám kvalitatívne spracovanie na rovnakej úrovni.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "one-z"
22. 1. 2007 20:29
Re: Predstavenie 22.1.2007
Nejsem na ní ještě zvyklý, ale moc mě neohromila 8-s To na mě daleko více zapůsobila corsa, grande punto nebo i ten roomster, aspoň se s největší pravděpodobností bude líbít i za 10 let. U zadních světel se mi nelíbí ten bílý kousek na couvačky, buď schovat nebo větší nebo bílé Cé. Interiér roomster (šetří se všude), na mě to působí jako v náklaďáku :-) , ale vcelku se mi líbí a bude to o zvyku. Ještě bych uvítal celo černý interiér jako je to tam na té fotce staré fabie (já mám ještě černé sedačky). Jak už jsem psal, neohromila mě, ale až na ten malý (zanedbatelný) detail se zadními světly se mi hodně líbí, především zepředu.

Jestli to náhodou nebude tím, že už dost dlouho vím jak shruba bude vypadat a teď při premiéře nemám jediný důvod si z ní sednout na zadek :D
neregistrovaný "Ultiman"
22. 1. 2007 20:45
Re: Predstavenie 22.1.2007
me osobne se tez libi az na: hlavici radici paky, plose vypadajici predni sedadla(krome posledni fotky int.) a lehce vysoky vzhled...necekal sem sportak ale trosku dynamicke elegance by neskodilo...jinak ale podle me opravdu pekne auto a verim ze s prodeji bude lepe nez stary model...tak aspon bude na chvili konec te dnesni sedi na ceskych ulicich...alespon nez se okouka a seda bude zase sedou >:D jen by me jeste zajimalo jak to bude asi s cenami...doufam ze nas neceka podobne prekvapeni jako u Roomsteru :?
neregistrovaný "one-z"
22. 1. 2007 20:59
Re: Predstavenie 22.1.2007
Ahoj Ultimane >:D , zrovna teď když jsem koukal na tu diskuzi, jsem si říkal, že už jsem tě hodně dlouho neviděl. Jsem se lekl že jsi nás už opustil, jako teď Mitsi.
neregistrovaný "Ultiman"
22. 1. 2007 21:26
Re: Predstavenie 22.1.2007
one-z: tez zdravim, te zalezitosti s Mitsim je mi lito ikdyz uz sem tu nebyl tak dlouho ze ani nevim proc vznikla...ale je tu v diskusich videt asi tak casto jako oddie...coz byli dva asi nejuvedomelejsi lide na tomhle foru...no ale na vecne diskuse o spotrebe ktere jsou tu posledni dobou nejoblibenejsi(jeden z duvodu me vysoke absence) tu nejspis nejsou potreba :-( jinak k tvemu komentari o motorech...1,6 FSI by byl prvni motor ktery bych ve fabii opravdu chtel a myslim ze by sel na prodej pokud by cena nebyla ZBYTECNE vysoka...a k sympatiim k modelove rade...souhlasim az na 1,2 HTP...mam proste odpor k motorum ktere rvou a nic nedelaji...ted ane ze by nic nedelali ale aby delali tak prave musi rvat a to jeste zvukem skutru patnactileteho pubescenta :?
neregistrovaný "one-z"
22. 1. 2007 21:32
Re: Predstavenie 22.1.2007
Ten zvuk u HTP taky nemusim, ale musim uznat že do města a občas na okresky je to dobrý motor. Uvnitř to není nejhorší, ale když slyšim rozjíždět se naložené HTP, tak to je potom hrůza, jak vysavač 8-s:)
neregistrovaný "Ultiman"
22. 1. 2007 21:35
Re: Predstavenie 22.1.2007
presne a proto bych nemohl byt jeho majitelem...a to neomluvi ani nizka spotreba ve meste protoze jednou za cas proste musis neco prevezt nebo udelat apod...a to aby se potom clovek bal ji vubec startovat...toho pul litru uz v penezence tolik neudela a verim ze na dalnici ma 1,4 dokonce nizsi spotrebu ;-)
Avatar - Sranki
22. 1. 2007 21:44
Re: Predstavenie 22.1.2007
Ak mám opísat môj názor na novú Fábiu, tak to bude mix pozitív a negatív, zatial len optických.

Ten predný čumák mi príde ako nalepený z iného auta (z Roomstera). Predsa len, dnes je skôr trend potiahnuť predne sklo čo najviac dopredu.

Takisto som myslel, že šírka bude väčšia. Ono aj stará Fabia trpela malou vnútornou šírkou, a naozaj 3 ludia vzadu bolo len núdzovka. A čo nevidím - Fábia II je o 4mm užšia. :shock:

Na používanie interierových prvkov v koncerne VW pre skoro všetky značky sme si už zvykli, ale zkopírovať takmer celý interiér mi už príde ako dosť silná káva. Roomster som si skúsil a moc ma to nenadchlo, a oni to napchali aj do Fabie.
neregistrovaný "one-z"
22. 1. 2007 20:55
Re: Predstavenie 22.1.2007
Ještě je zajímavé, jak jsem před rokem nadával na motory, především na ten co právě teď mám >:D A po více zkušenostech a po koupi fabky se mi líbí od HTP až po 2.0 :-) (jsou lepší, ale i horší), ale je pravda že u nové jsou zvoleny přece jenom vhodněji. Ta 1.6 snad potáhne už od nízkých otáček, jinak tam mohli nechat 1.4/74kw. A možná by se hodil 1.6 FSI 85kw, ale on by si ho stejně nikdo nekoupil :?
23. 1. 2007 19:43
Bez nadpisu
No je to škoda,ta šířka,myslím že v tom má stejně prsty VW,aby se za rok jeho o 10cm širší polo dobře prodávalo >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
23. 1. 2007 20:43
Bez nadpisu
@Tommy

Souhlasím, viděl bych v tom lidovou příčinu >:D Když jsem vezl vzadu 3 dospělé, byli tam jako sardinky, a tady to lepší nebude. Na novinky.cz je u recenze FII fotka vedle nového Clia. Ten rozdíl je martkantní, dere ser mi na klávesnici spojení rozdíl třídy. Nehledě na vedlejší efekt tohoto v kombinaci se zvýšením vozu - to auto vypadá ještě užší než je. Což souvisí se subjektivním dojmem - to auto se mi nelíbí. :roll:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
23. 1. 2007 21:13
Re: Re:
Koukali jste na motorizace? Já jsem se k tomu dostal až teď a myslim že dobrý, hlavně čumim jak ta 1.6 s tím hejbe :-O >:D .
neregistrovaný "m4lcolm"
23. 1. 2007 21:30
Bez nadpisu
Na novinkách se nad tou 1,6 zrovna nerozplývali. Zato pochválili odhlučnění HTP :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "one-z"
23. 1. 2007 22:17
Re: Re:
Japato :-O Hned jdu číst...
neregistrovaný "one-z"
23. 1. 2007 22:47
Re: Re:
Přečteno >:D Psali tam, že je hlučnější než 1.2 a dál nic... asi ničím jiným nezaujal než tou hlučností :-) Nechválily ho ani v roomsteru 8-s Aby trochu jel, točit nad 4000, tak to je jako u 1.4/74. Všichni chtěli do fabky 1.6 (včetně mě) a zdá se, že to bude jezdit stejně jako 1.4/74, který se mi líbí čím dál více (někteří na něj stále nadávají, že se musí jenom točit...) a už mi asi ani ta 1.6 neschází :D

Nejlepší by bylo, srovnání těchto dvou motorů v praxi. Tipuju vítěze 1.6, ale jestli bude skutečně o tolik lepší :?
neregistrovaný "m4lcolm"
24. 1. 2007 08:14
Bez nadpisu
Hmotnost auta nahoru nešla, takže to v nižších otáčkách o něco pružnější bude, ale i tak to na předjetí bude chtít točit točit točit, má to jen o pár koníků navíc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TT"
24. 1. 2007 15:38
Exteriér
Zdravim všechny.

Já jsem hodně velký detailista a zároveň praktický člověk. Rád bych se vyjádřil v tomto směru k Fabii II. Auto celkově se mi líbí i když dizajn mnoho lidí momentálně odsuzuje. Já vám však ručím za to, že Fabia postupem času bude získávat na atraktivitě a její design se neokouká, právě naopak, bude zrát jako víno.

Co se týče exteriéru, tak při podrobném zkoumání nacházím pro mně 3 nedostatky, kterých je škoda a kterých případné odstránění by Škode Auto nijak výrazně výrobní náklady nezvedlo...

1. Co mně jako praktickéhočlověka mrzí, je absence jakýchkoliv otěrových lišt či už na předním, nebo zadním nárazníku. Jistě, vzadu to řeší parkovací senzory, ale zamyslete se, kolik Fabií bude nimi vybaveno?

A ve měste se jednoduše přednímu nebo zadnímu kontaktu při parkování jednoduše nevyhnete. Já bych si byl ochoten za ně klidně i připlatit, no jestli jsem pečlivě studoval seznam doplňkové výbavy, tak jsem je tam jednoduše nenašel, co je pro mně hodně smutný a je mi to líto.

2. Víčko nádrže. Nevím, proč se konstruktéři uchýlili k tomuto řešení, to chteli ušetřit na lanku a otevíracím mechanizmu, kterým se otevíralo z místa řidiče při Fabii I? Tohle je nejenom neestetické ale i méně bezpečné řešení.

3. A konečne poslední věc. Všimněte si konstrukci stěračů. Jistě, jsou to Aerotwiny od Bosche, no ich provedení je konstrukčne nedořešený. V podstate všechen vzduch ( proudění) při jízdě z kapoty naráží na tyto neukryté stěrače a je tak zdrojem aerodynamického hluku, na který si stěžovali i lidé z testu na seznam.cz. O zvýšené spotřebě ani nemluvě. Samožřejmě, rád bych se mýlil a možná jsou právě konstruovaná tak, aby auto stabilizovali při vyšších rychlostech... Každopádně, uložení stěračů při Octavii II je to nejideálnější. Při vypnutí stíraní pěkně zajedou pod kapotu a nenarušují tak aerodynamiku.

Pominu-li tyto nedostatky, tak Fabie II je moje příští auto...
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2007 17:23
Bez nadpisu
Naprosto souhlasím >:-[]

víčka jsem si ještě nevšim,ale ty další dvě věci mě taky zamrzely,ale stejně nejvíc mě štve ta šířka 8-s

Kdyby byl Roomster o 10cm delší a širší,tak byste viděli jak by se prodával,to samé s tou novou fabkou.Měla být o alespoň 5 čísel širší....

Jesli bude Yeti,tak to sprasí úplně stejně,zase rozměry 8-s

Kdyby udělali tak SUV vycházející z Octavie,to by bylo něco!!A takové návrhy byly,a vypadalo senzačně :-)

Jenže koncern je proti každému druhému nápadu škodovky :(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
25. 1. 2007 17:30
Re: Re:
Prosím vysvětlit to víčko, mě zvenku přijde normální. Co je sním :?:

Stěrače škoda a lišt taky, alespoň že jsou z boku, tam jsou taky hodně potřeba...
25. 1. 2007 21:13
Bez nadpisu
Nejde otevírat zevnitř :?
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2007 21:13
Bez nadpisu
I když to mě zase tak nevadí,to nepoužívám :)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
26. 1. 2007 19:03
Re: Re:
A jak se tedy otevírá, klí?em zvenku :?:
26. 1. 2007 23:12
Bez nadpisu
jo,tak to používám taky :)
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2007 11:49
Bez nadpisu
Co říkáte tedy na novou fabku??

Ze začátku jsem byl trochu zklamaný,co psal svět motorů o kvalitě a tak,ale po shlédnutí dnešního autosalonu jsem trošku změnil názor,už se vážně těším až si ji projedu :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
3. 2. 2007 12:29
Bez nadpisu
Na ten Autosalon bych se neohlížel, zajímalo by mě, kolik za tak dlouhou reklamu Škoda Auto zaplatila... "O 1,5 generace dál" >:D Ale teď seriózně: přesvědčování, jak je nová Fabia prostorná a 190 cm vysoký chlapík bylo směšné - vpředu seděl s nohama naraženýma do pal. desky, vzadu je musel roztáhnout... Takže vnitřní prostor zůstal logicky vzhledem k stejnému rozvoru stejný, tedy slušný, ale nic pro 4 dospělé. Kufr jasně větší. Za druhé: motor 1,2 12V přišel kryt - asi v rámci jeho odhlučňování... Dále vzhled: zepředu dobré, z boku také (ale velmi swiftovské), zezadu bída, jako by si člověk na televizoru zapoměl přepnout poměr stran ze 16:9 na 4:3. Takže to opravdu vypadá na grandiózní facelift spíš než na novou generaci.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
3. 2. 2007 18:04
Re: Re:
Nejvíce rozhodne až ji uvidím a prolezu naživo, ale začíná se mi čím dál více líbít :D
3. 2. 2007 18:43
Bez nadpisu
Mě právě taky,takže se do té staré moc neženu a nechci toho litovat :)
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2007 20:33
Bez nadpisu
Design je alespoň pro mě velké zklamání - úzká a vysoká. Lacině působící přístrojová deska a výplně dveří jako v Roomsteru. Stačí si zkusit u Roomsteru zabouchnout dveře, to je zvuk jako když praštíte víkem od popelnice. To u nynější Fabie mi přijde lepší. Také mohli něco udělat se zadníma opěrkama, aby se při sklopení sedadel nemuseli vyndavat. Ale je pravda že se nakonec ukáže až naživo a třeba příjemně překvapí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paulz"
3. 2. 2007 21:33
Bez nadpisu
To m4lcolm:co se týče vnitřního prostoru-i při stejném rozvoru stejný být nemusí-jsou jiné sedačky,jiná palubka celkově je to jinak uspořádané než u staré Fabie.

Co se týče čtyřech dospělých u staré Fabie-pokud nemá řidič dost přes 180cm není problém.Samozřejmě 5 je už nesmysl.

No a že by u takové věci,kterou si každý může jednoduše zkusit,tj.kolik je místa podélně u Fabie 2 v Autosalónu lhali-no nebuď směšný u věci kterou si každý může jednoduše skusit....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
3. 2. 2007 23:07
Bez nadpisu
Jde o to, že vnitřní prostor byl velmi dobře obestavěn již u stávající Fabie, takže nějaké zásadní změny nečekám. Co se týče dospělých, 4 standardně velcí na delší cestu JSOU problém, aspoň u té mé tedy rozhodně byl, při mé výšce si za mne stejně vysoký člověk sedl pouze velmi nepohodně. Bohužel pro cestující vzadu je pohodlí řidiče rozhodující. Ty sedačky v autosalonu byly hodně vpředu, i velký chlap si tak sice sedne, ale pohodlné to rozhodně není. Pokud jsi opravdu dával pozor, musel sis všimnout, jak měl roztažené nohy,aby se tam "pohodlně" vešel... Takže rozhodně nelhali, jenom neříkali úplnou pravdu. >:D BTW pokud se mýlím, jedině dobře. Spousta lidí to stejně před koupí ani Zkoušet nebude... >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paulz"
4. 2. 2007 17:05
Bez nadpisu
To m4lcolm:no já měřím 178 cm a za mne si sedne pohodlně i vyšší člověk.No jestli je to pohodlně na zadních sedačkách Fabie je samozřejmě otázka,ale s prostorem problém není.

Jinak ono taky záleží jak kdo sedí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vavro12"
4. 2. 2007 17:46
Setrenie
Z novej fabie som sklamany. Ziadny napad na pristrojovke, len nemecka strohost uplne okopirovana s Roomstru, aspon nejaky rozdiel tam byt mohol aj ked chapem ze to je asi lacnejsie. Rovnako ako vacsina dielov podvozku prevzatych zo starej fabie, aj ked bol vyborny, ale predsa doba pokrocila.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
4. 2. 2007 18:11
Bez nadpisu
Asi sedám hodně vzadu 8)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomKQT"
4. 2. 2007 18:24
Bez nadpisu
Roztažené nohy měl, ani nikoliv kolem přední sedačky, myslím jako že neseděl obkročmo. Kdyby nohy dal k sobě, měl by místa dokonce ještě více, opěradla předních sedadel jsou ze zadní strany uprostřed vybrána.
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2007 21:32
Bez nadpisu
říkali že před kolenama za sebou sedícího chlapa vysokého 190cm ještě zbývá místo :shock:

Má to být na prostor pro kolena jedno z nejštědřejších malých aut,v časopisech psali že by se za ten prostor nemusela stydět leckterá auta o třídu výše :shock: :shock:

A taky nevím co všichni máte,to je snad jasné že nová fábia je Roomster,škoda uspořila za vývoj a výrobu jiného interiéru i celého předku.

Roomster je nová fábia se zvýšenou střechou :-) Měl se jmenovat třeba Fabia+ >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
4. 2. 2007 22:27
Re: Re:
Doufám, že těm ušetřeným nákladům bude odpovídat i cena...

Podvozek a skoro všechny motory stará fabka a interiér roomster, takže trochu jiný kabátek a pár drobností :?

Ale jsem na ní zvědavej :)
neregistrovaný "m4lcolm"
4. 2. 2007 22:38
Bez nadpisu
Trochu si rýpnu: jen jestli to o třídu výš nebyla narážka na OI... >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
5. 2. 2007 07:31
Bez nadpisu
Nejlepší bude když si ji pořádně prolezeš ;-)

Já to udělám co nejdřív :roll:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
5. 2. 2007 12:59
Bez nadpisu
Hrotit to nebudu, nový auto teď stejně kupovat nebudem - mysleli jsme dopředu na případnou rodinu, i proto máme pětidvéř. :P
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "one-z"
5. 2. 2007 21:06
Re: Re:
Jsem se konečně dostal k přečtení článku nové fabky (ještě mi zbývá porovnání FI vs FII, potom s konkurenty atd. není čas :*) >:D ) a potom co jsem se dočetl o motorech, tak bych si koupil tak akorát HTP nebo možná 1.4 >:D Pěkně tam na tu 1.6 nadávali, ale nakonec napsali, že je lepší než 1.4/74 a 2.0/85 :-O By mě zajímalo, jak hodnotili 1.4/74 v nějakém testu, asi ještě hůře :roll:

Proto prosím někoho kdo ten test má, jestli by mi ho mohl naskenovat :)
neregistrovaný "one-z"
6. 2. 2007 14:57
Re: Re:
Tak po celém přečtení informací o fabii II v SM docela čumim co je tam vše napsáno (CHYBNĚ) :-O Je to hlavně v tabulce porovnání výbavy, tak třeba DO centrál u FI classic jde dokoupit (mají že se nedodává), dále palubní počítač u classicu, už jsem viděl hodně fabií co ho měli, ale v konfigurátoru není tak to nic, přesto mě to zaskočilo, když jsem před 3 dny na něj čuměl v HTP/47 classic. Dále to jsou lakované kliky u FI, které pokud vim dobře se dávali jenom do několika akčních modelů, jinak je nemá ani elegance (mají uvedeno, že od ambiente jsou standartně), když už uvádějí takovou kravinu, tak ať to mají aspoň dobře přeci. Potom u nové fabie mají uvedeno ve verzi ambiente, že 14" plecháče nemá (nedodávají se), ale 14" liťáky jsou za příplatek, to je jako bez kol? :)
neregistrovaný "one-z"
6. 2. 2007 15:00
Re: Re:
A textu zase tohle: cit. "... el. ovládání oken vzadu... zákazník znovu dostane jako součást elegance", teď se v elg. standartně nedodávají a pod článkem mají uvedeno také že budou jako příplatková výbava... Potom mě dostalo toto cit. "Nejmarkantnější je dvouvteřinový rozdíl u základní dvanáctistovky. Na zlepšené dynamice se podílí o 5kg nižší pohotovostní hmotnost bla bla a lepší aerodynamika" Že by mělo 5kg takový význam ve zrychlení na stovku. A trochu zlepšená aerodynamika se začíná projevovat spíše v rychlostech nad 100 km/h, to by musela být o hooodně lepší...

V tabulce porovnání s konkurencí mají špatně evedeny Nm u TDI/51...

Možná je toho ještě více, já to četl ve dvě v noci, tak mi možná něco uteklo... Ale co tam měli za chyb nebo někdy zajímavá tvrzení, fakt jsem čuměl, ještě že to kupuji jen občas :)
6. 2. 2007 17:46
Bez nadpisu
Těch chyb jsem si všiml taky,hrůza,původní fábia v základním HTP má prý 108nm,místo 106 >:D

Bylo vidět že to maj šitý horkou jehlou
Rozbalit vlákno
0
6. 2. 2007 17:47
Bez nadpisu
Myslím že největší váhu v zrychlení lepším o dvě vteřiny má výkon vyšší o 4kw >:D

Ale tu aerodynamiku bych nepodceňoval,je vážně lepší :-)

spíše jsem se zasmál taky těm 5kg :D
Rozbalit vlákno
0
6. 2. 2007 17:49
Bez nadpisu
Jinak máš pravdu,já sám jezdím v základní fábii classic 1.2 s PP ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "one-z"
6. 2. 2007 20:45
Re: Re:
JJ, chtěli toho moc a takhle jsou lidem co trochu o fabii I vědí spíše pro smích a neznalí jim to věří 8-s Nicméně pochvala za tu snahu (???) a za první dojmy ze všemi motorizacemi. Ale jak jsem začal číst zážitky s 1.6, tak jsem nabyl nejdříve dojmu, že je to ještě horší než všemi odsuzovaná 1.4/74, ale nakonec tam napsali opak :-)

A ty Tommy nemáš doma nějaký test fabky 1.4/74 :?:
neregistrovaný "one-z"
6. 2. 2007 20:52
Re: Re:
A zajímalo by mne o kolik je lepší aerodynamika, když na maximální rychlosti jsou navíc 4 km/h (ty bych přisuzoval většímu výkonu). Když vemu srovnatelné motory TDI/51 a 59, tak je to u 51 navíc 1 km/h a u 59 2 km/h... A do stovky "jen o trochu" vylepšená aerodynamika znát nebude, rozhodně ne 2 vteřinami a 5kg je akorát tak všem pro smích :D
neregistrovaný "AutoExpert"
7. 2. 2007 06:31
Bez nadpisu
Mám dva ročníky SM a nějaké autohity,tak to o víkendu prohrabu :D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
7. 2. 2007 12:32
Re: Re:
TommyA: díky :D
neregistrovaný "pryfish"
4. 6. 2007 14:26
fabia 2 ? ano nebo ne?
zdravim, tak momentalne prodavam svoje auticko a kvuli pejskovi sem se rozhodla jit do neceho trosku "prijemnejsiho"
vzhledem k tomu ze moje audi a3 (1997) ma fakt hodne tvrdej podvozek a spoustu uprav ([odkaz] neni to moc prijemny auto na jezdeni po praze atd...
rozhodla sem se pro novou fabii motor 1,4
myslite ze to je spatna volba?
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57