Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Škoda Fabia Sedan Tour

5. 4. 2007 11:47
Škoda Fabia Sedan Tour
Co říkáte na nabídku škody,fabii sedan již za 229900kč :-)

Ohrozí prodeje loganu??Myslíte že ji škoda bude vyrábět dále??
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 12:42
Re: Škoda Fabia Sedan Tour
Super auto, ale měli to možná udělat u combi, sice by ho hodně zdegradovali (jinak já jsem rád že to neudělali >:D ), ale měli by převahu v přístupnosti kufru a jeho větší variabilitě. Sedan žádnou image nemá, takže u něj to je bezvadný krok, bravo škoda :-)

Vždyť kromě druhého bagu a el. zrcátek to má výbavu jako ambiente :-O A věřim tomu že prodejci budou dávat slevu i na tohle, takže z 240 tis. když by se udělalo 220, 210 tis. tak super... :-)

Prodeje možná trochu ohrozí, protože jsou určitě lidi, kteří by škodu chtěli, ale je pro ně prostě drahá...

Pro ty co nechodí každý den na hlavní stránky auto.cz jako já :-)

[odkaz]
5. 4. 2007 13:21
Re: Škoda Fabia Sedan Tour
k Ambiente mu chyba: palubny PC, hmlovky, otvaranie nadrze a kufru z miesta vodica, odklad. priest. na boc. a zad. str. pred. sedadiel, nastavovanie intenzity podsvietenia pristrojov, autom. zotretie zad. okna pri zaradeni spiatocky pri zapnutych prednych stieracoch, citacie lampicky, osvetlenie bat. priestoru (ci nie?), vysk. nast. sed. vodica (ci nie?)...
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 13:53
Bez nadpisu
Lorenz: koukám, že máš ty výbavy nastudované víc než já :*) >:D Jako ambiente to tedy rozhodně není >:D

Když to vemu z pohledu co používáme my, tak by to mohlo mít jenom ten PP navíc a bag spolujezdce, ještě by se občas hodilo osvětlení kufru, ale to jsem myslel že mají všechny, tak nevim... Do zrcátek vidí všichni, sedačku taky nikdo výškově nenastavuje, čtecí lampičky ještě nikdo ani nezapnul, přístroje svítí i v noci na max, do zadních odkládacích prostor jsme taky ještě nic nedali >:D Takže mi to přijde jako dobrá nabídka :)
Rozbalit vlákno
6
5. 4. 2007 14:00
Re: Re:
Ale PP je skvely. Je to asi jedina vec, za ktoru by som si priplatil vzdy urcite. myslim ,ze vdaka nemu sa da dosahovat o dost nizsia spotreba. O dost, takze sa to raz vrati (Teda ak ti ukazuje najma aktualnu a aj priemernu. A to vo Fabii teda ukazuje)
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 14:05
Re: Re:
Si byl rychlejší >:D , se mi zdálo že se mi to tam trochu rozchází, tak jsem to ještě upravil, ale pozdě...

PP je dobrý, ale je to spíše pro zajímavou informaci. Spotřeba se asi trochu srazit nechá ale spíše to bude v pravé noze... :)
5. 4. 2007 14:09
Re: Re:
V pravej nohe, ale tu ovladam vdaka ociam (prilepenym na PP)
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 14:28
Re: Re:
Lorenz: ono bylo něco dělenýho, ta schránka?

Když jedeme, tak tam máme stejně skoro pořád průměrnou, protože aktuální se pořád mění a člověk by se akorát děsil, když tam skáče 15, 20 litrů >:D
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 14:29
Re: Re:
gogo: no jestli při každé akceleraci tomu šlapeš a točíš co to dá, tak tě HTP zklame, ale při normální jízdě jede pěkně, díky největšímu zátahu kolem 3000 ot/min.
5. 4. 2007 14:08
Re: Re:
A Classic asi nema ani vnutri delenu schranku pred spolujazdcom. Ja som mal Comfort a predpokladam, ze to tam bolo povodne, lebo tie uchyty boli dost znicene.
neregistrovaný "Gogo1"
5. 4. 2007 14:08
Bez nadpisu
Je to dobrá nabídka. Před dvěma lety byl logan levnější skoro o 100.000 tisíc. Že je to sedan, to nevadí. A asi bych si to musel jít vyzoušet, jak to jede. On už i Logan mi přijde doscela línej, a to má papírově výrazně lepší hodnoty na zrychlení než tahle fabka...
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2007 14:37
Bez nadpisu
to já když vytočím HTP,tak mi okamžitá spotřeba na jedničku vyletí i k 50litrům >:D
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2007 14:39
Bez nadpisu
Sem se rozhodl,že svoji současnou služební fabii měnit za novou nebudu,chci vědět,jak je fabia spolehlivá....dávám jí pořádné kapky již přes čtyři roky,160000km a pořád ji nemůžu odrovnat >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 14:52
Re: Re:
Tommy: 15, 20 litrů bylo myšleno na normální pohodovou akceleraci, takže když se snažíš jet na spotřebu, tak to člověka akorát děsí >:D

Dobré rozhodnutí :-) , zkus jí tam nechat co nejdýl, jsem zvědavej jestli budeš psát za pár let, jak najezdila 400 tkm... Problém že by auto dřív schnilo by být snad neměl >:D
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 14:52
Re: Re:
2x, Tommy máš s tím taky pořád takové problémy? Mě to vždycky funguje, ale občas to spadne, jen chvilkově. Už to není, jako to bylo dřív kdy se sem nešlo celý odpoledne přihlásit...
neregistrovaný "MikiBoy"
5. 4. 2007 15:37
Bez nadpisu
Má to klimu?
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2007 16:00
Bez nadpisu
One-z:aha >:D

nechám ji tam možná ještě pár měsíců,možná rok,ale pak půjde jen o úsek vedle na údržbu a tam se s ní taky mazlit nebudou :roll:

No a taky už v práci čekáme na Praktika >:D

Jinak ten server mi taky občas padá,zdá se že je to lepší ale někdy v nejméně vhodnou dobu to spadne >:D

Mikiboy:pokud to bylo na mě,tak má,je to 1.2HTP/40kw Classic,bílá,2002,160000km,má dva vaky,klimu,centrál a rádio.....

Jezdím téměř pořád se zapnutou klimou,motor dostává hodně zabrat,téměř stále na plný plyn,dynamika je výborná na tak slaboučký motor......

A spotřeba taky,já mám 7,7,ale vážně to pořádně dusím,dá se jet v klidu pod 6 :roll:
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2007 16:00
Bez nadpisu
zrovna teď mi to spadlo >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sparrow1
5. 4. 2007 16:05
Bez nadpisu
za ty prachy slušný sice je to podle mě nejošklivější škodovka ale pořád lepší než Tobogan sorry Logan >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jolly"
5. 4. 2007 16:22
Bez nadpisu
palubny PC, hmlovky, otvaranie nadrze a kufru z miesta vodica, odklad. priest. na boc. a zad. str. pred. sedadiel, nastavovanie intenzity podsvietenia pristrojov, autom. zotretie zad. okna pri zaradeni spiatocky pri zapnutych prednych stieracoch, citacie lampicky, osvetlenie bat. priestoru (ci nie?), vysk. nast. sed. vodica (ci nie?)...

Bez toho majitel nebude správný frikulín.

Pokud nedocvaklo: To je auto které ma zaujmout cenou, né krávovinkama.

PS: Já všechy tyhle věci na autě mám (jiném než Fabie) a většinu z nich (vyjma mlhovek) stejně prakticky vůbec nevyužiju.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 19:54
Re: Re:
Jolly: ale on to psal na verzi ambiente, protože já jsem úplně dole napsal, že je to skoro jako ambiente, ale rozhodně není, chybí tomu právě tahle spousta kravinek, někdy i užitečných věcí (např. výš. nast. sedadlo, PP atd) na které jsem zapomněl, protože je nepoužívám a ani nikdo jiný co s autem jezdí je nepoužívá...
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 20:14
Re: Re:
Hlavně je zajímavý příplatek 10 tis. za silnější HTP plus centrál a okna v el., by mě zajímalo kdo si koupí tu slabší... :-)

Po dlouhé době má škoda opravdu hodně výhodnou nabídku, je pravda že do ambiente to má ještě trochu daleko, dole to přirovnání jsem trochu přehnal :*) ale ten základ to má, co má dnešní auto mít.
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 20:28
Re: Re:
Tak výškově nast. sedadlo řidiče je už ve výbavě classic, ale řekl bych že dříve určitě nebylo. Jestli ho má i tahle verze tour nevim, v článku to napsané není ale když to vychází z classicu tak by to tam být mohlo...

Jinak vzpomínáte si >:D

[odkaz]
Avatar - Sprint
5. 4. 2007 16:43
Bez nadpisu
Dá se napsat jen jedno: Velice dobrá nabídka !!! >:D .
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2007 19:50
Bez nadpisu
Tak to ja som z tych veci nevyuzil zase akurat len tie hmlovky (auto som mal pol roka), ostatné pravidelne (to zotretie zad. okna tiez, ale uznavam, to mi treba nebolo).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
5. 4. 2007 20:08
Bez nadpisu
Myslím, že je to celkem slušná nabídka, už proto, že jsem podobné auto měl a stále se mi líbí. Mám jedinou výhradu - HTP 6V do toho nepatří! Už dvanáctiventil je na hraně, se slabší verzí už půjde opravdu jenom předjíždět jenom pří jízdě z kopce... :roll:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jaroslav Novosad"
5. 4. 2007 20:26
Bez nadpisu
Nevim kolik ti je ale točit auto jakekoliv na jedničku je pěkná blbost hrozi zničeni motoru.. :?:
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2007 20:31
Kolik mi je???
Jestli jsi myslel mě,tak je mi 30 :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jolly"
5. 4. 2007 20:35
Bez nadpisu
chybí tomu právě tahle spousta kravinek, někdy i užitečných věcí (např. výš. nast. sedadlo, PP atd)

Tady asi dochází k nepochopení - tohle auto je určený pro lidi, který si chtí užít vůni nového a neošoupaného auta a přitom nemají moc peněz a nebo jich prostě nechtějí tolik vydat.

Tihle lidi zcela jistě oželí palubní počítač - ten nemají v základu ani podstatně větší a dražší auta. A to i třeba z vlastní stáje.

Výškově stavitelné sedadlo řidiče oželí leckdo taky (já klidně jo, protože jsem středního vzrůstu a nepotřebuju ho). Krom toho asi bude možné ho připlatit stejně jako mlhovky - pokud někdo bude mít potřebu tohle v autě mít.

Já mám třeba v autě výškově stavitelné sedadlo spolujezdce - od tý doby co to sjelo z pásu na to asi ještě nikdo nešáhl. >:D

Mimochodem - žádné auto dneska nemá v základu přední a zadní zástěrky - což já považuju za úplně samozřejmou věc. Známý si teď kupoval Hondu CR-V(model 2006) to auto za 860 tis má spoustu kravinek které skoro nikdy nepoužije, zato se do něj nedá objednat taková v této cenové třídě běžná a podstatná věc jako jsou xenony.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 20:45
Re: Re:
Jolly: asi se opravdu nechápem :-) Já to přirovnal k verzi ambiente a ty to asi porovnáváš s jinými auty?

A výšk. nast. sedadlo řidiče by to možná i mohlo mít, viz můj předchozí příspěvek.
neregistrovaný "m4lcolm"
5. 4. 2007 21:12
Bez nadpisu
Jo, těch 10 tisíc příplatku se rozhodně vyplatí. Podle mě je to po hodně dlouhé době od škodovky férová nabídka.
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2007 21:16
Bez nadpisu
souhlasím,za těch 10000 toho získáš vcelku dost :-)

Doufám že ji nechaj dlouho v prodeji :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
5. 4. 2007 21:32
Bez nadpisu
Tak tak, podle mě nejhezčí varianta FI. Stejně jako podle výběru mého současného auta se dá říci, že nemám masový vkus... >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
5. 4. 2007 22:38
Re: Re:
m4lcolm: tak u mě je jasně nejhezčí verze combi, která mi přijde daleko sportovnější než hatchback. Pořadí mezi sedanem a hatchem se mi už asi dvakrát změnilo, jednu chvíli mi přijde hezčí sedan, potom zas naopak >:D

Jinak, když nad tím tak přemýšlím, tak kdyby tahle nabídka přišla před rokem, kdo ví jak by to nakonec dopadlo... Ještě to zejtra ukážu tátovi :)
neregistrovaný "Cheef"
6. 4. 2007 02:31
sedan
no ten sedan mě nikdy moc nebral, kdyby radši dělali combi... to by bylo něco jinýho 8-s :idea:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
6. 4. 2007 13:49
Bez nadpisu
Má to svoji logiku, jak jsme všichni již dávno viděli na fotkách, nová Fabia kombi bude, sedan ne. Tudíž nebude starší a levnější kombi parazitovat na prodejích nového, které se mi moc nelíbilo (to je samozřejmě subjektivní). I cílový zákazník obou modelů je jiný, myslím, že to mají ve škodovce dobře spočítané.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
6. 4. 2007 15:25
Bez nadpisu
Jo jo, Fabie II Combi bude. Už jezdí po fabrice s maskovací plachtou. >:D .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "one-z"
6. 4. 2007 16:17
Bez nadpisu
Combi by bylo lepší, jak už jsem napsal úplně na začátku, ale vzhledem k tomu že se jim dobře prodává i bez slevy a v dalších letech by snižovalo prodeje nástupce, tak to udělali u sedanu, který takové zvýhodnění potřeboval daleko více a mohou ho nechat ve výrobě déle... Combi by pěkně degradovali takovou nabídkou a přišli by i o dost peněz (???), já sám jsem rád >:D , protože cena by šla u combi dolů, hlavně u verzí HTP...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sparrow1
21. 4. 2007 09:56
HTP sedan
Tuhle jsem jel po dálnici z výletu a na rovince ve 170 mě tlačila Fabie tak jsem jí uhnul a ejhle HTP bez červeného P jak přišlo stoupání tak se klidila stranou ale na rovině docela jela tak myslím že nenáročnému uživateli v sedanu stačí Brrr ale já bych jí nechtěl ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "m4lcolm"
21. 4. 2007 10:50
Re: HTP sedan
Nereálný to neni, ale z vlastní zkušenosti vím, že se musel rozjíždět z kopce aspoň 2 km. >:D
23. 4. 2007 20:22
HTP na dálnici?
Tak to naprosto souhlasím,na dálnici to stačí,jen do těch kopců rychlost neudrží :-!
A taky s cihlou na plynu bere 9l,při předpisové jízdě se dá jet za 7,5 ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "m4lcolm"
23. 4. 2007 20:57
Re: HTP na dálnici?
I 10. >:D Neudrží, a nedejbože, aby Tě v kopci zpomalil na devadesátku náklaďák. ;-\ Hezký avatar, Tommy. ;-)
8. 5. 2007 12:20
Re: HTP na dálnici?
Dík,je to focený jen tak na firemním parkovišti....
:-)
neregistrovaný "sterys"
10. 5. 2007 10:32
ZÁLEŽÍ NA ZATÍŽENÍ HTP
Mám jiné poznatky,záleží jakou rychlost chcete udržet-je rozdíl držet 120 nebo 150-160. Myslím že tu 120 v pohodě HTP drží, ale pouze nezatížená. Pokud jedu sám nemám žádný problém, ale když mi do auta nelezou 3 chlapi už ten motor jaksi nestíhá, ale to není způsobeno tím ,že to je HTP, ale objemem.Pokud zatížíte jakoukoli 1.2 tak prostě do kopce vadne a musí se točit, a s tím nic nenaděláme, holt 1.4 je na hornaté dálnice lepší, ve městě je zas 1.4 zbytečný přepych. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomKQT"
30. 5. 2007 12:51
Stěrače
Fabie Sedan Tour nemá automatické setření zadního okna při zařazení zpátečky? (Jak jsem se dočetl v několika příspěvcích zde.)
Jenže tohle neměla ani plně vybavená Fábie Sedan, my to teda v Eleganci nemáme a nebylo to ani v nabídce volitelné výbavy.

Jestli to teda ale nebude tím, že Fábie Sedan vůbec nemá zadní stěrač a z konstrukčních důvodů ani mít nemůže :D
Rozbalit vlákno
1
30. 5. 2007 14:40
Re: Stěrače
U Fábie v provedení sedan se zadní stěrač nedodává. Na základě šestiletého provozu s touto Fábií mohu prohlásit, že jsem v žádném režimu jízdy ani tento fakt nepociťoval k tíži. Při jízdě v dešti zůstalo zadní sklo vžy čisté!
neregistrovaný "TomKQT"
30. 5. 2007 19:14
Stěrač
Při jízdě jo, někdy je ale problém když v dešti stojíš a pak chceš vycouvat, to by se stěrač hodil.
Ono při jízdě moc nepotřebuješ stěrač ani v hatchbacku.
Ale jak jsem řekl - není a nebude protože není kam přimontovat.
Takže je nesmyslné bavit se o tom, jestli verze Sedan Tour má nebo nemá jeho automatické spouštění :D
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57