Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Opel Agila

neregistrovaný "radek_1"
6. 6. 2002 08:27
Opel Agila - dobrá koupě nebo *?
Čau, chci se zeptat všech, kteří přišli do styku s tímhle autem (a nebo s Suzuki Wagon), co si o něm myslí, jestli je to dobré auto, jaká je spolehlivost, spotřeba, jestli to tam ti Poláci moc při výrobě nekazí, atd.. Uvažuji o jeho koupi, teď stojí nejlevnější model 229.900 Kč. Zajímá mně nejvíce model s 1.0 12V motorem, jak to jede, hlučí, apod. Jací jsou pražští dealeři Oplu? Váhám mezi Autotepas a Auto-Staiger, kteří oba dávají 3 roky záruku. Díky za odpověď Radek
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Lienka"
6. 6. 2002 15:24
Re: Opel Agila - dobrá koupě nebo *?
Ahoj, no myslim ze je na svete ovela viac shidov ako toto ale prosim nekupuj si ju. Kazi sa na nej prevodovka a odchada riadiaca jednotka. Nic v zlomale najdi si nieco normalne.Alebo mi napis aspon jeden dovod preco si si vybral toto auto , a ja ti poviem co si o tom myslim.

Lienka
neregistrovaný "skdd1"
6. 6. 2002 16:03
Re: Opel Agila - dobrá koupě nebo *?
no to ze odchadzaju na opeloch riadiace jednotky to je myslim normalne, najma ked sa hrdo volaju siemens. Co sa tyka tej prevodovky to neviem posudit ale ten cvakavy zvuk pri kazdom vyradeni/zaradeni sa mi nikdy nepacil. Jazdil som iba s 1.4 16V, jazdne vlastnosti primerane velkosti a najma vyske vozidla, tie 14" kolesa to trosku zachranili. Celkovo by som jazdu tymto autom zhrnul ako jazdu na kolotoci, chvilu to bavi ale dlho by som v tom nevydrzal.
neregistrovaný "skdd1"
6. 6. 2002 16:06
Re: Opel Agila - dobrá koupě nebo *?
pardon 1.2 16V, kolesa 14" boli otcom 1.4 preklepu :))))
neregistrovaný "Viados"
6. 6. 2002 16:58
Re: Ridici jednotky
Do kterych Opelu se davaji ktere jednotky? Ja mam v Astre G udajne r.j. Bosch.
neregistrovaný "skdd1"
6. 6. 2002 21:19
Re: Ridici jednotky
myslim, ze bosch=siemens, neviem kto koho kupil ale v 1.4 16V som mal urcite RJ na ktorej svietilo siemens, a v 2.2DTI to iste. V 3.2 nemam odvahu hladat to krasne slovo na "s" (staci mi telefon (2008) ktory tam mam). Skor to bude tak, ze design robi bosch a siemens to pre opel vyraba? Najvacsi prehlad by mal mat ATX.
neregistrovaný "radek_1"
7. 6. 2002 10:45
Re: Ridici jednotky
S tou prevodovkou, to je tvuj nazor, nebo osobni zkusenost, jak jsi na to prisel (prisla)? Dival jsem se do statistik spolehlivosti TUV za minuly rok, tam Agila presne neni, ale ostatni Opely vychazeji docela dobre, spis nadprumerne. Predpokladam, ze prevodovku maji Corsa a Agila podobnou ci stejnou, ne? Co to znamena klapavy zvuk? V utery se mam jit s tim autem projet, uvidim co dal, na co se mam jeste podivat ci dat pozor?

Proc mne to auto zajima? Jednak je to cena, design, znacka, a hlavne solidni prostor, ktery z toho udela po sklopeni zadnich sedacek maly stehovak.

Taky jste mne neodpovedli na dotaz tykajici se prazskych dealaru, koho byste mne doporucili?

Diky Zdravim Radek
neregistrovaný "Lienka"
7. 6. 2002 17:10
Re: Ridici jednotky
Ahoj, prevodovka v Corse a Agile nema vobec nic spolocne !!! tie auta poznam velmi dobre.a je jedno ako o nich viem :o), nie je to cistokrvny OPEL preto je to dost zle technicky postavene auto,priestor je fajn ale to je vsetko ... ak si zatazeny na OPEL tak si skus vybrat nieco ine mozno typicke pre OPEL ...
neregistrovaný "skdd1"
8. 6. 2002 11:20
Re: Ridici jednotky
Prevodovka urcite nie je opel. Agila to je taky "facelift" suzuki wagon r+. Na slovensku ale faceliftovali aj cenu :). Ja osobne proti agile nic nemam, najazdil som v tom nejaky ten km ale nie je to moj styl auta takze radit ci ano alebo nie nemozem.
neregistrovaný "DanT"
19. 7. 2002 14:05
Re: Ridici jednotky
Já dal přednost Suzuki Wagon R+. Hlavní důvod byl silnější a přitom úspornější motor (navíc servis mám za barákem :-) Zatím jsem s tím najel 1000 km. A dojmy ? Sedí se v tom jako v autobuse, krásný výhled, při předjíždění člověk vidí přes střechy ostatních aut. Do kufru jsem při cestě na dovolenou narval přepravku plnou jídla, cestovní tašku, kufr, golfky a pár nacpaných igelitek. Rozhodně se tam toho vejde víc než do fábie - můžeš věci stavět do výšky. Nijak auto nešetřím a průměrná spotřeba odpovídá té na papíře: 6,1 l/100 km.
neregistrovaný "DanT"
19. 7. 2002 14:12
Re: Ridici jednotky
Dalším plusem (mínusem?) je to, že se za tebou bude každý otáčet a tuhle škatulku zvědavě prohlížet :)
neregistrovaný "radek_1"
10. 6. 2002 09:18
Společné díly se Suzuki Wagonem? Poláci?
Nevíte někdo, jaké je rozdílní, či společné díly pro Suzuki Wagon a Opel Agila? Vím, že motory jsou jiné, palubka taky, o podvozku si nejsem jist, Agila ho prý má měkčí, u ostatních dílů netuším. Mají tyto dvě auta stejné dodavatele, jsou v Agile i nějaké japonské díky jako převodovka, apod.? Jsou díly mezi Agilou a Wagonem zaměnitelné? Ptám se, že jsem uvažoval i o Suzuki, ale díly na něj jsou o poznání dražší. Nevíte, jaký je podíl německých, polských či japonských dílů na Agile? Nekazí to auto to, že to dělají Poláci? Díky Radek
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Faudy"
10. 6. 2002 13:39
Re: Společné díly se Suzuki Wagonem? Poláci?
Okna pro Wagon a Agilu jsou stejny...
neregistrovaný "Mitsi"
10. 6. 2002 17:08
Re: Společné díly se Suzuki Wagonem? Poláci?
Agilu delaji Polaci, Wagon R zase Madari. Tak si vyberte...
neregistrovaný "radek_1"
10. 6. 2002 17:32
Re: Společné díly se Suzuki Wagonem? Poláci?
Díky za odpověď, ale nedozvědel jsem se nic, co bych nevěděl. Nemáte někdo něco přesnějšího?

Diky Radek
neregistrovaný "Faudy"
11. 6. 2002 08:42
Re: Společné díly se Suzuki Wagonem? Poláci?
Okna delaj Cesi :o]
neregistrovaný "campagnolo"
11. 6. 2002 12:00
Agila 1.2 16V
No bracha ma k Frontere jako alternativu Agilu 1.2 16V Comfort. Agila je vyrobena a dodana na podzim 2000 a ma najeto neco pres 30000 km.

Zavady: piskajici brzdove trmeny, opraveno v zaruce - promazani. Vrzajici stabilizator - promazani. Odlepena membrana repro v pristrojovce, prilepili jsme sami chemoprenem.

Stve ho: Agila nema dalkovy central a americky zpusob odmykani. Stve ho elektronicky plyn.

Subjektivne: komfortni podvozek.

Motoricky je to plne dostacujici. Absolvoval jsem v tom aute cestu Brno a zpet + 1x SRN. Bez problemu. Misty to jelo i pres 170km/h.

Prave kouzlo agily je ve vysoke strese. Strcit dozadu kocarek bez nutnosti ho rozkladat, to moc aut neumi. Zpusob skladani zadnich sedacek je taky pohodovy. Problem bl sehnat na podzim 2000 zimni pneu. (155/65x14 165/60x14)Ted je situace lepsi a dela je i Matador a levne. Vybavu ma kompletni. Klima, ABS, elektrony, mlhovky atd.

Vetsinou jezdi Praha-Krkonose a za cca. 7l. osobne jsem cekal, ze motor bude ve vyssich otackach mnohem hlucnejsi. Oda na ticho to neni, ale usi to taky netrha.

Zaver - neni to tak hrozny, jak to na prvni pohled vypada. Vyhoda: Velmi snadne nastupovani.

Konstrukcne je to auto jednoznacne suzuki, s Opel motorem, radiem a volantem.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "stanleypaul"
15. 8. 2002 10:36
Re: Agila 1.2 16V
to Campagnolo: zaujala mne tva poznamka o pískajících třmenech brzd. Nemam sice Agilu ale Astru G/2001, ale i moje brzdy při brždění docela pískají. Můžeš mi ten problém u Agily lépe specifikovat? Dokud mám auto v záruce abych si to třeba taky nechal v záruce odstranit. Jinak tam mám asi 23tisíc km, to jest vcelku nový auto a původní brzdy. Díky. Stanleypaul
neregistrovaný "campagnolo"
19. 8. 2002 16:11
Re: Agila 1.2 16V
Nemam ted po povodnich aktivni pristup k Internetu (Karlin). To piskani u Agily zpusoboval pridreny brzdic, ne desticky pri brzdeni. Desticka jemne skrtala o kotouc. To co pises ty je bud necistota na desticce, nebo desticka jako takova. Pomoc - vycisteni nebo vymena desek.
neregistrovaný "campagnolo"
14. 6. 2002 11:18
Agila:
Od Opelu jeste pochazi ovladace topne soustavy a

ovladac zpetnych zrcatek. Prevodovka bude Made in Japan. Musi se v nich menit olej po prvnich 30000km. Pak uz ne. To zadnej jinej Opel nemusi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mib"
17. 6. 2002 20:24
Taky by mne zajimalo
jesli je lepsi motorizace Suzuki 1.3 nebo ecotec 1.0-1.2
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "campagnolo"
20. 6. 2002 16:16
Re: Taky by mne zajimalo
1.3 Suzuki znam pouze ze Swifta a to jeste v provedeni 8V. Ale motor to byl sqvjelej. Ale ty 1.2 od Opelu se bat nemusis. Zkus se zastavit u dyleru a povozit se vsemi tremi variantami. Prvne bych to ale obvolal co kde maji jako predvadecku aby jsi se nekam nehnal zbytecne.
neregistrovaný "radek_1"
18. 7. 2002 10:17
Jak co nejlépe zajet motor 1.0 12V?
Čau, mám na Vás dotaz, každou chvíli se mi mají ozvat, že pro mně mají nový Opel Agila 1.0 12V a proto se chci zeptat, jak co nejlépe zajet její motor. Máte někdo zkušenost s tímto motorem, třeba z Corsy, co mu nejlíp svědčí během zajíždění, nižší otáčky, nebo ho občas lehce či více vytočit? Uvidím, co mi řeknou při nákupu, ale já se spíš kloním k názoru tam mít spíše nižší než vyšší otáčky, nemít je pořád stejný i za cenu častějšího řazení než je nezbytně nutné a nižší rychlosti, než když je auto zajeté. Těším se na Vaše názory a zkušenosti Radek
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "campagnolo"
18. 7. 2002 16:18
Re: Jak co nejlépe zajet motor 1.0 12V?
Az si auto preberes, uvidis ze ti daji navod k obsluze. V nem bude kapitola zajizdeni nebo prvnich 1000km atd. Ja jsem se vsemi novymi vozy zacal vzdy hned jezdit normalne a vzdy vse bylo O.K.
neregistrovaný "campagnolo"
18. 7. 2002 16:25
Re: Jak co nejlépe zajet motor 1.0 12V?
Ti co ti budou radit jsou prodejci a maji s novymi vozy male zkusenosti. Jejich plat jim nedovoli koupit si novy Opel (alespon u vetsiny).

Proto nova "nevlastni" auta spis rasuji a nic dobryho, krome vseobecnych rad ti stejne neporadi.

Navic z me vlastni zkusenossti jsou jejich znalosti velmi omezene. Kdyz to tak shrnu, rid se tim manualem. Schvalne se toho co ti to bude prodavat zeptej, kolik vlastnich novych vozu zajizdel? Nebude-li to holka:-)
neregistrovaný "radek_1"
18. 7. 2002 16:34
Re: Jak co nejlépe zajet motor 1.0 12V?
Já si vůbec nedělám žádné iluze o znalostech prodejců, většina z nich opravdu neví ani to, co je v prospektu na auto, co tak draze prodávají. Nevím, jestli jsou líní si to přečíst, nebo jsou blbí, pokud mají nějaká školení o tom, co prodávají tak to na ně nemá velký vliv. Proto se ptám všech, kdo mají zkušenosti s 1.0 12V motorem, jak zajížděli a jaké mají potom zkušenosti se spotřebou, apod. Zdravím Radek
neregistrovaný "skdd1"
18. 7. 2002 19:01
Re: Jak co nejlépe zajet motor 1.0 12V?
Urcite chodia na nejake skolenia ale ci to v nich nieco zanecha to naozaj neviem :-) V prirucke je solidny pokec ako jazdit s autom prvych 1000km, nazory sa vsak rozne. Mal son tu dve astry 1.4_16, ktore dostali dvaja chlapici uplne nove a kazdy mal iny styl jazdy, obaja sli s novymi autami na skoro to iste miesto vzdialene asi 700km. Jeden siel podla prirucky a ten druhy isiel podla prirucky len do viedne, potom isiel sviznym tempom a nejake obmedzenia si nekladol (zase nenakladal tomu 7000ot :-) Zaujimave je, ze jeho astra potom isla akosi lepsie (skusal som si to ja, subjektivny pocit). Na spotrebe som rozdiel nevidel. Ja byt Tebou tak sa riadim priruckou aspon nebudu mat do coho vrtat keby sa nahodou vyskytla reklamacia (tuk, tuk, dufam, ze nic s tym nebude - ziadny problem). :)
neregistrovaný "radek_1"
31. 7. 2002 09:03
Re: Jak co nejlépe zajet motor 1.0 12V?
Dobrý den, skdd, prilis jsem to nepochopil, vy jste prodejce Opelu kdyz mluvite o tech chlapicich? Ja jsem si vcera to auto vyzvedl z Autovarsu Praha, musim je pochvalit (snad ne naposledy), a taky jsem ho poprve trochu projel, prvni dojmy jsou dobre, akorat uplne nemam jasno s tim zajizdenim, jak moc vadi, kdyz se jezdi nad 3000 ot/min, kdyz v manualu o zajizdeni pisou o 2000-3000 ot/min a kdyz maximum krouticiho momentu je 3800 ot/min. Ja ted jezdim tak, ze pri zrychlovani pred razenim mam tak 3-4 tis. ot/min, v ustalene rychlosti si ty 2-3 tis ot/min snazim drzet, snad je to dobre. Na dalnici jsem toho zatim moc nejezdil, ale vidim to asi tak, ze na rovince bych jezdil na petku tak do tech 2-3 tis. ot/min a do kopcu holt tam budu davat ctyrku a budu jezdit tech 80-90. Jenom nevim, jak se k tomu auto chovat, az bude zajete (treba na dalnici), jake jsou optimalni otacky pro co nejmensi spotrebu, jestli to maximum krouticiho momentu 3800 ot/min s tim, ze se radi pozdeji a vcas podrazuje, nebo radit rychle pry nizsich otackach, nechavat i do kopcu padat otacky pod 3 tis. ot/min a v ustalene rychlosti se snazit je drzet porad na 2000-3000 ot/min. Z te charakteristiky motoru (1.0 12V) to opticky vypada ze ten motor je spise vysokootackovy, i kdyz podle nejakyho toho grafu v prospektech to vypada, ze ten kroutici moment se zase tak moc v rozsahu 2000-4000 ot/min nemeni, kde je pravda, jak to je? Je tady nekdo, kdo uz nejakych par tisic km s timhle autem ci motorem najezdil a ma na to nejaky vyhraneny nazor, ktery by mi sdelil? Diky moc za odpoved. Radek
neregistrovaný "skdd1"
31. 7. 2002 14:43
Re: Jak co nejlépe zajet motor 1.0 12V?
ja? vdakabohu nie som (alebo nanestastie, teraz rychlo neviem :-) predajca Opelu. Som jeho uzivatel, ktoremu cez ruky uz presiel nejaky ten kusok vozidla od tohto vyrobcu.
neregistrovaný "Dawe9"
13. 8. 2002 18:01
Pro SKDD, radek1
S Agilou ( 1.2i 16V, Comfort) jsem najezdil 4000 Km, dva roky jsem byl prodejce vozů Opel, takže si myslím že k tématu mám co říct.

1) Znalost prodejců - je každýho individuelní záležitost, jedni auta maj jako koníčka a mezi autama se pohybovali dřív a druzí to mají jen jako zaměstnání. Všeobecně každý prodejce jezdí na školení, takže by měl vědět alespoň základní znalosti o vozu. Pokud Vám nebyl prodejce schopen odpovědět na vaši otázku, tak to prostě po něm chtějte vědět. Vždy je ve firmě někdo, kdo dané věci rozumí. Ze zkušenosti Vím, že ohledně provozní stránky vozu toho víc vědi servisní technici - jsou také školeni a den co den řeší problémy technického rázu.

2)Zajíždění vozu - máte pravdu, že podrobnosti jou v manuálu auta. Je nutný si uvědomit, že tímto režime se chrání výrobce. Žádná přesná pravidla nejsou - ze začátku moc nepřehánět - nejezdit na čtyřku 160 a naopak. Stačí když z vozem budete normálně jezdi stačí když otáčkám motoru přispůsobíte rychlost. Záleží také kde jezdíte, jestli jezdíte hlavně město (popojíždění, zácpy, časté starty a ujeté malé vzdálenosti) není na škodu vůz protáhnot po dálnici - nemyslím tím max. otáčky a řvoucí motor. S motorem 1.2i jsem v pohodě jezdil 150 - 160 a někdy víc - pozor na boční vítr je to pěkná mrcha. Prostě zajíždět s klidem, motor nemá rád extrémy, ale to ani motor zajetý. Ale názory se různí, takže čekám nesouhlas.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skdd1"
13. 8. 2002 22:30
Re: Pro SKDD, radek1
ad 1) suhlas, ad 2) suhlas :-) Inak k agile som uz raz niekdu tu na mc napisal, ze je to zabavne auto, ktore som nazval kolotoc :-) Podla mna splna ten ucel na ktore bolo navrhnute. Necakal som od neho zazraky ale milo ma prekvapilo, teda az na tie zvuky pri radeni :-) Ono ja ako narocnejsi zakaznik som zistil, ze by som mal absolvovat aspon raz mesacne takych 100km v corse 1.0_12 (alebo ekvivalent) bez vsetkeho aby sa mi potom moje auta zdali ako dokonale vozidla :)
neregistrovaný "radek_1"
19. 8. 2002 09:03
První spořeba Opel Agila 1.0
Nedá mi to, abych se nepochlubil s první spotřebou u nové Agilky, na první nádrž najeto 700km, z toho cca 500 dálníce, zbytek Praha a okresky, spotřeba byla 5.6l/100km. Autíčko se znažím zajíždět kolem 3000 ot/min, na dálnici se "ploužíme" kolem 100km/h. Co si o této spotřebě myslíte, je dobrá, normální, nebo snad špatná? Díky Radek
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radek_1"
19. 8. 2002 17:24
Spotřeba oleje Opel Agila?
Mám na Vás dotaz týkající se spotřeby oleje u nového auta během zajíždění - konkrétně mám nový Opel Agila 1.0 12V, a udávají tam strašně vysokou spotřebu oleje, prý zvlášť během zajíždění, to samé mi tvrdili i v Autovarsu. Olej tam prý je Castrol SLX 0W30, váhám, jestli koupit nějaký na dolívání. Chci se zeptat, zda by vůbec měl ubývat nějaký olej, příp. kolik a zda je to normální. Do Suzuki Swift se prý nemusí dolívat ani kapka mezi dvěmi garančkami, což se mi zdá logičtější, než aby se muselo něco dolívat. Dík za odpověď Radek
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "campagnolo"
20. 8. 2002 11:11
Re: Spotřeba oleje Opel Agila?
Jiste ze muze byt ubytek oleje pri zajizdeni.

Konkretne na nasi Agile 1.2 16V to bylo v 10000km cca 1/4 l. Od te doby nic. Dnes cca. 40000km. 1. vymena oleje po 30000km a dal se tam

5W-40.(horsi plna syntetika). Stacilo by pry i naplnit to polosyntetikou. To zalezi na zakaznikovi a penezence.
neregistrovaný "Dawe9"
21. 8. 2002 10:58
Spotřeba oleje
Opel má v návodu a to Vám řeknou i servisní technici maximální spotřebu oleje 3/4 l na 1000Km. To je ale fakt maximum. Spotřeba se uklidní po ujetí pár 1000km. Jestli máte 1.2i tak to je 16V a tam je spotřeba skoro vždy trochu vyšší.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "radek_1"
21. 8. 2002 14:18
Re: Spotřeba oleje
Mám 1.0 12V, jedná se mi o to, jestli má cenu teď kupovat 1 litr oleje (Castrol SLX 0W30, který tam prý je z výroby - je tam vůbec? - stojí cca 600Kč) pro případ, že mi to vezme jen pár deci do první garančky po cca 10000km, nebo rovnou balení po 4l, které vyjde na litr levněji a zbytek by šel použít při první garančce. Po ujetí prvních 900km mám pocit, že mi neubylo ani Ň. Zdravím Radek
neregistrovaný "radek_1"
21. 8. 2002 15:21
Doplňky na Agilku?
Chci se zeptat, jestli náhodou nevíte, kde sehnat nějaké reproduktory, které by šly dát dozadu do těch děr ve střeše (ne originál Opel, ale jako součástky v elektru), příp. kde a jaké koupit zástěrky a příčník na střechu? Opel zástěrky přijdou na 2x400Kč, příčník na cca 4000Kč, což se mi zdá trochu moc, pokud by existovalo něco, co funguje stejně dobře a stojí míň, udělalo by mi to radost. Díky za tip Radek
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dedek58"
22. 8. 2002 07:43
Re: Doplňky na Agilku?
Co se týká reproduktorů.Skuste CONRÁD, maji prodejnu někde na Žiškově a jsou na internetu.Zástěrky se dají koupit

v supermárketech.
neregistrovaný "stanleypaul"
23. 8. 2002 11:04
Spotřeba oleje a olej vůbec
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stanleypaul"
23. 8. 2002 11:24
Spotřeba oleje a olej vůbec
Sorry, odklepl jsem to dřív něž jsem chtěl. ale k věci:

To campagnolo: jednak dík za ty brzdy.

To všichni: Dál ty poznámky k oleji na Agilu. Mně osobně se zdá docela brutální dávat do agily olej 0W40. Zdá se mi, že to jej jen snaha opla vidělat co nejvíc. Stejně jako ty řeči dealerů, že tam všude dávají oleje OPEL, které jsou lepší a levnější. Při garančce mi do Astry dali 5W40 (Castrol TXT pokud se nepletu), ale hlavně jsem po nich chtěl hned vědět, co to je za značku. Oni se (ve všech katalozích a návodech ohánějí katalogovými čísly, ale aby nepsali dejte tam oleje Castrol příslušné viskozity to se jim nechce. Takže i to Radek_01. Při první garančce bych tam nechal nalít klidně 5W30 nebo 5W40, myslím, že by to mělo boooohatě stačit. Nevím kolik toho za rok najezdíš, ale dneska se tvrdí, že olej by klidně v autě mohl být třeba po celou životnost auta stejný(jedna náplň), kdyby se podařilo to, aby se do něj nedostávali otřepy, které vznikají třením kovových částí motoru o sebe. Jinak kvalita dnešních olejů by to dovolovalo. Takže těch 10, 15 až 20 tisíc km/rok by neměl být problém. A pak pokud s autem nejezdíš na Sibiř. To první číslo mj. udává do jaké teploty (mínusové) bude olej fungovat. A dál si myslím, že dokupovat olej (ať už litr nebo 4 litry), není teď třeba. Šetři prachy na doplňky. Já měl taky strach z ubývání oleje, ale dle zkušeností je to jen velký strašák. Ale u nafťáků to asi fakt někdy platí (prý, osobně nevím). Ať ti to jezdí.
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "radek_1"
28. 8. 2002 13:03
Re: Spotřeba oleje a olej vůbec
Teď jsem se vrátil z dovolené, trasa Praha-Ostrava a výlety, najeto 1600km, oleje mně ubylo o dvě čárky z pěti, mezi maximem a minimem má být 1 litr, takže se snad dá usoudit, že mi ubylo 0.4 litru, není to důvod reklamace? Mně se to zdá hrozně moc, v manuálu k autu píšou o spotřebě oleje 0.075l/100km=0.75l/1000km, nemá tam být spíš 0.075l/1000km, není to překlep? V servisu Autovars mně tvrdili, že to je normální, že podle nich je "normální" spotřeba oleje 0.6l/1000km, mně to připadá naprosto brutální, pokud bych měl dolívat tolik oleje, to bych dal za olej víc než za benzín (za rok najeto 30tkm=18 litrů oleje??), i Oltcit mně bral míň, zajímalo by mně, co dělají emise, když to žere tolik oleje. Nemá někdo zkušenost se spotřebou oleje u motoru 1.0 12V, jaká je po prvních 1000, 5000, 10000km, atd..? Klesne nějak k nule, nebo tam budu muset lít olej pořád jako blbec? Pokud to tak je, tak pak jsou možná o dost lepší japonský motory, tam, prý olej neubývá vůbec.

Nebo Opel uvádí nějaká hausnumera o spotřebě oleje, která nesouvisí s realitou, aby se chránil pro případ zadření motoru a nutil lidi kontrolovat olej?

No nic, jdu k Autovarsu pro ty reproduktory dozadu za 800Kč, budu tam asi muset koupit olej na dolití, tomu se zdá se nevyhnu, teď mi zase tvrdili, že tam je z výroby olej Opel, ne Castrol, jak mi tvrdili při koupi. Zdravím Radek
neregistrovaný "campagnolo"
28. 8. 2002 15:17
Re: Spotřeba oleje a olej vůbec
Radku, budu mluvit co bych delal ja. Pokud by mi mizel nejaky olej behem rekneme prvnich 10000km, tak 1l na cca 10000km -15000km je normalni. V zivote jsem se nesatkal se (svym) novym vozem, aby zbastil behem prvnich 10000km vic jak 1l. Nejvice jsem dolil do Opelu Frontera 3.2 V6 asi prave ten 1l. Cas od casu z nejakeho duvodu zmizelo s kazdeho auta(nejen Opel) mezi garanckama 1/4 -1/2l oleje. Vestsinou po hodne rychle jizde.(mluvim jen o benzinech) Nekdy se neztratila ani kapka. Co se tyka kvatity oleje, tak pri garanckach po 2letech, nebo 30000km tam staci lit polosyntetiku, pripadne tu horsi syntetiku 5w-40.

Ty nejlepsi oleje typu Ow..... maji super vlastnosti az za podminek ke kterym se tvuj motor 1.0 12V ani zdaleka nepriblizí.( mraz -40 a vic, nebo rozpaleni svodu vyfuku do cervena). Uz polosyntetika patri mezi lehkobezna maziva. No a Tvrzeni ze je v Agilach 0W-30 od Castrolu neverim.

Je-li tam 10W-neco, tak je to rado. A rvat do agily Castrol za sestibabu je nesmysl non plus ultra. Chces-li ale udelat neco pro sve auto, zkrat vymenu oleju na 15000km, lej tam polosyntetiku, mas-li vic penez 5w-40 klidne od Mogulu (cena cca 320,- Kc na pumpe). Je to spis opatreni pro tvuj vlastni pocit, nez ze by to potrebovalo auto. Ale pokud preci, tak to udelej pred prvni garanckou jak pisu a pak uz bych to menil regulerne po tech 30000km nebo dvou letech a nic bych nezkracoval. A spotreba oleje - jak pisu. Bezne muze byt az 1l na 10000km v zabehu.

Kup si 10W -neco nebo priplat a kup 5W-neco a nic nerez. Dolejvej do to v klidu do prvni garancky. stejne nikdo poradne nevi co je tam za olej!!
neregistrovaný "campagnolo"
28. 8. 2002 15:33
Re: Spotřeba oleje a olej vůbec
Repro v agile je doslova z papiru a nevalne kvality. Z hlediska kompatibility konektoru je na miste koupit original.Otazka je jestli je kabelaz vytazena az dozadu. Zadni jsem nezkoumal (hrajou). Predni se castecne utrhl a rachtala membrana, tak to spravil chemopren. Rozmerove se urcite daji sehnat lepsi a levnejsi repro. Otazka je, co konektory. Zasterky bych urcite koupil original a to bez diskuze. V supermarketech nejsou zasterky, ale levne produkty hrde nesouci nazev universal a jeden tvar je optren celofanovymi pripadne plastovymi emblemy hned nekolika vyrobcu. To ma umocnit presvedceni, ze prave na meho Oplika maji zasterky. Origose jsou primo tvarovany na vuz a sednou presne i otvory pro srouby v zadnim narazniku. Ta cena je vysoka ale zaroven i kvalita.
neregistrovaný "radek_1"
16. 9. 2002 17:19
Re: Montáž zástěrek???
Campagnolo, mám na Vás dotaz ohledně těch zástěrek, teď jsem se vrátil z Autotepasu v Lipové s předními zástěrkami za 405Kč, tam mi tvrdili, že se to jen zacvakne a něco někde vymáčkne, přečetl jsem si návod, a podle obrázku vypadá, že se kvůli tomu musí sundat kola a vrtat nějaké díry, je to opravdu tak? Když jsem se jich pak ptal, nějak mlžili a nakonec, když jsem jim to ukázal na obrázku, tak řekli, že asi to tak bude. Je to opravdu tak, pochopil jsem to dobře? Moc se mi do toho totiž nechce to takhle složitě dělat. Díky Radek
neregistrovaný "stanleypaul"
17. 9. 2002 11:12
Re: Montáž zástěrek???
Teď jsem dával zástěrky na Astru. Nevím sice přesně, kolik místa je u Agily kolem kol, ale u mne stačilo (ačkoli to v návodu, či spíše v návodové kresbě, nebylo popsaný) pouze trochu vytočit kola abych se tam s vrtačkou dostal. Samotná montáž chce trochu grifu, i když jsou to originální zástěrky. A je pravda, že u Opla se opravdu někde něco vycvakne či vyvrtá. A dál originál zástěrky jsou sice dražší, ale i tak bych řekl že líp sedí i vypadají než nějaký NOname. Já nejdřív koupil noname za 150,- ale nakonec jsem je tam nedal. (apropo jsou stále k mání za hubičku). Čau
neregistrovaný "campagnolo"
23. 9. 2002 10:04
Re: Montáž zástěrek???
Se zasterkama jsem se nikdy osobne nedelal, vzdy je montoval servis. Takze, jestli je u Agily vepredu potreba vrtat nevim. Vzadu urcite ne. Pokud ale vrtat, tak asi nekam do plastu. Do plechu by to byla "hovadina". Pneu jsou pro Agilu schvalene 155/65R14 a 165/60R14. Na leto tam jsou original elektrony s pneu 165/60R14 a nazimu to jezdi na plechacich a gumach 155/65R14 Vrederstein Snowtrac, nebo tak nejak. V roce 2000 se nedal tento rozmer skoro vubec sehnat. Videl jsem Agily s pneu 165/65R14, 175/60R14 a 195/45R15. Schvaleno to neni, ale pasovalo to tam. Jinak ze zkusenosti z Krkonos je Agila se zimakama skoro jako rolba. Vsude projela a vyjela.
neregistrovaný "stanleypaul"
24. 9. 2002 09:26
Re: Montáž zástěrek???
Jo, to vrtání můžu potvrdit, je to naštěstí jen do plastu. Ale chce to udělat pečlivě, aby to drželo těmi originál přiloženými "nýty" nebo jak to nazvat. a k těm pneu. Určitě bych se držel toho, co je v TP, hlavně kvůli pojištovně. A ty jmenované rozměry si myslím jsou rozumné.
neregistrovaný "radek_1"
24. 9. 2002 10:07
Re: Montáž zástěrek???
Já jsem tam ještě ty zástěrky kvůli mé nechuti sundávat pneu nedal, váhám, jestli je tam mám dát sám, nebo to spojit s výměnou zimních pneumatik a nechat je tam dát v pneuservisu. Jenom jsem se na to díval, a asi to doopravdy dát bez sundání pneu nejde, jeden, prostřední čuflík díru v autě má, ten jsem vystřelil, na další dva se musí vyvrtat díry, jenom si nejsem jist, že je to do plastu, jak říká stanleypaul, nebo je to kov, na mně to působí spíš jako kov, což by se mi moc nelíbilo tam něco vrtat. Nechápu, proč tam Opel nepřipraví 3 díry a ne jen jednu, když už ty zástěrky stojí tolik peněz (pozn.: stejné orig. zástěrky na Suzuki Wagon prý stojí 1000Kč). Zdravím Radek
neregistrovaný "stanleypaul"
27. 9. 2002 16:02
Re: Montáž zástěrek???
Nevím, ale že by se taková obyčejná montáž jako zástěrky vrtaly do kovu, to mi přijde brutální. Až je tam dáš, tak bych rád věděl jestli je to skutečně plech nebo jen tvrdý plast. A k tý ceně. Nechceš říci, že by ty zástěrky na Agilu byly dražší? To bych byl překvapen ještě více. Ale pokud uvažuješ o těch zimácích tak to možná není špatný nápad spojit obě montáže (kola + zástěry)dohromady. Než se s tím válet někde v mokru a blátě co teď venku je ať se dřou servismani.
neregistrovaný "radek_1"
27. 9. 2002 16:28
Re: Montáž zástěrek???
Agila je má za 450Kč, Wagon za 1000Kč, s tou montáží mně to taky napadlo to spojit s tou výměnou gum, ale tu nebudu dělat u Opelu a nevím, jestli to můžu svěřit těm gumařům, aby něco nepoto..., např. aby díru neudělali vedle, jinak velkou, apod. Někdy v říjnu to asi udělám sám, koncem říjnu půjdu do těch gum. Zdravím Radek
neregistrovaný "DanT"
2. 10. 2002 06:41
Re: Montáž zástěrek???
Ve Wagonu jsou ty díry v pro zástěrky v blatníku (plast) již od výrobce, vrtal jsem jen do zástěrek.

Ad pneu: do hor nejezdím, takže koupím ty 165...
neregistrovaný "radek_1"
2. 10. 2002 10:06
Re: Zimní pneu
Ty přední zástěrky tam už mám, do kovu se vážně nevrtalo, jak jsem se bál, jenom to tak vypadalo, s těmi zimními pneu váhám, co koupit, nemáte někdo tip, kde se dá koupit něco rozumného za dobrou cenu, nějaké akce, slevy, apod.? Díky Radek
neregistrovaný "stanleypaul"
2. 10. 2002 16:21
Re: Zimní pneu
Nechci tady nikomu dělat reklamu, ale fakt vřele doporučuji kouknout se na níže zmíněné pneu weby v předchozím příspěvku. E-pneu už má konečně nabídku zimních pneu a zajímavé ceny. Asi bude brzo docela frmol, protože konkurence na poli prodejců zimních pneu by mohla stáhnout ceny pěkně nízko. Jako zákazník si mnu ruce :-)

BTW to radek -gratuluji k zástěrám, i mně spadl kámen ze srdce, že to byl jen plast. Nejsem žádný patriot, ale lhal bych, kdybych neřekl, že se mi oplíci líbí a že kdybych kupoval teď nový auto, že bych se samozřejmě nejdříve podíval opět na OPEL. Ta nová Meriva se mi fakt líbí. Tak mne napadlo, že bych vážně začal uvažovat o změně auta? to jsem zvědav, co mi na to rodina poví.

:-)))
neregistrovaný "radek_1"
3. 10. 2002 09:16
Re: E-pneu dotaz?
Mám trochu obavi, zda nejsou ti e-pneu.cz zločinci, dá se jim věřit, že nepošlou nějaký *, máte s nimi někdo zkušenosti, jaké? Nabízí mi Uniroyal 155/65/14 za cca 1663Kč a ráfky za 1220Kč, zdá se mi to být dobrá cena, co vy na to? Podle testů se mi zdá být Uniroyal dobrá značka, vychází i líp než Michelin. Díky za odpověď Radek
neregistrovaný "PeKa"
3. 10. 2002 11:16
Re: E-pneu dotaz?
Tak si s nima zkus dohodnout nějaký servis, kde Ti to rovnou nazujou a předtím to okoukneš. A když to nebude OK tak je tam necháš.
neregistrovaný "stanleypaul"
3. 10. 2002 16:52
Re: E-pneu dotaz?
Na světě není jen e-pneu.cz (i když proti nim nic nemám a zatím jem u nich ještě nekoupil nic, nemám tedy ověřeno ani + ani - )Ale taky teď hledám vhodné prodejce, a najdou se (našel jsem) i levnější. Neříkám, že budou vždy nejlevnější u všech pneumatik a rozměrů. Ale je zajímavé, kam až ty ceny mohou jít (myslím dolů).
neregistrovaný "radek_1"
28. 8. 2002 15:48
Re: E-pneu dotaz?
Dělal jsem malou anketu u dealerů Opel, říkali většinou, že spotřeba oleje 0.4l/1500km je normální (mně se to nezdá, viz asociace Oltcit), až na Srbu, který říkal, ať tam přijedu, že by se na to podívali, tak jsem volal na centrálu Opelu, tam mně přepojili na nekoho, kdo se tvářil, že tomu rozumí, prý to je tak na hraně normálnosti, a že by to mělo klesnout, taky mně řekl, jak podle kódu motoru podle dvojčíslí poznat, kde se vyrobil. Doporučil mi do Agilky motor Opel (má být od Elfu) 10W40, prý má být za 167Kč/litr, plná syntetika je prý zbytečná. Zdravím Radek
neregistrovaný "Faudy"
29. 8. 2002 16:07
Re: E-pneu dotaz?
Pokud jsi se predtim nekde smrdolil po meste a pak je najednou hooodne velkou streku, tak se olej poradne prohreje a ubyde, protoze se z nej vypari ty sajrajty co jsi nasbiral predtim. Vsadim se, ze olej ubyl cestou na dovolenou, zpatky skoro nic.


Na tohle jsou nejhorsi Alpy nebo jizni krajiny, clovek s sebou holt musi tu flasku s olejem tahat.
neregistrovaný "DanT"
5. 9. 2002 07:40
Re: E-pneu dotaz?
S tou spotřebou u "japonských" motorů máš pravdu, najel jsem s Wagonem R+ zatím 3400 km a olej je pořád na stejné úrovni - nedolil jsem ani kapku:)

P.S. zástěrky - stačí koupit např. v Globusu univerzálky za 150 Kč.
neregistrovaný "radek_1"
9. 9. 2002 09:59
Re: Agila 1.0 po 2.500 km
Co se toho oleje týče, po 1 měsíci a najetých 2.500 km mi ubyly na měrce dva dílky z pěti, tj. cca 0,4 litru (mezi maximem a minimem je prý 1 litr), jsem zvědav, jestli se už pokles zastavil a nebudu muset dolívat do garančky, či naopak. Pokud by to dál dramaticky rostlo, jdu to reklamovat, skoro váhám, jestli tam nemám jít teď, ať mám něco v ruce kdyby byl nějaký problém za jízdy. S tím olejem by mně zajímalo, jestli někdo neví, zda a o kolik by se snížila spotřeba paliva při použití "super" olejů typů 0W30 od Castrolu, apod., v reklamách to píšou, osobní zkušenost nemám.

Co se týče pocitů z jízdy, jsou až na ten olej vynikající, líné se mi to vzhledem k objemu 1.0 nezdá, prvních 1000km jsem to šetřil dle návodu na 2-3000 ot/min, teď se to po městě taky snažím dodržovat kvůli spotřebě, po dálnici jezdím kolem 3.800-4000 ot/min (110-130 km/h), průměrná spotřeba mi dělá 5.7 litru/100km. Zajímají mně ostatní zkušeností u Agilek, Wagonů ohledně spotřeby paliva, oleje, apod. S těmi zástěrkami z Globusu, kupoval jste jedny, a dával je dozadu, nebo i dopředu? Díky Radek
neregistrovaný "DanT"
9. 9. 2002 11:38
Re: Agila 1.0 po 2.500 km
Prodejce mi při převzetí auta sdělil, že až do garančky (15 tis. km) budu dolévat jen kapalinu do ostřikovačů. Viditelný úbytek jiné kapaliny je prý důvodem k reklamaci :)

Ad zástěrky: na předek mi prodejce namontoval zástěrky za 150 Kč (ale nevím zda jsou originál - asi ne, když nemají logo Suzuki). Ty z baumaxu jsem dal na zadek - přídavné šrouby jsem zahodil a udělal si do nich dvě díry pro uchycení na blatník sám. Zadní zástěrky mám čistě jen z ohledu na ostatní řidiče. Jinak pokud je chcete mít i na parádu, dejte přednost originálkám :).
neregistrovaný "Dawe9"
11. 9. 2002 11:52
Re: Agila 1.0 po 2.500 km
Myslím, že s reklamací neuspějete. Viz Návod k obsluze vozu - Spotřeba oleje 3/4 l na 1000 km. Můžete to zkusit, ale nejsem si jistej úspěchem.

Dawe9
neregistrovaný "radek_1"
16. 9. 2002 11:44
Zimní pneu na Opel Agila????
Pomalu začínám uvažovat o zimních pneumatikách, na Agilu jdou dát 155x65xR14 nebo 165x65xR14, letní mám 155x65xR14. Budu kupovat ráfky, a tak si můžu vybrat, jaký rozměr by byl lepší, intuitivně mně něco říká, že širší (165) by mohly být na zimu lepší, stabilnější, je to tak vždycky? Co se značky týče, váhám mezi Barum Polaris (165) za cca 1500Kč/ks a mezi Michelin Alpine (155) za 1990Kč/ks. Co jste si nebo co byste si vybrali Vy? Zdravím Radek
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "MHPlus"
16. 9. 2002 12:52
Re: Zimní pneu na Opel Agila????
Tak přímo "do sněhu" je podle mne lepší užší pneumatika -> menší plocha dotyku -> větší tlak, což speciálně u lehkého auta může být dost podstatné a auto by mělo lépe držet.
neregistrovaný "radek_1"
16. 9. 2002 13:20
Re: Zimní pneu na Opel Agila????
No jo, ale taky se víc bude bořit, a taky se nejezdí pořád ve sněhu, ale i na ledu, apod., nesedí pak líp širší pneu na silnici???
neregistrovaný "Zorb"
17. 9. 2002 09:29
Re: Zimní pneu na Opel Agila????
Na zimu je jednoznacne lepsi uzsi pneumatika . Mam s tim bohate zkusenosti .
neregistrovaný "stanleypaul"
17. 9. 2002 11:18
Re: Zimní pneu na Opel Agila????
Užší pneumatika na zimu ano, ale užší než co? Já myslím, že pokud by bylo na autě nějakých 225 až 195/něco, tak užší jo, ale u běžného rozměru, tuším že radek1 tam má nějakých 155/55 ve 14-tkách, tak tam bych ten rozměr určitě nechal stejný. Ale taky záleží na vlastním využití auta. Jestli s ním chce někdo sjezdit všechny zimní střediska nebo uije sníh jen při jedné až dvou kalamitách v Praze.
neregistrovaný "radek_1"
14. 10. 2002 15:28
Problém zpátečka
Poprvé jsem se objednal na tuto středu do Autovarsu na záruční reklamaci, mám už od začátku pocit, že mi tam nejde moc dobře dát zpátečka, občas se to povede až na druhý či třetí pokus, teď v zimě když je to studený to jde subjektivně trochu hůř. Je to normální u Agily? Nevíte, je to snadno odstranitelná závada, nemůžou to svojí opravou víc pokazit než tomu pomoct? Je lepší servis Autovars v Dejvicích nebo v Holešovicích? Díky Radek
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "campagnolo"
15. 10. 2002 09:03
Re: Problém zpátečka
Razeni je ovladane lanovody. To samo o sobe neni velka vyhra. Razeni u Opelu nikdy nebude to co je u napr. Audi.
neregistrovaný "radek_1"
15. 10. 2002 09:34
Re: Problém zpátečka
A jde vam u Agily taky lehce blbe,resil jste to nejak? Diky Radek
neregistrovaný "campagnolo"
15. 10. 2002 16:40
Re: Problém zpátečka
Je to nas celkem osmy Opel v rade a toto je neco co se u Oplu neresi. Staci jen vzpomenout na Favorita a hned je clovek klidnejsi.
neregistrovaný "radek_1"
16. 10. 2002 08:20
Re: Problém zpátečka
Nevím, jestli jsem to pochopil správně, znamená to, že je to problém, který se žádným seřízením vyřešit nedá, je to technická nedokonalost už z podstaty vozu, nebo se to seřídit dá, ale musí se to seřizovat každou chvíli (např. jednou za rok)? Díky Radek
neregistrovaný "DanT"
17. 10. 2002 20:26
Re: Problém zpátečka
U Wagona mi zpátečka taky občas nejde zařadit na poprvé, ale do servisu kvůli tomu nepůjdu.
neregistrovaný "radek_1"
18. 10. 2002 09:25
Re: Problém zpátečka
Docela by mnš zajímalo, jestli Wagon a Agila mají stejnou převodovku, spojku, apod. Myslím, že třeba řadící páka vypadá u Agily a Wagonu stejně a jinak než třeba u Corsy. Radek
neregistrovaný "campagnolo"
18. 10. 2002 12:12
Re: Problém zpátečka
Prevodovka neni totozna s korzou. Nevim to jiste, ale nejspis bude Suzuki. Interni oznaceni ma tusim F12(to ale ted taky nemusi byt na 100%).

Kazdopadne u Agily se meni napln po prvnich 30000km v prevodovce. Coz zadna korza nema.
neregistrovaný "radek_1"
18. 10. 2002 14:02
Re: Optimální otáčky 1.0 12V
Taky by mně zajímalo,jak s tímhle motorem nejlíp jezdit,aby měl co nejlepší spotřebu, jestli, hlavně ve městě jezdit 2-3000ot/min, nebo 3-4000ot/min. Vím, že max.moment je při 3.800, je při tomto momentu i nejmenší spotřeba, nebo je lépe řadit dřív? Zapomněl jsem říct, že motor mám 1.0. Díky za názor Radek
neregistrovaný "stanleypaul"
15. 10. 2002 09:35
Re: Optimální otáčky 1.0 12V
Osobní zkušenosti v Dejvicích nemám, ale říká se že jestli v Autovarsu někdo něco umí, tak sedí v Dejvicích. Mé zkušenosti jsou zatím jen z Holešovic před povodní a jsou někde v diskuzi "Opel servisy". Spíše negativní, nechci ale nikoho zatracovat. Třeba Agilu umí líp v Holešovicích. Tak to ber jen jako názor
neregistrovaný "radek_1"
28. 11. 2002 10:03
Cukání motoru za studena???
Mám dotaz ohledně naší Agilky 1.0 12V: už se mi několikrát stalo, že mi někdy (ale ne vždy), zvlášť když je po ránu víc zima, krátce po rozjezdu na úseku cca 100m když jedu za studena na dvojku při cca 1500 ot/min motor začne viditelně cukat či škubat. Když přidám plyn nebo když se motor zahřeje, je to OK, ale podle mně to moc normální není. Mám to ještě v záruce tak v nejbližší době zajdu do servisu, nenapadá někoho, čím by to mohlo být, nějaký blbý kontakt u nějakého čidla? Podle mně řídící jednotka musí být schopna zajistit, aby to neškubalo ani za studena při těchto otáčkách. Díky Radek
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radek_1"
30. 1. 2003 16:54
Teplotní čidlo - cukání - dotaz?
Měl jsem a mám problém s Agilou při teplotách kolem nuly (ale ne už při -10°C), že mi po nastartování a těsně po něm motor (1.012V) na volnoběh nedržel otáčky a cukal se a škubal dokud jsem nepřidal plyn, otáčky na volnoběh (při dvojce) šly rychle dolů (pod 1000), tak jsem to byl reklamovat v Autovarsu, tam mně řekli, že to nic není,že by to museli tam mít celý den zkoumat, potom začla být víc zima a neprojevovalo se to moc, taky jsem zkoušal dávat do auta Velfobin, jestli to není vodou v benzinu, teď to zase když je kolem nuly začlo, tak jsem byl dneska u Srby na Ořechu, tam mně přeprogramovali řídící jednotku (nevíte někdo proč?), prý nějak nastavili vyšší otáčky na voloběh (to jde?) a konstatovali, že je problém v čidle teploty, musejí ho objednat. To je nějaký termistor, co na něm může být špatně, kontakt? Myslíte, že je to opravdu tím, nemůže být něco s řídící jednotkou? Ptám se, že mi už do konce záruky toho moc nezbývá, a rád bych to vyřešil dokud to je v záruce a zadarmo. Nebylo by od věci třeba teď vyměnit olej, když motor dostal trochu kapky s tím cukáním? Díky Radek
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "campagnolo"
31. 1. 2003 08:34
Re: Teplotní čidlo - cukání - dotaz?
Nejake problemy se softem vozy vybavene Opel trivalcem byly. Resilo se to novymi softy. Ale u tebe bych asi spis veril tomu cidlu. Kazdopadne v zasade vzdy kdyz nekdo prijede do Oplu a ma nejaky "spatne detekovatelny" problem, sjedou tvou verzi softu, kouknou jestli maji novejsi a nahrajou ho do jednotky. Normalni postup. O RJ bych se nebal. Tomu oleji se urcite nic nestalo.

To by jsi spatnejm ridickam co poskakujou celej den musel menit olej 5xmesicne, nehlede na to, ze to nema na zivotnost naplne vliv.
neregistrovaný "radek_1"
31. 1. 2003 09:02
Re: Teplotní čidlo - cukání - dotaz?
Dík za odpověď, to je dobrá zpráva, akorát mně trochu naštvali, že mně zase asi přepsali to, aby rádio seřizovalo automaticky čas, což tak pracně nastavovali naposledy. Kde je to čidlo, co je to za čidlo, termistor? Podle mně, pokud to je tím čidlem, to blbé čidlo má asi nějaký vliv na spotřebu, mám najeto 6000km a nemám moc pocit, že by mi nějak od začátku klesala, pořád je kolem 6 litrů plus mínus půl litru, teď v zimě spíš plus. Kolik Vám žere ta 1.2? Zdravím Radek
neregistrovaný "campagnolo"
31. 1. 2003 10:10
Re: Teplotní čidlo - cukání - dotaz?
Nase 1.2ka ted stoji na zimu s odpojenou baterkou v garazi a jezdi se misto ni s Fronterou. Ja jsem osobne 1x jel od tankovani do tankovani za 7.1 v lete na letnacich. Byla v tom dost Praha, Spindl a neco dost rychle (130-160) po dalnici mezi tim.

Po klesani u ctyrech kamenu se z kopce rozjela na 180 a drzela je az k ty zatace, pak jsem radeji ubral. Kazdopadne zimni gumy ti zvetsej spotrebu o pul litru jako prd. K tomu pripocti chlad (vsechno je ztuhly,)delsi vzdalenost s bohatsi smesi, rozsvicena svetla, vetrak topeni, cas od casu vyhrivani zadniho skla a kdaz strika brecka na sklo, tak i sterace. U Vectry mi spolehlive v letnim obdobi spadne spotreba o 1l.
neregistrovaný "campagnolo"
31. 1. 2003 10:20
Re: Teplotní čidlo - cukání - dotaz?
Termistor bude nejspis nekde v sacim traktu.

Muj informacni zdroj je nemocen, tak mi to neupresni. Domu mu kvuli tomu volat nebudu.

Hlavne az ti to vymeni, at to facha. Jediny co je u nasi Agily, tak to bylo piskani desticek. Pry se to objevovalo. Promazali brzdice a od ty doby klid. Vrzal stabilizator zadni napravy. A konstrukcne brachovi moc nesedi ten e-plyn pri ostrejsich rozjezdech. Moc to premysli, nez se to pohne. Jinak super vozitko.
neregistrovaný "radek_1"
31. 1. 2003 10:38
Re: Teplotní čidlo - cukání - dotaz?
Díky za odpověď, já jsem taky s Agilkou docela spokojenej, žádný velký problém jsem zatím (zaklepu) neměl, jenom tenhle problém s cukáním mi trochu vadí, doufám, že to bylo opravdu tím čidlem a že to spraví k mojí spokojenosti. Zdravím Radek
neregistrovaný "radek_1"
24. 2. 2003 08:37
Ještě jednou dotaz - otáčky za studena na prázdno???
Mám na vás ještě dotaz, nevíte někdo, jak přesně funguje "automatický sytič"? Já mám za to, že to je něco v řídící jednotce, co řídí předstih a bohatost směsi, a co má za vstupy jednak teplotu (asi motoru a venku), a pak taky nějaké čidlo klepání, a podle těchto vstupů řídí motor (jakoby i "šlape" na plyn), aby byl motor ve správném režimu a aby klepání či škubání nenastalo. Je to tak, nebo je to jinak? Ptám se jako laik, auta neopravuju. Teď k mému problému: stává se mi, když je pod nulou, že zastudena mi motor cuká, stává se mi to během jízdy po úseku dlouhém cca 100 metrů od nastartování, kde musím jezdit hodně pomalu a hrozí, že mi tam nějaké dítě vběhne pod kola, a tak tam jezdím na dvojku buď úplně bez zmáčknutého plynu, nebo jen lehce polechtaném. Dneska ráno jsem měl otáčky po nastartování cca 1200, venků bylo -5°C, neklepalo to, ale po ujetí cca 50metrů na dvojku bez plynu otáčky klesly na cca 900-1000, a začlo to klepat či cukat, takže jsem musel přidat plyn, pak to přešlo. Je tohleto chování auta normální, není někde problém? Nebo je to moje chyba, tohle auto neumí jezdit bez plynu a samo si nastavit minimální snesitelné otáčky, aby neklepalo? Reklamoval jsem to u Srby, tam mě teď v sobotu vyměnili čidlo teploty, prý bylo mimo toleranci, já mám ale pocit, že se to chová stejně. Nemůže to být třeba ještě něčím jiným, třeba dalším čidlem, nebo řídící jednotkou? Díky Radek
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radek_1"
27. 4. 2003 19:26
dotaz na Garančku
čau, chystám se v nejbližší době na garančku, chci se poradit, na co si dát pozor, co si dát prohlídnout či zkontrolovat. Rád bych vyřešil (asi narozdíl od servisu) všechny možné problémy pokud mám auto ještě v záruce. Zatím jsem neměl žádný vážný problém, jenom po nich budu chtít aby zkusili něco udělat s přesností řazení - občas mi jde blbě zpátečka a trojka a pětka tam "nepadají" úplně samy. Chtěl bych se podívat na spodek auta - zdali někde nezačíná reznout, třeba výfuk, zajímá mne, jestli má cenu s tím něco dělat - jestli spodek nějak stříkat, natírat, apod., nebo jestli to mají dobře ošetřený už z výroby, a není třeba na to sáhnout, maximálně po zimě umýt sůl. Taky se chci zeptat na olej, má smysl dávat do starého před výměnou nějaké aditivum, které má rozpustit nějaké ty usazeniny, aby nový olej nebyl hned černý od starého? Díky za každou odpověď Radek
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "campagnolo"
29. 4. 2003 09:31
Re: dotaz na Garančku
K tomu razeni jsem uz v minulosti neco psal.

Spodek auta je dobre po zimne nechat zvednout a umyt horkou tlakovou vodou. Antikorozni uprava je podle me v pohode. Vyfuk casem zrezne at tak a nebo tak. Nechali jsme ted po 4 letech udelat nastrik spodku a dutin u Frontery. Pres kazdorocni myti spodku po zimne vypadaly napravy dost hrdzavo. Stalo to asi 6000,- Kc. Ale spodek je ted nadhernej. Je to vosk a navrch cerna kryci a pecetici barva. Olej. Aditiva bych nedaval zadna. Nechal bych po vypusteni naplnit vyplachovaci olej a az pak novej. Nekde to delaj automaticky. Nam se na Agile dost sjizdej vnitrni starny na predku. Ale jak jsem koukal, delaji to vsechny. Mozna by stalo za to nechat otocit gumy na rafku. Co rikas na cernou pristrojovku a nove plato v kufru vcetne noveho petimistneho usporadani? Ten dekl z hadru je ale praktictejsi.

Tak at ti to hezky zkontroluji. Cau.
neregistrovaný "Viados"
29. 4. 2003 09:56
Re: dotaz na Garančku
Ahoj, kde sis nechal dělat ten nástřik stodku a dutin?
neregistrovaný "campagnolo"
29. 4. 2003 16:14
Re: dotaz na Garančku
Opel Vrchlabi
neregistrovaný "radek_1"
29. 4. 2003 21:59
Re: dotaz na Garančku
Díky za odpověď, na ten vyplachovací olej se zeptám, nevíš, co stojí? Na ten spodek se podívám, podle toho se zařídím, možná bych to i něčím natřel sám. Tu novou Agilu jsem moc neprohlížel, podívám se na ní, pokud jí budou mít na tý garančce, vím jenom, že má 5 míst, to mně docela mrzí, kdybych to věděl, možná bych si na ní počkal, takhle si dozadu může sednout jenom jeden člověk, když tam je dětská sedačka, přitom je vzadu docela široká a v případě nouze se tam 3 lidi vejdou. Docela bych měl zájem vyměnit tu dvoumístnou sedačku vzadu za 3-místnou, ale jednak nevím, jestli by tam pasovala, taky nevím,kolik by to stálo, asi by to nebylo taky legální, možná se poptám na vrakovištích zeptám, jestli tam nenmají nějaký čerstvý vrak Agilky...

Jo, je normální, pokud mám výfuk hodně černý a po jízdě vlhký (voda, či co?)? Díky Zdravím Radek
neregistrovaný "radek_1"
29. 4. 2003 22:02
Re: dotaz na Garančku
Jo, s tím výfukem mi někdo radil do něj vyvrtat zespodu dírku, aby ta voda vytekla, má to smysl, není to blbost? Díky Radek
neregistrovaný "campagnolo"
30. 4. 2003 13:13
Re: dotaz na Garančku
Diru bych tam nevrtal. Vyfuk je urcite vicevrstvy a efekt nemusi byt tak jednoznacny. I malinka dirka se vlivem koroze okamzite zvetsi a je po klidu.O tom ze se narusi povrchova uprava kovu nemluve.Cim kratsi jizdy se jezdi, tim vice vody v nem je a naopak. Nejhorsi je treba jen nastartovani, popojeti a odstaveni na tyden. Ale zivotnost vyfuku zavisi na kvalite vyroby. Vse ostatni uz moc rozhodujici neni.(Pri normalnim provozu)
neregistrovaný "Agila_H"
21. 5. 2003 14:44
Spotreba oleje + zkusenosti s Agilou
Zdravim vsechny majitele Oplu Agila. Na sve nove Agile 1.0 jsem najel cca 4000 tis.Km a po dotazech na spotrebu oleje od Radka_1 me napadlo ho take zkontrolovat a za ty 4 tis. me ubyly dva dilky z peti. Predtim jsem mel Opel Corsa 1.2 33kw a tam me kontrolovat olej ani nenapadlo a vymenovali mi ho v servisu v ramci rocnich garancnich prohlidek. Vyssi spotrebu oleje u Agily zatim pripisuji zajizdeni, uvidim jak se to bude chovat dale.

Jinak jsem s Agilou celkove spokojen, motor je az prekvapive zivy, prostor pro cestujici perfektni.

objevene nedostatky:

- spotreba je ponekud vyssi, okolo 7l na 100km, ale to je dano tim ze auto nijak nesetrim a jezdim s nim svizne

- dale me stve trosku povrzavajici sedadlo spolujezdce a palubni desky u spinace svetel pri prejizdeni nerovnosti (napr. dlazebni kostky)

- cvakavy zvuk radici paky, ale to je podle me normalni a je to dano jeji konstrukci

- lak (metaliza) me prijde dost nachylny a uz mam docela dost skrabancu a oderek (holt parkovani na sidlisti)

- dvere se zavrou az pri zabouchnuti s vetsi razanci nez jsem byl zvykly u Corsy
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "DanT"
23. 5. 2003 07:37
Re: Spotreba oleje + zkusenosti s Agilou
Právě jsem absolvoval 1. garančku s dvojčetem Agily - se Sukuki Wagonem R+, stálo mě to 2350 Kč =práce mechanika+nový olej(syntetika)+filtr. Najel jsem 15 000 km a za tu dobu jsem doléval jen kapalinu do ostřikovačů a benzín. Průměrná spotřeba benzínu za tu dobu byla 5,8/100 km (jezdím většinou sám a meziměsto 90 km/hod.) Motor je 1,3 l 16 V s výkonem 56 kW. Při 100 km/hod točí 3 000 otáč./min. Jak je na tom Agila?

P.S. za jízdy mi občas drnčí ruční brzda (stačí zmáčknou aretaci na konci páky a je do příštích hrbolů klid:), dále mi rezonuje schránka autorádia a při zatáčení vlevo občas zavrže přední náprava (už 1/2 roku), ve značkovém servisu nenašli žádnou objektivní závadu.

Kufr: bez sklopených sedaček jsem vezl sekačku (šířka 47 cm)+ golfky, což bych do felicie nebo krátké fábie nenacpal a přitom má to auto jen 3,5 m na délku!
neregistrovaný "Agila_H"
23. 5. 2003 11:52
Re: Spotreba oleje + zkusenosti s Agilou
Pruměrnou spotřebu teď mám tak kolem 6,7l/100km, jak motor 1.0 toci při konkrétnich rychlostech toci bohužel nevim. Subjektivně se mi zdá že motor jde rychle do otáček, proto je také tak živý a při rychlosti kolem 110-120km už točí poměrně dost. Docela by mě zajímalo jak to doopravdy je. Zatím jsem ještě nejel po dálnici ale na normálních silnicích to v pohodě drží i do kopce 90 a nejvyšší rychlost po rovině jsem zatím dosáhl kolem 138 km/h (neměl jsem nohu na podlaze). Jak je na tom Suzuki 1.3?
neregistrovaný "DanT"
23. 5. 2003 14:08
Re: Spotreba oleje + zkusenosti s Agilou
Motor má skoro stejné parametry jako 1,2 l 55 kW u Agily. Spotřebu má Suzuki o něco nižší (i papírově), u mě hlavně hlavně proto, že až na vyjímky jezdím dle předpisů a nemám klimatizaci. Nejvíce jsem 150 km/hod a víc si asi netroufnu (i když ve výkonu je subjektivně ještě slušná rezerva), auto se nezdá přílíš stabilní (vítr, vyjeté koleje, díry ve vozovce apod. jsou nad 130 km/hod hodně znát). Jinak do prudkého kopce (stoupání na hřeben Krušných hor) při 4 lidech se dá Suzina rozjet na 90 km/hod při zařazeném 3. stupni - toči 4 500 otáč./min, přičemž maximum kroutícího momentu má při 4250 otáč/min (je to zkrátka motorová pila:)
neregistrovaný "radek_1"
25. 5. 2003 22:17
Re: Spotreba oleje + zkusenosti s Agilou
Já se taky připojím do diskuse o spotřebě Agily 1.0: mám najeto 9000km, olej už se zdá se zastavil při cca 3tkm, dolívali mi cca 0.4 v servisu, benzínu mi to bere v průmeru 5,8l/100km, maximum bylo jednou v zimě 7, jezdím tak 2/3 dálnice a okresky, 1/3 město, nijak zvlášť to ale nehoním, na dálnici max. 130, spíš ale lehce nad 100, motor nijak moc netočím, snažím se to točit na 1 až 4 mezi 2 a 3t ot/min a včas rychle nahoru řadit. Teď jsem si dal dát olej Fuchs 0W30, jsem zvědav, co udělá spotřeba oleje a benzínu. Na garančce nic o proplachovacích olejích nevěděli, podařilo se jim ale přelít mi olej přes rysku tak o cca dve dílky, takže jsem jim musel říct, ať mi ho odlejou, není mi ale jasný, jak se jim to povedlo, dal jsem jim tři flašky oleje, asi nepočkali a nenechali vylít všechen olej starý. Problémy jinak žádný nemám, doufám, že to vydží, zdravím Radek
neregistrovaný "campagnolo"
23. 5. 2003 13:11
Agila 1.2 55kW
Brachova Agila si rekla do prvni vymeny oleje o 0,5l. Vymena byla az po 30000km. Krome piskajicich desticek za jizdy (pridreny trmen) a obcasneho vrzani zadniho stabilizatoru, bez problemu. Max rychlost 175 (dle tacho), spotreba

pri nepredpisove jizde (okresky 110-120), dalnice

140-160 vcetne klimatizace 7,3 l/100. Normalni jezdeni 6,5-6,9. Na 5ku toci ve 100km/h 3tis/min.

Ted ma nalitano asi 54000km.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radek_1"
25. 5. 2003 22:22
Mikra - odhlučnění?
Ještě se chci zeptat, nezkoušel někdo z vás odhlučnit auto Mikrou, má to smysl, může to uškodit, pomoct? Nerezne to pod tím, nepřehřívá se motor? Má cenu to dávat někam jinam než pod přední kapotu? Díky Radek
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "campagnolo"
27. 5. 2003 09:20
Re: Mikra - odhlučnění?
Nevim presne z ceho micra je. Ale manzelce jsem

do Peugeotu 1.1 dal pod kapotu tu cernou deku. Byl to original nahradni dil co se dava do vyssich vybav s vykonnejsimi motory. Je to takovy

jakoby slisovany filc. Stalo to cca. 700 vcetne uchytek. Rapidni ubytek hluku jsem nepostrehl. Ale pocit mame lepsi. Kapota ted tlumenejc bouchne pri zabouchnuti:-)Jestli se to dela na kapotu agily jako ND nevim, jako prislusenstvi mozna ano.
neregistrovaný "prochaza"
1. 6. 2003 20:36
pneu a manual
Mám zajem o informace jake rozmery pneu se vejdou na agilu bez uprav podvozku a karoserie.A jestli existuje nejaká literatura na opravy a údržbu tohoto vozu klidně i angličtině.Např.jak odmontovat palubní desku anic nezničit.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "campagnolo"
2. 6. 2003 12:54
Re: pneu a manual
U Srby jsem videl upravenou agilu od Steinmetze a byla na 15 v rozmeru 195/45. Jinak z tencich gum bezne vidivam obute agily do 175/60x14 nebo 165/65x14. Predepsane a schvalen jsou ovsem jen a pouze 165/60x14 a 155/65x14. Jestli jde o sirokou gumu, asi vzhledem k montazi na Fabii je u nas cenove velmi vyhodny zozmer 195/50x15. Mela by tam jit, ale nikdy jsem ji na tom aute nevidel.

Pristrojovka je podle me velice primitivne, pomoci viditelnych krizovych sroubu uchycena. Takze zde bych zadnou slozitost necekal. I kdyz jeden nikdy nevi.
neregistrovaný "prochaza"
6. 6. 2003 20:15
Re: pneu a manual
Díky asi ten 175/60x14 by se mně líbil jak vzhledově tak rozměrově.O té literatuře nic nevíte ? Mam na mysli něco jako "Jak na to"
neregistrovaný "radek_1"
19. 6. 2003 11:53
Funkce EON u rádia???
Chci se zeptat všech, co mají rádio CAR2003: funguje, resp. jde Vám nastavit funkce EON, ta má dělat to, že přepne dopravní hlášení, když běží jiné rádio či kazeta (viz manuál). U Srby to naporvé nezvládli, teď čekám na to, až se zeptají v Německu. Díky Radek
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "bob_1"
19. 6. 2003 12:19
Re: Funkce EON u rádia???
To radio neznam, ale IMHO je EON Enhanced Over Network, neboli, kdyz

prejedes do mista, kde je poslouchana stanice na

jine frekvenci, tak se na ni automaticky preladi.


To, co asi hledas, je TA (Traffic Announcement).
neregistrovaný "Mitsi"
19. 6. 2003 12:55
Re: Funkce EON u rádia???
EON = Enhanced Other Networks. To jen, abychom byli přesní: holinky nejsou hodinky...
neregistrovaný "bob_1"
20. 6. 2003 07:15
Re: Funkce EON u rádia???
Mitsi: Takze hodinky si na nohu nedam a holinky na ruku

take ne? Ale dam :-)... No dobre...
neregistrovaný "bob_1"
20. 6. 2003 07:35
Re: Funkce EON u rádia???
[odkaz] Hm, takze je to trosku jinak...
neregistrovaný "radek_1"
24. 6. 2003 22:44
Re: Funkce EON u rádia???
Já jsem se ptal na to, jestli někomu, kdo má rádio Opel Car 2003, jestli mu funkce EON funguje, funguje vám to? V návodu k rádiu píšou, že funkce EON umožní přeladit na rádio s dopravním vysíláním v okamžiku, když vysílá dopravní vysílání a člověk poslouchá jiné rádio, o funkci TA tam nic není, asi tady tomu tady říkají TA. Můj výmysl to není, v Opelu u Srby to zatím nejsou schopni nastavit, podle návodu to má fungovat, slíbili, že se na to podívají, uvidíme. Zdravím Radek
neregistrovaný "campagnolo"
30. 6. 2003 11:31
Re: Funkce EON u rádia???
Ted jsem se vratil z Chorvatska a na radiiu se mi eon rozsvitil pri kombinaci se zapnutym dopravnim hlaseni na stanici Styrsko 1. Jinak na jinych stanicich to nefachalo a u nas ani nahodou. Podle me to je stanicemi (co vysilaji) a ne chyba nastaveni radia.
neregistrovaný "verstappen1"
6. 7. 2003 21:59
Re: Funkce EON u rádia???
Mam Agilu 1.2 comfort s radiem 2003 2 mesice. EON me nejde nastavit. Kazeta se mi prerusi jen tehdy, kdyz mam naladenou stanici ktera vysila dopravni zpravodajstvi (TP) je aktivovano na displeji [TP].
neregistrovaný "prochaza"
1. 7. 2003 22:00
pozor
Ahojky chci jen upozornit na zamek patych dvery. Zustal v ruce memu kamaradovi a stoji asi tri tisice korun bez prace.Byl z toho trochu rozpacity a cele mne to nafotil na digitalni foto.Problem je v tom ,kdyz se snazi nekdo otevrit dvere a spatne zmackne zamek. Asi by to upadlo i blondyne.Jeste mne upadl knoflik od prepinani ventilace venkovni-vnitrni je tam jen nasunuty staci ho tam vratit a davat si pozor.Mate dalsi typy ,kromne pridrenych brzdicu?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Agila_H"
2. 7. 2003 14:40
Re: pozor
Tak mám po cca 5 měs najeto 5800km a na autě jsem našel následující závady:

- vrzající palubní deska při rozjezdu (u levého výfuku větrání)

- vrzající palubní deska při přejezdu nerovností (vlevo i vpravo)

- vrzající sedadlo spolujezdce při přejezdu nerovností

- praskání ve dveřích u řidiče po stažení a následném vytažení okýnka při jízdě (asi uchycení okna)

- špatně jdou zavírat dveře (všechny, je třeba vynaložit velkou sílu), to samé u pátých dveří vzadu

- dveře u spolujezdce jdou občas špatně otevřít (zablokovaná klika)

- praskání za volantem při zapnutém ukazateli směru (při otáčení, strašně to ruší)

Takže jak vidíte závad které mě štvou je docela dost :-( U něčeho se možná jedná o subjektivní pocit, ale auto stejně kvůli tomu dám do servisu a uvidím jak si s tím poradí.

Jestli máte podobné závady tak je napište, i popř. řešení. Díky
neregistrovaný "Agila_H"
3. 7. 2003 07:50
Re: pozor
Ještě jedna věc která mě vadí je, že při stírání mi poskakují stěrače a vržou (jednou už byly měněné gumičky), myslím si že je to nějaká konstrukční vada. Stává(alo) se vám to také? Díky za rady.
neregistrovaný "prochaza"
3. 7. 2003 21:54
Re: pozor
Ja jsem kupoval Agilu starší a už na stěračích byli takove přítlačné lišty a stíraloto špatně dokud jsem nevymněnil gumičky teď je lepší než u feldy co mam služební.(Gumičky obyčejné ks 20,-czk.)Ty ostatní zvuky se mne v aute neozivaji .
neregistrovaný "radek_1"
9. 7. 2003 17:42
Re: Agila po roce - dojmy
Mám Agilu 1.0 už skoro rok, a mé zkušenosti jsou víceméně pozizivní: najeto cca 12tkm, průměrná spotřeba 5,7 (v současnosti kolem 5-5,5), z hlediska prostoru a jízdních vlastností jsem velmi spokojený.

Problémy větší žádné, jenom mi trochu vadí ta trojka, co mi tam nejde občas úplně hladce sama. Vrzání nemám žádné, ty stěrače radím na kovové části kápnout kapku oleje. Seřizování času RDS mi u rádia Car2003 jde, je potřeba nastavit v řídící jednotce u rádia country Německo. Signál EON v Čechách rádia nevysílají, potvrzeno jak u Srby tak na ČRo1. Zdravím Radek
neregistrovaný "LiborL"
13. 2. 2004 19:46
Re: Agila po roce - dojmy
Přeji pěkný den. Také mám problémy s Agilou a to horší než vrzání interiéru. Asi před půl rokem se mi objevilo klapání v podvozku při rozjezdu a ubrání plynu na jedničku a při ubrání plynu i na druhý rychlostní stupeň. Klapání je cítit i v podlaze auta. U Opla mi měnili kde co (silentbloky, tlumiče, převodovku) a nezjistili nic. Dokonce převodovka po těchto zásazích začala hučet. Teď to chtějí uhrát do auto, jako že je to normální (co byste u auta za tyto peníze chtě).Auto bych chtěl vrátit, ale asi to bude boj. Máte někdo podobné potíže?

libor.jav@email.cz
neregistrovaný "TDi111"
13. 2. 2004 20:50
Re: Agila po roce - dojmy
U Opla jsou takove praktiky normální,ale nechci je házet do jednoho pytle.S kazdym v Praze mam nejakou špatnou šenost .Kdyz si neví rady.Je dobré skusit i neznačkový servis vybavený ptřebnými přístrojemi.Zhruba za tisíc vam řeknou co tomu je.
neregistrovaný "campagnolo"
26. 2. 2004 15:57
Re: Agila po roce - dojmy
Libore, tohle bych hnal pres Opel C a S (zastoupeni). Je nad slunce jasne, ze tvuj prodejce se bude vsemocne snazit s tebe udelat vola.

Chce to tam volat 3x tydne, faxovat mejlovat a prudit. Oni maj taky jenom jedny nervy. Ani posudek soudniho znalce neni od veci. Hlavne si veskere reklamace nech dat na papir. Per huba je per huba a co je psano to je dano.
neregistrovaný "campagnolo"
26. 2. 2004 15:59
Re: Agila po roce - dojmy
Jeste neco, pokud mas dolozeno ze se 3x pokouseli odstranit jednu a tu samou zavadu a nepovedlo se, musi ti podle zakona vratit prachy, nebo dat jine auto.
neregistrovaný "verstappen1"
6. 7. 2003 22:03
Nastaveni presneho casu pres RDS TIME
V Agile mam radio 2003 a v manualu jsem se docetl, ze toto radio umoznuje pres funkci RDS TIME seridit presne cas na palubnim displeji. Zkousel jsem to na vsech dostuonych stanicich v pasmu FM v Praze ktere pouzivaji RDS nastavit, ale vubec se to neaktivovalo. U Srbu na Jilovisti tvrdi ze to funguje pouze v zemich EU. mate nekdo lepsi zkusenost z CR?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bob_1"
7. 7. 2003 11:07
Re: Nastaveni presneho casu pres RDS TIME
Me se naladi radio pouze tehdy, mam-li v pameti

(nemusi byt primo naladeno) CR 1. Ale jen nejake

frekvence. U nas (Plzen) chytnu CR asi na 3 frekvencich

a na jedne cas neni.


Chci tim rici, ze ne kazda stanice, i kdyz RDS ma,

nemusi vysilat casovy kod a kdyz uz, tak ne na vsech frekvencich.

Jo a nemam Agilu a ani radio z ni.
neregistrovaný "verstappen1"
6. 7. 2003 22:33
Panove pozor pri vymene zarovky u potkavacich/dalkovych
Mam Agilu 2 mesice a tuhle pri navratu do Prahy po dalnici od Brna me najednou pravy svetlomet (z pohledu od ridice) zacal svitit vice nahoru. Zastavil jsem a po otevreni kapoty jsem zjistil ze hned za svetlem je krabice s filtrem, takze se ke svetlu da dost spatne dostat a zarovka ze je uvolnena. Druhy den jsem jel do servisu, kde zjistili, ze vypadl hacek za ktery se zachytava pruzina, ktera drzi zarovku ve svetlometu. Musi se sundat naraznik (jinak svetlomet nejde sundat) a vypadl jim onen zmineny kovovy hacek, ktery tam znova nalisovali. Proto pozor, pokud budete menit zarovku, opatrne odpojte konektor, pokud to nepujde, jedte do sertvisu, jinak hrozi, ze i zs konektorem utrhnete kovovy hacek a to znamena pokud to nepujde opravit, novy svetlomet v cene 5800,- vcetne dph a prace. Pokud mate nekdo jinou zkusenost s vymenou zarovky hlavne u praveho svetlometu, rad si ho prectu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radek_1"
28. 10. 2003 15:48
Převodový olej?
Chci se zeptat, jaký převodový olej dát do Agily, blížím se totiž pomalu k 30-tisícové hranici a to je podle servisní knížky doba, kdy se má prý měnit. Zajímá mně, jestli někdo nevíte přesnou specifikaci, kterou Opel vyžaduje, v servisech mně ji nebyli schopni říct, prý jenom vědí, že tam dávají nějaký olej od Opela. Jinak mám další příspěvek do diskuze o Agile, měl jsem první vážnější závadu, měnili mi AGR ventil, naštěstí to bylo v záruce, takže to nic nestálo, kdybych to prý platil, tak by to stálo kolem 9 tisíc. Zdravím Radek
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "TDi111"
1. 2. 2004 20:22
Re: Převodový olej?
olej se kupuje podle čísla co je v servisce .A s tim ventilem je to spatny po prve mneto delali v zaruce a po druhe uz jsem ho platil pride mne to docela drahe jezdeni asi je tam nejaka vyrobni chyba, ale opel to neprizna. ahoj
neregistrovaný "Rubiko"
13. 11. 2003 16:39
spotreba oleje, benzinu
Cus, zdravim oplaky, jsem majitem G Astry 99, 1.6 16V, kombajn, najeto 112,000km, co se tyce spotreby oleje, tak mam dojem, ze je trochu jejich bolest, at uz je jedna o benzin ci naftu, jenom potvrzuji pravidlo, 0.3/1000km, dlouhodoby prumer 6,2l/100km benzinu. O agile, nebo jinem malem aute, jsem take uvazoval, ale radeji jsem vybral ojetinu za tu samou cenu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radek_1"
12. 2. 2004 20:40
Ruční brzda
Ahoj, chci se zeptat na následující věc: měl jsem problém s ruční brzdou na Agile: minulou sbotu, když bylo ještě teplo, mi při rozjezdu blokovalo pravé zadní kolo, po 5 metrech se to uvolnilo a jelo normálně. Auto předtím venku stálo týden. Byl jsem s tím v servisu, a tam mi to prý nějak vyčistili, prý nějaká nečistota na lanovodu. Bylo to v rámci prodloužené záruky druhý rok, takže to je ani mně to nic nestálo. Chci se proto zeptat, jestli to může být tou špínou, nebo by mohlo být něco vážnějšího s brzdou. Je fakt, že při každým odbrždění je slyšet, že tam něco lehce "lupne", ale jsem možná hypochondr a vymýšlím si. Netuším, jestli se brzda může jen tak zablokovat kvůli nějakým nečistotám, co vy na to? Dík Radek
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "campagnolo"
13. 2. 2004 08:59
Re: Ruční brzda
Ahoj Radku, z duvodu ktery popisujes se vseobecne doporucuje na delsi stani (delsi nez 1 den) v ramci moznosti zaradit rychlost a ne nezatahovat rucku. Zvlaste pak v tomto vlhkostudenomarzivem pocasi

Muzou primrznout lanovody nebo primo pakny, nebo prireznout. Je to stara pravda, ktera se velmi casto deje. O tom ze se vytahuji lanovody nemluve. Kdyz to tak ctu, tak si rikam naco tam vlastne ta rucka je, kdyz je zdrojem tolika starosti :-)
neregistrovaný "rbaron"
13. 2. 2004 16:58
Re: Ruční brzda
U předokolky přesně tak. Akorát mě to těch mejch 218 kobyl na zadku vždycky nějak v pohodě utrhne :o)))
neregistrovaný "MHPlus"
3. 3. 2004 09:17
Bez nadpisu
Jenom upozorňuji, že toto platí jen pokud byla kupní smlouva uzavřena dle občanského zákoníku. V případě, že byla uzavřena dle obchodního (auto koupeno "na firmu"), "3x a dost" neplatí. To je vlastně i případ nákupu na leasing, protože kupujícím je vůči prodejci leasingovka, pro kterou je navíc řešení jakéhokoliv problému "zbytečným obtěžováním"....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LiborL"
11. 3. 2004 07:41
Bez nadpisu
Všem děkuji za příspěvky. Již jsme písemně odstoupili od kupní smlouvy. Opel ale dělá mrtvého brouka a asi se spoléhá na to, že obyčejný majitel Agily to vzdá. Dík Libor
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "campagnolo"
11. 3. 2004 10:04
Re: Re:
Jeste jedna podstatna vec. I kdyz to vyhrajes a budou ti vracet penize,

zapocitaji si amortizaci a tu strhnou. I v pripade noveho vozu by jsi rozdil v amortizaci doplacel. GUD LAK
neregistrovaný "campagnolo"
11. 3. 2004 10:07
Re: Re:
Jeste neco, nechej si vypracovat posudek soudniho znalce v oboru motorizmu bude se ti stim lepe argumentovat a pro pripadnou soudni pri to stejne budes potrebovat. Pockej jak budou vstricni....
neregistrovaný "tdi1"
11. 3. 2004 21:27
dnes
byl jsem v autorizovanem servisu opel .Snad to zpravili, ale buh ví.nahrali mne novej soft do ridici jednotky .
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tdi1"
19. 3. 2004 19:34
Re: HURÁ
Tak softem to nebylo . Je to prý bud vahou vzduchu , nebo lambda sondou, nebo řídící jednotkou.Jenže to neví jistě.Přítom agila jezdí jenom se občas rozsvítí kontrolka motoru . Jede pořad skoro stejně a spotřebu mam okolo semi po Praze.Na netu jsem si cetl jaký problemy mají v nemecku a tam mají v drtivé většině problémy s převodovkou což se nás bude týkat až příští rok. Problémy který mají s corsama jsou na nic protože se jak litrový tak dvanáctisovka začala montovat až 2001.Má někdo nějaký typ :?:
neregistrovaný "Scooty66"
14. 1. 2010 17:16
Nesvítí couvací světla
Všechny zdravím :-) mám problém, při zařazení zpátečky se mi nerozsvítí couvací světla... žárovkama to není a spínač těchto světel jsem nikde nenašel... Prosím o radu :-) díky moc
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hooonza"
15. 1. 2010 09:32
Re: Nesvítí couvací světla
Spínač těchto světel bývá u táhel řazení na převodovce. Poznáš to tak, že k němu vedou elektrické kabely a poblíž jsou většinou lanka a páky od řazení.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57