Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Automaticka prevodovka v Opelu - Astra G

neregistrovaný "milosh1"
5. 9. 2006 12:20
Automaticka prevodovka v Opelu - Astra G
Mate nekdo auto s automatem? Spokojenost, nebo radsi byste manual?

Ja mam asi 2 mesice astru G caravan v automatu, 1.6 16V, tichy motor, spotreba v pohode, proti tomu co mi rikali lide co s automatem nikdy nejeli jen slyseli z doslechu ZE TO ZERE... ;-)
Rozbalit vlákno
6
6. 9. 2006 09:43
Re: Automaticka prevodovka v Opelu - Astra G
Dnes som sa viezol v Astre 2,0 turbodiesel (údajne) 80 k, automat. Neviem to porovnať s iným lebo z automatov som sa viezol len na A6 2,5 TDI a A8 4,2 benzín. Takže to je asi neporovnateľné. >:D Ale môžem povedať jedno. Nikdy by som to nechcel. Ten motor len hučal, nič neťahal a stále som mal pocit ako keby pršmykovala spojka. Ako keď pri zábere trošku stlačíte spojku. Navyše to pri preraďovaní trhalo. Fakt strašné vozenie. Pre objektívnosť ale musím povedať že ani v A6 ma ten automat nejako neoslnil a keby to nemalo tiptronic tak by som nad tým ani neuvažoval. Chcel by som sa ale opýtať na ten motor. Údajne je to turbodiesel s výkonom 80 k. Jednak sa mi to zdá byť strašne malý výkon na taký motor ( aj podľa toho keď som sa na tom vozil ) a nenašiel som taký motor ani na webe. 80 k má údajne 1,7 DTL.
neregistrovaný "R.Barrichello"
6. 9. 2006 10:31
Re: Automaticka prevodovka v Opelu - Astra G
Mno tak pokud je to nové auto, bude závada ne v převodoce,ale v těch 80HP, což je zalostně málo na klasickou autoamtiku s HDM.

To chce aspoň 130-140 HP aby to jelo slušně.

Nojo, ropa s automatem a nízký objem, to je ideální kombinace na to aby to byla líná mrcha......

Ono stále platí že autoamt(HDM) u benzínu (atmosféra) nejlépe od objemu 2,0 , takže u nafty s turbem tak nejlépe 2,5.......
6. 9. 2006 11:47
Re: Automaticka prevodovka v Opelu - Astra G
Nerozumiem automatom ani neviem prečo musí mať dobrý automat vysoký výkon motora. Možno keby to bol silnejší motor tak to ide lepšie. Ale divné mi je že by mal 2 litrový turbodiesel z roku 1999 výkon len 80 k. To sa mi zdá strašne málo. Ale v TP to má zapísané.
neregistrovaný "skdd1"
7. 9. 2006 23:15
Re: Automaticka prevodovka v Opelu - Astra G
Ten výkon asi bude 2.0Di, ktorá mala ak sa nemýlim 82k a je to hladký diesel 2 litre. 1.7DTi mala 75k.

Ak to teda bol hladký diesel a klasický automat s HDM tak poteš košte :)

Inak automaty v Audi a VW (tiptronic) tiež nie sú žiadny zázrak...
neregistrovaný "oddie"
8. 9. 2006 14:26
Re: Automaticka prevodovka v Opelu - Astra G
Hladký diesel 2,0 a výkon 82k? I ty kecko, na to si přišel jak? Na tenhle výkon to musí být apoň soft turbo...
neregistrovaný "skdd1"
8. 9. 2006 14:55
Re: Automaticka prevodovka v Opelu - Astra G
sorry, moja chyba X20DTL je ako hovoríš soft turbo:

Motor, Einbauposition: vorn, quer vor Achse, 7° 50' nach vorn geneigt

Kühlsystem: mit Flüssigkeit, geschlossenes System

Zylinder, Anzahl: 4

Bohrung (mm): 84

Hub (mm): 90

Hubraum (cmł): 1995

Verdichtung: 18.5:1

Motor, Bauart: Reihe; 5 Hauptlager

Zylinderblock/kopf, Material: Grauguß/Aluminium-Legierung

Nockenwelle(n), Anordnung: 1 obenliegende (SOHC), Antrieb mit Zweifach Hülsenkette

Ventiltrieb: Hydro-Tassenstößel

Ventile, Anordnung: parallel; 4 pro Zylinder

Ventilspieleinstellung: automatisch - hydraulisch

Gemischaufbereitung: direkte Diesel-Einspritzung

Kraftstoffpumpe: Verteilereinspritzpumpe, VP 44

Aufladung: Abgasturbolader

Abgasreinigung: 2-Weg-Kat, Abgasrückführung

Leistung max. (kW DIN/PS DIN) bei (1/min): 60/82 bei 4300

Spezifische Leistung (kW/l;PS/l): 30.1 ; 41.1

Drehmoment max. (Nm DIN bei 1/min): 185 bei 1500

Spez. Drehmoment (Nm/l): 92.7

Mitteldr. bei max. Leist./max. Drehm. (kPa): 839.3/1165.8

Kolbengeschw. mitt. bei Nenndrehz. (m/s): 12.9

Motoröl, Füllmenge (l): 5.5

Kühlsystem, Inhalt (l): 7.4

Batterie 12 V, Kapazität (Ah): 70

Drehstromlichtmasch.14.2 V, Leistung (W): 980
neregistrovaný "mmarecekk"
6. 9. 2006 11:59
Bez nadpisu
ono ten tiptronic neni ziadna slava, takze Audina je sice dobre auto, aj motor ma dobry, ale prevodovku nema. Esteze VW prisiel s DSG...

co sa tyka tej Astry 1,6 16V s easytronicom, je to strasne lenive, mal som nohu uplne na podlahe na dialnici a auto zrychlovalo velmi vlacne, povedal by som ze odhadom z 80tky na 130tku takych 15 sekund...strasne...
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2006 12:58
Bez nadpisu
mmarecek: No Ta Astra H je dost těžká a ten motor má 77kw+ robot. převodovka nemůže být nějaký drak. Do Astra H minimálně 1,8 92 nebo 103kw (můj názor, někomu postačí i 1,4).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milosh1"
6. 9. 2006 14:13
Bez nadpisu
mno, ja mam 100 koni a proti 1.6 16V v manualu to skoro neni poznat, do mesta ideal, ale pokud je nekdo zavodnik nikdy pro nej nebude manual dost dobrej :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gino192"
6. 9. 2006 19:44
Bez nadpisu
Odkedy máme auto s automatom nemám rád manuálne prevodovky :). Už len tá spoľahlivosť a že je to bezúdržbové, mňam.
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57