Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Opel Corsa

neregistrovaný "terrain7"
8. 1. 2007 20:03
Opel Corsa
ahoj, je tady někdo kdo má novou Corsu, aby mi o ni mohl něco napsat? Díky moc
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2007 12:59
Bez nadpisu
No jeden uživatel z autorevue.cz ji projel a napsal mi k tomu tohleto:

Takže zpracování velmi dobrý,už dveře zaklapání dveří dobrý,nic nevrže,potom podvozek dobrej,sice nebyl vyzkoušenej v extremu,ale vypadá,že bude sedět dobře,motor 1.2 59 KW do 80 línejší,pak jede líp,brzdy ostřejší nástup,to mě vyhovuje,má komfortní blikání,sice páčky bez aretace,ale to si jde zvyknout,audio dobrý na základní rádio s MP3,ovládání ovladačů topení a větrání v pohodě,šaháš po paměti.Ideální motor 1.3 CDTI 66 KW.Mě ty sedadla vyhovovaly,já jsem menší postavy,takže mě to nedělá problém žádný auto,ale raději mám sportovní sedačky v tom se sedí dobře.

Já v ní pouze seděl a myslím si o ní tohleto:-)

Tak jsem dnes poprvé viděl a seděl v nové Corse, co se týká designu, tak se mi moc líbí, zváště přední partie, zadek je tak normální. Bylo to pětidvířko v úplném základu Essentia bez klimy s neorigo rádiem, pouze metla. I na úplný základ mi ten interiér prostě seděl a líbil se mi. V základu je sice dost strohý, ale to mi nevadí, ba naopak.

Z celé palubovky plyne,že bude solidně udělaná, i zvuk při zavření dveří je velmi příjemný a klidně by takový mohl mít i Mercedes E a muselo by to všem přijít OK.

Sedadla, perfektní ( s jedním ale-viz.dále) měkká (což mi taky vyhovuje), opěradlo akorát sedák přiměřené délky, ALE co mně tak trošku vadilo bylo to, že sedák měl poměrně slušné boční vedení, což pro sličnou úzkou slečnu či hubenějšího člověka může být super, ale mě to tam trošku tlačilo a nejsem nijak velký (190cm, 100kg) Very Happy . Na město bych to bral z fleku, ale 2000km bych v tom asi jet nechtěl.

Trošku mě mrzelo, že to nemělo nosič kol Flex- fix, chtěl bych to vidět naživo.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "terrain7"
9. 1. 2007 18:54
Re: Re:
díky moc za info
neregistrovaný "torneto"
11. 2. 2007 19:39
Re: skusal som
Caute, uz 11 rokov jazdim v praci na autach opel. Vacsinou corsy, astry, aktualne ( posledne 2 roky Combo Tour 1.4 twinport ). Odskusal som aj novu corsu. Ovladanie a aj podvozok skoro rovnaky ako v poslednej astre. Mal som z nej velmi dobry pocit, fakt dospele auto. Pri vybere motora doporucujem zabudnut na 1.0. Uz aj 1.2, ktoru som skusal mala uz s tazsim autom co robit. Pre ludi, ktori jazdia viac bude lepsia 1.4.

Skusenost so silnejsim 1.3 CDTI ( 66 kW ) nemam.
neregistrovaný "Dix"
25. 2. 2007 10:06
Re: Re:
Jo to je ode mě ten popis. :)
neregistrovaný "Opel.666"
27. 1. 2007 13:54
corsa D
Lidi d?lám v Oplu a ?íkám zepome?te na 1,0 motor. brzy odejde rozvodový ?et?z a to kv?li nepravidelnému chodu. 1,2 je ten samý motor jen jednotka je jiná a už má 4 válce. 1,3diesel bych necht?l je to motor Fiat a Italové ti umí jen benzínz >:D Už jste n?kdy vid?li dieslové ferrari? :?: po?kal bych si ješt? chvilku na motor Y17DTR bude mít Com. Rail a bude mít 125 koní. jinak supr auto i podvozek je lepší než Corsa C. Vždy? se montuje i do OPC Corsa a ta má 192koní a auto sedí na cest? ani se nehne
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2007 21:50
Bez nadpisu
No tak já bych právě řekl, že italům nafta jde. Nakonec i VW TDI je původem od nich. Navíc Opel by němel dobré 1,9diesely a ten Multijet považuju za špičku maloobjemových dieselů.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vincentik"
11. 2. 2007 20:03
Bez nadpisu
Len pre informáciu, ten 1.3JTD bol opakovane vyhlásený vo svojej kategórii motorom roka vrámci celého sveta.... Najprv si treba niečo naštudovať.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2007 01:20
Bez nadpisu
Tento tyzden si idem kupit novu Corsu...trojdverova 1.4 Cosmo cierna metaliza v plnej palbe okrem natacacich svetiel. jazdil som na 1.2 tiez trojdverovej a bol som nadseny z jazdnych vlastnosti a celkovo z auta. Mal som pocit akoby som siel v niecom o triedu vacsiom. Viac mi vyhovovala ako Astra, ktoru uz mame.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2007 07:34
Bez nadpisu
Budeš tam mít taky ten zadní nosič? Ten vypadá podle obrázků výtečně (nápad, celkem jednoduchost uchycení). Na vlastní oči jsem ho ale neviděl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dix"
25. 2. 2007 10:10
Bez nadpisu
SuPaFly:Gratuluji a hodně šťastně najetých kilometrů. :)
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2007 19:40
Bez nadpisu
Zadny nosic nebude, pretoze chcem mat aj rezervu a nie len sadu na opravu defektu. Mam v plane robit v aute mensiu audio zastavbu a do rezervy chcem urobit ozvucnicu pre subwoofer aby bol zachovany batozinovy priestor. Vynikajuco sa mi k tomu hodi aj dvojita podlaha, kde budu ukryte zosilovace. Nechcem sice robit chodiacu diskoteku ako nejaky sedliak, ale mam rad kvalitnu hudbu :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sjafor"
27. 2. 2007 23:47
Bez nadpisu
Zdravim vsechny, koho by zajimalo neco o nove Corse 1,4 automat, rad se podelim o cerstve zazitky novopeceneho majitele.
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2007 10:08
Bez nadpisu
To: sjafor Zdravim ta....zaujimalo by ma, preco si sa rozhodol pre automat a nie manual??? Sak to ma horsie zrychlenie aj spotrebu, ci tebe ide skor o pohodlie???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sjafor"
28. 2. 2007 14:38
Bez nadpisu
SuPaFly:Presne tak,jde mi hlavne o pohodli-z tech 30-40t.km,co za rok najezdim,je tak 3/4 po meste nebo v hustem provozu,takze automat byl pro me podminkou. Spotreba neni tak strasna, zatim - a to je motor jeste syrovy - kolem 7l prumer. A co se tyce zrychleni, rozdil je ve skutecnosti mensi, nez vypada na papire. Z 0-100 se akceleruju malokdy a pruzne zrychleni je diky kratsi dobe prerazeni a lepsimu kroutaku (HDM) srovnatelne.

Jenom skoda, ze nedelaji 1,6! Ale odpustil jsem jim to za ten vytapeny volant ;-)

Mel bych dotaz - kolik ti to toci na V. pri 130?
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2007 18:15
kolko toci na V pri 130???
Bohuzial ti to este nemozem povedat, pretoze budem cakat dva mesiace az mi Corsicka pride :x Potom ti dam podrobnejsie info. Ako si spokojny s vyhrievanym volantom a sedackami a aky mas stupen vybavy???
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2007 18:36
Kvalty a rychlosti resp otacky
tak som si cekol nejake clanky na nete...a 1.4 benzin toci pri devadesiatke na V. stupen 2200otacok za min a pri stotridsiatke je to prijatelnych 3400. Napriklad Oktavia I.generacie s motorom 1.8 tocila pri 130km za hodinu strasnych 4000ot za min >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NiceOne"
28. 2. 2007 18:40
Re: Kvalty a rychlosti resp otacky
tak som si cekol nejake clanky na nete...a 1.4 benzin toci pri devadesiatke na V. stupen 2200otacok za min a pri stotridsiatke je to prijatelnych 3400. Napriklad Oktavia I.generacie s motorom 1.8 tocila pri 130km za hodinu strasnych 4000ot za min Laughing

No ona to taky nemusi byt vyhra ty nizke otacky. Pak budes muset pri kazdem zrychleni z 90tky podrazovat na IV.

Podivej kolik toci Grande Punto, Toyota Yaris, .....
neregistrovaný "sjafor"
28. 2. 2007 21:19
Bez nadpisu
SuPaFly:Vyhrivani sedacek neni nastavovatelne a volant hreje jen po stranach, ale ted v zime je to jednoznacne nejprijemnejsi vybava,kterou mam-hlavne ten volant je naprosta bomba!Mam Enjoy doplnenou o vetsinu priplatku krome Flexi-Fixu, stresniho okna a parkovaciho senzoru.

NiceOne:mas uplnou pravdu,nicmene od 1,4/90k se asi neda ocekavat, ze pojede po D1 na petku bez razeni -> takze kdyz jedu klidne, chci sporit benzin, a kdyz potrebuju zrychlit, tak proste preradim..

Btw.-ve 130 mam na ctyrku asi 3100 a kdyz potrebuju zrychlit, tak mi tam pada trojka ca. 5600.
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2007 10:52
To NiceOne
Viem, ze si sa moze zdat, ze Corsa ma zbytocne tazke prevody a je to aj z casti pravda....sak napr maximalku dosiahne s motorom 1.4 uz na stvrty prevodovy stupen...piaty je len na hospodarnost prevadzky. V niektorych testoch jej vytykali tazke prevody, v inych to brali ako plus. Ja osobne mam radsej sviznejsiu jazdu a rad si podradim, ked je treba aj o dva stupne:D Inac momentalne este jazdim na Punte prvej generacie, je to strasne vdacne auto, ale na dialnicu sa vobec nehodi. Pri dialnicnych limitoch huci az strach a sportreba sa splha prudko hore diky natesno resp nakrato nahadzanymi rychlostami :-( Do mesta je to auto uplne idealne, ale ist niekam von na dalsiu vzdialenost...to si radsej beriem cosik ine :)
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2007 22:25
Bez nadpisu
Dnes som sa dozvedel neprijemnu spravu...budem musiet cakat cca tri a pol mesiaca...kym budem moct jazdit na Corsicke :-( Predajca mi povedal ze na 5dverove modely sa caka az styri mesiace...nestihaju vyrabat...strasne cosik tak dlho cakat :x Zaujimalo by ma kolko ste cakali Vy...uz stastni majitelia novej Corsy???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misokovac"
5. 3. 2007 22:53
Bez nadpisu
no, je pravda, ze na novu corsu 5D sa caka priblizne 17 tyzdnou, u 3D je to o par tyzdnou menej. Inak ak nechces cakat skus nejake skladovky, a taktiez OPEL ma centralny sklad v Madarsku, a odtial sa da tiez nieco vybrat. Ja som odtial kupoval Astru. Za 3 tyzdne bola doma
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2007 23:04
Bez nadpisu
Chcel som auto so specifickou vybavou...farbou a motorom...takze skladovka neprichadzala do uvahy, musim si pockat nist ine mi neostava :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misokovac"
5. 3. 2007 23:23
Bez nadpisu
offtopic: ta cierna astra s 5Y 16'' diskami co jazdi po Ziline nie je nahodou tvoja?
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2007 23:35
Bez nadpisu
Ak myslime rovnake auto Astra tak je to predvadzacka z Oplu...mal som ju pozicanu raz na vikend...je to 1.9CDTi so 150HP a podvozkom IDSplus....fakt pekne zvezenie to bolo :P Bohuzial ju ale nevlastnim :x
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2007 10:31
Bez nadpisu
Mame akurat striebornu Astru H...ma sestnastky mnoholucove original elektrony opel...ak ta to zaujima...aku verziu mas Astry GTC...motor vybava a pod???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sjafor"
7. 3. 2007 13:51
čekání na Corsu
Bohužel, mohu jen potvrdit, když jsem byl auto objednávat, předem mě varovali, že na 5dv se čeká asi 4,5měsíce a na 3dv 3-4 měsíce. Jak jsem se divil, když mi za měsíc volali, že mám auto připravené!! Prý to bylo tím, že na automaty je nějaké jiné-kratší-pořadí. Každopádně jsem se na ně nezlobil...
Rozbalit vlákno
0
12. 5. 2007 18:35
?
Objednal jsem Corsu. Udělal jsem dobře? Jaké s ní máte zkušenosti?
Rozbalit vlákno
4
13. 5. 2007 10:39
Re: ?
Můžeš se kouknout na moje.auto.cz. Tam pár lidí Corsu má. Jinak je to na první dojem dobrý auto, takže myslím, že jsi chybu rozhodně neudělal. Kupovat malé auto, koupil bych také Corsu.
16. 5. 2007 09:21
Re: ?
Co sis pořídil za motor? Ideální je 1.2 16. Jak z hlediska spotřeby, povinného ručení, tak i z hlediska údržby.
18. 5. 2007 13:48
Re: ?
Objednal jsem motor 1,2 16 V. Já "přibližovadlo" provozuji z cca 80% v městském a příměstském provozu v okruhu do 50 km. Žádné dálnice, žádné velké kopce, takže si myslím, že tato motorizace bude vyhovovat. A to přejetí republiky 1 - 2x za rok neřeším. To se dá vydržet i v "maluchu". Výbava Enjoy + klima + rádio + PC s tempomatem ("obrana" proti dotěrným "měšťákům" s radary). Říká se, že motor je lenivý, ale z ostrých startů a různých frajeřinek jsem vyrostl.
neregistrovaný "spitz"
3. 7. 2008 23:40
Re: ?
Auto je konstruované Němci pro ženy. Je to perfektní auto, pohodlné, užitné, na vozovce sedí, má perfektní brzdy, téměř přívětivé ovládání, ve svých rozměrech je ideálně využité. Ovšem: má španělské mouchy .. ne ty na potenci .. ale v potížích způsobených španělskými dělníky. Nedodržení specifikace objednávky, hlučnost, tuhé a nepřesné řazení, neseřízený motor, tvrdý odprýskávající lak, ztráta tlaku klimatizace. Mojí ženě vyhovuje, já s ním jezdím málo, srovnávám ho s Fabií 1,2HTP. Škodovka má skutečně dobré motory, ale jinak je Corsa lepší
6. 10. 2007 17:25
Pěkné rozčarování
Tak jsem koupil nového "Oplíka" Corsu. Díky výrobní závadě, která se projevila po 13. dnech jsem "chvíli" jezdil náhradním vozidlem a to Vectrou r.v. 2001. Věřte či nevěřte, ale docela jsem se těšil na to, jak zase budu jezdit Corsou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MisaV"
2. 1. 2008 11:19
Odraz v předním skle
Koupila jsem si corsu s červeno-černým interiérem. Protože jsem při zkušební jízdě jela v interiéru černém, tak až po koupi vozu mě nepříjemně překvapil odraz desky v předním skle. Že se odráží lem středového sloupku mi zas tak nevadí, jako odraz celé červené desky. Předpokládám, že s tím nic nenadělám. Nicméně český člověk je velmi vynalézavý, tak se zkouším zeptat. Pokud už někdo vymyslel něco, jak tento odraz zmírnit, napište. Díky.
Rozbalit vlákno
3
15. 1. 2008 22:44
Re: Odraz v předním skle
Hodně pomůže jiný úhel pohledu. Pohledu z tzv. "nadhledu". Tzn. pokud máte výškově nastavitelné sedadlo, tak se nebojte se "vyzvednout" a najít si vyvýšený a přitom pohodlný posez.
Dále pouze čistě teoreticky. Odraz bude jasnější pokud bude lesklejší "červená deska". Čili řešení by bylo v jejím zmatnění nějakým přípravkem. Přípravek by "pohltil" část paprsků a tím by neměl být odraz v čelním skle tak výrazný.
Jaký přípravek použít, toť otázka. Možná, že bych odpověď hledal u čalouníka, který má zkušenosti s ošetřování kůže či její náhražky. Pozor však na experimenty, ty by mohly palubní desku i poškodit.
neregistrovaný "spitz"
3. 7. 2008 23:11
Re: Odraz v předním skle
Stejný problém mají jiná auta s ležatým čelním sklem. Musíš ho prostě čistit, leštit a čistit. Jinak se tam leskne vše, ale hlavně to německé cídění zbytečných lišt a okolků. Ovšem ženám se ty zbytečné okrasy líbí.
20. 8. 2008 15:12
Re: Odraz v předním skle
Musis okno uvnitr vylestit,zadna mastnota ;-) pak to bude OK
neregistrovaný "spitz"
19. 6. 2008 01:13
Corsa D
Vyrostli jsme se ženou na škodovkách, ale po vyjetí druhé Fabie jsme začali hledat jakékoliv jiné auto. Corsa D těsně zvítězila v r. 2007 jako auto roku, měla skvělé parametry a přes klasifikaci malého vozu se zdála větší. Prodejce nám slíbil slevu a vše se jevilo ideálně. Vyzkoušeli jsme si ji s motorem 1,2 v benzínu, byla dost líná, tak jsme si vybrali motor 1,4 (90 k). Dodána měla být za 4 měsíce ode dne objednání.
První varovný signál nastal, že byla k dodání za 2 měsíce. A neměla proti objednávce boční lišty, prý se po novém roce změnila specifikace. Lišty nám tedy za 2 tácy dodali a nepočítali nám podlahové gumy za 0,7 táce. Po výjezdu jsme si chvíli zvykali na řazení. Řadicí páka nemá vhodnou polohu od volantu (musíme sahat více dozadu - Němci asi mají kratší ruce) a rychlostní stupně se zasouvají s odporem. Horší je ale hluk nad 3000 otáček, který vychází jakoby zezadu. Motor sám hučí dost nepravidelně (možná by se srovnal po seřízení všech 16-ti ventilů), do 3 tisíc je neskutečně líný a od 4 tisíc zase bere překvapivě svižně (pak se ale nesmí hledět na spotřebu). Všechno v elektrice je sice hezké, pokud tlačítka fungují. Přepínání ovládání zpětných zrcátek funguje jako telegrafní klíč (někdy dlouze, jindy krátce).
Nejhorší je ovšem lak. Žena si vybrala červenou barvu MICA. Lak vyžaduje téměř denní leštění, ale každé ťuknutí kamínku způsobí odloupnutí všek vrstev laku až na kov. Dle prodejce je tato vada uznatelná, máme vydržet přes zimu a pak to budeme řešit.
Můj poznatek je, že vůz Opel Corsa D je dobře zkonstruované auto, ženám zcela vyhuvující, mužům v benzínu 1,4 taktéž, a kdyby byl vyráběn v německém Eisenachu, tak je ve spolehlivosti srovnatelný s Fabií. Ovšem přesunem výroby do španělské Zaragozy si firma GM Opel kazí svou dobrou evropskou reputaci.
Rozbalit vlákno
1
19. 6. 2008 11:00
Re: Corsa D
No ono se vyrábí myslím jak v Eisenachu, tak i v Zaragoze. 5dvířko je myslím Zaragoza a 3dvířko Eisenach.
neregistrovaný "spitz"
22. 6. 2008 22:33
Něco z toho teče
Po příjezdu domů jsem zjistil, že se pod naším autem po krátkém zastavení objevila louže nějaké kapaliny. Nevěřil jsem, že by z nového auta mohlo něco vytékat, ale po odjetí se jinde začala objevovat nová louže a pohledem bylo patrné ukapávání nějaké kapaliny. Nemám zkušenosti s klimatizací, asi tam nějaká kapalina bude. Dnes jsme totiž klimatizaci využívali naplno, teploměr občas ukazoval i 29oC. Své podezření tak směřuji ke klimatizační jednotce, ale mohu se mýlit. Zlatá Fabia (i bez klimy)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "analytik"
23. 6. 2008 15:58
Re: Něco z toho teče
Na 90% je to běžný jev - studené předměty, jako klimatizační jednotka se v horku orosí jako pivo z ledničky. Doporučuji nastudovat fyziku, relativní a absolutní vlhkost. Pokud to kape i po dlouhé době od vypnutí klimy, bude prasklá nějaká hadice.
23. 6. 2008 20:15
Re: Něco z toho teče
Před rokem jsem byl ve stejné situaci jako Vy. Vzal jsem peníze, došel k Fabii II a pak od ni odešel. Očima jsem zavadil o Corsu D, členy rodiny tvary pohladily a bylo to. Zpočátku jsem z ní měl asi takové pocity, jako Vy. Ale po roce užívání nelituji, že jsem koupil zrovna Corsu a ne něco jiného. Nevím u jakého dealera jste Corsu kupoval, a jak Vás seznámili s obsluhou vozu, ale určitě doporučuji přečíst si Uživatelskou příručku. I já jsem z ní zjistil, že dost věcí funguje jinak, než jsem byl zvyklý u Fabie.
K motoru. Já mám 1,2. Zpočátku byla lenivá. Jezdil jsem prvních 5 tis. km tak, že jsem se nedíval na spotřebu a motor opravdu svižně vytáčel, asi tak do 80% povolených max. otáček. Teď mám najeto cca 8 tis. Motůrek "povolil", již uspokojivě akceleruje (žádný sporťák to ale není) a samotný prodejce si myslel, že tam mám motorizaci 1,4. Spotřeba na trase CB - OV a zpět s průměrnou rychlostí 85 km/hod. teď činila 5,9 l/100 km.
K výbavě a doplňkům. Pokud si všímám na salónu OPEL, tak každá Corsa i ve stejném označení je "nastrojena" jinak. Dokonce i lišty jsou jednou lakovány a podruhé ne. "B" sloupek je na jedné Corse s černou fólií a na druhé ve stejném provedení nikoli.
Řazení mi šlo zpočátku taky "ztuha", ale nyní jsem spokojen. Buď jsem si zvykl nebo "povolilo". Pouze z 1 na 2 je to někdy na "přetahovanou" a to hlavně když řadím při zatáčení a v otáčkách motoru. Ale když spojku drobet déle podržím a pak přeřadím, tak pak je to OK. Časově asi v intervalu délky slova 121.
Co se týče té "louže" pod vozem. To je voda vysrážená činností klimatizace. Objeví se Vám v místech za přední nápravou asi tak pod spodní hranou předního okna. To je normální a Uživatelská příručka na to upozorňuje. Posledně mne překvapilo, že mi "něco" ukáplo i pod předním nárazníkem před pravým předním kolem. To byla taky vysrážená voda, která odkápla z trubek klimy. Jinak vysrážená voda z klimy vytéká z každého auta. Pokud by to tak nebylo, tak je to špatné, jelikož v zimě může někde zamrznout a klimatizační jednotku i zničit.
K laku. Tak to, že přední kola "pískují" prahy i přes to, že již od nova mám za nimi zástěrky, tak to mne taky dostalo. Ale zase na druhou stranu jsem slyšel asi tisíc nárazů kamínků do prahu a viditelný vryp do laku je asi tak na 5 místech.
Já mám "pětidvéř" a co mne na něm vadí nejvíc je to špinění v dešti. Vše zastříkané až nad kliky dveří a o zadku ani nemluvě.
Takže přeji brzké zžití a uvidíte, že čím déle ji budete užívat, tím více budete spokojen.
Avatar - JOB
23. 6. 2008 23:24
Re: Něco z toho teče
Něco mi kape z auta ,nevím co ,zlatá Fábie.Fakt nevím co dodat.Kdyby jsi se aspoň nejdřív někoho zeptal nebo si přečetl příručku jak psal někdo přede mnou , ale ty hned soudíš . Musím uznat že nejsi sám a sám jsem zažil že mi policajt chtěl dát pokutu za unik provozních kapalin když viděl kaluž od klimi ale odepsat kvůli tomu auto ? :-(
20. 8. 2008 15:11
Re: Něco z toho teče
Nadava na auto a chyba je v nem...
20. 8. 2008 15:10
Re: Něco z toho teče
Boze to jsi tak mimo,nebo to jen hrajes?Neco ti vysvetlim..klima funguje jak lednicka.Kdyz prochazi vzduch pres klimatizacni jednotku(vyparnik),tak dojde k jeho ochlazeni o steny vy vyparniku,na techto stenach kondenzuje take vzdsna vlhkost,orosi se to a ty voda zacne stejkat dolu..to chapes vid :)..gravitace..voda nemuze zustavat nikde v aute,proto to tece pod auto.Do kabiny vozidla uz jde vzduch ochlazeny a vysuseny,proto,kdyz se ti budou mlzit okna(nebo prepnes ventilaci na okno) se automaticky pousti klima...Chapes :)?A nesrovnavej Corsu s Fabii,to je uchylnost.
neregistrovaný "spitz"
18. 8. 2008 22:12
Corsa v rukou Hamburáka
Začátkem srpna mě navštívil kolega z Hamburku se svou 4-letou Corsou C 1,3 CDTI. Povozil mě po okolí a mohu srovnávat se svou benzínovou Corsou D 1,4. Nafťák má 6-stupňovou převodovku, je velmi živý a přitom tichý a nádherně zabírá "odspodu". Spotřeba měl 5 litrů. Prostě perfektní pohonná jednotka. Ale ten řidič! Po 3 dnech oznámil, že pokračuje do Chorvatska a že potřebuje vyměnit olej. Plnoprůtokový filtr s vývodem mimo blok motoru a zvláštní vypouštěcí šroub byly nad mé síly. Naštěstí můj český kolega vlastnící Vectru si se vším dokázal poradit. Objednal potřebné filtry a výměnu provedl. Hamburský kolega za 4 roky najel 75000 km a u nás absolvoval první pořádnou údržbu. Olej z motoru vytékal jako kořalkové výpalky, vložka olejového filtru byla černý mazlavý válec a vložka čističe vzduchu filtrovala už jen květy bříz. Na dotaz, "a co palivový filtr?", udiveně opáčil, "on tam nějaký je?" Po provedené očistné kúře motor ještě více oživl a nyní lituji, že jsem koupil benzíňák. Ale také jsem získal zkušenost, že ne všechna auta z dojčlandu jsou dobře udržována. Po umytí a vyluxování auta můj kolega Hamburák tvrdil, že tak ještě uklizené nebylo. Pak si kupte ojetou Corsu z Hamburku!
Rozbalit vlákno
1
20. 8. 2008 15:04
Re: Corsa v rukou Hamburáka
Dobrej clanek. :yes:

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57