Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: PANDA - Don´t call me baby

neregistrovaný "ex33"
25. 2. 2004 07:54
Panda
Chci koupit Pandu. Máte ji někdo ? Dejte sem svůj názor na kvalitu, funkci a případné problémy. Můj názor, až moc dobrý auto za málo peněz.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "syso"
25. 2. 2004 12:56
Re: Panda
Kupil som Punto.Videl som tam Pandu tak som si do nej sadol.Moj prvy dojem-zvonku fajn,zvnutra vsade plast.Velmi sa mi pacila radiaca paka hned pri volante.Predajca hovoril ze technika je z prevaznej vacsiny z Punta.Tuhost karoserie je na tak male auto velmi dobra.Ked sklopis zadne sedadla,vznikne ti tam taky "hrb".Na viac som za tych par minut neprisiel ale do mesta na nakupy resp. pre dceru v pohode.
neregistrovaný "af"
25. 2. 2004 13:33
Re: Panda
Pokud si ex Alfa 33, tak budeš zklamán :-) Jinak bych řekl, žes to vystihl přesně, moc dobrý auto za málo peněz.Prostorná, kvalitní, bezproblémová, to je můj pohled, sám ji sice nemám, ale už sem s ní najel cca 800 km. O jaké uvažuješ verzi? Pokud budeš mít konkrétní dotaz, rád odpovím, dokázal bych ti domluvit i slušnou cenu...
neregistrovaný "mbe"
25. 2. 2004 14:15
Re: Panda
Sakra, AF, podezrivam te, ty jsi snad opravdu z FIATu. Ja te podezrivam uz dlouho :-)))))
neregistrovaný "ex33"
25. 2. 2004 21:56
Re: Panda
Jo jsem exPermanent, ale už dva roky. Do teď jsem to řešil 75, ale odešla již do věčných. Chápů, že Panda mě nenahradí kufr 33 a už vůbec ne 75. Potřebuji auto do města na nákupy a aby ta spotřeba byla kolem 5-6l. Co mě asi na autě nejvíce vadí je úžasně přeposilovanej volant, což je asi u většiny produkce Fiat group, tuším, že tenhle posilovač je nastavenej na 156 GTA s 18" a sekají ho do celé výroby stejně a na Pandě jsou takový užovky tak co to má dělat. :o)

Kolik má reálnou spotřebu punto s 1.3 JTD a kdy bude v Pandě ?

Chci auto koupit v květnu, červnu. v ceně asi 260-280. tis na leasing. Motortec mě nabízí super slevu 1-1,5% (asi podle počasí). Chápu je, že na tomto autě je minimální vejvar. Jen mě zaskočilo, že v Ačkach je za 199.000,- a to na tom ještě minimálně mají 10. . Pokud chceš zákazníka tak napiš na c_advertising@yahoo.com a nějak se domluvíme.
neregistrovaný "af"
26. 2. 2004 11:13
Re: Panda
mbe: Jó, sou různé cesty jak co zařídit :-)

ex33: Permanenta sem měl taky, bomba auto, Panda v JTD se bude dělat cca od května, ale cena bude tak 310.000,- a nejsem si jistý, jestli bych ho do Pandy chtěl, podle mě se to nemá šanci zaplatit.Benzín 1.2 jezdí kolem 5.5 max kombinovaně.S tím posilovačem to nevidím tak hrozně, je to jen o zvyku a režim CITY nemusíš zapínat vůbec. Třeba já ho u Stila mám zaplý pořád a paráda.Pokud uvažuješ o ceně 280, tak navrhuju Pandu Emotion v plné palbě vč. aut. klimy a litých kol za ceníkovku 300.000,- Napíšu ti na mail, kolik bych uměl slevu.
neregistrovaný "syso"
27. 2. 2004 07:43
Re: Posilovac.
Presiel som zo Skody 120 do noveho Fiatu a posilovac riadenia mam stale zapnuty na CITY rezim a nevidim v tom ziadny problem.Vyslovene si to vychutnavam.Mozno ma to po case prestane bavit ale zatial...
neregistrovaný "m@cic"
27. 2. 2004 10:48
Re: Posilovac.
zdravím měl jsem Pandičku pujčenou, když bylo moje auto v servisu najel jsem s tímhle autíčkem cca 500 km a do toho auta jsem se absolutně zamiloval.

Ale abych shrnul sve poznatky:

panda jako celek je docela pekne auto, ta co jsem mel pujcenou byla 1,2 dynamic (střední výbava) a ta byla skutečně bohatá, ale otevirani kufru pouze klickem mit ve stredni vybave?!

Razení bylo presne - uprimne lepsi nez v mem Stilu, motor je trosku lemra na akceleraci, ale na druhou stranu umel drzet rychlost priklad kdo znate "Cukrák" na Strakonické tak dole jsme ve trech lidech měli sto a nahore 90 bez podrazení! Co bylo take ze zacatku neprijemne, je jak motor pri prerazovani vzdy chvili drzi otacky a po cca 2 sec teprve zacnou "padat".

Jízní vlastnosti mne prekvapili byli na velmi slusne urovni, Panda se nijak moc nenaklanela a celkem se chovala predvidatelne a drzela smer (coz na gumach 155/70/13 je zazrak) rizeni preposilované ale pro tohle auta jsem ani jine necekal.

U te "moji" neco mlatilo v levem zadnim kole, to mi pri najetych 6 tis pripadalo docela dost, interier je skutecne takova plastarna a neustale se vycvakavala manzeta radici paky, ale jinak se neozivaly (krome jiz zmineneho zadniho kola) zadne pazvuky, prece jen bych ale k interieru mel dve pripominky: 1) paka vyskove stavitelneho sedadla vycnivala vedle sedadla a obcas se mi stalo ze jsem si zvedal sedacku misto auto zabrzdil rucni brzdou :-) ale to jen zpocatku. 2) Paka otevirani kapoty je umistena v miste kde se "odklada" leva noha (poskrabal jsem si o ni kozene boty).

Ale stejne bych si ji koupil, osobne 1,2 se stredni vybavou mimochodem jelikoz se ma ten multijet delat pouze s nejlepsi vybavou a ta stoji cca 300 000 s 1,2 benzinem neverim ze diesel bude stat pod 335 000 Kč
neregistrovaný "af"
27. 2. 2004 11:18
Re: Posilovac.
Co se týká mixu výbavy s Multijetem, tak mám trošku jiné info, mělo by to být i v Dynamicu za cca 310.000,- Otevírání kufru se dá řešit příplatkem 3.000,- za dálku, pak má kufr el. tlačítko jako Stilo. Podržení otáček mi taky vadilo, je to dáno el. přenosem polohy pedálu do škrtící klapky, prostě tam není jen lanko :-)

Co se týká interieru, manžeta řadičky se mi vycvakla jen jednou, pazvuky žádné, ale beru to spíš tak, že předváděcí a náhradní auta sou většinou první série z předvýroby a tak se něco musí prominout.Můj celkový dojem je velmi pozitivní, u tak malého auta sem velmi ocenil vnitřní šířku dveří, tj. bylo si kam položit ruku jak jsem zvyklý.
neregistrovaný "ex33"
27. 2. 2004 11:35
Re: Posilovac.
Díky za spoustu informací, budu čekat mail a kontakt na tebe. Jenom budu jezdit cca 500-700 km týdně a dovolený, tak bych chtěl minimalizovat denní náklady provozu. Na co se mě zdá JTD nejlepší, nebudu s ní závodit, na to mám jiný auto. Jaký máte zkušenosti s 1.3 JTD v Puntu, myslím tím servisní. Jaký tam jsou servisní intervaly ? Snáší ten motor olej 0w-30 bez problémů a kolik jej spotřebuje mezi výměnama. Už na něm někdo najel 100.000 km ? V jakým stavu bývají turbíny, je měnší nebo stejný s 1.9 ? dík.
neregistrovaný "af"
27. 2. 2004 11:42
Re: Posilovac.
Mail sem ti poslal, ale vrátil se mi, tak nevím, zkus mi něco poslat na alfafiat@seznam.cz a já ti to hodím v odpovědi. Interval 1.3 JTD je 30.000 km, doporučený olej je Selenia WR což je 5W-40, co se týká spotřeby oleje nemůžu sloužit.
neregistrovaný "ex33"
27. 2. 2004 11:44
Re: Posilovac.
V jakým stavu bývají turbíny, je měnší nebo stejný s 1.9 ? má tam být - je menší nebo shodná s 1.9 JTD ?
neregistrovaný "af"
27. 2. 2004 12:42
Re: Posilovac.
To nevím, repase turba stojí cca 12.000,- u osobního Fiatu sem to viděl zatím asi jen dvakrát při asi 180.000 km, můj názor je, že když neděláš turbu prasárny typu vypnout motor hned po rychlé jízdě tak není problém. Např Ducata běžně jezdí skoro 400.000 a turbo turbuje, možná ne na 100%, ale dostatečně.Turbo z 1.9 asi stejné nebude, 1.3 je jiný motor, 16V, commonrail druhé generace, ale tohle fakt nevím, spíš hádám.
neregistrovaný "Viktor1"
27. 4. 2005 09:13
Re: Posilovac.
O ten motor jsem se zajímal pro Ideu, ale skončil jsem u benzínu - mám časté krátké jízdy do 10 km a JTD by trpělo.

Co jsem si zjistil:

- 1.3 JTD byl velmi dobře hodnocen v soutěži "Engine of the Year", nebo jak se jmenuje:-)

- motor by měl bez větších zásahů vydržet 250 000 km

- Opel hodně stál o to, aby ho mohl používat i po "rozvodu" Fiatu s GM

-výměna oleje je po 30 000 km, zbytek auta ale musíš kontrolovat po 20 000 km

Praktické zkušenosti (Idea 1.3 JTD, cca 500 km)

- děsně dlouho se zahřívá, tak 20 km

- málo to topí (možná už vyměnili výměník tepla)

- po zahřátí lidé nevěří, že to je diesel

- ta Idea už byla na hraně, přece jen to je těžší auto

- motor je to "mlsný" - vyžaduje naftu té nejvyšší kvality

Takže pokud jezdíš delší cesty a
neregistrovaný "TOMBY"
27. 4. 2005 01:28
Panda 1.2 Emotion
Zdravim. Chci se optat, jestli jste nekdo mel co docineni s vyse uvedenym modelem? Planuji jeho koupi a zajima me, zda jsou tam nejake problemy ci vyrazne nedostatky, jak hraje radio se 4 repro. Budu ho mit na denni dojezdeni cca 110 km za den. Tak potrebuji min naklady.

Predem dekuji za vase nazory a postrehy.
Rozbalit vlákno
0
10. 5. 2005 11:47
Tomby
Minulý rok testoval Auto,Motor a Sport Pandu 1.2 dynamic na 50t.km. Psali tam, že se jim poprvé za celou dobu co provádějí dlouhodobé testy ještě nestalo jako v případě Pandy, že se neobjevila jediná porucha! Panda se zatím jeví jako velmi spolehlivé vozidlo a idle nterních hodnoceních koncernu Fiatu, je Panda nejkvalitněji smontované vozidlo ze všech modelových řad.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "TOMBY"
10. 5. 2005 13:02
Re: Tomby
Hmmmm to zni celkem zajimave, protoze nektere testy na internetu jsou takove nic moc.

Premyslim zda koupit (leasing) Pandu , nebo dat vice za Stilo (zkusenosti s nim jsou - 2 v rodine), ale s Pandou prave ne. Svezl jsem se pouze s 1.1, ale zajima me ta 1.2 jak jede. Potrebuji to na denni dojizdeni do prace na celkovych 100km za den (Brno - Vyskov) a sem tam na cestu do Plzne.

Pozadavky mam klimu, 2x Abags, (ABS) a nizsi provozni naklady.
10. 5. 2005 20:33
Bez nadpisu
Známý ji má, cca půl roku 1.2 dynamic. Byl jsem z toho auta docela unešený. Tichý motor, velmi do dobré jízdní vlastnosti, žádné klepání, vrzání. Má ještě posuvnou zadní sedačku, takže na úkor kufru ještě můžeš zvětšit prostor na zadních sedadlech. Pokud chceš auto do práce, jednoznačně bych volil Pandu. Skoč si jí "osahat" do nějakého salonu a zkus třeba zavřít dveře a potom u stila. Uslyšíš ten rozdíl ve prospěch Pandy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TOMBY"
10. 5. 2005 20:52
Bez nadpisu
S motorickou verzi 1.1 jsem se svezl (bez posilovace) a auto mi pekne padlo do ruky. Zajimaji me spise jizdni vlastnosti te 1.2, jak si poradi tech 44kW s takovym autem. Sem tam to budu potrebovat na cestu 300km v tahu(1 osoba - max 2). Jak zvlada motor takove podminky?

Zavreni dveri je jedno klap, vim:-) clovek by to u teto tridy vubec necekal.

Mimo jinych vozu, ktere beru v potaz vyberu, pripada v uvah pouze 1.2 Emotion.
Rozbalit vlákno
0
11. 5. 2005 10:54
Bez nadpisu
Podle mě bude verze 1.2 mít lepší jízdní vlastnosti už kvůli tomu, že na rozdíl od verze 1.1 je vybavena příčnými stabilizátory.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TOMBY"
11. 5. 2005 11:50
Bez nadpisu
To jsem ani nevedel. lol. Spise jde o motorovou stranku vozu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "BobS"
11. 5. 2005 12:47
Re: Re:
@TOMBY

I s 1.2 je Panda pěkný šídlo! Jen se musíš naučit trochu dřív podřadit. Prostě tenhle motor má otáčky rád a vyloženě mu seděj.

BobS
neregistrovaný "TOMBY"
11. 5. 2005 14:28
Re: Re:
Znam z 1.2 16V punta, jak krásně jelo když bylo ve vyšších otáčkách. Ale toto je přeci jen 44kW 8V.
neregistrovaný "Arnost1"
11. 5. 2005 13:00
Panda 1.2
Taky se pripojim. Mam Pandu 1.2, za rok a neco najeto skoro 18 tisic km. Auto je to skvele. Mame ho jako "rodiny" vuz a bez problemu nam staci. Jezdime s nim vsude, pravidelne k rodicum (100 - 150 km) a nemame problem. Auto se krasne ridi a muzu rict ze sem se do neho "zamiloval". Je na svoje rozmery prostorne a usporne.

Co se tyka razeni tak se da jezdit 1500 - 2500 otacek, ale taky 2800 - 5000. Na delsi jezdeni to de, ale clovek nesmi byt "zavodnik". Vhodna rychlost je cca 100km/h - to je prijatelna spotreba i hluk. Motor to bez problemu zvlada, je to normalni 4valec, driv byval v Puntu. Nejdelsi jizda v kuse zatim asi 400 km, nebyl problem. Letos v lete snad i nejake zahranici, tak uvidime.

Ptejte se, rad odpovim :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "TOMBY"
11. 5. 2005 14:26
Re: Panda 1.2
No vida jak může být člověk spokojený. A jak to vypada se spotřebou, když člověk jede těch 120-130 na dálnici. Máte nějaký hodnoty?
neregistrovaný "Arnost1"
11. 5. 2005 15:04
Bez nadpisu
Odhalil ste me, jsem velmi spokojeny (tuk tuk na drevo) :-).

Co se tyka spotreby, tak ja mam za celou dobu prumernou 5.62 - podle zaznamu, nikoli palubni pocitac - jezdim podle predpisu (50/90). Na dalnici jezdim do 110. Pokud byste s Pandou jel 120 - 130, tak spotreba pujde nahoru. Panda je totiz sprevodovana dost nakratko. Ale realnou zkusenost bohuzel nemam, protoze po dalnici jezdim co nejmin (dost si ji uziji pri sluzebnich cestach) a nikdy sem zatim nejel dostatecne dlouho rychlosti kolem 130 abych mohl udat kvalifikovany nazor. Ale podle zkusenosti by to melo byt do 7mi litru.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "TOMBY"
11. 5. 2005 15:29
Re: Re:
Důležité je, že se s tím dokáže jet i do 6l, takže sem tam 7l není až takový problém. Převodovka má velice krátké odstupňování s tím jsem byl seznámen. Auto budu vytěžovat pouze já sám, ojediněle ve 2 a bez "nákladu" >:D .

Vzhledem k tomu, že tato motorizace ja dávána i do modelu Punto, tak to trošku jet musí při rozdílu hmotnosti obou vozidel.
neregistrovaný "BobS"
11. 5. 2005 16:26
Re: Bez nadpisu
@Arnost

Máš k autu "dálkový ovládání" nebo odemykáš klíčem?

My nemáme DO a docela mě překvapil zámek pouze na straně řidiče a otevírání kufru pouze klíčem (kdyby mi to prodejce řek, vážně bych uvažoval o dokoupení DO). A tak, když chci vyndat něco z pravý stravy (třeba dítě ze sedačky), musím se vždycky vráti. Otevřít nejřív pravé dveře nepomůže, protože zamknout jde jen při zavřených dveřích (i zadních).

BobS
neregistrovaný "TOMBY"
11. 5. 2005 19:26
Re: Re:
To jsem se také divil i u 1.1, že zámek je pouze na straně u řidiče.

Ma Panda vůbec zamikatelné víčko nádrže? (takove Stilo to například ve výbavě nemá a je třeba jej dokoupit).
27. 5. 2005 17:15
Re: Re:
Tak pánové, mám pandu téměř rok, najel jsem s ní 40000 km, je to super kára za super cenu, tolik zábavy při blbnutí na sněhu jsem zažil leda se zadohrabem. Nevím kde jste vzali informaci o krátke převodovce,

4 stupeň nejde vytočit do omezovače, zasekne se to kolem 160 na 6000 po zařazení 5 jsem jel maximálně 5500 ot z šílenýho kopce na D1 180 km/h, to byl masakr. Jinak s ní jezdím Brno - Most a zpět v jednom dni v pohodě. Spotřebu při ježdění kolem Brna mám cca 5,5 L mimo měst 80-110, lehkou nohou. Při 120-130 na dálnici je spotřeba do Prahy 6,2 - 6,5 L. Při 180 je na 5 - 11.3 :-) Už jsem měl zkušenost s čórkařem, tak jsem vyhodil zámek a dobudoval centrál. Musí se vyměnit zámek v řidičových dveřích ( verze bez centrálu tam nemá motorek) koupit mechaniku zámku s motorkem cca 1100,- + 1600,- Jablotron centrál (jednotka) a 3 hodiny práce v servisu cca za 4500,- to tam servisáci dali. Teď to mám konečně na dálku a nemusím furt cpát ten klíč do zámku. Napsal jsem to jak sedlák, ale vypovídací hodnotu to má. :)) Příště jestli budete chtít tak nějaký špeky jsem ještě řešil, za ten rok, tak je Vám popíšu. 8)
neregistrovaný "TOMBY"
27. 5. 2005 18:34
Re: Re:
To jsi mi podal velice zajímavé informace. To jsem potreboval. V podneli budu zamlouvat tu moji Pandu asi.

Napis jeste jake s ni mas zkusenosti, kolik je za servis atd. ?
29. 5. 2005 12:17
Re: Re:
Abych vše uvedl na správnou míru mám Pandu 1.2 Dynamic. Práce v servise je za rozumné peníze 350-400 Kč / hod. Závady: při 19.000 mě odešla zapalovací cívka na 1 a 3 válec (odcházela postupně prostě to občas jelo na 2 válce) Jinak nic závažnýho se nestalo asi 3x se vymazaly hodiny a palubní počítač, v diagnostice to napsalo příliš velký pokles napětí. Nebral jsem to jak vadu, beru to jako přijatelnej stav u auta do 250.000 Kč a jsem ochotný tyhle věci tolerovat. Vždy jem nastartoval a odjel, to je pro mě podstatný. Pokud se naučíte správně řadit a zvyknete si na náklony (pozor u verze 1.1 nez posilovače není přední stabilizátor, nebral bych ji) tak se dají zatáčky projíždět s velkým gustem s pořádným kvílením předních užovek (155/80/R13) Širší gumy by podle mě zkazily charakter měkýho a při ostré jízdě kvílejícího auta. Prostě víš kdy se utrhává a nedotáčivot se dá krásně řídít plynem, dá ti šanci korektury, není to tak, že nic, nic a pak letíš po tečně ven. Pokud bych tam dával širší gumy tak současně tvrdší a progresivnější pružiny, ale nevím jaký by to mělo smysl na městském vozítku, kde většina lidí preferuje pohodlí, při přejíždění kočičích hlav. :-) Jo a hlavně přestane to zábavně kvílet na limitu, je to auto vyvážený, pokud pojedete příliš ostře tak, se záď bude sunout stejně rychle ven jako předek, dá se to srovat lehkým kontra a pak směle dál do další zatáčky :D
neregistrovaný "Arnost1"
11. 5. 2005 20:32
Bez nadpisu
Tak to vezmu postupne. V jednom, dvou lidech je to v pohode, jede to normalne, subjektivne bych rekl stejne jako nejprodavanejsi auto na trhu. Kdyz se do kopce pekne podradi na 3 a motor vytoci :roll: Dalkove ovladani nemam, jenom central. Nevadi mi to, je mi to v podstate jedno. Co se tyka kufru, vetsinou motor "chcipam" pokud neco vykladam/nakladam. Ale je pravda ze premyslim o tom, ze manzelka bude vozit druhe klice. Na sve Pande zamikatelne vicko nadrze mam, ale nekde sem zaznamenal ze nekdo jiny nema. Takze nevim. Ze by 1.1 nemela a 1.2 mela?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BobS"
12. 5. 2005 08:19
Bez nadpisu
@TOMBY

Zamykání nádrže u Stila znáš viz. www.stilo.org (u mýho Stila mám zámek na špuntu + zamykání víka s centrálem).

U Pandy (1.2 Dynamic) mám jen zámek na špuntu, víko jde otevřít kdykoli.

BobS
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "TOMBY"
12. 5. 2005 10:31
Re: Re:
@ BobS:

Zamykani vicka nadrze neznam ze stilo.org, ale ze Stil co jsou v rodine. Jedno z prvnich ma dvirka centralove resene a zamek na vicku nadrze(starsi modely). Jenomze novy model 5D uz tak nema!! Cili muzes otevrit dvirka rucne a vicko nadrze bylo z vyroby bez zámku!! Takze si musis(muzes) dokoupit vicko se zamkem.

Tak jsem se ptal, jak jsou na tom Pandy?

Clovesk se nekdy az divi, kde ten Fiat setri. Jako by nestacilo, ze uz nema ulozne schranky pod spolujezdcovo sedackou.
neregistrovaný "Arnost1"
12. 5. 2005 09:31
Zamek nadrze
Aby bylo rozumneno, nadrz ma "spunt" - to je to co je nasroubovane na trubce do nadrze, nekdo tomu rika vicko a ja taky. Tak toto ma zamek. Ty dvirka zamek nemaji (presne jak pise BobS). Je to stejne jako treba u Felicie. To je myslim normalni reseni. To ze by bylo na zamek jako vicko tak ty dvirka sem snad este nepotkal. Co sem jezdil s autama tak bud zamek na vicku a nebo (Pasat, Croma) tak zamek na dvirkach, ale vicko jenm na zavit. Vam takove reseni pripada "divne"? Nebo sme si jenom nerozumeli co je vicko?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BobS"
12. 5. 2005 10:59
Bez nadpisu
@ TOMBY

nic osobního, já jen že se na stilo.org motáš o tomto tématu tam proběhla velmi živá diskuse >:D

Stilo zas tak starý nemám, je z 12/2004...

To už fakt nedávaj k Pandě sedačku spolujezdce s úložným prostorem?! :shock: A já furt proč je na ní taková sleva...

@ Arnost

Jo, tak sem to myslel. A moje Stilo je první auto, ketrý znám, co má dvojí "jištění". Když je auto zamčený, dvířka neotevřeš a ktomu ještě zamykací špunt.

BobS
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TOMBY"
12. 5. 2005 12:48
Re: Re:
@ BobS :

S schránkou jsem to pomotal já. Myslel jsem, že u Stila už není.

Šlo mi jen o zjištění, jak to má Panda s uzamykáním nádrže a dvířek nádrže.

To máš štěstí, že to máš na centrál navíc. Asi jeden z posledních kusů co to měl. V přibližně stejný době kupovala stilo přítelkyně a už tam není žádně zabezpečení.

Sleva na Pandu je zajímavá a doufám, že jeětě nějakej měsíc vydrží. Jestli si koupim ji, tak ať se mi to vyplatí ještě víc ;-)

Jinak Dual Lock na Stilu je dobra věc. I možnost nastavení zamknutí při jízdě na palubním PC.
neregistrovaný "vojta"
13. 5. 2005 13:30
Re: Re:
"Když je auto zamčený, dvířka neotevřeš a ktomu ještě zamykací špunt"

Asi to tak mas.....

Mam Stilo z 10/2004 5D Active 1.6 + par blbinek navíc....mam pouze "zamykaci spunt", dvirka rozhodne otevru i kdyz je auto zamceny - ve dvirkach nemam zadnej zamek. Na prazskym srazu jsem nedavno videl lidi, u jejichž Stil neni vubec nic, tedy ani "zamykaci spunt" ani zamykaci dvere. Tedy jisteni veskere zadne. Jedine reseni, dokup "zamykacího špuntu". Inu, každé Stilo je originál a to nejen díky této věci. :?
neregistrovaný "Arnost1"
12. 5. 2005 14:05
Bez nadpisu
Jo, dvoji jisteni na nadrz, proc ne.

Co se tyka schranky pod sedadlem spolujezdce tak ja ji mam. Bud je az od vybavy Dynamic nahoru, nebo ji uz nedelaji. Fiat mam pocit pomerne dost meni veci v modelovych (a nejen) rocich.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - prekladys
12. 5. 2005 15:49
auto nejen do města do 290t
Tohle jsem překopíroval odjinud pro ty, co shání atraktivní plnohodnotné vozítko a nehodlají za něj platit jako za... škodovku nebo trojče >:D

289t za plnou výbavu

Jestli máte uvedenou částku, rozhodně zapomeňte na trojče, a kupte si maďarské Polo dlouhé 3,69m. Ušetříte na dovolenou na Hawaii.

Vyzkoušel jsem nový SWIFT ve výbavě GL (nemá klimu a elektriku zadních oken, jinak vše - prostudujte si ceník). Doporučuji všem, kteří uvažují o koupi nového. Víc zábavy vám totiž za tyto peníze nenabídne ani Korejec! První dojem je omračující - o tak kvalitní metalíze s perleťovým efektem se autům třídy fabie může jen zdát (příplatek 10t.), i jen náznak krupičky hledáte marně. Kdo nechce platit za metalízu, může mít červenou, citrónově žlutou nebo bílou. V barvě je přitom vše - zrcátka, nárazníky i kliky: s černými A i B sloupky je to zkrátka noblesní vozítko. Nenašel jsem jediné místo, kde by zevnitř zpoza laku vykukovala základní barva (běžné u Korejců či Italů, ale i u Opelu). Kouknu vespod - plastové chrániče prahů, pod nimi ještě gumový nástřik pod lakem. Kryty podběhů upevněné patentními šrouby s odklopnými krytkami. Wow! Dvojité těsnění dveří - tyhle věci má i základ za 259t. Decentně tmavý interiér působí velmi kvalitně, dobře tvarované sedadlo řidiče má i polohovatelný sklon sedáku, opěrák je skutečně velmi vysoký a dobře podpírá bolavý hřbet. Místa ve všech směrech nadbytek. Rádio s CD integrované do palubní desky umí i MP3 (s 6 repro v ceně). Sedám si dozadu, ale ouha, tohle jsou úplně jiná sedadla: i se svými 80kg cítím konstrukci sedáku - je moc měkký a propadám se zkrátka až na dno. Takže spíš pro děti, přitom místa nad hlavou je i vzadu dost (měřím 179cm). Zato je sedadlo dělené a kompletně sklopné v poměru 40:60. Rezerva nouzová. Se 42km na počítadle bylo auto velmi syrové, ujel jsem jen dvě desítky kilometrů, takže berte tento příspěvek jako doplnění toho, co najdete jinde) Motor jde přes svoji nerozkoukanost plynule a ochotně za plynem již z nízkých otáček (cca 1800), žádný skokový nárůst výkonu či točivého momentu ve vyšších otáčkách jsem nezaznamenal. Jeho projev je kultivovaný, víte o něm sice, je řada tišších malých aut s Polem v čele, s narůstajícími otáčkami ale zvuková kulisa motoru narůstá jen velmi málo (na 2. 80km/h, víc jsem netočil vzhledem k prodejci na sedadle spolujezdce). Takže dlouhé převody - přitom papírově 0-100 zvládá již za 12s. A jak přitom táhne do kopce! To že je třináctistovka? Kdepak, to je motor, který má 92k, 116Nm a ploché průběhy! Co zklamalo, byl zvuk z převodovky (či rozvodovky) při nižších otáčkách, do cca 2500 je to největší zdroj decibelů, což je škoda. Řadit šlo velmi hladce a přesně, Polo je na tom ale lépe. Brzdy? Jo, brzdí, vyzkoušeli jsme i ABS, ale při zkušební jízdě víc nezjistím. Podvozek mi v rámci možností daných běžným provozem připadal velmi podobně naladěný jako ve fabii či polu, sportovci tedy budou moci snižovat... Shrnuto a podtrženo: Polo je sice lepší, kdo investuje s rozumem a šetří, rozhodně by měl zavítat na stánek Suzuki. Swift GL bude určitě kvalitní. Nebo si přece jen počkáte na GTI?

Hodiná práce servisu stojí 400,-, intervaly prohlídek 15000km.

P.S. Ještě hodláte ženě pořídit trojče? Dobře jí tak. Mohla mít dospělé auto, nadělíte ji však plechovou karikaturu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "r.c."
17. 5. 2005 22:02
uzamykání nádrže
Dovolím si vložit malý příspěvek. Mám stilo 1,6 mw Actual, r.v. 04/03. U nádrže jsou uzamykatelné dvířka. Špunt je jen na závit. Zároveň spoléhám, že nepotkám nějakého mantinela, který mi vypáčí dvířka, kvůli benzínu >:-[]

Ať nám to jezdí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TOMBY"
18. 5. 2005 15:58
Bez nadpisu
Tak jsem se byl dnes podívat ve Fiatu a Panda Emotion nemá žádné jištění nádrže. To teda Fiat zase vymyslel.

A od začátku roku se už nedodává v základu aut. klima (Emotion) :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaver2000"
20. 5. 2005 08:00
uzamykání nádrže
to: ALL

problém uzamykatelné nádrže jsem sledoval zde u Pandy a oživil i u Stila.

Toto řešení je údajně od letošního roku na údajně všech Fiatech. Nevím proč :roll: . Kupuji příští týden Stilo 1,4 Active MW a také mělo naprosto nezajištěnou nádrž. Prodejce mi dodal víčko se zámkem. Jeho cena je 450,- Kč s DPH (Fiat Imofa Praha). Nevím ale, zda bude pasovat k Pandě, snad ano ;-)

Zajímavá by byla debata mezi výrobcem a pojišťovnou, kdyby došlo k poškození motoru vlivem vniknutí cizorodé látky (cukr, voda a apod.) do palivového systému, aniž by pachatel musel překonat zabezpečení nádrže.

Mimochodem Panda se mi moc líbí, ale pro rodinu (3+2psi) je to malé auto, měl jsem Seico, vím o čem píšu. Je to ideální auto pro dva lidi a jednoho psa >:D

Ať nám Fiaty jezdí 8)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "TOMBY"
20. 5. 2005 21:05
Re: uzamykání nádrže
To by bylo asi zajímavé. Musí to být zajištěné, ale když by jsi jim řekl, že od výroby je to nezajištěné? To by jsem byl zvědavý na odpověď . Nehledě na to, že látky co jsi uváděl mohou vážně poškodit motor a škoda může být hodně vysoká.
neregistrovaný "Reznik"
23. 5. 2005 21:38
Příslušenství na Pandu
Zdravim ve spolek..asi pred mesicem sem si koupil novou Pandu! A zatim muzu rict, ze je to skvela kara, kam se na ni hrabe fabie se svoji nulovou vybavou. aProto schanim nejaky pekny alu kola pro sveho milacka! Kdyby ste nekdo vedel, kde sezenu levny alu kola, tak dejte vedet, za origose se mi 20000 fakt davat nechce! A jeste bych mel dotaz..jakou maximalni siri kol byste mi doporucili na Pandu..uvzoval sem o 6,5x15..Diky
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TOMBY"
23. 5. 2005 22:41
Re: Příslušenství na Pandu
No nedavej tam moc siroky, protoze to pujde pak na ukor spotreby.
neregistrovaný "Beaver2000"
24. 5. 2005 00:08
Re: Příslušenství na Pandu
to: Reznik

doporučuji [odkaz]

tam najdeš jak ALU, tak vhodné gumy, oboje funguje v konfigurátorech, takže dostaneš to, co je vhodné na Pandu. Osobně bych nechal průměr disku jaký máš (13" nebo 14") a gumy bych dal max. 165. Široké sice vypadají efektně, ale roste ti tím zbytečně spotřeba a jsou dražší. Větší průměr disků bych už taky nedával, pak máš malou výšku bočnic a dost by to s Pandičkou drncalo, hlavně ve městě. Gumy si event. můžeš vybrat na [odkaz] nebo někde jinde.

Ať nám to jezdí 8)
neregistrovaný "Tydýt"
27. 5. 2005 17:14
Dualogic
Dobrý den,

nemáte prosím někdo zkušenosti s převodovkuu Dualogic v Pandě (nebo Puntu), jaké režimy to má a nakolik je to automat?

díky za informaci
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Viktor1"
30. 5. 2005 23:14
Re: Dualogic
Nebudou vadit zkušenosti ve Fiatu Idea?

V podstatě to je stejné, ale je jasné, že z každým motorem se to chová trochu jinak. Já můžu popisovat Dualogic s 90koňovou 1.4 16v.

1. Je to automat - z pohledu řidiče, nemá to spojkový pedál, jednotlivé stupně to tam háže samo (nebo sekvenčně).

2. není to automat - z technického pohledu. Jedná se o klasický manuál, jen spojku a šaltpáku ovládají "skřítkové". Takže "plížení automatu to neumí (resp. se u toho likviduje spojka).

3. Režimy to má sekvenční ruční řazení, automatika "komfortní" (hlídá to vhodné otáčky motoru z hlediska pohodlí) a "ekomomická" (co nejnižší spotřeba).

4. Anglický návod k Dualogicu má 461 kB, když mi pošleš adresu, podělím se:-)
neregistrovaný "TOMBY"
29. 5. 2005 12:40
Bez nadpisu
Ja si asi v pondeli pujdu zamluvit Emotion na salon.

Dekuji za zajimave informace. V 1.1 jsem jel a je to oproti 1.2 se stabilizatorem znat, kdyz jedete ostreji.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaver2000"
1. 6. 2005 16:38
Panda pro manželku
Zdravím všechny,

minulý týden jsem koupil Stilo MW a uvažujeme o koupi Pandy pro lepší polovičku jako firemní auto na postrk po Praze (denně 30-50km). Měl jsem Pandu na den půjčenou (předváděcí vůz). Předesílám, že toto auto se mi moc líbí a ještě loni jsem o něm vážně uvažoval, ale Stilo vyhrálo prostorem a pohodlím >:D

Stav:

předváděcí vůz, 1,2 dynamic, bez klimy, bez dálky, bez rádia+CD, PP, fce CITY, barva žlutá vanilka, cca 3000km, ukradený znak Fiat na zadních dveřích, čistý uvnitř i z venku, vše funkční

Pocity:

:-)

+ vše padne do ruky (hlavně řádící páka, kdo nezkusil, neuvěří)

+ dostatek prostoru pro řidiče (mám 191cm)

+ velmi dobrá manévrovatelnost

+ živost (je to mrštná lasička)

+ malá spotřeba (jízda jen po Praze podle PP 6,4l/100km)

+ plastové opěrky na dveřích (subj. dojem, pot dělá fleky na látce)

+ u PP zůstavá zvolený režim i po vypnutí klíčkem (tohle moje Stilo neumí)

:x

- kapánek tvrdší (subj. dojem ve srovnání se Stilem)

- motor je slyšet uvnitř (i volnoběh)

- vzadu něco slabě tlouklo (na nerovnostech)

- zámek pouze u řidiče

Celkový dojem:

:P :P :P

oběma se nám Panda líbí a nezklamala i přes uvedené zápory, které nemusí být zápory u nového vozu a ani obecně. Pro potřeby manželky a někdy i mé (pokud mi to půjčí) skvělé auto.

Koncem roku nebo příští jaro to bude Panda v plné palbě i se Sky Window.

Jen doufám, že budou nějaké zajímavé akční slevy jako byly vloni na Stila >:D

Ať nám Fiaty jezdí 8)
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2005 19:08
Bez nadpisu
Mám úplně stejné pocity a zklušenosti...Taky Panda v plné palbě s klimou. jen nevím jestli v benzinu a nebo v té naftě. Ale asi pudu do benzinu... :D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Beaver2000"
1. 6. 2005 23:12
Re: Re:
to: wolff

záleží na tom, jak dlouhé budou jednotlivé pojezdy a jaké budou mezitím přestávky. V případě mé manželky to bude jasně benzin, JTD by asi dost trpělo.
neregistrovaný "TOMBY"
2. 6. 2005 13:58
Bez nadpisu
Také záleží na ceně. Při pořízení Pandy v naftě s klimou a trošku lepší výbavou je to už dost vysoká cena. To bych pak uvažoval i o koupi Stila.

Jak bylo psáno, padne skvěle do ruky. Až jsem se divil.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Beaver2000"
2. 6. 2005 15:14
Re: Re:
to: TOMBY

myslel jsem Multijet ne JTD, sorry >:D

Jasně, že jde o prachy, ale do 300 táců se vejdeš s 1.2 dynamic, s ALU 14", man. klimou, rádiem+CD, mlhovkama, hagusama, Sky Domem a metlou. A to při současné slevě od Fiat CR, včera jsme to zkoušeli na konfigurátoru (298.400,- Kč i s DPH). Má lepší polovička nechce se Stilem jezdit, je prý na ní moc velké (no, je velké, ona má 158cm, takže se za ním schová a nemusí se krčit). Panda ji bohatě vyhovuje jak ex i in-teriérem, tak výbavou a účelností.
2. 6. 2005 15:14
Bez nadpisu
No já doufám, že se mi trochu podaří přitlačit prodejce, případně...Ale uvidíme...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Reznik"
2. 6. 2005 17:36
Bez nadpisu
Zdravím ve spolej příznivce suprkáry-Pandičky. Děkuju za sqelý adresy na pneu a lita kola, nakonec se mi snad podaří sehnat komplet z Německa za dobrou cenu. Taky sem se rozhodl dát si tmave folie na sklo-chtel bych vedet jaky mate na to nazor. Dens sem byl v prodejne Fiat, chystal sem se koupit příčné nosiče nebo hagusy, tak nejak se to mu taky rika..? 8-s ale potom co na me vybalil prodejce, ze za to chteji 11000, tak sem se neudrzel a vyhrkl sem ze sebe, ze si snad delaji pr... No tak kdybyste nekdo vedel, kde se to da sehnat levnejc, tak bych vam byl moc vdecny. Preju hezkej vecer.... :D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Viktor1"
2. 6. 2005 21:55
Re: Bez nadpisu
Cože? 11 000 Kč? No to si dělají prd..!!! Na Ideu jsou za 4 350 Kč koncová cena (tedy cena ukecatelná :-) )

Na www.fiat.it jsou nosiče na Pandu(když nemáš střešní ližiny) za necelých 93 EUR, resp. za 158 EUR (s ližinami).

Jestli chceš "hagusy", tedy podélné ližiny, tak bych ti je i rozmlouval, protože to může dělat rámus při jízdě (alespoň u Punta I, co měl soused, to dělalo docela kravál).
neregistrovaný "TOMBY"
2. 6. 2005 19:28
Bez nadpisu
@ Beaver2000:

Jasné že MJet. NIc jiného se do ní nedává ;-)

A není lepší pořídit rovnou Emotion, než dovybavovat Dynamic? Já jsem nakonec zvolil a objednal si Emotion. Skydome je pěkný, ale u skladovek, na které ti dají takové slevy není.
Rozbalit vlákno
0
2. 6. 2005 20:33
Bez nadpisu
Myslím, že je lepší si divybavit Dynamic, zvlášť když zrušili automatickou klimu u toho emotion...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Reznik"
2. 6. 2005 21:58
Bez nadpisu
No prd... si bohužel nedělám, dneska sem tam byl...Podélné ližiny opravdu vyjdou na 11000! Dneska sem tam byl a jen sem valil oči!...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "af"
3. 6. 2005 08:34
Re: Re:
Originál podélníky na Pandu ti můžu nabídnout za 5.000,- vč. šroubů, nové, nepoužité.
neregistrovaný "Viktor1"
3. 6. 2005 09:33
Re: To Reznik
Druhá věc je, jak často budeš něco vozit na střeše. Taky jsem nad ližinami uvažoval, ale pak jsem je zavrhl:

- Idea je už dost vysoká sama o sobě

- "hagusy" dělají hluk (alespoň u aut, se kterými jsem jezdil)

- nosiče na "hagusy" jsou dražší než na holou střechu

- na Ideu se nosiče šroubují do matic, které jsou přivařeny na střechu, takže solidní montáž

- montáž nosičů (i demontáž) mi trvá 20 minut i s "rakví" navrch, v jednom člověku. Pravda, obětoval jsem 400 Kč za pidi akušroubovák, ale toto řešení mi vyhovuje víc, než celý rok poslouchat hvízdání nad hlavou.

A jestli jsou nosiče na Pandu udělané stejně jako na Ideu, tak samy o sobě jsou dost tiché, jen je trochu puzzle ty nosiče poskládat tak, aby správně seděly (číslování dílů typu 128A až 142A vymýšlel někdo fakt hlavou)
neregistrovaný "Beaver2000"
3. 6. 2005 20:50
Hagusy ano x ne
to: Reznik

to si fakt děláš pr... Teď jsem schválně otevřel www.fiat.cz nalistoval v modelech Pandu 1.2 dynamic a v sestavte si, ve volitelné výbavě linie a styl = střešní lyžiny 4.500,-Kč. Takže cena od afa jako sólovka díly za 5.000,-Kč je vcelku kulantní, ale těch 11 táců od tvého prodejce je zlodějna >:-[]

to: Viktor

mám hagusy na MWčku jako standard v barvě auta, a že by dělaly nějaký kravál jsem si zatím nevšiml. S těma příčníkama je to ale zase něco jiného, tam ten hluk určitě nějaký bude. Přiznám se, že prakticky hagusy nevyužiju, vše naložím dovnitř >:D , mám je fakt jen na parádu a líbí se mi. Pandě rozhodně přidají na šmrncu i účelnosti. Viděl jsi hagusy na 4x4? Super paráda.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Reznik"
3. 6. 2005 22:11
Hagusy
To máš pravdu, že stojí 4500, to sem si myslel taky, ael podle nich stojí 4500 jen jeden, takze + druhých 4500 a máš to už za 9, pak prý ještě nějaký šrouby a doplňky a práce...no a konečná cena je 11000... Dokonce mi to ukazoval i na počítači...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaver2000"
4. 6. 2005 06:36
Hagusy
to: Reznik

Tak to jsou "pěkný lehký ženy na pět". Schválně dnes zajdu za svým prodejcem, co mi k tomu řekne. To by pak mohli klidně říct, že za xenony na Stilo budou chtít ne 23 tisíc (tuším, že je taková cena), ale 46 tisíc, prostě co je v páru, tak je 2x dražší. Domluv se s afem, vyplatí se to. Kdo je tvůj prodejce? To jak fakt síla >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaver2000"
6. 6. 2005 17:52
Hagusy za "dlouhý peníze"
to: Reznik

takže věc se má tak, pokud si hagusy objednáš na auto z výroby => 4.500,- Kč i s DPH. Pokud je to náhradní díl (sólovka) => je to za těch cca 9 táců. Nabídka od afa je tedy super :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Reznik"
6. 6. 2005 19:18
Bez nadpisu
Aha...takze na nas chtej jenom vydelat, tu nabidku od afa si jeste rozmyslim, ted budu kupovat novy kola s alu diskama, takze to sezere vetsinu mych financi. Ale kazdoadne nabidka to je perfektni... :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaver2000"
6. 6. 2005 20:20
Bez nadpisu
to: Reznik

MWčko jsem kupoval jako DEMO, které mělo ve výbavě navíc rádio+CD, zkoušel jsem vyměnit ho za rádio+CD+MP3, že bych zaplatil ten rozdíl a dopadl jsem jako ty. Jakmile je to bráno jako náhradní díl, tak je to "drahý". Ty ALU ti chválím, jsou aspoň parádní i užitečná. Hagusy holt musí počkat 8)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pharao.s"
7. 6. 2005 00:47
FIAT PANDA 1.2 EMOTION
MAM FIAT PANDU 1.2 EMOTION,ROK VYROBY 10/04 RAD BYCH JI PRODAL.MAM JI NA LEASING.MESICNI SPLATKA JE 4700 KC VCETNE ZAKONE I HAVARIJNI POJISTKY.ODSTUPNE DOHODOU.JINAK JSEM S NI VELICE SPOKOJEN A NEMUZU SI NA NI STEZOVA,ALE POTREBUJI VETSI.MA NAJETO 33000 KM.JE JAKO NOVA.SPOTREBOVE SE S NI DA JEZDIT V POHODE ZA 4,5L/100KM.NA DALKU JSEM SCHOPEN JET I POD 4L/100KM.POKUD MATE NEKDO ZAJEM TAK MI NAPISTE NA MUJ E MAIL. pharao.s@seznam.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Reznik"
7. 6. 2005 14:55
Spotřeba
Zdravím! Zajímalo by mě, jakou mate na svých Pandičkách průměrnou spotřebu a kolik kilometrů už s ní mate najeto? Ja mam s Pandicku najeto teprve 3000 km a žere mi to zhruba 5,8 l, myslim, ze to je dost vysoky..Tak pokud mate nejaky zkusenosti, dejte vedet, diky... :P
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "af"
7. 6. 2005 15:09
Re: Spotřeba
No já myslím, že je potřeba vydržet tak do osmi tisíc a pak řešit spotřebu...
neregistrovaný "Viktor1"
7. 6. 2005 16:32
Re: Spotřeba
Tak schválně - na Idee mám lehce přes 7 000 km, "tabulkových 6,5 l/100 km rozhodně nedosahuji, jsem o litr nad.
neregistrovaný "af"
7. 6. 2005 16:54
Re: Spotřeba
Idea 1.4 má kombinaci psanou 6.6 ale s manuálem, s automatem to bude horší, to je jasné...
neregistrovaný "Viktor1"
8. 6. 2005 01:37
Re: Spotřeba
Idea NEMÁ automat, ale robotizovaný manuál Dualogic a jako takový má "kombinaci" oficiálně o 0,1 až 0,2 litru nižší než manuál (v režimu Economy). O láhev Glenmorangie...

;-)
neregistrovaný "af"
10. 6. 2005 15:19
Re: Spotřeba
Viktor: no jasně že myslím Dualogic, ale pro většinu lidí koem je to automat, ale dost bych se divil, kdyby měl v reálu menší spotřebu. A piju zlatou Olmecu... >:D >:D:D
neregistrovaný "Viktor1"
10. 6. 2005 22:52
Re: Spotřeba
To af - mám tedy sázku považovat za uzavřenou?

Važ dobře

:D
neregistrovaný "af"
13. 6. 2005 08:44
Re: Spotřeba
Sázku??? A já se o něco s tebou přu??? Pouze sem vyjádřil pochybnost >:D Já sem jen myslel, že se konečně vykašlem na auta a začnem se bavit o něčem rozumnějším, o chlastu... >:D >:D:D
neregistrovaný "Viktor1"
13. 6. 2005 10:28
Re: Spotřeba
:( A já se těšil na přírůstek v baru. :-)

Tequila mě moc nezaujala, mám radši upravený ječmen, případně kukuřici. Nebo pak hrozno v různém stádiu úprav, včetně destilace.

Z ječmene mám jako No. 1 www.glenmorangie.com , případně cokoliv z Irska, kukuřice mě neurazí, ale když si můžu vybrat, tak radši ječmen.

Z hrozna pak v podstatě vše, co bylo vyrobeno s láskou a nikoliv touhou rejžovat - takže třeba Merlot (Fam. Cielo nebo Tarapacá), Svatovavřinecké (třeba Pezinok, vysoká fľaša), Zweigelt (rakousko-uherská odrůda, doslova).

Z destilovaného hrozna pak se nezlobím za Cognac, Armagnac, Grappu nebo i hezky vyzrálou Lozovaču...

A Jelínkem kosher zpracované švestky taky nejsou k zahození.
neregistrovaný "Reznik"
10. 6. 2005 14:48
Kola..
Nazdarek! Mam takovej dotaz....shanim alu kola (5,50x14) i s pneumatikami (185/65) za nejakou rozumnou cenu a je mozne i ojete! Nebo pak alu kola )6,50x15) s pneu 185/55....Pokud o nejakych vite,. tak dejte prosim vedet! Na www strankach sem uz byl, ale nejak to mu neverim...diky
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "af"
10. 6. 2005 15:16
Re: Kola..
Jó hochu, kdyby ses ozval na ty ližiny, moh si mít i kola, včera sem prodával sadu vč. 185/65 pneu 80% za 8.000,- ....
neregistrovaný "Reznik"
10. 6. 2005 20:21
Re: Kola..
Hm, tak to je fakt pech..Ja sem ted daval 4 tisíce za ztmaveni skel, tak mi nejak na ne nezbylo....Bralbych je hned klidne ..

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57