Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Fiat PUNTO II

neregistrovaný "tomzmostu"
20. 4. 2006 13:57
Fiat PUNTO II
Hodlám koupit ojeté Punto II (r.v. 1999,2000). Jaké máte zkušenosti ? Pocítil jste někdo velký rozdíl mezi Puntem I a II? A jaký je motor 1,2 ?? A jak jede s klimatizací?

Děkuji za odpovědi...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Stanly"
26. 4. 2006 22:37
Re: Fiat PUNTO II
Tiez som sa rozhodoval co kupit a uz asi mesiac som vlastníkom Punta Mk2 1.2 16V. Pridávam sa k názorom nižšie. Ten kufor je fakt geniálny, spotreba tak isto. Myslím, že je to ideálna kúpa. ;-)
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
27. 4. 2006 21:22
Re: Fiat PUNTO II
tak 1,2 16v nema chybu...
neregistrovaný "bobi"
20. 4. 2006 15:08
Bez nadpisu
to tomzmostu

ahoj, PuntoI som nemal, ale mam punto II, rv 2002, 1.2 8V, 65.000 km.

Motor slapal vzdy vyborne, samozrejme nieje to trhac asfaltu, ale ked treba, tak trojka potiahne uzasne, pravda nepojde ti viac ako 160, ale zato na dlhych trasach nebudes vobec unaveny, lebo motor je velmi tichy a sedadla pohodlne. Spotrebu si doslova mozes urcit sam, bud pojdes az na 4,7 az 5,0, alebo pri jazde po dialnici a rychlej jazde, ci v meste to dostanes az na 7,5. Raz som mal maximalku 7,7 na 100, ale viac mi to uz nedokazalo zozrat :D. Manzelka dokonca urobila rekord 4,2 na 100. S kufrom budes nadmieru spokojny - 297 ltr.

S uloznymi priestormi budes spokojny - 2x na plechovky, na mince a takisto vo vsetkych dverach.

Co by ti mohlo trochu vadit, tak prava noha sa dotyka stredoveho panelu. A takisto odraz hornej casti palubovky na prednom skle -doporucujem ju nelestit.

Klimu nemam, ale ventilacia funguje tak dobre, ze budes mat riadne vetry >:D

Co si treba strazit, tak olej a ziarovky.

Mimochodom, do servisu som ani neplachol, nemam ti veru co poradit ku kazivosti, lebo nebola.

Vela zdaru
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "arbacher"
20. 4. 2006 16:43
Bez nadpisu
tak rozdíl oproti jedničce je opravdu dost velký!!!Pokud si přesedneš z jedničky do dvojky,je to rozdíl jak ve zpracování,tak celém interiéru,kde ve straým se cítíš jako v nějakým autě o třídu nižším.Mám auto z roku 2000 JTD.Motor je jedním slovem vynikající a velmi,velmi spolehlivý..elektronika ani jednou nezazlobila,mění se jen spotřebák,oproti 1 je vyšší tuhost karoserie..auto má spotřebu do 5L(dlouhé trasy).Taktéž byly oproti starému odstraněny problémy se zadní nápravou,bylo přidáno na odhlušnění,pasivní bezpečnosti(jedno z nejbezp.aut 4hvězdy),nejlepší motory jsou 1,2 16V a 1,9 JTD,ostatní jsou dost slabé a moc bych je nedoporučoval,s výjimkou HGT:-)pokud bys měl jakýkoliv dotaz,ptej se..Jinak samozřejmě jednou zasvítila kontrolka airbagu-10min. v servisu a je pokoj..nemohu jinak než doporučit..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "arbacher"
20. 4. 2006 16:43
Bez nadpisu
jo,najeto mám už 115tkm..naskakuje to:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomzmostu"
21. 4. 2006 07:43
Bez nadpisu
Děkuji za odpovědi, vypadá to jako ideální auto pro mne. Nevíte někdo za jakou dobu odchází spojka? Vždy když jsem koupil auto tak dříve nebo později odešla. Asi mam na to štěstí. A za jakou dobu se mění rozvoďák u 1,2?

Díky
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2006 08:29
Bez nadpisu
Mám 1,2/8V a že by byl zrovna "chudák", to ne. Na Fabii HTP stačí v pohodě. :-)

Normální spotřeba na dálku je pod 4,5 /V-Power/, po městě mezi 6,0-6,5, dálnice 7,5. Žárovky jsem měnil jenom v tlumených světlech - chtěl jsem lepší, tak jsem tam dal +30%. Původní svítily v pohodě i po 30000 km, rozsvěcím je ihned po nastartování. Olej se mění jen v servisu jednou za rok.

Jediná "vážnější" závada je slabá baterie na zimu do města. Je lepší ji pravidelně nabíjet. Nemám klimatizaci a trhám si za to vlasy. Větrání je sice účinné, ale ochladit vzduch neumí...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petros"
24. 4. 2006 16:15
Bez nadpisu
no doporučit ti mohu i silnější verzi se 16 ventily je to o dost silnejší a na spotřebě téměř k nepoznání ale ať se rozhodnes prto jakou koliv kubatůru tak neprohloupíš
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomk58"
25. 4. 2006 10:33
Bez nadpisu
Nevíte někdo jestli by bylo dobré vystříkat dutiny jak se to dělávalo na starších autech ?. Jsou zespoda nějaké nepozinkované plechy? teda kromě výfuku.

Fiat punto Classic 1.2. Nový
Rozbalit vlákno
0
25. 4. 2006 11:30
Bez nadpisu
Můj názor, že pokud si to auto nehodláš nechat v rodině 20 let, tak je to celkem zbytečné.

Dutiny jsou už ready z Fabriky. Spodku to pomůže, ale spíš při dalším prodeji to ještě srazí cenu dolů, neb je to podezřelé (dost se to dělá u havárek, aby to pak v místě opravy nebylo hned sežrané).

Takže asi tak. Nedělal bych to. Punto to nepotřebuje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petros"
30. 4. 2006 17:34
Bez nadpisu
žejo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomysak"
8. 5. 2006 17:17
Za 100tis
Zdar, vim že za 100tis to nebude žádná paráda a tak se ptám na co si nejvíc dát bacha....dík za všechny info.... :o
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibharos"
8. 5. 2006 19:23
Bez nadpisu
Zdravím, jsem taky vlastníkem Punta 2. Rok 2002 1,2 8V. Auto naprosto v pohodě, nevím co to je porucha. Až teď jsem projel dirou v silnici: výměna čepu. Ale problém je, že je kolo postavený šikmo ( směrem nahoru ). Nevíte čím by to mohlo být? Geometrie, tlumič...? P. S. v jakých otáčkách je ideální jezdit tak, abych měl co nejnižší spotřebu a neničil motor? Děkuji za rady a přeju spoustu a spoustu kilometrů s Fiaty.
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2006 08:45
Bez nadpisu
Otázkou je, jestli je jeho poloha stejná jako u toho druhého kola. Punto má docela výrazný negativní odklon, jak vpředu, tak i vzadu.

Otáčky motoru by sice měly být co nejnižší, ale je třeba si uvědomit, jaký je průběh točivého momentu. Dá se říct, že třeba po rovině po městě se dá v pohodě jet 50km/h na pětku, kdy motor točí asi 1400 ot. a krouťák v pohodě stačí na udržení rychlosti. Jenže - na druhou stranu se musí počítat také s nucenou možností náhlého zrychlení. Proto je nejideálnější po městě držet otáčky někde mezi 2000-2500ot. Tam je k dispozici nad 80% toč. momentu, takže stačí jenom "lechtat" plyn, zrychlení je rychlejší a bez nutnosti "prošlápnutí" plynu /ano, dá se podřadit, ale potom to je to samé jako jet na vyšší otáčky/, tudíž s menší spotřebou. Mimo město je nejlepší točit co nejméně, na daný rychlostní stupeň.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tibharos"
9. 5. 2006 14:09
Re: Re:
Díky. Dodám, že když mi to měřil tyčí na sbíhavost, tak u levýho kola byly 2 dílky ( zřejmě od nuly? ) a na to "bolavým" pravým 14.
neregistrovaný "Beaver2000"
9. 5. 2006 10:07
Bez nadpisu
Mohu-li přidat pár zkušeností se Stilem 1,4 16V MW. Jezdím hodně po městě a ještě tím nejhorším systémem - ujedu 5 až 6 km a stop na pár minut nebo hodin, potom opět to samé. Zbývající 1/4 najetých km za měsíc jezdím mimo město po I.tř. a dálnicích. Resumé = po městě při dodržování předpisů s mírným překračováním do max. 70km/h točím do 2750rpm, průměrně tak 2000rpm a spotřeba se pohybuje od 6,7 - 7,0l/100km a to i s klimou, jezdím sám max. dvě osoby, náklad do 50kg. Mimo město otáčky držím tak kolem 3000rpm +/- 250rpm, tj. na 6st. 120km/h a spotřeba 6,3 - 6,6l/100km a pokud fakticky ctím předpisy, tak se dostanu i na 6,0l/100km vše dle BC. V zimě za stejných podmínek jízdy je spotřeba o 0,4 - 0,5l vyšší. MW budu mít rok, najeto přes 15000km. Na Seicu 1,1SX jsem měl vše o 1l míň (teda bez klimy), měl jsem ho 4roky, najeto přes 45000km bez jediné opravy nebo výměny dílu.
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2006 10:24
Bez nadpisu
Já dodám, že s Puntem II 1,2/8V jezdím po městě do 6l., mimo město do 4,5l.

A když mi rupne v kouli, tak se nestačím divit, jak ručička benzínoměru rychle klesá... >:D
Rozbalit vlákno
0
10. 5. 2006 07:44
Bez nadpisu
Tak to musela být "kurevská" rána.....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tibharos"
10. 5. 2006 11:15
Re: Re:
to je slabý slovo. Silničáří výřízli díru do silnice, pak na to zapršelo a žadný označení tam nedali, takže to vypadalo jako kalužina. A to sem jel maximálně padesátkou.
10. 5. 2006 11:39
Bez nadpisu
Tak to jsi měl okamžitě zastavit a zavolat policajty. Pokud nebyla díra označená, je povinnost Správy silnic zaplatit škodu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomzmostu"
15. 5. 2006 09:50
Klíče
Všem děkuji za odpovědi a rád bych také věděl, kolik klíčů a jaké jsou originál k PUNTU II? Jestli je tam také jako u Punta I ten červený servisní a nějaké modré.

Děkuji
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2006 17:20
Bez nadpisu
Originál jsou dva - třeba já mám jeden "hlavní" s ovládáním centrálu a jeden "záložní", obyčejný. A hlavně kartička s kódem. Dá se nouzově nastartovat motor s pomocí toho kódu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vincentik"
15. 5. 2006 20:12
Výfuk
Od včerajšieho dňa získalo auto veľmi športový sound. Čo som viac mnej tušil, sa potvrdilo. Deravý zadný diel výfuku. Teraz otázka. Chcem kúpiť nový zadný diel výfuku na Fiat Punto Sporting a keďže sa potvrdilo, že najčastejšie odchádzajúcim spotrebným dielom na Punte je výfuk, rád by som kúpil nejaký iný/nie originál/, ktorý možno vydrží dlhšie. Zvažujem kúpiť Supersprint, aj keď neviem, či to nebudú vyhodené peniaze. Aká býva životnosť týchto výfukov? Skúste mi event. poradiť inú alternatívu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tibharos"
15. 5. 2006 21:48
Re: Výfuk
Já měnil poslední díl výfuku v zimě, to znamená po třech rocích. U taťkovýho punta taky tři roky.
neregistrovaný "magic1"
16. 5. 2006 10:25
Re: Výfuk
PROSÍM VŠECHNY FIAŤÁKY NALÉHAVĚ O POMOC PŘI HLEDÁNÍ AUTA - V NOCI Z 15. 5 NA 16. 5. 2006 BYLA ODCIZENA STŘÍBRNÁ ALFA ROMEO 155 Q4!!! Na zadním pravém blatníku měla cca 30 cm šrám od parkování, jinak se jedná o jedinečný kousek, nikdy nebouraný, v perfektním technickém stavu. Nové pneumatiky Ceat Tornado, nové přední brzdy OMP (vrtané a frézované kotouče), při ubrání plynu trochu syčí, modré hadičky Samco na turbu, kovaná kola Speedline s 24 malými šrouby na obvodu, mezi řadicí pákou a ruční brzdou byly přepínače tlumičů AUTO/SPORT, interiér mavěšedá kůže kombinovaná s tmavou látkou. Jedná se o jedinečný kus v ČR. Každou informaci vedoucí k nelezení auta odměním!!!
neregistrovaný "Kocour1"
17. 5. 2006 12:43
Bez nadpisu
Tak se musím pochlubit, od včerejška mám doma nové Punto Classic. Je fakt, že to není žádný drak, ale vypadá to, že spotřeba bude skvělá - mám zatím 5,8l a to jsem dost jezdil po městě. Tak jen uvidíme časem. Snad to bude bez problémů. Každý mě od Fiata zrazoval, tak snad jim za pár let budu moc říct, že byli vedle
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "petros"
28. 5. 2006 18:56
Re: Re:
když se k tomu puntu budeš chovat dobře tak všem vytřeš oči
25. 5. 2006 11:05
koupě Punta II
Sháním Punto 1.2 od r.v. 2000, vč. servisky s jasným původem(nejlépe koupeno v ČR). Od výbavy SX. Pokud by jste o něčem věděli, tak na tento mail. Díky tonij@tiscali.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
4. 6. 2006 16:31
Punto II Tiptronic
Nemate niekto skusenosti s automatickou prevodoukou Tiptronic v Punte II? Trocha sa toho bojim 8-s Mam vyhliadnute jedno Punto 1.2 16V rv. 2003 - 34 000 km len tam je ta automaticka prevodovka ... Co myslite bude v pohode?

Vopred dakujem za vase skusenosti/nazory.

Andrej
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mmarecekk"
4. 6. 2006 17:36
Bez nadpisu
zalezi od toho ci je 6 alebo 7 stupnova. 6stupnove sa robili do verzia dynamic a 7stupnove, presnejsie CVT prevodovky sa robili do sportingu - verzia sporting speedgear. s tou skusenosti mam, ale musis napisat o aku sa konkretne jedna
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
4. 6. 2006 18:31
Bez nadpisu
No zatial neviem, ja som to auto zatial videl len z vonka az v utorok ho idem vyskusat ;-) ale je to dovoz cez kamarata (taliansko) a vravel ze je to v dobrom technickom stave (to si ale este preverim). Zatial co som videl napisane v bazare kde ho doviezli bolo "Automatika - tiptronic" a je to 5 dverova verzia, takze neviem ci to bude sporting (tie su tusim len 3) asi to bude ELX ...

Zatial co som sa docital, tak by ta prevodovka mala byt celkom OK. Ale zatial som to konkretne od nikoho nepocul - len cital :roll:

Tak prosim ta napis svoje skusenosti - vdaka moc :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mmarecekk"
5. 6. 2006 09:43
Bez nadpisu
skusenosti mam s tou CVT (7stupnovou) zo sportingu. v 5-dverovom bude skoro urcite 6stupnova CVT. ta prevodovka je v kombinacii a 1.2 16V super, z tych 80 koni dostane vela. bud jazdis v automatickom rezime, kedy je maximalne komfortna, kedze vobec nepreraduje (je tam plynula zmena prevodoveho pomeru), dokonca si v nom mozes nastavit aj ekonomicky rezim, vtedy to aj s klimou zere v meste do 7 litrov, mimo mesta takych 5,5 a na dialnici sa pri tej 140-150 cez 7,5 litra tiez nedostanes. ten motor + CVT je fakt dobra kombinacia. rychlo reaguje aj kickdown pri predbiehani. ak potrebujes predbehnut, das to do manualneho rezimu, vtedy mas normalnych 6 stupnov, pri podradeni reaguje okamzite...velmi slusny vykon (hlavne okamzity pri predbiehani) a dobra spotreba. napriklad 7stupnova CVT v sportingu s rovnakym motorom toci na dialnici pri 140 km/h 3000 otacok, to je super - nehuci to a nezere to 8,5 litrov, ako niektore fabie a pod... aj kvoli povinnemu poisteniu je to dobre, mas 1,2 ale mas zaroven nizsiu sadzbu a vyssi vykon ako vacsina 75 konovych 1,4...

inak tie prevodobky fiat nedodava svoje, ale su to japonske od firmy Aisin (tusim sa to tak vola...), takze by to malo vydrzat dost, v kazdom pripade ak mas na to auto dobru cenu, ber ho! uvidis ze z jazdy v nom budes mat radost :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
5. 6. 2006 11:14
Bez nadpisu
vdaka za zdelene skusenosti :-) uz som na 90% rozhodnuty ze to zoberiem ... zajtra to idem vyskusat a potom sa uvidi ;) tak drzte palce aby to dobre dopadlo ;)

a vdaka este raz za info
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
6. 6. 2006 19:01
Bez nadpisu
tak sa odklada ta skusobna jazda az na zajtra :roll:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
9. 6. 2006 19:04
Bez nadpisu
Uz som konecne vyskusal to punto a je to super ;) trocha nezvyk pri automatike, ked sa rozbieha - otacky vyskocia a auto sa ledva pohne (ako keby som presmykoval spojku - teda aspon pocit je taky) ale potom ked sa uz rozbehne tak to ide a otacky zacnu padat a auto zrychluje :-) tiptronic je tiez super preraduje okamzite a fakt staci tuknut prstom >:D trocha mi vadi hlasnejsi motor pri rozbiehani (vyssich otackach) ale ked sa potom ustalia je to ok.

Jedina vec co ma prekvapila je ze sice to auto je cez "znameho" ale akosi nam "zabudol" povedat, ze su obidva airbagy vystrelene :(

Prosim vas niekto mi napiste, ze priblizne kolko mozu stat 2ks airbegov + montaz do Punta II.

Dakujem
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Quido"
9. 6. 2006 19:06
Re: Re:
Bukshi: no nevím, ale dej si pozor, airbagy nevyletí jen tak při nějaký menší ráně, takže to auto má za sebou nemalej náraz. .
neregistrovaný "Miki536"
17. 7. 2006 11:46
Re: Re:
Sice nevím, ale alespoň něco. Na Stilo to stojí 70000,-Kč. Tak to zkus odvodit.

Myslím, že pod 45 - 50 000,-Kč to nebude. Možná se pletu a jak kde.
neregistrovaný "Bukshi"
9. 6. 2006 19:35
Bez nadpisu
Octan: ja viem, ale svagor videl to punto v den ked ho priviezli z talianska a tuknuty mal len pravy naraznik - ja som si dobre pozrel konstrukciu a na oko nebola deformovana (viem ze to nespoznam na 100% ale znamy co to priviezol povedal, ze fakt bolo len tuknute a nechapu preco tie airbagy vystrelili). Nakoniec dokonca vytiahol fotky este s pred opravy a fakt to vyzeralo, ze len naraznik bol narazeny ... ale viem ze 100%-ne to auto uz nikdy nebude - co uz ked nemam na nove :(

len este keby niekto vedel tu ceny tych airbagov ;)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DR.BUBU"
9. 6. 2006 22:42
Re: Re:
ten znamy musi byt naozaj len znamy v uvodzovkach

aby sa aktivovali airbagy to musi byt poriadny naraz pri tuknuti to nie je mozne iba ak by boli vadne este nakoniec zistis ze to auto je pospajane aspon z troch aut a cenu na fiat neviem ale na Fabiu stoja dva airbagy aj s montazou okolo 50 000 Sk kamarat ich teraz menil samozrejme legalny povod
neregistrovaný "Bukshi"
10. 6. 2006 05:57
Bez nadpisu
iste mas pravdu, ze to musel byt dost velky naraz, ale nosniky vyzeraju byt v poriadku a deformacia tam nie je ziadna (opakujem na oko) ... jasne ze by bolo najlepsie pozriet geometriu, ale neviem ako by sa to dalo zrealizovat ... mne zatial jedinu cenu co povedali na tie airbagy bolo 15.000 aj s montazou, ale to mi ponukla sukromna osoba a nie servis :-( takze bohvie odkial by tie airbagy boli a ci by vobec fungovali, ak by som ich nedajboze potreboval ... a ked sme uz pri tom naraze, je vobec mozne aby sa airbagy otvorili ale auto moc neposkodilo? asi na aku silu zvyknu byt nastavene?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
10. 6. 2006 14:33
Bez nadpisu
A uz je to v suchu ;-) uz mam to punto doma v garazi >:D takze od dnes som oficialne Fiatak :-) pokusim sa sem vzdy napisat moje aktualne skusenosti ... A hned by som potreboval aj radu: kde by sa dala zohnat prirucka k Puntu II? da sa niekde stiahnut? a tiez som zistil, ze mi chyba kryt na lavej smerovke (ten mali plastovy kuzel) - ako sa to da vymenit? pozeral som na to ale nijako sa tam neviem dostat :-( tiez som niekde pocul, ze ezistuje nejaka publikacia - tusim sa to vola "Ako na Punto II" - kde sa to da kupit?

Dakujem vsetkym za rady.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gandzi"
11. 6. 2006 00:38
Bez nadpisu
CaFte, mam punto 1.2 8V 3dv a je to super auto, do mesta genialne, zaparkujem vsade, na dlhe cesty tiez v pohode. Ma 78.000 km, zatial ziadne vazne poruchy, iba raz ked som isiel na chatu cca 230km tam aj spat boli problemy s prevodovkou, nesla zaradit 5. Ale punto doslo aj na chatu aj spat, v servise to pozreli, servisak mi potom ukazal obrusene 5 kolecko s prevodovky, zevraj sa uvolnil srob s tiahla a dostal sa medzi kolecka. Zevraj chyba od vyroby :-! vymenilo sa a doteraz slape ako hodinky. Vymenil som aj vzduchovy filer za K&N. Ma tu niekto skusenosti s chiptuning na punto ? a ma to nejaky zmysel aj pri 1.2 ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
12. 6. 2006 19:04
Bez nadpisu
Mam za sebou prvych asi 200 km a zatial je vsetko ok az na nezvyk automatu ... teda automat slape perfektne, len pri preradeni z P do D to trocha "trhne" celym autom a tiez pri zastavovani pri zoslapnuti brzdy (hociako jemne) to mykne trocha.

Ten manual fakt nikde nie je na webe? Poslite linku prosim. Vdaka.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NiceOne"
12. 6. 2006 20:42
Re: Re:
to Bukshi: [odkaz]
neregistrovaný "Bukshi"
13. 6. 2006 06:58
Bez nadpisu
Tu knihu som si uz predvcerom objednal :-) ale vdaka za linku. Ja som mal ale na mysli tu prirucku k obsluhe co sa dava k novym autam. Aj ked mozno bude vsetko popisane aj v tej publikacii ;) hlavne by som potreboval vysvetlit nastavenie prednych svetiel pri zatazeni vozidla. Su tam dve tlacitka so sipkami hore a dole ale pri stlacani sa nic nedeje - na palubovke svieti nejake cislo 0 vedla znaku svetiel , ale neviem co to je 8-s Neviete niekto co to ma byt?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "NiceOne"
13. 6. 2006 07:35
Re: Re:
Na DCcku sem zahlid Dilenskou prirucku na Punto II, melo to nejakych 150MB.

Ke stelovani svetel: U vetsiny aut musis mit zaple zapalovani a zaple svetla aby to neco delalo. Pover nekoho at ti macka ty tlacitka a zkontroluj jestli se svetla hybou. Pokud ne tak to mas rozbity.
neregistrovaný "vavrosko"
13. 6. 2006 12:40
Re: Re:
Bukshi, ono to ide, len je treba trochu dlhsie podrzat, aspon na mojom Punte... a je to naopak... Ked tlacis dole, tak svetla idu hore (0-1-2) a naopak... Aj ja som si myslel, ze mi to nefunguje, ale funguje... Skus, ak to ani takto nejde, tak to mas asi rozbite...
neregistrovaný "mmarecekk"
13. 6. 2006 13:37
Bez nadpisu
inak to s tym trhnutim pri preradeni z P na D a pri zabrzdeni, mne to speedgear nerobi, daj si to radsej niekde pozriet, aby v tom nebola nejaka vada. co s tym presne spravi, trase autom, alebo trhne? ak trhne, slabo ci silno?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
13. 6. 2006 17:55
Bez nadpisu
no pri zastavovani to je asi tak, ze ked brzdim strasne slabucko auto zacne spomalovat a ked uz skoro zastane tak akoby som v tej chvily dupol na brzdu z celej sily - proste to trhne autom - asi tak stredne silno (dost tazko sa to opisuje :s) pri rozbiehani to nerobi. A potom tiez ak nastartujem a paka je v P vsetko je ok - ked vsak posuniem paku do D tak to zasa trhne celym autom (nie je to az tak hrozne ale dost to citit) je to akoby si mal na manualy zatiahnutu rucnu brzdu a pustil dost rychlo spojku pri volnobehu (lepsie to neviem opisat)

Inak tam je nieco okolo 37.000 takze aj tak pojde na prehliadku, aj ked neviem ci to nie je pretocene 8-s ale mozno mi to tam povedia ...

mmarecekk: takze tebe ten speedgear zastane uplne plynulo a hladko? myslim ked pomalicky zoslapnes brzdu tak to zacne spomalovat az to uplne zastane bez akeho kolvek spozorovania kedy sa spojka rozpojila?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
13. 6. 2006 17:58
Bez nadpisu
a tiez ked sme uz pri tom - tak ako to je s tym L kom? ked som to pri 90 km/h preradil tak vyleteli otacky na 4500 a dost som sa zlakol tak som to hodil radsej spat - tusim to ma byt nieco do kopcov a pri jadne zo svahu - ale nakolko nemam ziadnu prirucku (a kniha mi este nedosla) tak presne neviem :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mmarecekk"
14. 6. 2006 00:12
Bez nadpisu
L-ko drzi zaradenu jednotku, je to dobre ked ides do kopca ako pises, alebo ak sa velmi pomaly posuvas v kolone, ale skoro vobec to nevyuzivam. co sa tyka toho trhnutia, nic take som nespozoroval, ale to byva u automatov bezne ze brzdenie sprevadzaju take nenapadne cukania (hlavne poslednu fazu brzdenia pred zastavenim ak pomalsie brzdis). skor je divne to trhnutie pri preradeni z P na D, to mi nerobi a vyzera to divne...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
14. 6. 2006 20:38
Bez nadpisu
to nastavovanie svetiel predsa funguje >:D len treba mat svetla zapnute ;-) a to trhanie pri zaradovani "D" sa po zahriati motora skoro uplne strati, ono to mozno bude tym, ze kvapalina nie je este zahriata (ale moc sa do toho nerozumiem - mozno je to totalna blbost >:D ) este som zistil, ze okno v pravych dverach ide trocha tazsie ako by malo :'-( tie dvere boli tiez narazene, tak mozno sa trocha zdeformovali ... no uvidim kolko ten motor vydrzi. Mal by som este otazku - co s poskodenymi diskami? mam tam 185-ky z tovarne ale na pravej strane su dost poskriabane (niekto asi mal moc rad obrubniky ...) - da sa to nejako opravit? a kolko to asi stoji?

Vdaka este raz za info a zelam stastnu cestu ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
16. 6. 2006 10:44
Original Blaupunkt CD/Radio
Moje vstavane original Blaupunkt CD/Radio ma strasne zly FM prijem :-( neviem cim to moze byt, niekde som vsak cital, ze mozno kontakt na antene je poskodeny - skusal som s tym pohybat ale moc to nepomohlo ... Rozmyslal som aj nad vymenou za ine ale mam tam aj original subwoofer a neviem ci to bude kompatibilne. Neviete niekto ako by sa to dalo zistit?

Vdaka
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Quido"
16. 6. 2006 11:53
Re: Original Blaupunkt CD/Radio
Blaupunkty mají bohužel obecně poměrně špatnej příjem FM rádia.... :?
neregistrovaný "bobi"
16. 6. 2006 12:23
Bez nadpisu
Ale poviem ti Octan, ze som chytil u nas v Blave cesky Impuls co sa mi nikdy predtym ani nahodou nestalo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
16. 6. 2006 15:43
Bez nadpisu
no mne sa to radio celkom pozdava ;) len keby aj hralo ako ma ... inak aj tie repraky co su tam su celkom v pohode (hlavne ten subwoofer) - nie je to sice Harman Kardon ale znie to celkom dobre - mne to staci :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DRZ402"
27. 6. 2006 12:37
Bez nadpisu
Ahoj lidičky. Může mi někdo poradit kde najdu v Puntu pojstky? Rok výroby 1997. sotva jsem si ho přivezl z bazaru přestal jet zadní stěrač rádio a okno u spolujezdce. Díky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "too"
27. 6. 2006 13:16
Bez nadpisu
Pojistky jsou vlevo od volantu dole, nebo v přihrádce nahoře. Uchyceno šrouby. Jinak se můžeš mrknout na servisní manuál: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DRZ402"
27. 6. 2006 14:24
Bez nadpisu
díky už jsem to našel
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
10. 7. 2006 08:28
Bez nadpisu
Ludia, zacali mi strasne skripat lave predne dvere 8-s co sa s tym da robit? trocha sa aj zasekavaju - teda tvaria sa akoby sa tam nieco drelo ...

Prosim poradte co s tym.

Vdaka
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2006 12:22
Bez nadpisu
Bukshi, WD 40 to jistí, jinak servis a seštelovat...

Jinak je vidět, že to asi enbyla jen rana do nárazníčku... Ale musela to být rtochu větší řacha,a le i tak to auto může dobře sloužit.. Tak ať dobře slouží...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
19. 7. 2006 14:44
Bez nadpisu
wolff, vdaka za radu ale bohuzial WD nepomohlo a ani vazelina :-( a asi to vyzera na poskodenu brzdu na dverach, zevraj oprava do 900 Sk ... ale tie dvere to zacali robit 2500 km po kupe, takze mozno to od tej rany nebolo a ten "tukanec" bol na opacnej strane ;)

zatial vsetko v uplnom poriadku :-) tak nech to takto este aj vydrzi ...
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2006 10:32
Bez nadpisu
Tak mne Puntík opět překvapil - na trase Liberec - Jičín - Hradec Králové - Olomouc - Val. Meziříčí - Velké Karlovice /asi 20 km. za Rožnovem/ a zpět + výlet V.Karl. - Rožnov - V. Karl. spotřeba 5,1. A to je na 1,2/8V s dvěma dospělými a dvěma dětmi, s kompletní PC sestavou /19" CRT monit./, 2 cest. taškami a batohem a s využitím povolených rychlostních limitů /+5 km/h/ velice slušné. Zvlášť s novou ŘJ. A k té musím napsat více:

Pozor na servis Auto KP Plus. Tím, co napíšu, nechci říci "nejezděte tam!", ale jen chci upozornit na jednání, které je 100% příkladem podkopávání FIATU v ČR. Začátkem léta /červen/ jsem dal své Punto do zmíněného servisu k roční prohlídce /prohlídka, výměna náplní, svíček + oprava výfuku a promazání aretací zadních dveří/. Pominu fakt, že auto slíbili k převzetí ten samý den odpoledne a nakonec bylo až druhý den odpoledne. ALE!!! Dveře nevrzaly asi měsíc, výfuk byl zavařen jenom u vlnovce, díra v tlumiči zůstala, čalounění dveří u řidiče jsem musel "vytáhnout" a pořádně nasadit zpět /drželo na jedné svorce, ostatní byly zohýbané pod čalouněním/. Ano, jsou to věci, kterých jsem si měl všimnout hned a reklamovat je. Jenže tady byl kámen úrazu - já si toho nevšimnul, protože jsem pospíchal a tak jsem auto převzal, zaplatil a dojel domů /4km/. Dva dny jsem do auta nesednul, až v pátek jsme potřebovali na nákup. Od domu jsme dojeli k čerpací stanici AGIP u Hypernovy, což jsou zase 4 km - shodou okolností je servis hned přes silnici. Odbočím k Hypernově a najednou škubání a vibrace, že by motor snad vyskočil z auta. Vypnul jsem zapalování a setrvačností dojel na parkoviště. A nastala měsíční anabáze - do servisu, technik k autu, počítač nahlásil vadnou cívku, jelikož nová nebyla skladem, tak vymontovali /tak mi bylo řečeno/ z nového auta v prodejně, namontovali místo jedné - nic, místo druhé - nic /v technikově Puntu moje původní cívky šly bez problémů/. Lano, odtah do servisu a asi po hodině verdikt - ŘJ. No, měsíc jsem volal a chodil do servisu, než bylo auto opraveno /technik měl dovolenou, nikdo o autě nic nevěděl, čekalo se na technika z Prahy.../. Po dohodě jsem souhlasil s výměnou ŘJ za repasovanou, protože jsem neměl 20 tis. na novou.

Ale co mne nejvíce zarazilo - servis okamžitě prohlásil, že za závadu ŘJ nenese zodpovědnost. Chápu, že se stávají náhody, ale to auto tři roky jezdilo bez problémů /předtím servisováno u prodejce Auto Moskal v JBC/ a najednou po servisu /výměně svíček/ neujelo ani 10km. Nic jsem neuhádal, protože nejde nijak dokázat, proč k závadě došlo.

Přístup servisu je hrozný a manželku odradil od nákupu GP /prohlásila, že s Fiatem už nechce nic mít a chce koupit Astru GTC/. A takhle se stará o "zvýraznění" značky v ČR.
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2006 16:21
Bez nadpisu
Mezek: Okamžitě bych napsal doporučený dopis na Fiat ČR. Přinejmenším je to "podivné". Jestli Ti totiž něco vařili, měli odpojit baterii,aby nedošlo k nějaké škodě na el. zařízeních. Píše se to ve všech servisních manuálech. Navíc takhle zřejmě ztratili dosud spokojeného zákazníka.
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2006 18:02
Bez nadpisu
Zaráží mne to, že původní ŘJ jsem nedostal a když jsem se ptal, jestli potřebují klíče, aby je do té nové nahráli, tak řekli, že to není třeba...

Neměl jsem sílu se s nima hádat, jen jsem chtěl mít auto doma. Teď mám i pocit, že mohli něco z něj vymontovat /viz. vymontování cívek z nového vozu/.

O zákazníka přišla jenom fa. KP Plus, půjdu zpět k Moskalovi. A snad ženu ukecám k GP 1,4 Sport... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Quido"
2. 10. 2006 18:42
Bez nadpisu
mezek: GP Sport schvaluju ;-) a jinak s těma servisama to si nevybereš,¨český servisy jsou tragédie napříč všema značkama, chce to doporučení od známejch, lidí co tam jezděj , abys měl jakž takž jistotu, ale jinak jsou to patlalové všude :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
2. 10. 2006 19:00
Bez nadpisu
no ono servisi su dost na nizkej urovni....ale stazovat sa....
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2006 19:26
Bez nadpisu
Minulý týden ve čtvrtek v noci mi u baráku vykradli auto, tedy jenom rádio. Nic nepoškozeno. Nehlásil jsem to, auto v pořádku a rádio jsem oželel, Blaupunkt s MC. A dneska mne přes půlku Liberce naháněla Felicie, až když jsem zaparkoval, tak rychle dorazil /nějak nestíhal... >:D / řidič a hned ukázal odznak - kriminálka. Dotyčného chytli a on se jim sám přiznal. Bylo toho víc jak 30 kousků. Bohužel, rádio prodal za 400,- Kč. Prý se dovnitř dostal pomocí drátku nebo provázku.
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2006 19:56
Bez nadpisu
Na jaře mne čeká technická, takže chtě nechtě musím vyměnit celý výfuk. Chtěl bych ale dát nerezový tlumič, jenže toho místa na něj a jeho tvar není zrovna typizovaný. Může někdo poradit?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Viktor1"
6. 11. 2006 22:20
Re: Bez nadpisu
Na Bravu jsem kupoval výfuk u "Výfuky Tyll".

Jestli vedou i nerezové, netuším... Já bral model s 2letou zárukou...
13. 11. 2006 08:26
Bez nadpisu
Tak jsem našel firmu, kde mi ho udělají komplet za 3500,-Kč. Sice ne nerezový, ale dle referencí jsou jejich výfuky kvalitní.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Logo1"
17. 11. 2006 11:46
sporting
Nemáte někdo zkušenosti s puntem II sporting?

Zajímá mě o kolik je ten podvozek tvrdší na nerovnostech ve srovnání s normálním puntem II a jestli se dá s tou šestistupňovou převodovkou jezdit i na kratší vzdálenosti nebo je ta šestka jen na dálnici?
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2006 18:20
Bez nadpisu
Mezek: to je slušná cena za ten výfuk, ale bacha aby nebyl oproti originálu moc hlučnej. Jak si vůbec dopadl s tou řídící jednotkou? Dali Ti něco?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bukshi"
29. 11. 2006 14:57
Sporting
no ja mam klasicku 5-dverovu verziu ale ten podvozok je strasne tvrdy :-( to by zaujimalo aj mna ci sa s tym da nieco spravit? vymena tlmicou by pomohla?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ivo11"
12. 12. 2006 09:36
Bez nadpisu
Chtěl bych se zeptat zda lze bez obav použít u Punta 1,2 16V olej Valvoline DuraBlend 10W/40 nebo raději Selénia 10W/40. Má to nějaký vliv na hydraulické seřizování ventilů?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomasG"
12. 12. 2006 10:32
Punto II Sporting
LOGO: Před svým předchozím autem jsem měl 3 roky Sportinga 1,2 16V s 6-ti kvaltem. S puntem se dá jezdit v pohodě všude, pětka a šestka je docela dlouhá. Nižší převody jsou docela krátké, ale auto má díky tomu fakt dobrou dynamiku a spotřebu (jezdil jsem kolem 7 l). Na šestku můžeš v pohodě jet od 90. Já jel nejvíc asi 150 - to už začíná být podvozek docela nervózní. Podvozek je hodně tvrdý, tlumení nerovností téměř žádné, je doslova cítit každý kamínek, ale extra sportovní zážitky nečekej. Rovněž při přejezdu několika nerovností za sebou začíná dost poskakovat. Taky jsou hodně hlučné pneumatiky. Výhoda Sportingu je především ve skvělé dynamice jízdy, nemusíš se vůbec bát předjíždět, ale na honění maximálky na dálnici to auto není stavěný. Jinak panovala naprostá spokojenost a autu nebylo co zásadního vytknout.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Logo1"
12. 12. 2006 18:12
Re: Punto II Sporting
diky za odpovedi
12. 12. 2006 18:26
Bez nadpisu
Nic mi nedali, řekli, že to není jejich chyba a že se to bohužel stává.

Výfuk mám nakonec za 4600,-, druhovýroba.
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57