Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Renault Thalia 4

neregistrovaný "Patrik111"
7. 11. 2006 21:15
Renault Thalia 4
Ahojte,

Mam zaujem o kupu Renaultu Thalia Fáza 4. Je to dobry vyber alebo za tie peniaze mozem mat nieco ine (lepsie)?

Dakujem za odpovede.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
7. 11. 2006 21:27
Re: Renault Thalia 4
Za ty peníze asi nic lepšího ani sehnat nende. Leda tak Logan Prestige?? ;-)
7. 11. 2006 21:27
thalia
No za ty penize, ktere stoji Thalia moc aut mit nemuzes. Jde predevsim o Logan a dale bud o korejske minivozy nebo hure vybavene minivozy jinych znacek. Zalezi na tobe, jestli chces auto i s kufrem nebo jenom auto bez kufru. Tatka ma Thalii a zatim zadny vetsi problem neresil. Takze muzu doporucit ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
7. 11. 2006 21:45
Re: thalia
Havci: Jo jo, můžu jen potvrdit. Naši ji mají taky asi 2 nebo 3 roky a nemůžou si vynachválit. A ne, že by neznali lepčí. ;-)

Super velkej kufr, kerej pobije fšecky, pěkně jede (na poměry), málo žere, lepčí základní výbava než Fabia, nižší cena atd.
neregistrovaný "TomKQT"
8. 11. 2006 10:25
Bez nadpisu
No ten kufr omračuje tak možná jen papírovým litrovým objemem.

Rozdíl navíc oproti např. Fabii Sedan docílili tou nádhernou prohlubní v podlaze kufru. Nějaká praktičnost takové nerovné podlahy potom skoro nulová.

Kufr se nedá zvětšit sklopením sedadel. Respektive sedadla sklopit jdou, ale je za nimi příčka s otvorem o výšce asi 10 cm. Takže leda nějakou desku.

No a mechanismus zavírání víka zasahuje do prostoru.

Obecně co jsem tak seděl v nové Thálii (cca půl roku zpět, možná se něco od té doby změnilo!, to nevím) tak jsem si připadal jako v autě z bazaru, starém několik let.

A ovládání el. oken na středovém panelu dole kam skoro nejde dosáhnout, to je další super featura >:D

Design hodnotit je na každém osobně. Mi třeba Thalia neladí z žádného úhlu pohledu.

Upozornění - příspěvek se týká Thálie ve které jsem seděl a která se prodávala několik měsíců zpátky. Teď jsou reklamy na jakousi novou Thalii (nevím proč pořád obnovují Thálii, proč raději nepříjdou z nějakým jejím nástupcem), takže je možné že se něco změnilo k lepšímu, třeba ta kvalita zpracování a vzhled interiéru či ovládání oken.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ferin"
8. 11. 2006 10:35
Re: Re:
No, však Fabka taky není žádnej krasavec! >:D

Thalka mně přinde jako normální auto, žádnej zvláštní elegán, ale taky nic, co by uráželo. Ostatně, je určená k něčemu jinýmu.

Pokud de o okna, naši je mají myslím na dveřích.

Můžu tě ubezpečit, že ten kufr není obrovskej jenom papírově, ale i skutečně. S Fabkou nemá srovnání. Ostatně, nerovnou podlahou kufru (zvlášť po sklopení sedadel) trpí i všechny škodofky. Osobně sem tak velkej kufr u aut této kategorie rozhodně eště neviděl. To, že je papírově obravskej, sem věděl dopředu, ale když sem ho pak viděl, tak sem stejně čučel. Zvenku tak rozhodně nepůsobí.
neregistrovaný "TomKQT"
8. 11. 2006 10:59
Re: Re:
Tak to si nerozumíme.

Nemůžeš srovnávat veliksot kufru Thálie a Fábie. Musíš vzít Fábii Sedan, což je stejný typ karoserie (sedan).

Ta velikost je i papírově skoro stejná, ale praktičnost kufru Fábie Sedan je podle mě mnohem vyšší.

Další v čem jsi mi nerozumněl - prohlubní v kufru jsem nemyslel nějaký schod způsobený sklopením sedadel nebo tak nějak. Možná že už to ta nová Thálie nemá, ale ta kterou jsem viděl měla prostě v podlaze kufru takovou zaoblenou prohlubeň, poměrně velkou, v místě kde už není rezerva tudíž tam místo je. Ve Fábii Sedan tam je úložný prostor pod podlahou kufru, což mi připadá praktičtější než nerovná podlaha Thálie.

Otázka vzhledu je, jak už jsem uvedl, čistě subjektivní. Jak jsem řekl, mi se Thálie nelíbí z žádného pohledu, ani zpředu, nemám rád podobně zaoblená světla, vypadá to jako dětská hračka. Hranatý tvar z boku je příšerný a zadek jakmysmet (osobní názor).

Fábie Sedan se mi zdá taky dost ošklivá, ale jen když se na ni dívám z některých úhlů spíše ze zadu. Přímo z boku ten kufr ladí velmi dobře, protože zadní okno na něj plynuleji přenáší křivku střechy (zadní sloupek nikoliv, proto ta neestetičnost z úhlů ze zadu kdy okno není vidět ale sloupek ano) a rovněž z předních úhlů to celkem ladí. A předek nové fábie (toho novějšího modelu) se mi líbí hodně, vypadá do jisté míry sportovně (doufám že se toho výrazu někdo nechytnete) a zároveň elegantně a umírněně, žádné extravagantnosti typu tlama otevřená dokořán jako u nových Peugeotů.
neregistrovaný "janmil"
8. 11. 2006 10:50
Bez nadpisu
TomKQT :

Upozornění - příspěvek se týká Thálie ve které jsem seděl a která se prodávala několik měsíců zpátky....

No, to neboli mesiace, ale roky ! Naposledy sa Thalia s ovládaním okien na stredovom paneli predávala v r. 2001 ( možno začiatkom r. 2002).

No ten kufr omračuje tak možná jen papírovým litrovým objemem.

Rozdíl navíc oproti např. Fabii Sedan docílili tou nádhernou prohlubní v podlaze kufru. Nějaká praktičnost takové nerovné podlahy potom skoro nulová.

Je naozaj veľký a nielen na papieri. Je napr. o 1 krabicu (cca 30x40x40cm) väčší ako kufor Nissanu Maxima ! (vlastnoručná praktická skúška :P )

Prohlubeň je skvelá na nákupy a drobnosti (teda praktická) :idea:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomKQT"
8. 11. 2006 11:02
Bez nadpisu
janmil - no asi máš pravdu, kupovali jsme auto někdy v červnu tohoto roku a seděl jsem u autorizovaného prodejce Renault v Thálii, ale asi si to špatně pamatuju a bylo to v roce 2001, v době kdy jsem vůbec neměl tušení že nějaká Thália existuje a i tu Fábii Sedan s HTP a novou maskou máme asi už teda 5 roků i když se v té době ještě nevyráběla :roll:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
8. 11. 2006 11:12
Re: Re:
Jaxem napsal. Naši mají taky ovládání na dveřích (v základu) a auto mají tak 2, možná 3 roky.

Jinak ta prohlubeň je dost praktická, pod "podhled" nacpeš neskutečně věcí.
neregistrovaný "1/2litr"
8. 11. 2006 11:22
Bez nadpisu
to TomKQT:

Pokud stále nevěříš pisatelům, kteří mají osobní uživatelskou zkušenost (já ji také nemám, tak jsem se ale pro zajímavost na to podíval), tak se podívej na fotogalerii zde:

[odkaz]

Je to z r. 2001... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomKQT"
8. 11. 2006 12:13
Bez nadpisu
Já jsem neříkal, že vám nevěřím. Ale taky mám oči a vím co vidím. Mimochodem před návštěvnou toho prodejce jsem četl nějaké recenze Thálií a právě to o ovládání oken mě v nich zaujalo, takže jsem se na to v interiéru podíval a zjistil jsem, že to souhlasí. Jinak bych si toho možná nevšiml.

Dívám se na internet a ten článek jsem našel, jsou tam i obrázky na kterých jde vidět o jakém stahování oken jsem mluvil:

[odkaz]

Článek je starý, 2001.

Našel jsem i novější články o nových verzích Thálie a tam už opravdu je ovládání na okně a například přidali i obložení víka kufru (zavírací mechanismus do něj ale viditelně zasahuje pořád).

Takže fakt netuším co mi to chtěli prodat. Moc v prospěch Renaultu (nebo toho jednoho prodejce) to teda nemluví :shock:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "janmil"
8. 11. 2006 12:42
Bez nadpisu
2 TomKQT : Pri potulkách autosalónom Renault si zašiel do sekcie s nápisom : "Ojetá auta" , iné vysvetlenie ma nenapadá.

Sám mám Thaliu vyrobenú 12/2002 a ovládanie okien vo dverách.

Zmena prebehla cca 3/2002 (opravte ma, ak sa mýlim), posledné kusy s ovládaním na stredovom paneli mohli byť predané ako predvádzačky tak max. 05-06/2002.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomKQT"
8. 11. 2006 12:48
Bez nadpisu
Ne ne, žádná sekce ojetá auta tam nebyla. Oni vůbec Thálii uvnitř neměli a prodavačka nám řekla že jednu právě prodali a že si ji ještě zákazník nevyzvedl a šla s námi ven kde nám ji odemkla a ukázala.

Už mi je jasné proč na mě působila jako 5 roků staré auto (provedením, nikoliv opotřebováním). Každopádně prodavačka nám to ukazovala jako aktuální model Thálie. No ve skutečnosti vlastně byla sama proti sobě, předvádět Thálii na 5 roků starém modelu (což by takový prodlém nebyl pokud by Renault od té doby nevydal 15 dalších subverzí Thálie) ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "janmil"
8. 11. 2006 13:23
Bez nadpisu
Človeče, tomu zákazníkovi sa muselo niečo zlého prihodiť, keď si auto takú dlhú dobu nevyzdvihol. >:D Ale pekné od Renaultu je, že mu to auto stále svedomito opatrujú. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zvejkal"
8. 11. 2006 14:54
Korytnacka
Mne pride ta priehlben v tom kufri ako prakticka, ale to je vec nazoru.

Ten kufor je super, pokial prepravujete take normalne veci - tasky, batozinu, kufre, krabice, tehly (viezol som vzadu 450 kg tehal - v kufri a na zadnych sedackach :)) - na toto nedam dopustit a nema konkurenciu.

Ale pokial chcete prepravit dosku, tak jedine dovnutra (zmesti sa cca 210 cm doska cez sklopene predne sedadlo) - napriklad skrine z Ikei, alebo sprchovaci kut...:)

Sklapanie sedadiel pomoze len v obmedzenych pripadoch, lebo je tam spominana priecka s otvorom, ktory je nizsi, nez vyska kufru.

Ja by som sa len rad spytal - na sme.sk tusim porovnavali logan a novu taliu, a talii vytkli, ze kapota motoru nie je odizolovana takou tou tkaninou, ci materialom, ako to byva - aj na fotke to skutocne nemala. Ale na mojej to je. Ako je to u inych majitelov?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "matusco_"
8. 11. 2006 15:23
R Thalia
Odpoved pre Patrik111

1. Priehlbina v kufri:

Je na tebe, ako ju vyuzijes.

Ti, ktori Thaliu nikdy nepouzivali ju budu pokladat za neprakticku. Ti, ktori Thaliu maju, vedia ako ju vyuzit a nestretol som cloveka, co vlastni Thaliu a pritom mu ta priehlbina pride neprakticka (nevravim vsak, ze neexistuje - mozno sa aj tu na fore aj ozve).

Kazdopadne, ked nakladam nakup, tak vajicka a jogurty idu do priehlbiny (aby nelietali po kufri) a zvysok ide vedla. Jednoducho sa nakup nalozi do auta, ziadne odklapanie priehradok, ziadne upevnovanie nakupu, ...

2. Ovladanie stahovania okien:

Bezpredmetna vec.

Uz zopar rokov sa Thalia predava len s ovladanim na dverach.

Okrem Thalie sa vsak daju najst aj auta vyssich kategorii, ktore v tej dobe ako Thali mali takto umiestneny sposob ovladania. Preto by som to radsej extra "nevypichoval" ako chybu Thalie...

3. Velkost kufra:

Podla toho, co chces v Thalii prevazat.

Pre mna je meradlom objemu kufra, ci don nalozim detsky kocik :-) Doma mame 2: hlboky a buginu. Obe sa v pohode do kufra vojdu, pricom stale je tam vela miesta.

Pre porovnanie: nas hlboky kocik sa do kufra Logana vosiel len tak tak (do kufra Thalie sa "vcucne" lahsie), ale ked tam bol, tak sa s nim dalo dokonca otacat (!). Kufor Logana ma subjektivne uzsi otvor, kratsi je na dlzku no vacsi na sirku ako Thalia.

Nasa bugina zaberie v kufri Thalie cca stvrtinu miesta, pretoze sa da pekne ulozit, zarovnat. Ta ista bugina v kufri Fabie Combi musela byt ulozena v uhlopriecke a postavena na hranu.

185 cm chladnicku mi doviezlo auto z predajne, pracku doviezla znama na Daewoo Tico (pracka a 3 ludia), skrine som doviezol na privesnom voziku.

Opakujem: podla toho, co chces v Thalii prevazat.

4. Poruchovost:

Necakaj "dolievanie benzinu a oleja".

Kazde auto ma svoje muchy, ma ich aj Thalia. Nemyslim vsak, ze su z kategorie zavaznych poruch. Preluskaj si rozne fora (poradim aj toto forum , kde je o Thalii (a prip. aj poruchach) popisanych o cosi viac, ako na tomto fore.

Z reci, ktore sa ku mne dostali (a teda nie su velmi hodnoverne ani pre mna, hoci im celkom verim :-) ) je Thalia najmenej poruchovym Renaultom.

5. Motor:

Vyberaj podla toho, kde budes jazdit.

Vsetky 3 motorizacie ponukane na slovensku su spolahlive a overene. Vyber si podla toho, na co auto budes pouzivat: 1.2 B mesto, 1.4 B mimo mesto, 1.5 D dlhe trasy (kvoli fin. navratnosti)

Ja mam stary typ, ktory sa uz nepredava (v Logane vsak funguje spolahlivo nadalej) 1.4 8V.

Treba tiez ratat s tym, ze u kazdej motorizacie s vacsim poctom osob a nakladu klesa akceleracia a "zivost" auta. Toto snad plati pre kazdy maloobjemovy agregat, ale aj tak to ludia vedia pri svojej "neoblubenej znacke auta" vypichnut (vid ovladanie okien na stredovom paneli)

6. Prevodovka:

Sprevodovane "nakratko".

Toto sprevodovanie ma svoje vyhody aj nevyhody. Mne velmi nereze, pretoze som jazdil viacej mimo mesto. Pri jazde po dialnici toci 3000 ot pri 100-ke a 4000 pri 130-ke. Co mi pride celkom dost, kedze Logan s tym istym agregatom ma iny prevod, ktory pri danej ryxlosti toci menej.

Tento isty prevod pouziva aj sucasna 1.4 16V v Thalii, Cliu, Megane ci tiez novy Opel Astra 1.4 (osobna skusenost). 1.2 bude pravdepodobne tocit viac a diesel menej.

Pri jazdach mestom je vsak Thalia vdaka sprevodovaniu velmi zivym autom aj pre nezainteresovanych spolujazdcoch.

7. Spotreba:

Zalezi, ako budes jazdit.

Papierove hodnoty su papierove hodnoty. Ked som robil este s nezabehnutym autom 300 km trasu a siel som max 100 km za hod s vyuzitim principov ekonomickej jazdy, tak som na konci mal realnu spotrebu (dolievanie do plna) 5.49 l/100 km. Ked som siel z BA do ZA sam a ponahlal som sa (130 - 150, obcas 170 km/hod) tak som mal vyslednu spotrebu 7.56 l. Jazdy zo studenym motorom po meste zase naberaju realne hodnoty okolo 9 az 10 l.

Ake su papierove hodnoty pre 1.4 8V uz neriesim. Viem, ze ked sa neponahlam, tak zajazdim 5.5 l, ked sa ponahlam tak to bude za 7.6 l a ked musim behat v meste po nakupoch, ci do prace, tak na spotrebu radsej ani nemysliet.

Inac, auto mam stale v zabehu - najazdenyx cosi len 5500 km. Toto je uz vsak moja vlastna Thalia, kedze predtym som jazdil od r. 2001 na otcovej.

Uff, som sa rozpisal... Este by sa dalo viac (o jazde, drzani stopy, naklone, designe, vybave, cene...) - ak chces, tak sa pytaj.

Nadnes vsak stacilo.

Na zaver mensi "bonus": Amaterske overenie pravosti rychlomera v Thalii
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "matusco_"
8. 11. 2006 15:26
R Thalia
zvejkal

pod tu kapotu sa pozriem, aj mna to zaujima...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zvejkal"
8. 11. 2006 15:33
Re: R Thalia
Ahoj.

Tusim si sa tu pred casom rozhodoval o kupe, alebo si zle pamatam?
neregistrovaný "matusco_"
9. 11. 2006 08:57
pod kapotou...
zvejkal

R Thalia Alizee r.v. 2005 - pod kapotou nic nie je.

Ano, mas pravdu. V jari som sa zhanal po nejakom ojazdenom aute. Po zlych skusenostiach som radsej volil kupu noveho. Dal som na osobnu skusenost s rodinnou Thaliou mojho otca a tiez svokra, ktori tieto auta maju od r. 2001.

Kupu som neolutoval, auto beriem predovsetkym ako jeden zo spotrebicov domacnosti (aj ked riadne drahy), ktory ma cloveku sluzit a nie o jeho majitelovi cosi dokazovat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zvejkal"
9. 11. 2006 12:19
hehe ...
Mne to nerozpravaj :-) Smola je, ze na taliu si chce nieco dokazat skoro kazdy ... he he. Ale co narobis - smiesne je to potom, ked zisti, ze ma smolu ..hm.

Mam momentualne 166 tisic km a ono to este kupodivu vsetko funguje a ide :)) Ako sa vravi - aky pan, taky kram.

Poviem ti jednu zaujimavu skusenost z minulej zimy. Pamatas si na tu snehovu fujavicu, tusim 30.12., alebo tak nejak? Isiel som rano do roboty, predral som sa az po hranice, tam som usudil, ze ide o krk (ked som minul za minimalnej viditelnosti auto zapichnute v zvodidlach asi tak o 10 cm....), tak som to obratil a siel naspat.

Pri Jarovciach (ak si z BA, tak to poznas) bolo v zakrute uz naviate docela vela snehu. Stalo tam asi 6-7 aut a kedze ten prvy ostal stat, tak zastali vsetci. A niektori sa uz nevedeli pohnut. V tej chvili som dakoval za to, ze talia je o nejaky ten centrimetrik vyssia, nez taka fabia, dokonca tam chlapik v nejakej audine sachoval a snazil sa rozcuvat a dostat dopredu. Moc mu to neslo, aj ked sa z toho asi urcite po case dostal - pisem asi, lebo som to nevidel, lebo som ich jednoducho vsetkych obisiel a frcal som dalej. A to som zastal tiez, pretoze som pustal oprotiiduce auto - vycuval som, aby som mu urobil miesto, pretoze po svojej strane nevedel prejst.

Pisem to len pre ilustraciu toho, ze v niektorych situaciach dokaze thalia naozaj prijemne prekvapit. A to mam zimaky obycajne Barum Polar....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "matusco_"
9. 11. 2006 13:34
thalia
zvejkal

ad 1:

Ten den si presne pamatam, lebo som bol vtedy na jednom pohovore :-) a kedze som nemal este auto, tak som siel MHD (v ZA). Kym som dosiel do danej firmy, tak ma takmer zavialo.

ad 2:

svetla vyska (alebo ako sa tomu nadava) Thalie ma svoje klady aj zapory. Kladom je lepsia priechodnost (cez obrubniky, nespevneny teren, v zime). Zaporom je zase vacsi naklon v zakrutach (oproti nizsiemu Cliu).

S jednym aj druhym treba pocitat.

Take cosi ako predny ci zadny spojler iba neguju vyhodu vyssieho podvozku. Otec si pri kupe Thalie dal aj predny spojler (obycajny, ziaden sportovy) ale coskoro ho roztrepal pri parkovani na obrubniku. Odvtedy ho nema.

Nevravim, ze clovek sa aj pri beznom jazdeni nedostane do extremnej situacie, no mne sa vsak este nepodarilo dostat sa do situacie, v ktorej by som negativne pocitil nevyhodu vyssie polozeneho podvozku. Ja viem, staci raz, ci dvakrat. Ale to je na dlhe debaty (ako trebars o vyuziti ABS ).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "premek1"
13. 11. 2006 11:14
Bez nadpisu
Když jsem v únoru 2004 měnil auto byla to Thalia, ač jsem sentimentální škodovkář. Sentimentu mě zbavil cenový rozdíl 98 tis.Kč za stejně vybavenou Fabii sedan. Kromě přetrženého umělohmotného lanka, co drží, resp. má držet víko přední schránky, sem tam lehce pískajících brzd a vibrace předního sedadla při neobsazenosti na značně nerovném terénu, si v zásadě nemoho stěžovat. I když ta příčka v kufru při sklopených zadních sedadlech mě také přivádí v úžas. Ale poměr cena/výkon+užitek považuji za velmi dobrý.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
13. 11. 2006 11:17
Re: Re:
Ona dokonce vynde levněj, než Fabka hatchback! V akcích nebo přes automodul dokonce výrazně. A to nemá fakbka kromě volantu a čtyř kol (nebo ty sou taky za příplatek??) nic.

PS: Pro š´touraly: Jo, má jeden érbag. ;-) Ta Fabka.
neregistrovaný "TomKQT"
13. 11. 2006 13:18
Bez nadpisu
Fabie Hatchback Junior katalogová cena 227 900 Kč

Thalia Authentique katalogová cena 247 900 Kč

Nevím kdes vzal že je levnější nebo dokonce výrazně levnější ;-)

Pokud jsi teda neudělal tu typickou chybu a neporovnával Thalii v akci a Fabii podle ofic. ceníku ze škoda-auto.cz.

A ve výbavě se z těch zásadnějších věci liší snad jen v tom airbagu spolujezdce. Například ani jeden z vozů nemá v ceně posilovač řízení.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
13. 11. 2006 13:59
Re: Re:
Tak to teď asi měnili ceníky, do nedávna byla Thálka oficiálně za 199 000,- popř. za 209 000,-. Navíc slevy na Thálku sou podstatně větší, než na Fabku.

Je tam těch rozdílů víc, např. myslím okýnka, ale je pravda, že ten érbek je asi nejpodstatnější.
neregistrovaný "TomKQT"
13. 11. 2006 14:26
Bez nadpisu
Okýnka jako jak? Že Thalie je má na kliku zatímco Fabie na kliku? >:D

Na Fábie jsou taky pořád nějaké akce, nedávno v jarní akci dávali zdarma docela slušnou výbavu navíc.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
13. 11. 2006 14:30
Re: Re:
Někam se mi tady ztratil příspěveček. :'-(

Thalia 199 000,- (zdroj: Renault cz)

Navíc má v základu i ABS a ESV.

Pokud se nepletu, Thalia má narozdíl od Fabky elektrický přední okýnka.
neregistrovaný "TomKQT"
13. 11. 2006 14:50
Bez nadpisu
Dej přímo kontrétní URL.

Já jsem se už podruhé (pokaždé jinou cestou) doklikal na renault.cz na následující ceník:

[odkaz]

kde nejlevnější Thalia je za cenu co jsem uvedl a nemá v ceně el. okýnka.

Takže teď je to "pokud se nepletu" versus odkaz na ceník na ofic. webu Renaultu ....

Btw - příspěvek ti nikdo nesmazal, to by tu musel být nějaký moderátor >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
13. 11. 2006 14:52
Re: Re:
www.renault.cz a na konfigurátoru mně to vyhodilo tu cenu. Je ale aji na první straně, možná je to časově omezený. Okýnka sem tam nezkoumal, naši je ale měli v základu v nejnižší výbavě.
neregistrovaný "TomKQT"
13. 11. 2006 14:56
Bez nadpisu
Ty tak buď jsem slepý já nebo ty :-!

Ok, zkusil jsem teda konfigurátor, naklikal tam tu základku a dostal jsem výslednou cenu:

247.900,- Kč s DPH 19%

(posilovač, el. okna atd se mi nabídly v dalším kroku jen za příplatek takže v té ceně nebyly)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "matusco_"
14. 11. 2006 12:26
Re: cena Thalie v CZ
Ja som si teda tiez naklikal cesky konfigurator pre najlacnejsiu Thaliu a vyslo mi, ze:

- cennikova cena = 247.900,- CZK

- realna cena = 217.900,- CZK (pri platbe v hotovosti, po zlave Renaultu)

- pri platbe cez Renault Fin = 204.400,- CZK

- bez ABS = 213.400,- (hotovost) 199.900,- (Renault Fin)

a v zaklade nie je pack Electrique (el. predne okna + central na dialkove)

Takze poprosim oboch panov:TomKQT a Ferin, aby si najprv prestudovali oficialne ponuky, az potom sa sporili o tom, ci stoji Thalia 199.900 alebo 247.500 CZK.

Este reakcia na TomKQT

Takisto som si nasiel cesky konfigurator na Fabiu Sedan a zakladny=najlacnejsi model tam vysiel na 295.500,- CZK.

Ked pridem do predajne Renaultu a poviem, ze beriem zakladnu Thaliu, tak mi ju predaju za 217.900 (pricom neberiem do uvahy prip. zlavu predajcu).

Nechcem robit "zakladnu chybu" a porovnavat cennikove ceny tychto aut. Ale neviem, za kolko realne predavaju Fabiu Sedan, bez akychkolvek zliav konkr. predajcu.

Ta zlava by musela byt min. 77.600,- CZK oproti prvotnej cennikovej, aby bola dorovnana aspon na cenu Thalie. Az potom nastupuju porovnania zliav jednotlivych predajcov danych znaciek.

Na druhej strane suhlasim, ze je scestne porovnavat cenu Thalie s Fabiou hatchback. Tam treba porovnat Clio Storia a nie Thaliu.
neregistrovaný "matusco_"
14. 11. 2006 13:18
Re: cena Thalie v SK
aby som vsak reagoval na povodnu otazku Patrika111: Ci za tie peniaze moze mat nieco lepsie ako Thalia...?

Zakladna Thalia na Slovensku:

- cennikova cena = 320.900,- SKK

- realna cena = 290.900,- SKK (pri platbe v hotovosti, po zlave Renaultu)

- pri platbe cez Renault Fin = 260.900,- SKK

- bez ABS = 284.900,- (hotovost) 254.900,- (leasing)

Najlacnejsia Fabia Sedan ma cennikovu cenu 359.990,- SKK.

Takze ak chces platit v hotovosti a v predajni Skoda dostanes zlavu oproti cennikovej cene 75.090,- SKK tak potom ti ostane "uz len jedna" dilema:

ci za rovnaku cenu vezmes 55 kW stvorvalec v Thalii alebo 40 kW trojvalec vo Fabii.

Nechcem odsudzovat ani Skodu, ani Fabiu, ale ked mam do uvahy brat cisto financnu otazku a z vybavy aspon vykon motora, tak mi vychadza jediny vysledok...

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57