Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Volkswagen Passat

neregistrovaný "TAN"
5. 12. 2002 16:56
Passat
Generale,tak něco napiš?Passata mám,tak se můžu podělit o dojmy a zážitky.Zdravím všechny pašáky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tukan1"
18. 12. 2002 12:26
variant
Rád bych si pořídil starší VW Pasat variant 1.8T asi od r.v. 1999. Rád bych se zeptal na co si mám dát pozor při koupi, nebo nějaké informace co se častěji porouchává.Prostě nějaké zkušenosti z provozu.Děkuji.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Shrek1"
18. 12. 2002 14:38
Re: variant
Slabší přední náprava..., homokineťáky, čepy, silentbloky, jinak OK. U turboaut samozřejmě turbo (mám pocit, že někteří řidiči vozů s VW 1.8T by si zasloužili školení: Jak jezdit s benzínovým motorem, vybaveným turbodmychadlem). Jinak pohoda kára. Co na to ostatní?
neregistrovaný "tukan1"
19. 12. 2002 13:45
Re: variant
Sice ještě 1.8T nemám, ale pár rad na provoz turba u 1.8T bych uvítal.Díky.
neregistrovaný "bob_1"
19. 12. 2002 14:32
Re: variant
Znas to -- mit tam dobry a kvalitni, vcas meneny olej

a hlavne mu po poradnem kotli dat kratkou klidnou jizdou

oddechnou (dochladit ho). Kdyz motor vypnes a

turbo je rozpalene, prestane se otacet (je pohaneno

vyfukovimi plyny, ktere jiz neproudi) a muze se ti

prepalit zbytek oleje. Pak se ti muze brzy zadrit.
neregistrovaný "impact"
19. 12. 2002 15:48
Re: variant
peclivejsi proste po kazde jizde jeste par minut stoji a nechaji turbo na neutral vychladnout, linejsi si koupi turbo timer....stejne tak je trena nejezdit na plny kotel dokud se motor neohreje na provozni teplotu... odmenou ti bude spolehlivy a rychly motor, akorat obcas odejde zapalovaci civka (tedka uz snad se delaji nejake lepsi, ty od Hitachi strasne casto odchazej) ale az vymenis vsecky ctyri, tak ses v pohode... taky se dost zanasi MAF ), hlavne pokud mas sportovni kit sani a pokud mas elektricky okynka, tak pocitej s tim, ze se obcas stane, ze okno zapadne do dveri a je potreba vymenit ty stary plastikovy bazmeky, ktery ho drzej za ty modernejsi ocelovy, aby se to nestavalo
neregistrovaný "tukan1"
19. 12. 2002 16:06
Re: variant
Dík za odpovědi.Jsem částečné začátečník ač tady sečtu téměř všechny disk.fóra.

Co to je MAF ?
neregistrovaný "ace211"
19. 12. 2002 17:05
Re: variant
Čidlo průtoku vzduchu.
neregistrovaný "TAN"
18. 1. 2003 20:57
Servis?
Velmi by mě zajímalo,který ze oficiálních VW servisů je kvalitní?Má zkušenost je velmi špatná!Možná špatně vybírám!Dík
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "našrot"
19. 1. 2003 19:47
Re: Servis?
..např. kámošovi v auto ISR v Průhonicích ukradli z auta discmana, kterého tam zapoměl, když dal auto na prohlídku...
neregistrovaný "TAN"
20. 1. 2003 14:17
Re: Servis?
Brno-ROS,Porsche.

Praha-I.S.R.

Tyto servisy mám vyskoušené a děkuji nechci.Už fakt nevím kam mám zajet,kde budu spokojen!!!

Problémy na mém autě:hlečnější turbo,bliká lampička v kufru,ťukání v palubovce atd.
neregistrovaný "TAN"
22. 1. 2003 15:55
Re: Servis?
Dnes jsem znovu navštívil servis VW I.S.R a jsem zatím spokojen.Asi záleří na tom který přijímací technik vás má nastarosti.Uvidíme.Zdar
neregistrovaný "TAN"
23. 1. 2003 15:53
Re: Volkswagen Passat
Vypadá to tak,že si tady budu dopisovat sám sobě.Nevadí
neregistrovaný "LGANFUH"
23. 1. 2003 22:15
Re: Volkswagen Passat
Nediv se, když jezdíš takovym sráčem jako je Passat B5.
neregistrovaný "TAN"
24. 1. 2003 08:24
Re: Volkswagen Passat
Nemůžou všichni jezdit v dobrých autech jako ty!Jaké auto vlastníš ty?Ale to je úplně jedno.
neregistrovaný "impact"
24. 1. 2003 21:44
Re: Volkswagen Passat
kdybys ty sam mel passata nebo mel aspon tu moznost ho vyzkouset, tak bys zmenil nazor :-)
neregistrovaný "TAN"
25. 1. 2003 18:01
Re: Volkswagen Passat
Stále někteří kazí diskezi v celem MotorCafé!!Já mám VW od osumnácti(to znamená již třináct let)a jsem velmi spokojen.I na mém novém voze se objevily problémy,ale to neznamená,že je to auto špatné.
neregistrovaný "TAN"
4. 2. 2003 18:33
Re: Volkswagen Passat
Mám ještě jeden dotaz,je možnost někde levně koupit originál náhradní díly na rok starého passata?O kolik jsou levnější v Německu?Dík
neregistrovaný "kampatka"
5. 2. 2003 21:52
Re: Volkswagen Passat
Čau Passati! Nenechte se otravovat některýma magorama, co prolízají rubriky a serou se (s prominutím) do diskuzí. Připomínají mi podobné typy, co někam volají, že je tam bomba.

Mám taky Prassátko, 95´tdíčko. Díly origo nekupuju, zatím jsem nic až tak vážnýho nepotřeboval a drobnosti kupuju v Autorona Brno na Vodové.
neregistrovaný "TAN"
7. 2. 2003 08:24
Re: Volkswagen Passat
kampatka-mužu jenom souhlasit.Já jsem také brňák.
neregistrovaný "kampatka"
10. 2. 2003 21:05
Re: Volkswagen Passat
TAN: Kam jezdíš servisovat, když ani Porsche, ani ROS..? Je fakt, že já jezdím do Porsche se služebníma a kolega jezdil do ROSu a je to tak na stejno.
neregistrovaný "TAN"
11. 2. 2003 19:47
Re: Volkswagen Passat
kampatka-začal jsem u ROSU(protože jsem tam koupil pašáka),nebyl jsem spokojen a tak jsem vyskoušel Porsche(první servis-26000km),taky to nebylo ono a protože teď jsem většinou pracovně v Praze vyskoušel jsem I.S.R.,ale taky to nebylo stoprocentní.Protože mě to auto stálo dost odžíkání asi jsem velmi náročný!!Po otevření kufru mě po třiceti sekundách zabliká lampička,je to možná banalita,ale když je to v záruce proč to nenechat opravit.Žádný servis to neopravil.Vyměnit olej v motoru umí všichni,ale vyřešit problém který se vyskytne náhodně to už je problém.Na druhou stranu,když jsem jezdíval s mazdama do AB AUTO BRNO(Slatina)tak to býval porod.To se člověk nestačil divit,to jsem si i náhradní díly zháněl sám,abych mohl vůbec odjet.Takže zatím jsem na váškách kam???
neregistrovaný "kampatka"
11. 2. 2003 23:01
Re: Volkswagen Passat
Jo tak AB, to jsem slyšel taky hodně mastných historek, ale od Volvistů. Je to dilema, časy kutilských oprav jsou jinde - jak pro koho, takže je to fakt těžký a nezbývá, než se obrnit trpělivostí a DO NICH! Kde zas brát ten čas že? Já mám kamoša co má malej servis, dělá z 95% Saaby, ale vždy se nechá ukecat a na ten můj německej krám mrkne.
neregistrovaný "TAN"
12. 2. 2003 18:55
Re: Volkswagen Passat
Já bydlím v Brně teprve rok,takže ty známosti zatím chybí.Nejlepší je si dělat všechno sám,ale jen pro ty co to umí a to já nejsem.Kde v Brně umíváš auto?
neregistrovaný "kampatka"
16. 2. 2003 21:09
Re: Volkswagen Passat
Já bydlím na ,,lontu", tak si tu šmudlím před barákem, ale vyjímečně v Tarte za Slovanem a max spokojenost. Komplet včetně vnitřku. Jednou za rok to autu udělá dobře.
neregistrovaný "TAN"
17. 2. 2003 17:41
Re: Volkswagen Passat
V Tarte jsem byl již dvakrát,nechávám si tam dělat pětiměsíční ochraný vosk(LONG-LIVE).Taky spokojenost.Každou neděli jezdím na benzínku(většinou OMV-Heršpická),umívám to pouze ručně a je to dvě hodiny poctivé práce,ale stojí to zato.Já bydlím v Jundrově,asi je to ostuda,ale co je to-lontu-??
neregistrovaný "kampatka"
17. 2. 2003 20:38
Re: Volkswagen Passat
No Vidlákov, dědina, vesnice, venkov. Ale makám ve štatlu.
neregistrovaný "TAN"
18. 2. 2003 10:51
Re: Volkswagen Passat
Já bydlím ve štatlu teprve rok,ale momentálně za prací dojíždím do Prahy.Doufám,že brzo najdu odpovidající práci někde blíž domovu.V Praze je blaze,ale jak prokoho.
neregistrovaný "King_of_killers"
20. 2. 2003 13:41
Re: kolik stojí Volkswagen Passat Combi 1.9 TDi
Zdar pánové. Chtěl bych se Vás zeptat, jaká je podle Vás reálná cena Passatu Combi 1.9TDi 81kW, rok 97-98, najeto kolem 100tis. Dejme taková střední cena, ke který si bazar něco přidá a prodávající něco ubere. Táta uvažuje že by něco takovýho možná pořídil, tak zkoumám trh. Díky všem za odpověď.
neregistrovaný "TAN"
20. 2. 2003 15:08
Re: kolik stojí Volkswagen Passat Combi 1.9 TDi
King-ohledně zjištění ceny je nejlepší www.tipcars.cz.Cena se pohybuje okolo 250-350 000,-kč.Určitě bude táta spokojenej,protože pět let starý passat je lepší než nový.Já ty zkušenosti mám(passat 96 a 02).Ještě lepší je se obrátit na oficiálního prodejce VW(AUTO-PLUS).
neregistrovaný "kampatka"
21. 2. 2003 21:26
Re: kolik stojí Volkswagen Passat Combi 1.9 TDi
Do toho bych taky skočil, ale bohužel mi na to nějak nezbývá. Teda musel bych se asi moc uskrovnit. No třeba našetřím.

TAN: ty máš asi gut byznys, když jezdíš v novátorovi ne? Ono v tom Práglu jsou ty výdělky trochu o něčem jiným. Někde.
neregistrovaný "TAN"
22. 2. 2003 18:42
Re: kolik stojí Volkswagen Passat Combi 1.9 TDi
kampatka-skoro osum let jsem pracoval v Kazachstánu,žádný byznys nemám!!!V létě jsem se vrátil,ale v štatlu jsem práci nezehnal a proto teď dojíždím do Prahy.Výplaty jsou tam opravdu výšší,ale bydlet bych tam nechtěl.Doufám,že do konce roku seženu práci v Brně.Je nás tady pašáků nějak málo,proč??
neregistrovaný "kampatka"
22. 2. 2003 21:33
Re: kolik stojí Volkswagen Passat Combi 1.9 TDi
No, tak to by asi vydalo na hodně povídání... Já jsem byl nejdál na východ v Moskvě v 92´ jen na týden a dodnes na to vzpomínám. Taky si říkám,že tu pašákistů moc není, ale třeba se objeví. Dnes jsem ho letos prvně umyl a vydrželo to čistý. bylo docela hezky.
neregistrovaný "TAN"
23. 2. 2003 20:13
Re: kolik stojí Volkswagen Passat Combi 1.9 TDi
Těch zážitků mám opravdu moře,ale jsem rád,že jsem doma.Jak již jsem psal,každou neděli toho svého mazlíčka umívám na benzince.Na jaře půjdu na opravu laku,je to po zimě dost omlácené od kamínků.Možná bude stačit tuška,uvidíme!Teď jsem dostal kontakt na jednoho borce co prodává originál díly na VW za poloviční ceny než v servisech.Uvidíme??
neregistrovaný "kampatka"
23. 2. 2003 20:58
Re: kolik stojí Volkswagen Passat Combi 1.9 TDi
Co tak potřebuješ na new car? Já teda už sem tam něco jo, ale spíš spotřebák. Akorát jsem řešil výfuk a baterku. Ale to tě snad čeká až za nejmíň 7 járů. U mýho jsou dost fórový zadní ložiska. Na to co mají udržet jsou dost malý. Zatím ještě nehučí, ale musel jsem je dotáhnout.
neregistrovaný "kampatka"
23. 2. 2003 21:00
?
TAN, co máš za motor?
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "TAN"
24. 2. 2003 08:15
Re: ?
kampatka- 1.9 TDI,původních 130k.Po ujetí 5000km jsem tam dal chip(Michal N)a teď tam mám 160k.Vcelku spokojenost až na hlučnější turbo(1800-2000 otáček).Do Prahy jedu za 6.2,ale domů je spotřeba nad 7 l.
neregistrovaný "King_of_killers"
24. 2. 2003 11:23
Re: 1.8 T & VR5
Nemá tu někdo zkušenost i s benzinovými Passaty? Pokud byste kupovali ojetinu v benzínu, volili byste spíš úspornější 1.8T nebo asi trvanlivější VR5. Výkon je stejnej, spotřeba asi dost různá, životnost nevím. Mimochodem čekal bych že na trhu ojetin bude 1.8T oproti 1.9TDi levnější, ale není.
neregistrovaný "TAN"
24. 2. 2003 11:35
Re: 1.8 T & VR5
Asi proto,že TDI je žádanější.
neregistrovaný "King_of_killers"
25. 2. 2003 09:04
Re: 1.8 T & VR5
No právě, protože je TDI žádanější, úspornější a asi i trvanlivější, čekal bych že bude dražší. Ale 1.8T a TDI (a asi i VR5) stojí zhruba stejně). Mimochodem na Autoplus se prodávaj Passaty hodně nový a asi i v hodně dobrém stavu, ovšem kolem 350-450tis.
neregistrovaný "TAN"
25. 2. 2003 10:09
Re: 1.8 T & VR5
Já si myslím,že v dnešní době se vyplatí koupit vozidlo i starší v autorizované prodejně(v našem případě VW).Ty záruky jsou opravdu důležité(původ,servisní knížka atd.).
neregistrovaný "King_of_killers"
26. 2. 2003 10:05
Re: 1.8 T & VR5
Jo to souhlasím. Mimochodem je na Autoplus nějaká záruka? Mám pocit, že není (kromě takové té půlroční na skryté vady, která je ale všude). Nějaký prodejce ojetin dává roční záruku, ale teď si nemůžu vzpomenout který...
neregistrovaný "TAN"
26. 2. 2003 11:00
Re: 1.8 T & VR5
Myslím,že záruka ze zákona.Ale nevím,zavolej tam a uvidíš.
neregistrovaný "impact"
1. 3. 2003 17:09
Re: 1.8 T & VR5
1.8T je nizko letici raketa, v nizkych otackach usporna a mrtva, ale staci to trosku hnat do otacek a turbo te spolehlive vrazi do sedadla... taky se da hodne snadno ziskat mnoho koniku navic (staci chip, kit sani a volnejsi vyfuk), navic passat je jedno z hodne aerodynamickych aut (Cx myslim je jenom 0,2) takze dalnicni postrach... V1 je povinna vybava ;)

VR6 24V(predpokladam ze myslis VR6, VR5 snad ani neexistuje, mozna tak V5 v audi) ma sice o trochu vetsi spotrebu, ale zase ma dostatek sily ve vsech otackach a krasne plynule reaguje na plyn... upravy jsou sice drazsi, ale kdyz do toho clovek investuje (G60 kompresor ;)), tak se ani upravena 1.8T nechyta... nehlede na to, ze ten motor ma naprosto dokonaly vzduch, opet staci trosku otevrit sani a vymenit vyfuk a je to parada... jeste existuje starsi verze VR6 12V, ale ta uz se ted neprodava, snad jedine kdybys kupoval ojetinu tak by tam byla... ma trochu nizsi vykon nez ta ctyriadvaceti ventilova verze, jinak je temer stejnano a diesel je diesel, ten vsichni znate a navic je nudnej, takze se nebudu rozepisovat ;)
neregistrovaný "impact"
1. 3. 2003 17:10
Re: 1.8 T & VR5
to cx melo byt 0,32 ;)
neregistrovaný "Shrek1"
3. 3. 2003 22:06
Re: 1.8 T & VR5
V6, co se montuje do Passatu B5 a B6 je 2.8 30V.

V6, co se montovala do Passatu B5 byla 2.8 12V (VR6)

V5 motor = VR5.

V6 24V v Golfu/Bora/TT = VR6 24V.

Ať žije marketing VW!
neregistrovaný "kampatka"
25. 2. 2003 20:50
Re: 1.8 T & VR5
No tak to máš docela koníky! Ale ruku na srdce, vadí ti to hlučnější turbo? To jsem se pobavil, jak v nějakým TV testu zmiňoval redaktor ,,nepříjemný zvuk turba" jako rušivý element. Mně to trochu chybí, že se mi moc neozývá. Ale čipnout bych si to už asi nedovolil. Vůbec nevím, co má motor za sebou. To je právě to jak píšeš, že nejlíp je kupovat u autorizovaných. S tím souhlasím, ale v mým případě by zase cena byla někde úplně jinde.
neregistrovaný "TAN"
26. 2. 2003 10:55
Re: 1.8 T & VR5
kampatka-to turbo mě nevadí,ale přímo sere!!Byl jsem snad všude,prosil,uplácel,ale stejně to nepomohlo.Od 1800-2000 ot. to prostě zasičí až zachrčí.Já tuhle situaci řeším zesíleným rádiem.Koníky jsou cítit,ale využívám jich málo.Firma mě platí za auto nějaké peníze a spotřebu musím mít podle tabulek 6 l a tak žádná cihla.
neregistrovaný "kampatka"
26. 2. 2003 11:34
Re: 1.8 T & VR5
Měl jsem na mysli typický hvízdot turba, pokud je to jinak, tak to by mě sralo taky. Když jsem Prasse koupil, tak jsem v dieselech s profem a dalšíma řešil třepání a drnčení výfuku. Ale to už je pryč. Stačilo vyměnit držáky a šponovák kladky klínovýho řemenu. Je to asi bolest po určitých kilometrech, pač jsem se stím setkal aji u Golfa a Venta TDI.
neregistrovaný "TAN"
26. 2. 2003 11:45
Re: 1.8 T & VR5
Je to asi blbost,ale pískání turba se po namontování chipu odost snížilo.Drnčení se projevilo po namontování alarmu(známej říkal nerozebírej dvaře a palubovku!!),ale už jsem to odstranil.
neregistrovaný "kampatka"
26. 2. 2003 20:26
Re: 1.8 T & VR5
Alarmy - to je taky kapitola sama pro sebe. Šak taky mají svoji rubriku. Ale co to má společnýho s turbem?
neregistrovaný "TAN"
27. 2. 2003 08:29
Re: 1.8 T & VR5
Špatně jsem to napsal,nemají nic společného.To byla další věc co jsem řešil u nového vozu.
neregistrovaný "kampatka"
27. 2. 2003 16:23
Re: 1.8 T & VR5
Jo, tak to jo! S tím alarmem, otec koupil auto se dvěma alarmama, ovšem o tom druhým nevěděl. Byl deaktivovanej, jenom jednou za čas přerušil nějakej obvod a auto mu zdechlo a jelo až za 10min. To byla docela maturita na to přijít, protože se to stávalo úplně chaotický a nečekaně - jak jinak. Ono není problém vyměnit něco, co ti napíše řídící jednotka, jenže v tomhle případě ukazovala vše v naprostým pořádku. No už mu to nějakej léčitel poladil, ale byly to nervy.
neregistrovaný "TAN"
6. 3. 2003 11:00
Re: 1.8 T & VR5
kampatka-příští týden vyzkouším servis VW Jarov.Žeprej jsou v Praze nejlepší,uvidíme.A co se týká alarmu zatím šlape a ještě mě nepodvedl(auto zatím mám).Kdy budeš přezouvat na letní pneu?
neregistrovaný "kampatka"
6. 3. 2003 15:43
Re: 1.8 T & VR5
Tak to jsem zvědav jak pořídíš. Mám čerstvej zážitek z Porsche. Na rok starým Caddy jsem na garančce nahlásil povrzávání zadních dveří a ti frajeři nastříkali všechny panty v autě jakýmsi mazlavým sajrajtem, kterýmu se zdráhám říct vazelína, natož olej. Je to vzlínavý jak prase a ted´ po té co na to sedl prach, auto vypadá příšerně. Nejde to normální cestou umýt a na sucho se to tahá jak amarouny. Ze všech dutin to vylízá jak nějakej vetřelec - no humus! Přemýšlím, že jim to tam zavezu na vyčištění. Nehledě k tomu, že opravili sklápění špíglu tak, že je to to samý jak předtím.

Včera ukazovali sněženky, tak přezuju ted´o víkendu.
neregistrovaný "TAN"
6. 3. 2003 15:54
Re: 1.8 T & VR5
kampatka-Kdo mě poradí solidní servis VW,tomu dám lahvinku něčeho dobrého,ale nevěřím tomu!!Bacha na ranní mrazíky aby ti to někde neustřelilo.Já mám disky na opravě(malé škrábance atd.),ale přezouvat budu koncem března.Porad kde je v Brně dobrý pneuservis?
neregistrovaný "kampatka"
7. 3. 2003 14:50
Re: 1.8 T & VR5
To je opět relativní, ale Bílý a syn za basou nahoře v Bohunicích není zlej, taky do Careny na Karlovou jezdím. Obnova v Krpoli je sice taková dřevěná, ale moc jsem tam nečekal. Záleží, co potřebuješ, jestli koupit gumy, nebo jen servis. Ale jak je sezona vyměňování tak je nával všude. Snad mi to neustřelí, moc po ránu nejezdím. Pro mě by bylo nový auto škoda, pořád by stálo v garáži a těšilo se na mě. S těma servisama... Tu lahvinku si asi budeš muset vysát sám.
neregistrovaný "TAN"
8. 3. 2003 23:07
Re: 1.8 T & VR5
Nové letní pneu budu kupovat během léta asi v TASY(Mokrá u Brna),mají solidní ceny a znám je.Kupuju u nich pneu na náklaďáky.Během jara dojezdím ty pneu co jsem dostal s autem(BRIDGESTONE-TURANZA)a v létě to přezuju.Zimní na letní vyměním za čtrnáct dní v sobotu,doufám že bude někde otevřeno.Tu lahvinku asi vypijeme spolu,nevěžím že se najde solidní servis.
neregistrovaný "kampatka"
10. 3. 2003 08:32
Re: 1.8 T & VR5
Do Tasy k Ševčíkům jsem jezdil taky, ale je to daleko a z pr*ele cesta. Mají sice i po štatlu nějaký provozovny, ale pokud se týče těch pneuservisů, neviděl bych až tak problém. Skutečně jde vybrat a pak rozhoduje cena. Docela obdivuju toho borca v Jundrově na té hlavní - myslím Veslařská - jak to tam valí prakticky na ulici a všiml jsem si že v přezouvací čas má docela taky nával. V sobotu jsem si na letních lupl Prahu a poho. Bylo to neplánovaný a po páteční inauguraci Vaška, kdy nebylo ve stolici kdovíjak, jsem měl trochu obavy, ale jeli jsme relativně pozdě a za sluníčka.
neregistrovaný "TAN"
10. 3. 2003 17:37
Re: 1.8 T & VR5
Já bylím v Jundrově a po Veslařské jezdím domů,ale do toho pneuservisu bych nejel.Nejhůře se jede s Prahy v pátek,to je na nervy.
neregistrovaný "kampatka"
11. 3. 2003 08:24
Re: 1.8 T & VR5
Pan pneuservista je docela odolnej, když to takhle řeší na ulici. Nejel bych tam taky.

Ty pátky z Prahy to je běs, znám to taky dobře i když to nejezdím pravidelně. Ty jezdíš do Brna jenom na víkendy?
neregistrovaný "TAN"
11. 3. 2003 09:46
Re: 1.8 T & VR5
V Brně jsem pouze o víkendu,ale adresu ti raději neřeknu.
neregistrovaný "kampatka"
11. 3. 2003 10:35
Re: 1.8 T & VR5
To je jasný! Sám se raději zdržuju uvádět nějaký konkrétnosti. Max co uvedu tak nějaký freemeil na kterým mi moc nezáleží
neregistrovaný "TAN"
11. 3. 2003 13:33
Re: 1.8 T & VR5
Já jsem spíš dělal srandu,abys mě náhodou nelezl do zelí.Dělám srandu.S některýma lidma zde bych se rád setkal(včetně tebe).Ale není moc času!!
neregistrovaný "kampatka"
11. 3. 2003 16:09
Re: 1.8 T & VR5
Větší sranda by byla, kdybys sem tu adresu napsal. A otázka je zda by stálo za to lézt do toho zelí... Taky dělám srandu. Ten nedostatek času mě taky pěkně s*re. Kolikrát se až stydím, že nemám čas poklábosit s lidma s rodiny. Mám to kousek dál, ale ne zas až tak moc.
neregistrovaný "TAN"
17. 3. 2003 19:22
Re: 1.8 T & VR5
Největší srandy by byla kdyby to tady četla stará,to bych nerozchodil.Na Jarově odstranily zase pouze 70 procent mnou napsaných závad.Už si zvykám.Ty dost jezdíš,měls možnost pracovat s plánovačem cest od Route66??Má to známý a je to bomba.
neregistrovaný "kampatka"
18. 3. 2003 21:38
Re: 1.8 T & VR5
Ženský raději vynecháme. Route mám doma jen tak pro zábavu, plánovač nepoužívám. Ve služebce mám docela namakanou GPS už 2 a půl roku a je to super. Mám teda jenom západní Evropu mimo Skandinávii ale na DVD, takže nemusím vexlovat CD. I když jezdím na téměř stejný místa, občas se najde něco novýho, tak to využiju. V česku si vystačím s tím co znám a neznám-li, 5 let stará mapa je dostačující. Má to kámoš spárovaný s GPSkou?
neregistrovaný "kampatka"
18. 3. 2003 21:46
Re: 1.8 T & VR5
Ty zřejmě taky s tou dovolenou že? Já se letos chystám do Francie - takovou poznávačku, ale autem. Docela mám obavy, pač žena moc navigaci neholduje, tak se zapotím. Vloni jsem jezdil po Paříži jak Alain Delon, nebo jinej Belmondo. V životě jsem tam nebyl a bez problémů mě GPS provedla. Fakt bomba. No koupím dobrou aktuální mapu a do toho.
neregistrovaný "TAN"
20. 3. 2003 15:39
Re: 1.8 T & VR5
Route66 2001Evropa bez GPS.Stará dobře naviguje když spí.Francii bych chtěl vyzkoušet příští rok.Uvidíme!Mám předplacenou Itálii-Scalea,zaloha pouze 500,-kč tak ještě se uvidí.
neregistrovaný "kampatka"
23. 3. 2003 22:35
Re: 1.8 T & VR5
Jo. Řešili jste ty špagety v rubrice o Turecku. Byl jsem teď pár dní mimo, tak proto jsem tak aktuální. Vždycky mám pár dní pauzu, vyjímečně se k tomu dostanu v hokně.

Už máš letní? Nejvyšší čas. Už jsem si letos zkusil aji jednu stopu. Bohužel sám nedisponuju, jen když mě nechají svézt.
neregistrovaný "TAN"
25. 3. 2003 18:51
Re: 1.8 T & VR5
Já jsem buť v rubrice Turecko nebo zde,navíc nemám čas a někde se mi dopisovat nechce(někde jsou na mě moc inteligentní!!).Kvůli tobě jsem si z internetu stáhl Hantecký slovník,abych ti rozuměl všechny slova.Včera jsem byl na školení v Jeseníku,tak jsem si nechal zimní pneu,ale v pátek vyjedu z Prahy dříve a přezuju to asi v Tasy(Slatina).Já mám rád náklaďáky,moto zrovna nemusím.Jakou používáš autokosmetiku??Zdařec kemo.
neregistrovaný "kampatka"
25. 3. 2003 21:32
Re: 1.8 T & VR5
Zdarec! Vidím, že do teho jdeš po hlavě. Jakou máš značku? Myslím pražskou nebo brněnskou? Já disponuju úžasnou 1B0 ... S tím dopisováním sem se s tebou plně ztotožńuju, navíc mi připadá, že se ve spoustě rubrik moc teoretizuje a možná i kecá. Ona ta anonymita dělá moc. Motorky taky nijak nežeru, dokonce na ty velký nemám ani papíry, ale to nevadí, jezdí na benzín ne na papír. Svezu se jen vyjímečně na vypůjčené. V jakým smyslu máš rád náklaďáky? Někde, zdá se mi, jsem četl, že snad aji pracovně..? Já jsem se tím pár let živil, ale trochu jsem na to zanevřel.
neregistrovaný "TAN"
26. 3. 2003 10:42
Re: 1.8 T & VR5
Značku mám brněnskou 1B2 000. ,v Praze pouze pracuji(naštěstí).S náklaďákama dělám,teď jich mám pouze osm.Když něco děláš dlouho,tak to do určité míry omrzí.
neregistrovaný "kampatka"
26. 3. 2003 21:38
Re: 1.8 T & VR5
Spíš jsem myslel, že tahle práce je někde úplně jinde než byla, ale to je všude. Jiná doba a jiní lidi. Normální vývoj. Jezdíš ven, nebo vnitro? Proto jsi se zajímal o to zboží? Nakonec můžeme ještě spolupracovat. Risknu to: kampatka@atlas.cz To su zvedavej, kolik mi tam zase přijde nevyžádaných kravin. Ale je mi to u prde*e. Pokud se ti bude chtít a najdeš čas, něco tam napiš.
neregistrovaný "BobWeiss"
28. 3. 2003 10:16
vw servis - HELP
Cau, doporucite dobrej (a levnej :-) VW servis? Potrebuju asi vymenit spoustu veci - rozvodak, vejfuk (tu cast s katalyzatorem), tlumice a tak. Nevite o necem (v Praze). Driv jsem jezdil do Jarova kazdej rok, protoze tam bylo auto koupeny, ale posledne me dost nastvali.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "TAN"
31. 3. 2003 11:01
Re: vw servis - HELP
Tenhle problém co máš řeším už více než půl roku a nevím si rady!!
neregistrovaný "imaxim"
31. 3. 2003 11:26
Re: vw servis - HELP
A chcete jenom značkový? O servise, kde dělají různá auta, ale minimálně i pěti majitelům PASSATY, bych věděl, je to na 10tce u Jižní spojky a berou 250Kč/h, kvalita velmi dobrá. Teď jsem tam nedávno viděl 1.8T, kopletní údržba, rozvody, filtry, náplně, silentbloky ....
neregistrovaný "kampatka"
31. 3. 2003 22:27
Re: vw servis - HELP
TAN: Tak to prubneš?
neregistrovaný "TAN"
3. 4. 2003 09:02
Re: vw servis - HELP
No,nevím!Za dva měsíce mě končí záruka.Mám dobrej zdroj na náhradní díly v jednom VW servisu a ten mě dodá skoro všechny díly o 50% levněji.ND budu brát u něj a montovat jinde.Nejlepší servis je vlastní servis a to já nemám.
neregistrovaný "TAN"
17. 4. 2003 09:41
Re: kampatka
Prodals pašáka nebo co,že sem nepíšeš??
neregistrovaný "kampatka"
24. 4. 2003 16:23
Re: kampatka
Chtělo by to nějakýho opozičáka sem. Třeba s nějakým pěkným Hyundayem nebo tak něco. Sami si ty pašíky pořád chválit nemůžem.
neregistrovaný "TAN"
25. 4. 2003 08:26
Re: kampatka
Proč ne,ale hlavně ne Petra,to je strašnej pitomec..
neregistrovaný "Martas2002"
25. 4. 2003 16:31
Prasat
No tak to je vyzva! :-) Mam od 6/02 Elantru s necelymi 18ti tis. a nemuzu si na nic stezovat. Za ty prachy plne splnuje moje ocekavani. A passat, hm, tak pro nemecky duchodce. ;-) i kdyz ted u nas jeden peknej novej kombik parkuje a uplne osklivy to neni, ale za ty penize :-). Asi ma svy klady, ale fakt me zarazi (i v mym okoli) to "zbozztovani" VW, pasat je pro par lidi v mym okoli vysneny auto. Samozrejme s TDi, jak jinak :-).
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "muffi"
25. 4. 2003 23:17
Re: dilema
Mam moznost kupit golfika, otazka je ci 1,6 16V alebo 1,9 TDi(66 kw). Cena obidvoch je rovnaka.Kto ma skusenosti nech poradi. Diky!
neregistrovaný "kampatka"
29. 4. 2003 22:25
Re: dilema
Záleží na tom, jestli chceš jezdit za 6-7l naturalu, nebo za 4,5-5,5l nafty. Ale samozřejmě rozhodující je taky reálný stav obou. Tím, že jsou cenově stejní jsou minus body na straně TDI.

Pokud jde teda i o stejný ročník, výbavu a stav.
neregistrovaný "muffi"
30. 4. 2003 22:04
Re: dilema
To su ale oba funglaky!- akurat, ze 1,9 TDi je za taku cenu ako 1,6 16V.Ide mi o naklady- servis, poistne....co sa oplati viac.
neregistrovaný "kampatka"
1. 5. 2003 23:03
Re: dilema
Já bych šel do ropáka. Mně se vyplatí víc.
neregistrovaný "kampatka"
29. 4. 2003 22:28
Re: dilema
Martas: Čím to asi bude? Zajímavý je, že neznám nikoho kdo by zbožně toužil po něčem z Korei. Asi to charizma nebo co... Jenom...
neregistrovaný "Martas2002"
2. 5. 2003 08:57
Re: dilema
Rek bych, ze je to tim, ze lide (obzvlast patrne mi to prijde u cechu) se jako spotrebitele nechovaji racionalne (a kdyz kupuju srdcem asi si nevyberu passata). Kazdy auto ma svyho kupce a je pro nekoho lepsi, pro nekoho horsi, passat ma asi svy vyhody, ale pro vetsinu lidi je zbytecne predrazeny, i kdyz je to mozna na druhy strane necim vyvazeny. A to, ze neznas nikoho, kdo by "zbozne touzil" po necem z Korey je dany prave iracionalnim image tech aut. Obecne prilis nerozumim zbozztovani jakyhokoliv auta :-).
neregistrovaný "kampatka"
2. 5. 2003 23:41
Re: dilema
Ja nestřílím argumentama za každou cenu a v Tobě vidím solidního oponenta. Souhlasím, že VW jsou předražený (sám mám ojetinu), ale korejce prostě nemusím. Máš pravdu, racionálně lidi auta nekupujou, pokud by tomu tak bylo, jezdíme v univerzálních krabicích jednoho výrobce a jsme spokojení, že jsme se dostali z bodu A do bodu B. (Ono to tak stejně jednou dopadne)
Avatar - kostey
12. 9. 2003 08:35
Re: dilema
Řekněte mi, Proč KAŽDEJ v Prasatu jezdí jako prase?! Pokaždý když vidím Prasata (jak mu zde říkáte) tak si dávám Bacha... Zamyslete se nad sebou nejste králové silnic!!!
12. 9. 2003 09:46
Re: dilema
To Kostey: Ja bych to nehazel na Passaty, znam spoustu lidi co v nich nejezdi a jezdi hur nez prasata.... Co me osobne nejvic vadi jsou 120tkari, nebo Fackari, kteri maji pocit, ze ve vesnici ta jejich plecka zastavi z 80ti na fleku :o/, ale to uz je do jiny rubriky...
neregistrovaný "Brázdič1"
13. 9. 2003 21:26
Re: dilema
Já bych neřekl že největší prasata jezdí v Passatech. Myslím že ty největší prasata většinou řídí oktávky. Pozoruji to pravidelně v zimě na D1. Hustá chumelenice, vrstva břečky s novým sněhem na silnici a kolem si to pálí Oktávka 160km/hod jen to hvízdne. Celá * se jí smeká, ale hlavně že je nejrychlejší. Dost často se mi pak stává že ji o něco dál potkám ve svodidlech a dokonce jsem se takhle jednou rozčiloval co to je za * a po několika kilometrech jsem ho míjel. V tu dobu byl už ale na stráni mimo dálnici a kolama vzhůru. Do Oktávek většinou přesedají lidé z horších aut a když cítí silný motor, tak si myslí že jsou pánem silnic. Jen ať si to klidně rozšvihaj, ale ať neohrožujou ostatní, co jedou s rozumem a často i s dětmi.
Avatar - kostey
15. 9. 2003 07:58
Re: dilema
Byla to tak trochu hyperbola, je mi jasný že rozjetá 102cítka nebo fačko na vesnici je o dost nebezpečnější, protože to řídí vesničtí magoři, co maj ještě teplej řidičák z tiskárny... Je mi jasný, že všichni v Passatu nejsou stejný, že v něm jezdí také zkušení chytří řidiči s rodinou, a že lidi s Octávií maj blbosti na rozdávání, ale Passatům se vždycky bydu vyhejbat. Né že bych se jich nák moc bál, ale mam z nich tak trochu respekt a radši někoho pustim, než aby sme si rozflákali káry.
neregistrovaný "Viados"
15. 9. 2003 12:20
Re: dilema
Passátisti to pověstí asi odsrávají hlavně kvůli "Vichru z Ruzyně" alias pseudotaxíkům řítícím se bezohledně jako passát od letiště všemi směry po Praze. A pak je taky jako služebáky vlastní o něco vyšší managéři, kteří na nižších postech sedlávali Oktávie ... No a služební auto je přeci nejlepší závoďák, ne? ;o)
neregistrovaný "Viados"
15. 9. 2003 12:21
Re: dilema
Jo a dneska jsem viděl jednoho zajímavě "zaparkovanýho" Passáta u vjezdu do Strahovskýho tunelu od Břevnova. Tak nějak ve svahu na trávě, prasklé pneu a maník kolem 45 let ještě mobiloval ...
Avatar - kostey
17. 9. 2003 08:44
Re: dilema
to Viados: Jednoho takovýho sem asi viděl. Směrem od Ruzyně do Prahy na Evropský -> KOLONA a Passat po kolejích VZNNNN... a další přes chodník VZNNNN... První byl tmavej, ten druhej hnědá metalíza (někdo tomu řiká zlatá)
neregistrovaný "Kadell"
17. 9. 2003 12:28
Re: dilema
O VW se moc nezajímám, můžete mi říct jakej má výkon TDI s červeným DI? Soused má kombi na 17" BBS-ách. Vypadá moc dobře. Dík
neregistrovaný "Kadell"
17. 9. 2003 12:30
Re: dilema
Jo a je to rok výroby 2002.
neregistrovaný "STAVROS11"
18. 9. 2003 07:27
Re: dilema
to kadell: tak to ma asi 96 kW - cca 130 PS, proste sportovni Traktor Drnčí Inside
neregistrovaný "Laďa007"
3. 10. 2003 23:23
Re: dilema
130 koní, "Pumpe-Dusse" ...Dobrej hrkač, spotřeba okolo 9 litrů ve smíšeným provozu, má to tady soused, takže až vám někdo bude tvrdit, že jezdí za 5 tak se jen smějte:-)))))
neregistrovaný "Brázdič1"
8. 10. 2003 21:55
Re: dilema
To Laďa007: Jo to sedí. Taky znám jednoho takovýho z Horních Počernic. Ten si nechal ještě zvýšit výkon a jezdí mezi 8-10 litry. Jen by mě zajímalo, proč všichni tvrdí, že jim to jezdí za 5 litrů, když to není pravda.
neregistrovaný "speedyvento"
19. 12. 2003 21:37
Re: dilema
Souhlas mám A4 TDI 81kW což je Pasík v jiným kabátě, spotřeba 6,5-8 normál, Nedávno jsem jezdil v kámošově Pasíku 2,5 TDI s tiptronikem a počítač ukazuje už dlouhodobě něco kolem 11 litříků. Že se s tím dá i za 5 je pravda, Soused má B4 2,0i a umí za 5,5 - 1 hrkhrk 3 hrkhrk 5 hrkhrk. Kdyby tem motor měl ruce tak už mu dávno nafackoval
Avatar - kostey
30. 12. 2003 02:37
Re: dilema
Zase zdravim, včera jsem jel po mladoboleslavský a jel kolem Prassat a 15cm za nim jela stodvacítka... docela ho trápila a tušim že si ho i dala ale to nevim jistě protože tam byla zatáčka...
neregistrovaný "Mitsi"
30. 12. 2003 10:12
Re: dilema
To kostey: Zatáčka nevadí, kopec vadí! To když jsem jel naposledy s tchánovou 120 (5 kvalt, motor "poštelovaný"), tak jsem z ní z každého kopce na D1 dostal tacho těsně pod 180 (tam ta stupnice rychloměru končí...), ale řada z těch, které jsem z kopce dostal, mne pak zase v kopci předjela - nějak jsem se v těch táhlých stoupáních (jetých na čtyřku a plný kotel) nemohl dostat přes 120...
Avatar - kostey
30. 12. 2003 13:33
Re: dilema
mitsi: ta šáde byla v předu u země, vzadu zvedlá, kola vyčuhovali na každý straně tak o 4cm a v zadu na skle měl No Fear. Jeli do mírného kopečka. Já jel baj oko tak 140 a oni tak těch 180...
neregistrovaný "TomB."
1. 1. 2004 22:48
Re: dilema
no, čistě teoreticky by bylo možný, že by se ta 120 "vezla" v úplavu, takže ten "závodník" měl minimální resp. skoro žádný čelní odpor. Osobně bych to ale nezkoušel, takhle zblízka, nerad koukám do kufru toho před sebou....;-) Ale kdysi se mi podařilo v nějakých 140-150 km/h na dálnici zajet do pravého pruhu těsně za Octávku a dostal jsem pořádnej "kopanec" do zad, jak mě to vtáhlo a zrychlil jsem tak o 10-20 km/h bez nějakých problémů. A rychle ubíral, abych mu v tom kufru neskončil.


Druhá otázka je, jestli si s ním ten Pašík jen nepohrával a nenechával ho vést...
30. 12. 2003 11:30
Re: dilema
To je fakt nesmysl, ten clovek v ty 120tce musel byt blazen nebo sebevrah, kdyz jsem jel naposledy 105kou (nebyla moje), tak maximalni snesitelna rychlost byla asi 65, pak uz neni slyset vlastniho slova a clovek potrebuje kapitansky prukaz, aby to udrzel na silnici.
neregistrovaný "Mitsi"
30. 12. 2003 21:07
Re: dilema
To Lucky: Kdo se vyučil na Š120, ten už může řídit cokoli... Právě tohle auto totiž člověka naučilo při řízení přemýšlet a hlavně PŘEDVÍDAT! Já jsem začínal ještě na Oktávce (té z počátku 60. let): v některých věcech byla lepší než 1000MB a další následovníci, např. jevila ochotu se rozjíždět a nechcípat za studena), na druhou stranu do zatáček s ní člověk musel hóooodně opatrně, jinak prostě "vypadl ze silnice".
5. 1. 2004 10:51
Re: dilema
To Mitsi: Ja zacinal na Trabantu, pak Wartburk, Zuk... Takze ver, ze vim o cem mluvis, zvlast ten Zuk, to byla lahudka... ;o))
neregistrovaný "marlin"
5. 1. 2004 13:07
Re: dilema
ted jsem videl Prassata s prazskou znackou briskem nahoru v prikope.... trosku asi podcenil situaci.....
neregistrovaný "Brázdič1"
7. 1. 2004 21:55
Re: dilema
To marlin: Jestli byl bříškem nahoru, tak to tam asi odpočíval :-)) Já jsem zase včera viděl odpočívat oktávku mezi svodidly na Jižní spojce. Pěkně se tam zavrtala a nemohli jí ani vytáhnout. Jen by mě zajímalo jak dopadl řidič. Myslím že ho museli vystříhávat.
neregistrovaný "marlin"
8. 1. 2004 18:45
Re: dilema
au... :-) to je zase v nedeli rozstrelil Facko.... aspon o jeden vrak min :)
neregistrovaný "TAN"
20. 1. 2004 17:41
Re: dilema
marlin:těch lidí,co podceňují silnice v zimě(nejenom v zimě)je víc a nejezdí pouze v pasatech,nebo snad jo?
neregistrovaný "marlin"
26. 1. 2004 17:54
Re: dilema
no....nejezdi.... v sobotu predemnou udelala kotrmelec Alfa 33......jo, od kvetna se pridavam k vam.... kupujem totiz Passata... :)
neregistrovaný "TAN"
27. 1. 2004 16:22
Re: dilema
Blahopřeji.Benzín,nafta?
neregistrovaný "marlin"
28. 1. 2004 18:43
Re: dilema
nafta... 1.9 turbo diesel 96Kw (asi) v combiku
29. 1. 2004 16:52
Re: dilema
Ze 106ky do novyho Passata?? Budes vedet jak se v tom sedi?? :o))
neregistrovaný "marlin"
29. 1. 2004 17:50
Re: dilema
ze 106-ky ne..... 106-ka zustava doma, s ni nejsou problemy :-) ale misto Laguny..... s ni jsou porad problemy, takze takovy rozdil by to byt nemel :)
neregistrovaný "TAN"
9. 2. 2004 11:34
Re: dilema
marlin:mě to připadá,že při nákupu nového(nejenom) vozu záleží dost na štěstí.Některé auto šlape bez problémů a některé(jako moje)je v servisu častěji,než bych čekal.Ale to neznamená,že bych měnil nebo snad špatně vybral.
neregistrovaný "tukan1"
28. 4. 2003 08:41
Koupě Passata
Viděl jsem v bazaru Passata 1.9 TDI Variant r.v. 2000,najeto 65000,klima, modrá metalíza za 350 000Kč.Je možné takový auto koupit bez rizika, nebo existuje někdo,koho vzít s sebou aby to prohlíd.Dík za jakékoliv rady.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "imaxim"
28. 4. 2003 11:12
Re: Koupě Passata
To auto je podezřele levný a má málo najeto, ale stejně by jsi ho někde servisoval, takže se rozhodni kde a dej mechanikovi litr, ať si ho prohlédne a vyjádří se ke stavu. V Praze bych ti i mohl dát tip.
neregistrovaný "tukan1"
29. 4. 2003 08:49
Re: Koupě Passata
Děkuji za odpověď.Budu velmi rád za jakýkoliv kontakt na člověka,klterý zná passáty.Mám mail psc500@volny.cz

Jsem z Prahy.

Dík.
neregistrovaný "Caveman"
30. 4. 2003 20:19
Výměna oleje
Dnes jsem s kámošem vyměnil olej na Passatu 1.9 Tdi 66kw rv. 00 není to složité jak si všichni myslí i s přeřízením palubního počítače.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ben79"
5. 5. 2003 14:04
Model Passatu?
ahoj,

nedavno jsem koupil Passat r.v 98 1.8T. Kde zjistim jaky je to model (Trendline, comfortline...) - na zadnem stitku v aute jsem to nenasel. Mam climatronic, vse v elektrice, radio gama s 8 repro, 16 palc. Al kola, 2 airbagy, bez kuze

Poradit nekdo jak to zjistit?

Diky

P.S: jinak jsem zatim s tim autem velmi spokojen
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xtra"
6. 5. 2003 19:30
Re: Model Passatu?
zistit sa to da velmi jednoducho podla porovnania s calunenim (kazda vybava ina kvalita), podla volantu (4-ramenny, 3-ramenny), podla sportovych sedadiel alebo comfortnych sedadiel atd ...
5. 5. 2003 16:39
Bez nadpisu
Úpřimnou soustrast...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TAN"
5. 5. 2003 17:00
Re: Bez nadpisu
Upřimnou soustrast Fiatu.
neregistrovaný "kampatka"
9. 5. 2003 23:30
Re: Bez nadpisu
Copak je zač ten pan Wolff? Nějakej Fiatista?
neregistrovaný "kratas"
28. 8. 2003 11:28
Potenciometr sání vzduchu
Zdravím, potřeboval bych radu, nejlépe pomoc. Sháním pro otce na jeho Passat r.v. 1990, benzín, obsah 1,8 potenciometr sání vzduchu. Nevím jestli se ta součástka takhle opravdu jmenuje (říkal jí tak mechanik), měla by ale mít na starosti řízení množství vzduchu, které jde do motoru. V motoru je umístěná přímo na krabici vzduchového filtru, je to černá krabička o velikosti poněkud rozměrnějšího balíčku karet. Nový díl stojí kolem 12 000,- tak se snažím zjistit, jestli náhodou někdo nemá tuhle záležitost doma a nebyl by ochoten ji za rozumný peníz přenechat. Nebo pokud znáte slušné vrakoviště na VW nejlépe v okolí Brna nebo jinde na jižní Moravě, dejte mi prosím vědět. Ozvěte se mi sem nebo na mail kratas@fordsierra.cz Předem děkuji.

Tenhle příspěvek píšu do více rubrik, které s tímto problémem nějak souvisí, tak se nezlobte, jestli ho už čtete poněkolikáté.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sigi63"
9. 9. 2003 16:43
Re: Potenciometr sání vzduchu
Někdy se tomu říká váha vzduchu. Měl jsem stejný problém a nakonec jsem jí sehnal přes annonci za 2000 Kč. Pravda, použitou, ale funkční. Ještě otázka, jak dlouho vydrží, ale lepší momentální investice 2000 Kč než vydřidušských 12 z VW.
neregistrovaný "Florman"
28. 9. 2003 21:14
POMOC nemá NĚKDO.......
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Florman"
28. 9. 2003 21:16
POMOC nemá NĚKDO.......
Nazdar maníci, mám passata 2.0l 16V a shánim elektr. schématka k motoru 9A ! ! !

PROSÍÍÍm nemáte je někdo? DÍKY! Pište : na florman@atlas.cz Dík
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jandaxx"
8. 10. 2003 21:06
Re: POMOC nemá NĚKDO.......
Comáš za problém? Měl jsem auto s ťímhle motorem

dost dlouho,takže ho celkem dobře znám.
neregistrovaný "rotka"
2. 10. 2003 09:49
Passat 1.8T
Zdravim vespolek, chystam se koupit ojetinu pasaka 1.8T z roku 98-99. Procital jsem uz spoustu for, ktere se tykaji passatu a zarazilo mne, ze se tam dost casto objevuje neco jako zadrene turbo a taky ze kvalita passatu neni moc valna na to jak se opevuji. Snad jsem ted na tom spravnem miste a je zde dost majitelu auticka s timto motorem, kteri maji k tomu co rict. Zajima mne kolik tak ten pssat vydrzi, protoze auta z roku 98 maji uz vetsinou najeto pres 150tis. Jak je to doopravdy s tim turbem? A samozrejme na co si dat majzla pri vyberu tohoto pasaka? Diky za pomoc.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Krakatit11"
3. 10. 2003 19:25
Re: Passat 1.8T
a nebo taky pres 300tis.
15. 12. 2003 15:37
Kontrolka
Mam passata B4. Ted se mi po ceste po dalnici rozblikala cervena kontrolka se symbolem hladiny, nad kterou je jakasi stupnice, nebo teplomer... Nevite co tahle kotrolka kontroluje?? Kdyz jsem zastavil zhasl motor a znovu nastartoval tak uz neblikala, ale to same se mi stalo cestou domu... Nerad bych tomu motoru ublizil...:o((

Jeste k predchozi diskuzi, ja jezdim ted v zime za 5.7 a to nechavam auto na zahrade rano zahrivat a kdyz dojedu tak chvili dochlazuju turbo... Ale mam TDi 66KW
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jezek111"
16. 12. 2003 17:48
Re: Kontrolka
Jak rika Murphy, kdyz nevis co s tim, je na case si precist navod :-). Mam Golfa benzin a tam vsechno cervene je kriticke, zadna sranda. Passat bude to same. Myslim ze tahle kontrolka je hladina oleje, zkus se mrknout. Je ale pravda ze obcas to blbne - mne se rozsvecovalo tusim ABS na kazdem prejezdu, po novem startu to mizelo a v servise to pak asi za 200 penez opravili.
17. 12. 2003 08:49
Re: Kontrolka
Coz o to, ja bych mrknul, ale navod nemam... :o((
Avatar - kostey
30. 12. 2003 02:44
lidí co nemusí Passata je víc
Kamarád mýho kamaráda má sestru ktera má strejdu a ten má syna a ten mi ukazoval na videu jak po cestě z hospody soutěží s kýmsi kdo nejchychlejc přeběhne Passata (zepředu dozadu) Bylo to někde na moravě, ale třeba tenhle sport dorazí i do Prahy, tešíte se?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "bob_1"
30. 12. 2003 06:44
Re: lidí co nemusí Passata je víc
kostey: Kdyby ses vysral na bezduche kecani a

sel radeji tvorit narodni duchod...
neregistrovaný "petr-k"
21. 1. 2004 11:29
Novy Passat 2005
Tak už vím, na co šetřit...

Nový Passat vypadá podle těchto snímků skvělě, mnohem dynamičtěji než současná B6ka. Konečně dostal sportovnější design. Tak co, jak se vám líbí?

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TAN"
21. 1. 2004 11:59
Re: Novy Passat 2005
Ty fotky jsou super,moc se mi líbí.Už aby začals šetřit.
neregistrovaný "Brázdič1"
23. 1. 2004 08:12
Re: Novy Passat 2005
To petr-k: Jestli bude nový Passat vypadat takhle, tak to fakt klobouk dolu. Ještě by to chtělo nepatrně zapracovat na spolehlivosti a šel bych do něj bez váhání.
neregistrovaný "neoplan"
11. 2. 2004 21:29
Passat = Superb
Skoda Superb strasznie przypomina obecnego Passata.To dowodzi tylko że wy, Czesi nie potraficie skonstruować nic sami, tylko korzystacie z gotowych rozwiazań Niemców.Ale świadczy to tylko o was i waszej myśli technicznej.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "speedyvento"
12. 2. 2004 11:02
Re: Passat = Superb
Já tě chápu, máš s tím doma zkušenosti co :126P, Astra clasic, Seičento .....Nevím co si mám teď myslet o vaší schopnosti vymyslet auto.
neregistrovaný "kampatka"
12. 2. 2004 22:12
Re: Passat = Superb
Ty neoplan, to jsi sem přišel prowokowat? Už jsem tě sledoval v diskusi o nové octavii, tak toho nechej.
Avatar - kostey
23. 2. 2004 12:32
Bez nadpisu
* OFF Prassát!!!!!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "TAN"
23. 2. 2004 15:50
Re: Re:
Není nutné se tak rozepisovat,na sierru nemá žádné auto.
neregistrovaný "speedyvento"
23. 2. 2004 21:58
Re: Re:
To máš pravdu, ale to platilo v minulým století :-))
25. 2. 2004 06:44
Re: Re:
no minulý století není tak daleko ale prestoze sierra rozhodne neni spatne auto tak nelze srovnavat auto za 30 a 800 tisic.
neregistrovaný "speedyvento"
25. 2. 2004 20:21
Re: Re:
no není, ale na většině kousků je to už znát. Taky jsem s ní jezdil a byla fajn. Ale polemiky o Sirkách patří asi do jiný diskuze.

Tady to patří fandům Pašíků. Proti gustu..... Tady to sleduji jen proto že mám A4, která je na stejný platformě
neregistrovaný "kampatka"
24. 2. 2004 20:39
Re: Re:
Tadyhle pán je znalec asi
27. 2. 2004 12:56
radio
jak u radia v passatu (Beta) potvrdim kod po zapnuti? Dik
Rozbalit vlákno
3
27. 2. 2004 13:12
Re: radio
nevite nekdo? Nemam co poslouchat
neregistrovaný "TomB."
1. 3. 2004 08:52
Re: VW Beta
Je to napsaný v návodu. Když a to nezapomenu, tak se odpo podívám. Jinak BETA se umí odkódovat sama, pokud pozná, že je ve "svým" autě, kde už kdysi byla. Když sem si s tím hrál, než jsem ho vyměnil, tak hned po zapnutí to chtělo kod, tak jsem ho zas vypnul a po pár minutách jízdy zapnul a normálně naběhlo, bez požadavku na kód. :-)
1. 3. 2004 09:16
Re: Bez nadpisu
dik za info. problem vyresen. autoradio bylo vyndano a protoze ma jinou kabelaz tak pred montazi noveho byla upravena. Ted pred prodejem puvodni radio nefungovalo. Problem v zapojeni konektoru napajeni. Kod se potvrzuje pravou sipkou do prava. Ale dik
neregistrovaný "kampatka"
7. 3. 2004 20:48
Bez nadpisu
:DTAN ahoj - to čumím jak to tu změnili. Koukám hele, že jsi víc ukecanej, jak já.... jinak - :idea: vivat Passat!! :idea: :arrow: :shock: 8-s:-O -to se mi líbí >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TAN"
8. 3. 2004 12:03
Re: Re:
Kampatka-je to tady pěkný :shock: >:D a ještě zrušit ty chytráky a budu tady častěji :roll: .Pašák šlape,ale chtělo by to nějaký doplněk(křídlo atd.).Ještě nevím...
neregistrovaný "kampatka"
8. 3. 2004 22:14
Re: Re:
řikáš něco ala "rychle a zběsile jo" :roll: ? Pak ještě kšiltovku opačně :-) a trada. Už mě ta zima se*e, >:-[] nejraděj bych už dal "širší" :arrow: ;-) :P :x >:D No stačí ne? A nebo ještě: :shock: :shock: :shock:

:-(:-(:-(:-(

>:D >:D >:D

:roll:

:idea:

Je to krásný
neregistrovaný "Narco"
24. 10. 2007 21:40
problém se startováním
mám volkswagen passat 1.9 TDI 1995 a mám problém se startováním, jednou za měsíc mi nechce auto nastartovat až na po šesté... se to povede, pak se závada př. měsíc neopakuje, bylo mi řečeno že to může být špatná řídící jednotka (prý kostra), prosím o názor děkuji
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "george.st"
7. 12. 2007 07:47
Passat nebo něco jiného?
rozhlížím se po autě pro rodinu a v úvahu přišel VW Passat,jen mám obavy, že na jaře vyjde nový model, co myslíte odborníci, jít do VW Passat Executive sedan 4Motion 2.0 TDI?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "george.st"
16. 12. 2007 21:38
Re: Passat nebo něco jiného?
tak jdu do Passatu 2.0 TDI 4Motion,jinak dík za reakce... budu asi blázen, když budu čekat co řeknete na zabezpečení tohoto auta? dát tam originál alarm nebo dodatečný třeba Magiccar? případně jaký autoalarm nechat nainstalovat? Dík
neregistrovaný "Zack"
3. 7. 2008 11:01
Common-Rail v Passatu
Nevíte někdo, jestli už všechny nové 2,0 TDI Passaty jsou vybaveny technologií Common-rail? Nebo třeba jen silnější varianta? ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar -
8. 12. 2008 18:25
Passat 2,0 TDI za 629 900 Kč včetně xenonů atd. atd.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kadis"
1. 1. 2009 23:56
B5
cau borci chci si na jaře koupit passat b5 a nevim jestli naftu nebo 1.8tb trochu se bojim spotreby u toho benzina a toho turba dik za reakce.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Sabián"
6. 3. 2010 21:58
Re: B5
Kadis...
Měla sem B5, 2000 výroba. 1.8T beznín. Kombi. Nemohla sem si nato auto stěžovat. Spotřeba se pohybovala od 6,5l do 9l. Průměrná spotřeba bylo kolem těch 7,5 - 8,5. Jelikož miluju akční jízdu pohybovala sem se skoro pořád kolem těch 7,5-9 litrů. Ale pokud nikam nespěcháš, dá se jet i za 6,0. Nyní sem bez auta a neustále se hádám s myšlenkou něčeho podobného. Ale věřím, že s naftou 1,9 nebo 2,0 se dostaneš určitě pod 8 litrů.
neregistrovaný "davcasi"
26. 8. 2010 12:37
VW Passat - nekupovat !
Ahoj, chtěl bych se tu podělit o zkušenosti s VW Passat Sportline 2,0 TDI. Auto je 4 roky staré, najeto 90 tis. Auto chodí do značkového servisu. Zklamání je pro mě veliké a nikdy si už VW nekoupím. Začalo to, že 3x přestaly svítit světla (demontáž světla trvá téměř 3 hodiny), dále odešlo palivové čerpadlo, vada klimatizace - nová řídící jednotka, odešlo vstřikování na jednom válci (takže mě ještě čekají 3 - to, že auto zůstane někde viset v poli je VW jedno, mění se postupně jak odejde) a nakonec to vyvrcholilo tím, že odešla převodovka DSG za 152 tis. Takže pro toho, kdož čtete tuto mojí radu, utíkejte od VW daleko. Kulanci mě servis sice po několikadenním dohadování a stěžování si na importu uznal u palivového čerpadla a vstřikování, ale co naplat...jen za kontrolu na 90 tis (brzdový kotouče a destičky) jsem dal přes 20 tis. A záruka mobility ? Výsměch. Náhradní auto až po 3 hodinách co Vás přiveze odtahovka...kdo by na něj taky 3 hodiny čekal že ? Pro mě VW už nikdy více...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
26. 8. 2010 13:56
Re: VW Passat - nekupovat !
Opatrně, dají Tě k soudu !!!! Za poškozování dobrého jména značky. :-|
Avatar - Ronault.
27. 8. 2010 21:40
Re: VW Passat - nekupovat !
WinDiesel: To by byl Áda u soudu pořád >:D
Avatar - WinDiesel
28. 8. 2010 09:54
Re: VW Passat - nekupovat !
Třeba je Áda soudní vykonavatel a má Imunytu !!! >:D
Avatar - Ada je zase tady
27. 8. 2010 14:19
Re: VW Passat - nekupovat !
Najezdi 100 tis s rendlikem a muzes porovnavat >:-[] >:-[] >:-[]
27. 8. 2010 21:37
Re: VW Passat - nekupovat !
tahat rendlika do prispevku na temu passat...ty mas nocne mory z tych aut. Si predstav, ze u nas vo firme boli rendliky, ktore bez problemov spravili 100k km (najazdili viac) a nic sa nevysypalo, nenechali nikoho na ceste, atd.....Jedinou vadou na oboch boli okolo 120k km hlucne loziska (vymenene za par eur), na jednom sa precistil konektor pre airbag(pod sedadlom vodica) a na jednom sa pouzivanim zodral zamok zadnych dveri
Avatar - Ronault.
27. 8. 2010 21:40
Re: VW Passat - nekupovat !
kyklop: Áda tahá Rendlíky na laně prý pořád, i když nemají kola, řidiče, prostě vidí Rendlíka, zapojí za auto a odtáhne si ho domů. Takže se nediv, že je tahá i do diskuze o Passatu 8-s
27. 8. 2010 21:54
Re: VW Passat - nekupovat !
to je pruser...dolievas na parkovisku stavu do ostrekovaca, doruti sa outlander, hodi po tebe lano a uz ta taha >:-[] >:-[] , nevie pochopit, ze sa ti nevysypal motor, ale ze len dolievas
Avatar - Ronault.
27. 8. 2010 22:02
Re: VW Passat - nekupovat !
On sice vidí kanistr s ostřikovačem, ale je si jistý, že se ti ***a nádobka, motorek, prostě že to nefunguje apotřebuješ odtah... a vůbec, on se řídí heslem, že ten kosočtverec na kapotě je taky porucha >:D
27. 8. 2010 22:28
Re: VW Passat - nekupovat !
mozno prave ten kosostvorec ho rajcuje >:-[] >:-[]
Avatar - Ronault.
27. 8. 2010 22:30
Re: VW Passat - nekupovat !
SPíš naopak, možná je na chlapy a tak chce to ženské přirození vymítit ze silnic, kdo ví... >:-[] >:D
Avatar - Mira328i
28. 8. 2010 11:53
Re: VW Passat - nekupovat !
:yes::yes::yes:

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57