Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: BMW324D - rozvody

neregistrovaný "kdo"
18. 6. 2002 12:50
Bez nadpisu
Již jsem loudil radu, ale dosud nevím, jak ev. seřítit rozvody, pokud by se musela demontovat hlava, nebo jenom zkontrolovat řemen, zda není přesazený o zub. V chytré knize od Etzolda jsou jenom benz. motory a ty mají na kolech rysky. U dieselu tyto orient. body chybí. Díky komukoliv.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "zadek5241"
19. 6. 2002 07:55
Re: Re:
Toč motorem ráčnou a na setrváku máš značku, tu musíš dostat do okýnka na krytu rozvodů, potom pokud to není nějak překopávaný bys mohl zajistit klikovku a celej spodek na setrvačníku nějakým klinkem - vždycky tam strčím nějakej větší šroub. Pak jde zajistit taky čerpadlo v nulový poloze. Vačka skutečně zajisti nejde a ani jsem nikdy na ní nenašel žádnej nulovej bod, ten si vždycky při výměně rozvoďáku označím... Tak jak to máš, pustil ses do toho a zmršil jsi to???
neregistrovaný "kdo"
19. 6. 2002 09:34
Re: Re:
Díky za odpověď a zájem. Na Tebe mě odkázal Prof, i když i mě se zdál Tvůj nick povědomý (firemně) :-)), i když jsem se dočetl, že máš TD, ale to nebude takový rozdíl, já mám 30ku plasťáka s elektronickým čerpadlem. Jde mi v podstatě jen o teorii. Řemen jsem vyměnil správně (snad - jezdí to). Kliku jsem před sundáním řemenu natočil na rysku na tlumiči a zajistil kvaltem a polohu zubů na kolech vůči bloku označil křídou. V nějaké diskuzi jsem se dočetl, že při nějakých problémech to může být přesazené o zub, tak jsem to před demo chtěl prověřit. Nebylo jak :-((. Někdy, zvlášť v zimě, nebo za studena mi to totiž dělá, že když nastartuju (dobře) a chci se rozjet do kopce, tak po zařazení dvojky to nepobere a prostě padá k volnoběhu, až třeba musím dát znovu jedna a víc jí vytočit (jak zdravé pro motor). Potom to zase zkusím a když to jede, tak při stejném plynu a zvyšujících se otáčkách se to najednou utrhne a kopne do zadku. To dělá i při normálním rozjezdu, tř. na křizovatce, že musím dát přiměřeně víc plynu, nebo to vbublá do křižovatky a po zvýšení otáček najednou vyrazí. Asi to bude spíš něco v čerpadle, nebo elektronice. Měl jsem to na stendu a měnili čidlo na setrvačníku u startéru a já měnil řídící vstřik na 4. válci. Možná by to chtělo změřit předvstřik, nebo regulaci, ale jak? U toho řemenu jsem měl na mysli, jak to časovat třeba po výměně těsnění pod hlavou, nebo tak, kdy je to celé rozebrané a roztočené. Ještě zajímavost: napínací kladka nemá žádnou pružinu, která by to držela.(?) Prosím Tě odkud jsi, pošli ev. mail. Díky
neregistrovaný "zadek5241"
19. 6. 2002 11:27
Re: Re:
Napínací kladka fakt nemá žádnou pružinu, vždycky to tam taky šponuju něčím, co mám zrovna po ruce... Jezdím s 524TD E28, hodně jsem jich rozebral na náhradní díly a v současný době provozuju 2 exempláře, který jsou denně v provozu. Tyhle maj naštěstí mechanický čerpadlo, který eliminuje tebou popisovaný potíže. Vždycky, když jsem někomu prodával čerpadlo, bral ho na výměnu místo toho přiblblýho elektronickýho. Tam je možností závad tolik moc...!!! Čerpadlo, snímač, řídící jednotka, řídící vstřik, podávací čerpadlo, potenciometr na pedálu plynu atd. U tohodle starýho se nesere nic, to je zlatý! Jsem z Prahy, email: zadek524@seznam.cz, tak dej vědět, kdybys potřeboval konzultovat nějakej problém.
neregistrovaný "kdo"
20. 6. 2002 12:41
Re: Re:
to zadek: díky za kontakt. Jsem z Prahy-východ.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
19. 6. 2002 12:09
Bez nadpisu
co je kniha od Etzolda ? ja pouzivam na bawory jedine knihy od Bentley, mam na E32 zhruba 1200 strankovej manual a nemuzu vynachvalit. ale to je US kniha, tam asi pro trojku dyzl vubec nebude. no koukni se na www.rb.com
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "kdo"
20. 6. 2002 12:35
Re: Re:
To je ta edice knih "Jak na to", na různé typy aut a stojí kolem 600,- Kč. Ale našel jsem v ní dost nesrovnalostí, resp. blbostí, jak vlivem překladu, tak i technického rázu.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
20. 6. 2002 15:06
Re: Re:
jak na to jsou hrozne fusersky knihy, fakt best jsou od bentley, jednak jsou asi tak 4x obsahlejsi a fakt dobry, bohuzel jen na auta co jsou na americky trhy.

nicmene v E30 diskuzi na bimmer.org ses ptal, tam bude evropanu dost a pak asi to je ten nejlepsi zdroj, ja tam v E32kovy sehnal vzdycky vsechno co jsem potreboval.
neregistrovaný "kdo"
24. 6. 2002 11:19
Re: Re:
to Keyser_Soze: Omlouvám se, ale nerozumím druhému odstavci. Mohl bys to trochu rozvést?:-))
neregistrovaný "Keyser_Soze"
24. 6. 2002 11:24
Re: Re:
koukni se na www.bimmer.org to je diskuzni server pro baworaky, kazdy E-cko tam ma svoji solo diskuzi, da se tam hledat i ve starejch archivech. Takze si tam najdi diskuzi na E30 a proste se zeptej,nebo si to skus vyhledat v archivech. Ja tam na E32jce jsem dost aktivni a z vlastni skusenosti muzu rict ze na E32ku tam jsou lidi co o ni vi opravdu vsechno a znaji vsechny bmw cisla dilu z hlavy :)


pro tebe bude link: www.bimmer.org/e30/messages/.

Vsadim 10:1 ze to tam najdes :)
neregistrovaný "kdo"
24. 6. 2002 11:26
Re: Re:
to Keyser_Soze: díky
neregistrovaný "Keyser_Soze"
24. 6. 2002 13:57
Re: Re:
v poho. :)
neregistrovaný "kdo"
20. 6. 2002 12:45
Re: Re:
to: Keyser_Soze

Díky za tip, ale skutečně tam na diesely nic není.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57