Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Chrysler LHS

neregistrovaný "Keyser_Soze"
8. 8. 2000 10:56
Bez nadpisu
caj lidi


Znate nekdo duvernejc tuhle karu ? nebo neni nekde na webu naky info ? docela bych si LHS nebo NEW YORKER (rozdil je mi znam) koupil tak r.v. kolem 96. Muzete mi nekdo k tomu neco rict ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Barrichello1"
8. 8. 2000 16:05
Je to super auto!!!!!
Taky se mi moc líbí - to bodobí které by si chtěl se u nás prodávalo a v bazarech jich je docela dost!!! Ale jinak o nich moc nevím...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Keyser_Soze"
8. 8. 2000 21:19
Bez nadpisu
praveze jsou k sehnani za rozumnou cenu, neni to zadnej rychlik ale na to prdim, jestli auto udela 0-100kmh za 8 nebo 10 sekund je mi burt.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "VRM"
14. 8. 2000 12:13
Re: Bez nadpisu
Mám Chrysler New Yorker. Můžete se ptát.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
8. 8. 2000 21:19
Bez nadpisu
potreboval bych nakyho majitele pro reference.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Barrichello1"
9. 8. 2000 08:29
Re: Bez nadpisu
... otázka je, zda navštěvují Motor Café....
neregistrovaný "Keyser_Soze"
10. 8. 2000 13:18
uz to nechci
ma to hnanej predek :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Barrichello1"
11. 8. 2000 08:40
Tys to nevěděl????
Všechny modernější ameriky(nebo skro všechny) mají pohon předních kol.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Keyser_Soze"
11. 8. 2000 10:40
Bez nadpisu
takovej Cadillac. Ford. Lincoln. Dejme tomu i Lexus, zustavaj u hnanyho zadku, no dejme tomu ze bych to nak eventuelne prekous, ale musim najit majitele at mi to puci :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Barrichello1"
11. 8. 2000 12:22
No, to bude....
.... nejlepší řešení!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Keyser_Soze"
14. 8. 2000 17:56
Bez nadpisu
krucinal, tak povidej prehanej, protoze mam v umyslu nakej lehce jetej kousek poridit.


Hlavne by mne zajimalo jak se s tim jezdi pac predni nahon je pro mne cizina zvlast u takovyho auta.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "VRM"
15. 8. 2000 12:16
Re: Pro: Keyser_Soze
Vy jste mně ale línej člověk. Najít si pár informací na webu je pro Vás těžší než založit téma. Zkuste se podívat na

[odkaz] na [odkaz] Na Váš dotaz tam odpověď sice nenajdete, ale jinak je tam všechno.

Pohon na předek u takto velkých aut je v Evropě dost neobvyklý. Auto je těžké na předek (tuším, že na přední nápravu je to max. až 1225 kg)a v rychlých zatáčkách se s tím člověk trochu pere. Taky kvůli progresivnímu posilovači. Na rychlé zatáčky to auto není stavěné, i když dělají i sportovní verzi. Na druhou stranu drží velice dobře stopu a například na ujetém sněhu je neuvěřitelné. V žádněm případě to není neohrabané nebo těžce ovladatelné auto. Jde s tím jezdit velmi svižně a přitom pohodově. Jakékoliv nerovnosti zvládá plavně, ale při rychlejší jízdě se chová velmi jistě a čitelně. Žádné záludnosti. Určitě to chce zkusit. Myslím, že každý dealer má předváděcí 300M, a ta je velmi podobná. Teda motor a podvozek, jinak je to o něčem jiném.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
15. 8. 2000 17:34
Re: Pro: Keyser_Soze
diky, nejsem linej a hledal jsem , jenze vsude najdu model 99. NA ten nejsou penize, chci neco tak kolem 95-96. A o tom nic nevim.
neregistrovaný "VRM"
15. 8. 2000 18:00
Re: Pro: Keyser_Soze
Překvapujete mně. Podle mého se New Yorker vyráběl do 97. Najít ho s rokem výroby 99 asi vyžaduje hodně píle. Takže se omlouvám. Z toho co píšete usuzuji, že nehledáte podrobnosti o autě, ale inzerát. Na autoboerse je dnes pět NY a dvě LHS v cenách od 20 do 40 tis. DM s proběhem 50 až 120 tis. km. Kolik za něj chcete dát? Nákupní cene NY je cca 83 tis. DM.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
16. 8. 2000 14:47
Re: Pro: Keyser_Soze
aby jsme si to upresnili, to auto se mi hrozne moc libi, chtel bych neco tak 95-97 rok. Akorat neznam zadnyho majitele tak nevim co od toho ocekavat, a vybava je pro mne uz maximalni neznama.


btw rozdil mezi LHS a NEW-YORKER je jen v poctu sedadel a zaroven i teda radici paky. Nebo se pletu ?
neregistrovaný "VRM"
17. 8. 2000 07:38
Re: Pro: Keyser_Soze
Dne 08.08.2000: LHS nebo NEW YORKER (rozdil je mi znam) - tak znám nebo neznám? LH je podvozková platforma. Jinak se opakuji, jste líný si sám najít informace, které Vás zajímají.
neregistrovaný "Barrichello1"
17. 8. 2000 08:42
To: vrm
No myslím, že když už jste vlastníkem toho vozu, že byste nám o něm mohl něco říci, jestli je pohodlný, výhody či případné nedostatky apod.

Budeme vám moc vděční!!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "VRM"
17. 8. 2000 16:24
Re: To: Barrichello
Samo s sebou, že se mně nemusíte o nic prosit. Jen Váš kolega Keyser_soze se ptá na věci, které si může pohodlně zjistit. Všechny technické parametry včetně obrázků jsou na Webu. Co tam není je, jak se to auto řídí, jak se parkuje, jak to zrychluje a nevím co je pro koho zajímavé. Třeba jaký je kufr (když jsme v Čechách) nebo kolik to žere, jaký je servis a tak. Ale on se ptá pomalu kolik to má dveří.

Takže pohodlný je tak, jak může 530 cm dlouhý auto být. Vnitřní poměry v kabině jsou však mnohem menší. Ne stísněné, na přední sklo nedosáhne ani Dlouhý a na šířku je to pro dva Široké, ale prostoru je tak akorát aby se s ním neplýtvalo. Naprosto super při dlouhých cestách. Nohu přes nohu a jedete jak ve vlaku, akorát nechodí průvodčí a nejsou tam toalety. Nevýhody to má samo taky. Jednak závidí sousedi a pak třeba "špatně" svítí (moc do šířky) nebo nečekejte, že to brzdí jako GT, nebo nečekejte, že se vždycky všude vlezete ( i když každý rád uhne) apod. Aby jste se měli na co ptát tak si to auto musíte aspoň prohlédnout. Takto je to o ničem.

P.S. Jinak do toho kufru si pohodlně lehnete a natáhnete nohy.
neregistrovaný "Barrichello1"
18. 8. 2000 08:47
Re: To: Barrichello
Díky za odpovědi, já to auto znám, často ho vídávám, jezdí jich u nás dost, P.S. - jakou máte barvu - vídám hodně sříbrné a modré. Takže kolik to má dveří, spotřeba apod, na to se ptát nebudu, špíš mě zajímali vlastnosti jízdní a ze strany majitele - jestli jste s tím autem spokojen!! Jinak bych se chtěl zeptat - jak to jezdí v zimě???
neregistrovaný "VRM"
19. 8. 2000 14:04
Re: To: Barrichello
Spokojený? Cha! Madšený. Doporučuji každému předtím než utratí 2 melouny za evropské auto si jakoukoliv ameriku aspoň vyzkoušet. Američani přistupují ke stejnému problému prostě filosoficky jinak. V americe si každý, skutečně každý může koupit jakékoliv auto. Nechytejte mně na nějaké muscle cars nebo exoty. Auto mají všichni. Každý si koupí takové jaké mu vyhovuje. Chcete silnější?, koupíte si úplně jiný model. Takový, který tomu výkonu odpovídá.Evropská snaha se odlišit je z tohoto pohledu směšná. Mám stejný auto jako soused, ale třikrát větší výkon, jsem namyšlený vůl. Důraz je kladený na bezpečnost, pohodlí, spolehlivost, s tím související náklady na servis, .... na poslední místě většinou samotné jízdní vlastnosti. Ty ale nejsou špatné,jen nejsou tak důležité. Co se týká konkrétně NY. Nebyl, není a asi ani nebude to auto mých snů. Koupil jsem ho za velmi, velmi dobrou cenu. To rozhodlo. Uvádím to proto, aby jste si nemysleli, že jsem do Chryslera tak zažraný, že na něj nedám dopustit. První dojem byl ohromující. Design zádě, doslova zádě, je fantastický. Nízké, široké a dlouhé auto jako ze staré školy - dnešní Jaguary už nejsou to co dřív. Po usednutí jsem chvilku nemluvil. Uvěřit tomu, že sedačka je tak pohodlná nejde hned. U MB v nové S klasse nic takového nenajdete. Muzika bomba. Dodnes když si chci pustit dobré CD tak jdu do auta. Musím si kvůli tomu koupit něco lepšího domů. Tím se mně ten kup dost podraží. První vyjetí. Dojem, že se stím nemůžu nikam vlézt po chvíli mizí. Nastupuje jistota, lehkost s jakou se auto ovláda je překvapující. Pocit bezpečí, klidu, pohoda. Pak jsem se rozhodl, spíš žena mně donutila, si to auto nechat déle. Používám ho na delší cesty. Mám proto trošku zkreslenou průměrnou spotřebu. To co píše Vmax je trochu jinak. No, spíš hodně.Přirovnání k A6 nebo E (nové, připravované snad)taky. První návštěva servisu. Šok. Za díly platím míň než u nejhorší německé značky.

Jízda na sněhu. Poměr hmotnosti je 64:36. Pohon na předek. Klasická koncepce nemá šanci. Šanci nemá ani špatně obuté auto s předním pohonem. Myslím tím široké gumy, relativně lehké auto a špatný typ zimních pneu. Takže na sněhu drží stopu, vyjede cokoliv kamkoliv. Na ledě bych na něj nevsadil ani korunu. Na sněhu hodně dobré. Na závěr. Malé drobnosti odpouštím kvůli ceně. Velmi spokojen. P.S. barva bílá, já osobně jich moc nevídám, bílého jsem ještě určitě neviděl.
neregistrovaný "Barrichello1"
22. 8. 2000 09:16
Re: To: Barrichello
Díky za popis, no bílého jsem taky ještě neviděl, utvrdil jsi mě v mých představách o tom autě. vždycky jsem říkal že je to fajn auto, myslím nejlepší od Chrysleru spolu s Viperem a Stratusem!!! Díky moc!
neregistrovaný "Vmax"
19. 8. 2000 11:17
Chysler
LHS je fakt super.Sem tam vidím čierneho a dal by som si povedat.Určite by som ho chcel viac ako MB-E klasse alebo A6.Chyslery majú velmi pekný design.Kabína posunutá vpred je to fakt super.Išiel som vo Chysler Vision 94 a jazda bola fakt super.Ako vo vlaku ale ešte tichšie a pohodlnejšie.Sú to auta velmi trvanlivé.Spotreba 10.9l v meste podla pal.počítača.To je na 3.5V6 fakt super.Octavia 1.8T s automatom spotrebuje okolo 10 a aký je tam rozdiel v motore a hmotnosti a potom nech mi niekto hovorí ako američania nevedia robit úsporné motory.V ludoch je vela predsudkov.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 8. 2000 12:09
Aktualizace na US Motor Show
... článek o Jeepu Wrangler, nové obrázky, nové téma... vše na adrese [odkaz]
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57