Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Citroen C3

neregistrovaný "citron111"
21. 10. 2002 10:19
Ahoj
Moc se mi líbí nový C3, rád bych si ho koupil, ale mám trochu obavy ze značky Citroen. Nikdy jsem Citrónek neměl a ani nikdo ze známých tuto značku nevlastní. Můžete se podělit o zkušenosti?

Jinak dilema benzín-nafta je u tohoto autíčka vcelku vyřešené: rozdíl 67.400 Kč (!!!!) se u městského vozíku asi těžko vyplatí.

A jak fungují Citroen servisy?
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "Mig"
21. 10. 2002 15:35
Re: Ahoj
Citroen servisy /aspon v BA/ funguju NA *. Pri prvej prehliadke prepli pocitac na ukazovanie v Milach za hodinu a nevedeli to pol hodinu prepnut naspat, ked sme sa museli vratit, lebo som si to vsimol az po x km. Dalej max. neochota a lajdactvo. Ale auticko je to dobre...taky pocit pohody pri jazdeni v nom, ziadne pretekanie, jednoducho pohodka a komfort..
neregistrovaný "yyyyy"
21. 10. 2002 15:43
Re: Ahoj
>Citroen servisy /aspon v BA/ funguju NA *< kde presne? co sa ondis, bonzni
neregistrovaný "Ajvn"
21. 10. 2002 15:48
Re: Ahoj
Teda to by me zajimalo, kdo by platil pokutu, jestli Ty nebo ten servis, kdyz by Te hluchavky zastavili za rychlou jizdu a Ty bys tvrdil pravdu, ze jsi tam rozhodne pres 50 nemel a ze jim to klidne predvedes znova s policajtem za volantem. :-))) Akorat ty domy a lidske postavicky kolem me se mihaly nejak rychle, toho jsem si pane prislusnik vsiml. :-))
22. 10. 2002 03:48
Re: Ahoj
Mig> ja som daval servisovat axko u Lachkovica v Stupave, a ti sa mi zdali dobri.
ocino servisuje c5 v raci, k tomu sa neviem presne vyjadrit, nieco urobia dobre a nieco zle. ale moc zle to imho neni.
velmi zlu skusenost mam s citroenom na starej vajnorskej, a potom na vajnorskej pri byvalej dimitrovke.
neregistrovaný "Mig"
22. 10. 2002 08:23
Re: Ahoj
Bolo to oproti Istrochemu...strasni lajdaci...po lahkom oskreti dveri ...ich vymena+lakovanie blatnika..trvalo to tyzden /predtym 2, co doviezli veci/.Nalepili na dvere-stlpik v strede..iny polep ako na opacnej strane...vraj taky dosiel/iny material/..potom o tyzden dosiel dalsi a ten bol identicky s tymi povodnymi. No, jednoducho sa tam chodilo na 10 x, cas a benzin ani nepocitam....
neregistrovaný "citron111"
22. 10. 2002 10:42
Re: Ahoj
No zatím jste mě moc nepotěšili... Mám trošku výhodu, že kolem prodejny (a servisu) Citroen jezdím 2x denně (do práce). Jinak se mi prodejce nabízel, že při každém ponechání auta u nich mě odvezou do práce a jak bude hodovo, že pro mě zas přijedou. Tak čert ví. Aby to nebolo akože teď vtáčika lapajú pekne mu zpievajú... Ale autíčko se mi moc líbí.
neregistrovaný "mracek"
22. 10. 2002 10:50
Re: Ahoj
C3 je moc pekna, dneska jsem na ni koukal, kdyz jsem cekla v zacpe... :-)
neregistrovaný "Benzíňák"
22. 10. 2002 14:57
Re: Ahoj
No tak C3 mně ani nepřipomínejte! Holka mě s tímhle citroenem už měsíc otravuje. Sotva udělala řidičák, už chce nové auto. Napište o C3 něco negativního, ať se můžu bránit.
neregistrovaný "MAXIMA"
23. 10. 2002 00:00
Re: Ahoj
Benzíňák: Zvaž to, kámoška si to koupila a ač nejsem příznivce milování v autě (postel je postel) tak v tomhle to fakt bylo dobrý i když to asi nebylo jen tim autem. Ale vážně: mám rád velký káry, tohle bych si nikdy nekoupil, ale na to jak je to z venku malý, je to překvapivě pohodlný....
neregistrovaný "yyyyy"
23. 10. 2002 08:34
Re: Ahoj
maxima> "z venku malý" tak to je to posledne hodnotenie C3 co by som robil. Len si to pozri ked to stoji pri inych autach ... tiez sa cudujem ako sa da byt nerozhodny medzi Clio a C3, su to sice auta rovnakeho segmentu ale uplne odlisnych uzitnych vlastnosti
neregistrovaný "luf"
23. 10. 2002 11:23
Re: Ahoj
Stal som vedla C3 a porovnaval s mojim Cliom. Vpredu takmer to iste, vzadu takmer to iste. Najvacsi nedostatok je asi malo miesta vzadu na hlavu. A pritom by clovek cakal nieco ine, ked je to take vysoke...
neregistrovaný "yyyyy"
23. 10. 2002 13:49
Re: Ahoj
luf> ??? o com pises? C3 je celkovo vecsia - na dlzku skoro 10cm, na vysku viac ako 10cm. U takeho maleho auta je to znacny rozdiel. No a pokial pises o vnutornych rozmeroch a hlavne priestore na hlavu - to som nepochopil, tym "mensi" si myslel Clio ze? lebo ak nie, tak potom si asi poplitol auta, lebo C3 ma o 8 cm viac miesta na hlavu na zadnych sedadlach, no a ked sme pri tom tak kufor ma C3 o 24 litrov vecsi, aj ked si myslim ze ta srandovna prepazka v C3 dost chaoticke riesenie, ale niekedy sa moze hodit. Ja osobne by som bral Clio ak by som chvel male obratne zihadlo, a C3 ak potrebujem pohodlne auto a pocitam aj s nejakymi spolujazcami hlavne vzadu.
neregistrovaný "luf"
24. 10. 2002 09:56
Re: Ahoj
yyyy - nejako sa mi zdalo miesta na hlavu v obidvoch autach poskromne, rozhodne som nezaznamenal 8cm rozdielu. BTW oni meraju od sedaku ku streche, ale nikto nemeria, ako hlboko sa ti do sedaku zapichne zadok, to su dalsie cm navyse :-) Inak som cakal vacsie rozdiely v priestore, posobi to ovela vacsie ako Clio, ale v skutocnosti je to minimalny rozdiel v prospech C3. Kufor som neporovnaval.
neregistrovaný "yyyyy"
24. 10. 2002 10:18
Re: Ahoj
Tiez neviem preco tie auta tlacia do vysky, je to podla mna ftakovina, ak chce niekto vysoke auto, kupi si van, ale neviem preco by som mal platit nad hlavou prazdnych 10cm ked ma to stoji dost vela na maximalke a aj na spotrebe, ale v pripade mestskeho auta ako C3 to nie je na zahodenie, problem je len to ze Citroen v tom pripade nema "mimomestsku" verziu
neregistrovaný "mracek"
24. 10. 2002 10:31
Re: Ahoj
yyyyy-ty uz si nemocny s tou vyskou! Rozdil neni velky a kdo chce nizky auto, koupi si sportak... :-)))
neregistrovaný "yyyyy"
24. 10. 2002 11:07
Re: Ahoj
ked pojdes hore dole 1000+1000 km zistis ze ta tych 10cm vysky dost nastve ... proste su ludia co auto pouziju 90% jeho zivotnosti na dialnici
neregistrovaný "mracek"
24. 10. 2002 11:49
Re: Ahoj
No prave proto, vice pohodli! :-)
neregistrovaný "yyyyy"
24. 10. 2002 12:08
Re: Ahoj
>vice pohodli< to myslis ako ze mozem mat celou cestou na hlave klobuk hej?
neregistrovaný "mracek"
24. 10. 2002 12:15
Re: Ahoj
:-))) Ne cim vyssi posez, tim vetsi pohodli! Auta ktera jsou takto stavena nepotrebuji byt tak dlouha, aby mohla poskytnout velkou miru prostoru!
neregistrovaný "yyyyy"
24. 10. 2002 13:22
Re: Ahoj
tak preco mam v takom aute nad hlavou 15 cisel nicoho??? :-)
neregistrovaný "mracek"
24. 10. 2002 13:39
Re: Ahoj
Asi ses malej... :-)
neregistrovaný "mracek"
24. 10. 2002 13:40
Re: Ahoj
Anebo vyvojari jsou velky... :-)
neregistrovaný "yyyyy"
24. 10. 2002 16:25
Re: Ahoj
ak 180 je malo tak dobre, ale si nie, skorej ti vyvojari su velki xxxsi
neregistrovaný "mracek"
24. 10. 2002 16:32
Re: Ahoj
No vidis, tak az budes merit 195cm, bude Ti tech 15 centaku dobrych... :-)))
neregistrovaný "yyyyy"
24. 10. 2002 16:54
Re: Ahoj
to by som tych 15 cisiel musel narast na hlave ... :-)
neregistrovaný "bob_1"
25. 10. 2002 10:53
Re: Ahoj
yyyyy: parohy?
neregistrovaný "yyyyy"
25. 10. 2002 11:20
Re: Ahoj
kua!!! preto zena furt chce tu 307
neregistrovaný "citron111"
25. 10. 2002 12:44
Re: Ahoj
Ona ta úvaha zda Clio nebo C3 je spor rozumu se srdem. Rozum velí - vem Clio, za stejné peníze máš plnou výbavu, C3 bude holota. Jenomže srce křičí - blbče, podívej se jak je Citrónek krásnej, co je proti tomu nějakejch ušmudlanejch 50kil navíc? A navíc je to o generaci novější autíčko. Jinak vnitřním prostorem se přeci jen nedají srovnávat. V C3 máte pocit o třídu většího vozu.
neregistrovaný "Benzíňák"
31. 10. 2002 13:13
Re: Ahoj
Tak jak jsi se rozhodl, Citróne? Do čeho jdeš? Já už kapituloval před neustálými útoky své rozmazlené dcery a ve slabé chvice jí toho Lemona C3 slíbil. Ale toho nejlevnějšího - 1,1 X za 299 + 32 klima + 9 metalíza (chce světle modrou). Ale alespoň jsem si vymohl, že to dostane až po novém roce - 2 roky záruka.
1. 11. 2002 00:00
Re: Ahoj
benzinak> si dobry otec, mozno by si bol aj dobry tchan. dcera je slobodna, volna a pekna? ;-)
neregistrovaný "citron111"
1. 11. 2002 13:15
Re: Ahoj
No vidíš, a pak že Australani jsou úplný paka. Nejsou. Některým to sem tam i pálí. Hele Benzíňáku a co tak věno? Teda kromě toho baráku co nám mladejm necháš postavit. Ne, že by mi šlo o prachy, ale že bych teda tu C3 nemusel kupovat. Naco by nám byly dvě, že...
neregistrovaný "Benzíňák"
2. 11. 2002 21:12
Re: Ahoj
Že se nestydíte. Oba dva. Matuško alespoň předstírá zájem i o mou dceru, ale ty Citrone se zajímáš jenom o to jedno...
neregistrovaný "citron111"
11. 11. 2002 11:39
Re: Ahoj
Cože pak tu nikdo nepíšete jak vám ta C3 jezdí? Že by se jich prodalo míň než embéček? Tomu se snad ani nedá věřit, leda že by našinci byli opravdu tak natvrdlí.
23. 10. 2002 04:26
Re: Ahoj
vidis Mig, je to presne ten servis, kde som aj ja mal zlu skusenost.
nabuduce treba skusit iny.


ale ide o to, ze lakovanie ti nikto neurobi rychlo, totiz ten lak musi aj schnut. tyzden je normalna doba. btw pochybujem ze oni lakuju, co viem, tak vacsina servisov dava lakovanie robit nejakej firme...
neregistrovaný "luf"
23. 10. 2002 11:25
Re: Ahoj
to matuS - mne v Renaulte prelakovali predne dvere za 2 dni (samozrejme zadavali to inej firme). Sice strasili, ze to bude trvat cely tyzden, ale uz na druhy den zavolali, ze je to hotove.
24. 10. 2002 04:32
Re: Ahoj
luf> a si si isty, ze ti lakovali cele dvere? lebo ak to bol iba nejaky maly skrabanec, ono sa to da opravit na nepoznanie inym sposobom.
neregistrovaný "luf"
24. 10. 2002 10:03
Re: Ahoj
matus- bol to iba maly skrabanec 30cm az na plech (nejaka svina s klucom na 6 dni starom aute). V sevise tvrdili, ze to inak nejde opravit, iba cele prelakovat. Jeden den rano som tam auto zaviezol, na druhy den o cca. 10:00 volali, ze poobede mozem prist po auto. A vraj ho nemam moc obchytkavat a ani umyvat aspon tyzden

Viete, ake su tri najstresujucejsie zazitky v zivote muza?
1, Prve kopacky od frajerky
2, Prve parohy
3, Prvy skrabanec na novom aute
neregistrovaný "orin1"
18. 11. 2002 09:50
Cena + vybava
Potrebujem do firmy do onca roka kupit nove auto nizsej triedy. Rozhodovalo sa medzi Fabiuo, Cliom, P206 a C3. Kriteria: 1.4 l, klima, bezpecnost.

Fabia, co som nepredpokladal bola 1-znacne najdrahsia, P206 maly. Clio malo lepsie parametre vo vybave za rovnaku cenu ako C3 (konkretne ABS)

Clovek, ktroy bude tym autom jazdit sa nakoniec rozhodol pre C3. Mate skusenosti s jazdnymi vlastnostami, resp. s user-friendly funkciami tohto vozidla ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "citron111"
11. 12. 2002 09:39
Re: Cena + vybava
Tak co jsi nakonec koupil Orine?
neregistrovaný "orin1"
13. 12. 2002 11:12
C3-ku
Prekvapil ma vynikajuci interier s mnozstvom odkladacich priestorov. Vacsi Megan ich zdaleka tolko nema. Na moj vkus vsak moc future pristrojovka. Ukazatele teploty chlad. kvapaliny a stavu nadrze su na 5 LED-iek ako v elektromobile a otackomer je len taka polkruznica v ktorej beha rucicka, ktoru moc nevidno.

1.4. je slabsi motor, ale nezabehnuty a v meste medzi 5 a 6 litrami/100 celkom dobreee.

Vzhladom na vysku auta ma vynikajucu stabilitu a tvrdsie perovanie. Riadenie je az extremne lahke, rovnako vsetky padaly, treba vsetko s citom, co pre sportovejsie povahy nie je to prave orechove, ale na druhej strane sa o C3 ako o aute na razantnu jazdu hovorit neda.

Dufam, ze do diskusie sa zapoji viac C3-karov.
Rozbalit vlákno
42
neregistrovaný "citron111"
13. 12. 2002 11:37
Re: C3-ku
Docela jsi mě potěšil, že jsi ji vzal. A v jaké výbavě? A barva? Těšil jsem se na nějaké výprodejové slevy koncem roku, ale C3 je novinka, takže jen plná cena. Jakou ti dali záruku?
neregistrovaný "orin1"
13. 12. 2002 15:25
Re: C3-ku
Klima, strieborna metaliza, CD, DO, el. vyhrievane zrkadla, el. okna, hmlovky, bez ABS (skoda), inak brzdy su super. 4 AirBagy, plasty vo farbe.

Zaruka na kasnu 12 rokov, na ostatne 1+1+1.

Vo Fututum-e v Ostrave bola nejaka promo-akcia vybava zadarmo, ale uz som mal kupene, tak som sa radsej nesiel vytacat. Kolega uz bude mat na tom 1.500 km, tak uvidime ako to zhodnoti on.
neregistrovaný "Ajvn"
13. 12. 2002 15:38
Re: C3-ku
Tak si citrouska uzij ve zdravi a plne spokojenosti, jen mi prijde jako nerozum si dnes kupovat auto bez ABS. :(
16. 12. 2002 00:00
Re: C3-ku
ja osobne si nemyslim, ze kupovat auto bez abs je az taky nerozum. rozhodne by som abs chcel (aj ostatne elektricke serepeticky) ale zasa az tak vela by som na abs neprikladal. je to o prioritach. ajvn, ja napr nechapem ako si si mohol kupit auto bez klimatizacie...tebe to ale vyhovuje


to ze c3 nema abs skor vidim na hanbu citroenu, ze to nedava seriovo do vsetkych modelov. dvihlo by to cenu mozno o 10.000sk, co je zanedbatelne.
neregistrovaný "Ajvn"
16. 12. 2002 09:40
Re: C3-ku
matuS: :-) No jo, nemam ji tam, to je fakt. Jenze kvuli te absenci klimacky se nedostanu do marneho reseni neresitelne situace, kdyz budu potrebovat na kluzkem povrchu brzdit a zaroven se vyhybat..to bez ABS nezvladnes, ikdybys byl sebelepe strenovany se svym vozem. To same, kdyz budes muset brzdit kazdou stranou vozu na jinem povrchu (sucho/kluzko), tak to neskonci jinak nez hodinami. Jasne, kazdy se snazime jezdit tak, abychom se do takovych situaci po certu nikdy nedostali, ale clovek mini a situace a jini ridici okolo meni. A pak uz je pozde :-( ABS neni jen o vyhodach, ma svou mouchu, jako je objektivne delsi brzdna draha, ale ty vyhody znatelne prevazuji.


Jinak ta klimacka je skutecne veci priorit. 45.000 prvotni vyssi naklady a ted nebudu pocitat vyssi spotrebu. Kdyz bych mel auto dokonce 10 let, pak je to 4.500/rok a realne tu klimacku clovek uzije pouze 3 mesice v roce, kdy se da argumentovat, ze to uplne komfortne MOZNA vetrak v lete nezvlada. Takze pak dat mesicne za tenhle komfort 1.500 behem tech tri mesicu v roce se mi vazne nechtelo :-)
neregistrovaný "wawrik"
16. 12. 2002 10:00
Re: C3-ku
2ajvn: klima ti znizuje reakcnu dobu, podla teploty a inych podmienok niekedy aj o sekundu. To je argument, ktory by si do tych 1500 korun mesacne mohol brat do uvahy :-))
neregistrovaný "Ajvn"
16. 12. 2002 10:27
Re: C3-ku
wawrik: :)) Ja jsem takovy teplomil i chladomil, mne nevadi ani chlad, ani vedro..ikdyz vseho s mirou:-) Ale jasne, jet v 50'C paraku v aute, to by ubilo i vola :-) Za jizdy ten vetrak na druhou rychlost s prehledem stiha chladit me v parnu jinak potici se spanky :-) (ted myslim tu cast na hlave, ne ten ochrapany stav :)) .. ale kdyz s tim autem zastavim (typicky pri dojezdu), pak zustat v aute dele jak minutu se rovna propoceni vseho na mne :)) Chce to zkratka rychly uprk :-) Ale to pro me neni porad argument pro investovani do klima. Ikdyz az mozna budu za nekolik desetileti starsi paprda, budu na to koukat jinak :o)
neregistrovaný "yyyyy"
16. 12. 2002 14:17
Re: C3-ku
Na co je klima pochopis az ked o nu prides ... :-) ... nie ked ju nemas, alebo ked ju mas, ale ked ju UZ nemas, prides na to ze bez klimy to nejde a ze je to hubu, minimalne dlhsie cesty ...
17. 12. 2002 02:32
Re: C3-ku
ajvn: reseni neresitelne situace, kdyz budu potrebovat na kluzkem povrchu brzdit a zaroven se vyhybat..to bez ABS nezvladnes, ikdybys byl sebelepe strenovany se svym vozem
no ja superman rozhodne niesom, ale uz som na lade necakane brzdil a vyhybal sa a islo to. dopadlo to plecharinou len preto, lebo uz nebolo kam ist :-)
a ostatni ti uz napisali, ze klima nieje len o pohodli, ale je to dolezity prvok aktivnej bezpecnosti nielen v lete, ale aj v zime (zabudni na zahmlievanie okien)

pallas> aj keby tam bol 2.0turbo, tak by som to auto nechcel, lebo z tej ich palubovky, ktora vyzera ako v hrackarskom aute, je mi dost nevolno.
neregistrovaný "Ajvn"
17. 12. 2002 09:28
Re: C3-ku
matuS: ne, Ty se za to vubec nestyd, Ty ses superman! :-)) zeptam se na detaily .. pri tom brzdeni jsi brzdil prerusovane, ze jsi mohl jak pises zaroven smerove ridit? A co to bylo za auto? s hnanou kterou napravou?


zahmlievanie okien? co to je? to takmer vobec neznam .. len zopar sekund niekedy, vynimocne .. nez sa rozjedem :)) na to klimu netreba :)


Teda nechci se v tom moc rypat, ale mne prijde vic o aktivni bezpecnosti za volant usedat poradne vyspaly, nez jestli mam nebo nemam ve voze klimu.
neregistrovaný "Ajvn"
17. 12. 2002 09:31
Re: C3-ku
matuS: protoze uz nebolo kam ist? A nebolo to prave pre to, ze si brzdil prerusovane a pak to auto ma brzdou drahu az o 1/3 delsi? Hm ? :-) (Cili danou situaci by auto s ABS zvladlo pri znatelne kratsi brzdne draze)
18. 12. 2002 01:08
Re: C3-ku
matuS: protoze uz nebolo kam ist? A nebolo to prave pre to, ze si brzdil prerusovane a pak to auto ma brzdou drahu az o 1/3 delsi? Hm ? :-) (Cili danou situaci by auto s ABS zvladlo pri znatelne kratsi brzdne draze)

neviem, je to mozne. teraz sa to tazko povie, rovnaka situacia sa tazko nasimuluje este raz.
ale ten manik co isiel predomnou to hamtol a brzdil neprerusovane vsetkymi styrmi a zacal sa tocit po ceste... a pokial viem, tak abs brzdi prerusovanie tiez, sice niekolkonasobne rychlejsie ako ja, ale predsa :-) takze ako? ta tvoja posledna veta je vyslovene spekulacia
neregistrovaný "Ajvn"
19. 12. 2002 12:01
Re: C3-ku
matuS: Spekuloval jsem v tom, co se stalo a proc se to stalo :-) Jinak ten udaj o 1/3 delsi brzdne draze je oficialni udavany udaj (BESIP a jemu podobne organizace).


Rozdil mezi prerusovanim ABS a noznim prerusovanim ma byt v tom, ze nohou to trva od okamziku seslapnuti do sevreni celisti 0.2 sec, to je pouze ta technologicka ztrata (nemluvi se o reakcnich lidskych ztratach). Takze dokazes za vterinu pouze 2.5krat sevrit celisti. Kdezto ABS to snad dela 16x/sek. Ale uprimne, samotnemu mi neni jasne, jak to dela :-) Kdyz by slo o elektromagneticke brzdy, to by mi bylo jasne, ale u hydrauliky mi to uz tak jasne neni, ze to dokaze tak rychle. :-) Ve vysledku tenhle rozdil ma delat prave tech 33% navic brzdne drahy, oproti brzdeni na hranici smyku, tzn. tesne pred zaslajfnutim. Kolik procent je to s ABS bych si vymyslel, ale jestli tusim, je to nekde snad pod 10%.
18. 12. 2002 01:00
Re: C3-ku
ajvn> citroen ax, hnana predna naprava, zimne gumy, brzdil som prerusovanie.
ked sa ti nerosia okna, bud rad. mne sa vzdy rosili, ked prsalo a nebol som sam v aute.
este ku klime - zabudol som na to, co pripomenul mitsi - aboslutne je mi nesympaticke cestovat po dialnici a mat otvorene okno, robi to nenormalny hluk.
neregistrovaný "citron111"
17. 12. 2002 09:35
Re: C3-ku
Hele matuŠu, jak je to s tou tvou stránkou? Fakt ještě na těch Filipínách nezavedli internet?

Avjn: "na ty 3 měsíce v roce klimu nepotřebuju..." no je vidět, že jsi ji nikdy neměl. Není vyjímkou, že ti automatická klim. chladí i v březnových slunečních dnech a od dubna vlasně nonstop až cca do října. Ten vnitřní komfort je skutečně nesrovnatelný. Sice jsem dosud měl jen stará auta, ale posledních 10 let pouze s klimou. Jak už tady zaznělo - jak si jednou na ni zvykneš, nemůžeš do auta bez ní sednout.
neregistrovaný "Ajvn"
17. 12. 2002 09:44
Re: re: klima
citron a all: Me nesmite brat vazne, ja jsem extreme :-) Ja mam klimu v praci v kanclu a stejne ji mam i v lete vyplou, protoze se mi nelibi :-) Mozna jsem jeste posledni zbytek pravekych lidi, kteri meli radeji teply pramenity cisty vzduch, nez tyhle upravene "umelotiny" :-))) P.S. a rozhodne nejsem zadny alergik, ktery by byl prechoulostively .. mozna prave naopak, zchoulostiveli jste Vy, ze Vam vadi teplo :))
neregistrovaný "Ajvn"
17. 12. 2002 09:45
Re: re: klima
sem na to prisel .. nejlepsi obranou je utok :o)
neregistrovaný "citron111"
17. 12. 2002 09:50
Re: re: klima
Jo, ještě chvilku a bude s tebe druhej Huf. Brrrrrr...
neregistrovaný "Ajvn"
17. 12. 2002 09:52
Re: re: klima
neboj, na to jsem dostatecne soudny :)
neregistrovaný "Ajvn"
17. 12. 2002 09:53
Re: re: klima
krom toho zasadni rozdil mezi mnou a Hufem je v tom, ze Huf se sem tam trefuje do druhych, kdezto ja sam do sebe :)
neregistrovaný "citron111"
17. 12. 2002 09:58
Re: re: klima
Si dělám srandu, nebreč. Ale stejně se s tebou nebavím. Vykvajzl ses na mě s tím vyzkoušením C3 kontra Cliouz. Takže se budu dál domnívat, že C3 je ve všem lepší. Souhlasíš???
neregistrovaný "Ajvn"
17. 12. 2002 10:02
Re: re: klima
Citron: Chlape, az budu doma nezamestnany, budu se rypat nudou v zadnici, tak pak Ti obehnu krome Citrouse treba i Volvo, Alfu, Mazdu a na co si vzpomenes :)


Ale jestli to potesi Tve rozdrasane zhrzene srdce, tak souhlasim, ze Clio v nicem nestaci na C3. :-) (Lufe, jestli to ctes, nekamenuj me, ja mu to rekl jen jako projev dobre vule, kdyz jsou ty Vanoce) :-))
neregistrovaný "citron111"
17. 12. 2002 10:05
Re: re: klima
No tak konečně rozumný o plně objektivní srovnání Clio-C3. Trošku ti odpouštím.
neregistrovaný "Ajvn"
17. 12. 2002 10:09
Re: re: klima
citron: Jak jsi jen slechetnyyyy .. no jo, to nas kultivuje ta francouzska technika :)
neregistrovaný "Ajvn"
17. 12. 2002 10:12
Re: re: klima
citron: Doufam, ze se budes revansovat a skocis do fora Cliaku a napises tam na oplatku, ze Clio je vsem lepsi nez C3 .. pak mi to prijde jako vyvazene :)
neregistrovaný "citron111"
17. 12. 2002 10:18
Re: re: klima
A sakra... No možná o silvestru, jestli budu moc ztřískaný, tak bych mohl nějaký takový nesmysl napsat... Zatím čau
neregistrovaný "luf"
17. 12. 2002 13:28
Re: re: klima
Citron - ak sa nestrieskas a nenapises to, tak ta prideme strieskat my z Clio Clubu osobne :-)))
neregistrovaný "citron111"
17. 12. 2002 09:38
Re: re: klima
Hele matuŠu, jak je to s tou tvou stránkou? Fakt ještě na těch Filipínách nezavedli internet?

Avjn: "na ty 3 měsíce v roce klimu nepotřebuju..." no je vidět, že jsi ji nikdy neměl. Není vyjímkou, že ti automatická klim. chladí i v březnových slunečních dnech a od dubna vlastně nonstop až cca do října. Ten vnitřní komfort je skutečně nesrovnatelný. Sice jsem dosud měl jen stará auta, ale posledních 10 let pouze s klimou. Jak už tady zaznělo - jak si jednou na ni zvykneš, nemůžeš do auta bez ní sednout. A i kdyby má nová C3 ani motor neměla (jen šlapací), klimačku mít prostě musí.
neregistrovaný "citron111"
17. 12. 2002 09:41
Re: re: klima
Ještě že se ty mý bláboly tady flákly jen 2x. To se ještě dá přežít. Představte si, že byste to museli číst třeba 5x !!!! No to by teprve byla hrůza....
18. 12. 2002 01:10
Re: re: klima
citron> chyba mi tam index.html, a nemam zalozny, t.j treba to napisat na novo a ja to pravdu povedia neviem. musi mi to urobit kamos a ten ma cas az na buduci tyzden, takze cakame :)
neregistrovaný "citron111"
18. 12. 2002 08:35
Re: re: klima
matuS: no tak dobře, co nadělám, nějak ten týden bez tvých stránek budeme muset přežít. Napiš nám aspoň, kolik tam na těch Šalamounových ostrovech (nebo kde teď vlastně jsi) stojí benál 95 a kolik nafta.
18. 12. 2002 23:26
Re: re: klima
LPG 40centov, normalny benzin 90centov, 98oktanovy okolo 100centov, nafta okolo 95centov
neregistrovaný "citron111"
19. 12. 2002 09:37
Re: re: klima
matuŠu díky za info. Škoda, že jsi nenapsal, kolik ten normal má oktanů, ale hádám, že to bude jak v americe - kolem 80?? A jezdí v AUS tím pádem i benzínoví náklaďáci?
20. 12. 2002 01:23
Re: re: klima
citron> nie, tuto je akoze europsky benzin (pisem akoze, lebo ani 98 nieje to iste ako europska 98) ale inak maju regular co je 95 a potom unleaded co je 91oktanov, cize to iste ako tu. podla mna ta ich 98 je na urovni nasej 95-96tky
Avatar - pallas
19. 12. 2002 15:48
Re: re: klima
matus, ja som pocul ze v AUS stoji 98ka benzin od 1 dolara az po 100 centov, vraj podla toho kde nakupujes :-)
neregistrovaný "Mitsi"
17. 12. 2002 18:09
Re: re: klima
To Ajvn: Az Ti budou v aute zvracet Tvoje vlastni deti z prehrati, pak si priste rozmyslis, jestli klimu nebo neco jineho misto ni. Moderni auto = velka zasklena plocha (tj. vyssi zahrivani), hodne sklonena skla (opet vyssi zahrivani) a dobra aerodynamika (prakticky nelze jezdit s otevrenymi okny). Proto do moderniho auta rozhodne patri klima. Ja osobne uz pres 10 let razim nazor, ze prave klima je nejdulezitejsim prvkem aktivni bezpecnosti - kdyby me auto nemelo mit nic z novodobych vymozenosti, pak klimu rozhodne mit musi!!!
neregistrovaný "Ajvn"
19. 12. 2002 11:47
Re: re: klima
Mitsi: Nastesti me deti jeste nekolik let netrapi, .. podle harmonogramu :-) .. ale kdy planuju socialni jistoty a dovolenou v Jugoslavii se me neptej :-)) No muj zaludek teplo zvlada, holt dobrej pajsl. Ale ne, nechci to zlehcovat, co pises, urcite to je platny argument, ze kdyz pro nikoho, tak napr. pro to dite ma smysl investovat. Mozna casem zmenim priority..mozna ne, ale v te dobe uz bude klima standard :-) Je to individualni a naprosto objektivne. Neni recept, jakou teplotu, vlhost a tlak vzduchu by melo idealni prostredi pro cloveka. Stejne tak neni pevne definovany rozptyl, ktery je OK, ktery je min OK. Podle me je to hodne o adaptabilite organismu .. Proto ten muj osobni postoj, ze pro me ma klima nizkou uzitou hodnotu, zato ABS a mlhovky mi prijdou jako daleko potrebnejsi pro mou bezpecnost. Nechapu, jaktoze mlhovky porad jeste nejsou standardni soucast. V jejich pripade nejde jen o ohrozeni samotne osadky vozu, ale hlavne tech ostatnich okolo.
neregistrovaný "Mitsi"
19. 12. 2002 13:51
Re: re: klima
Ještě jedna připomínka k té klimě: neexistuje účinnější způsob, jak odmlžit skla (třeba když je venku hodně vlhko nebo prší), než použití klimatizace (vysušuje vzduch). Není snad tohle argument ve prospěch aktivní bezpečnosti? Podle mne dokonce výraznější, než ABS na většině vozů: na základě vlastních zkušeností si dovolím tvrdit, že v 90% případů spíše překáží a komplikuje situaci, než aby zkušenému řidiči pomáhal. PS: Metodou "dávkovaného brzdění" (tedy nikoli přerušovaného) na hranici smyku lze zkrátit brzdnou dráhu oproti brdění s ABS v tomtéž autě až o 50%! (Vyzkoušeno v praxi na speciálním cvičišti.)
neregistrovaný "Ajvn"
19. 12. 2002 14:15
Re: re: klima
Mitsi: Ted s odpustenim kecas! :-) Rozdil mezi ABS a brzdenim tesne pred hranici smyku neni takovy, jak udavas .. to je zase zkusebne odmereno stovkami mereni na zkusebnich polygonech. To cislo se pohybuje skutecne nekde kolem 10% navic v neprospech ABS, ale presne ho z hlavy nevim. Bezne auta, co brzdi ze stovky za 43-44 metru to "davkovym" zpusobem zvladaji za 38-40 metru.


Formulace "neexistuje ucinnejsi zpusob, nez .." jeste nerika, ze ten jiny zpusob je neefektivni a nefunkcni. Ja s odmlzenim skel problem nemam .. ani v zime, ani pri desti a velke vlhkosti. Nerikam, ze jsem jeste nikdy nemel zamlzena skla a neresil problem, jak je v rozumnem case odmlzit ..ale rozhodne me to reseni nedohnalo k zjisteni, ze ten muj zpusob je na draka.


Krom toho Tve "priznani", ze klimacka vysusuje vzduch, je mezi nami jeden z duvodu, proc obecne klimacky nezapinam, ikdyz je mam k dispozici v mistnostech, atd. Dychat vysusenej vlhkem v rozumne mire nenasycenej vzduch neni dlouhodobe moc prijemne.
neregistrovaný "bob_1"
19. 12. 2002 14:28
Re: re: klima
Aaaa, koukam ze nez jsem stacil polozit dotaz, tak

Ajvn zminil i to me vysouseni vzduchu :-)

Takze je tu jeste nekdo, komu to vadi a poradi,

jak proti tomu bojuje?
20. 12. 2002 01:24
Re: re: klima
napr mne hmlovky pripadaju ako uplna zbytocnost, za cely svoj zivot som ich potreboval asi 3x.


a tie vo svetlach su na*** a ked su dole pod naraznikom ako maju byt, tak sa zasa lahko rozbijaju...
neregistrovaný "Ajvn"
20. 12. 2002 09:09
Re: re: klima
matuS: Pockat, nejsi Ty ten v Australii? Tak pak mozna chapu, proc tam nepotrebujes mlhovky :)) To tady v Cechach, na podzim, v zime, na jare, hezky po ranu, nebo v podvecer, to je skoro muj denni chleba :)
neregistrovaný "orin1"
16. 12. 2002 10:05
po 3.000 km
Tak, C3-ka ma uz 3.000 a prvu servisnu prehliadku za sebou. Zatial bez najmensej chyby. Prave sme do nej nalozili nenormalne mnozstvo materialu. Necakal som, ze sa to tam vsetko vojde :-O

K tomu ABS - priplatok cinil neludskych tusim 40 kSk, kdezto klima bola za cca 20k. Bohuzial mnou pozadovane parametre by malo dovezene auto az po novom roku, co je pre firmu z danoveho hladiska neprijatelne. Dnes bola dost poladovica, skusal som megan s ABS a C3 bez. S prerusovanym brzdenim na letnych gumach ta C3-ka obstala. Su tam dost tenke gumy 165/70 R14.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ajvn"
16. 12. 2002 10:29
Re: po 3.000 km
orin: Ten nepomer cen za ABS a klima je hrozny :-( No ale to nic nezmeni na tom, ze Ti preju hodne spokojenych let a km za volantem Citrouse :)
Avatar - pallas
16. 12. 2002 10:49
Re: HDI 1.4 16V
Vcera som prehanal C3 s tymto motorom... vyskusajte to niekedy, ak bude taka moznost (trebars u predajcu), budete prekvapeni.
neregistrovaný "orin1"
16. 12. 2002 14:26
C3
To Ajvn. Diky moc. Ja tu C3-ku nejazdim, mam Megana 1.6 16V 107 koni. Clovek co na nej jazdi je nas obchodnik. Vies si predstavit jazdenie po Blave v 36 °C v koseli kravate a saku bez klimy ? Smrdel by jak prasa. A po prichode na obchodne rokovanie by vsetci vytahovali vreckovky a davali by si ich pred nod :o) Nehovorim o prepoteni oblecenia, to je ako keby si bezal maraton v Keni v neoprenovom potapacskom kostyme :o((((

Ta klima ma 100%-tne opodstatnenie a auto bez nej by som z uvedenych dovodov uz nechcel (samozrejme na profesionalne vyuzitie - sluzobky a pod.)

To Pallas: Kua, napis ake si mal s jazdou s tymto vozom a motorom dojmy !!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ajvn"
16. 12. 2002 16:46
Re: C3
orin: Tak hodne stastnych km i za volantem Megane :-))


Jasan, ja klimu nezatracuju a to co pises, je naprosty zrejmy duvod, proc do auta klimu jo. Hele, ale ten obchodnik by si mohl klidne to sako v aute sundat, aspon se mu nezvalchuje a nebude jak vozuzlanej vod kravy :-)) Jo a kdyz ten obchodnik bude hubendour, tak tezko bude smrdet, to smrdej spekouni, kterym se vyplavuje sadlo. :-)
neregistrovaný "bob_1"
19. 12. 2002 14:26
Klimatizace a vysouseni vzduchu
To ze Ajvn nema problemy se zamlzovanim skel

mozna chapu. Zda se mi totiz, ze se skla a aut

s klimatizaci o mnoho vice zamlzuji... Sice jsem

nikdy nemel to same auto bez a s klima, abych mohl vyloucit

konstrukcni odlisnost, ale mam pocit, ze se auto

s klimatizaci vice zamlzuje -- zrejme se tam

najednou odpari (a na sklech zkondenzuje) cast te

vlhkosti, kterou pak s velkou pompou klimatizaci

odstranime :-)


K te vlhkosti bych mel jeste dotaz. v lete mi to

vysouseni vzduchu docela vadi. Mam pak hodne sucho

v krku a myslim, ze mi to neprospiva :-) Pouzivam

tedy zvikacky, ktere mne nuti "slinit". Jak to resite

vy? Nebo vam sussi vzduch nevadi? Me osobne vadi

i doma a tak musim mit na radiatorech odparovace.

Ale predpokladam, ze nejsem zadny exot a ze to vadi i jinym :-)


Stejne bych ale auto bez klimatizace nechtel :-P
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Mitsi"
21. 12. 2002 23:40
Re: Klimatizace a vysouseni vzduchu
To Ajvn: Ještě k té brzdné dráze - rovný úsek; nájezdová rychlost 60 km/h (měřeno radarem pro vyloučení chyby rychloměrů použitých aut); stejná auta, ale jedno s ABS a druhé bez; stejné obutí; pod pravými koly kropený "uhlazený betonek", pod levými mokrý "državý" asfalt; úkol zabrzdit na co nejkratší dráze tak, aby pravá kola neopustila zhruba 1,5 metru široký pruh hladkého betonu (jinak zneplatnění pokusu). Výsledek: po mírném zácviku dokázali ti nejlepší účastníci testu zastavit "dávkovaným brzděním" na polovičce brzdné dráhy vozu s ABS - ta byla vždy víceméně stejná (tedy pokud řidič pochopil, že to musí co nejvíce "zahamtnout" - skoro každému to šlo "proti srsti"), největší problém bez ABS zase byl samozřejmě "nevybočit z lajny". Údaje o metrech nebudu uvádět - nechci si vymýšlet a přesně si to už nepamatuji. Ale to se psal rok 1995, třeba se od té doby něco změnilo a třeba dokonce k lepšímu...
23. 12. 2002 02:47
Re: Klimatizace a vysouseni vzduchu
mitsi> no dneska je to s ABS troska inac. vtedy, v r1995, sa nepouzival rozdelovac brzdnej sily, t.j. vsetky kolesa brzdili tlakom, ktorym bolo brzdene koleso s najmensiou adheziou, t.j. na takychto zmiesanych povrchoch to bolo na***. dneska ma EBD kazde auto, a kazde koleso brzdi maximalnym moznym tlakom.

ajvn> naco pouzivas kazde rano hmlovky? to je v prahe kazde rano taka hmla, ze je viditelnost na 20metrov?
neregistrovaný "Ajvn"
26. 12. 2002 23:22
Re: Klimatizace a vysouseni vzduchu
matuS: No tak uplne kazde rano ne, nesmis me brat absolutne do slova :o), ale bohuzel jsem v lokalite, ktera je na mlhy dost nachylna, plus k tomu jeste cas kolem sedme az pul osme rano, kdy ty mlhy byvaji a kdy jimi projizdim. Ale neboj, uz jsem dospel do stadia, kdy mlhovky pri viditelnosti 100 metru panicky hned nezapinam :-)
neregistrovaný "Ajvn"
26. 12. 2002 23:36
Re: Klimatizace a vysouseni vzduchu
Mitsi: Tezko soudit .. kdyz jsme u toho, na jakych typech vozu se to testovalo? Ja se ucastnil podobne veci letos v listopadu ve Vysokem Myte .. zkouseli jsme si to pri ruznych najezdovych rychlostech (rovnez kontrola rychlosti radarem), slo o sluzebni nebo nase soukrome vozy, takze nikdo z nas tam neridil soubezne dva vozy (s a bez ABS), ale trener z Myta nam to same ukazoval na Fieste bez ABS a ackoliv je s tim vozem velmi zzity a ma to tam najezdene, tak to chovani Fiesty bez ABS na tom sucho/kluzkem rozdilnem povrchu bylo dost alarmujici .. to auto slo samozrejme do hodin. Nemluve o tom, ze pri snaze udelat pri prudkem brzdeni uhybny manevr byl neuspesny .. bud to zahamstnes, ale pak je to neriditelne .. nebo brzdis prerusovane, ale pak se tomu vozu prodluzuje znatelne brzdna draha a napalis do simulovane prekazky. :-( Nicmene nechci tim rict, ze se nemuze najit jedinec s dobre vyladenym vozem bez ABS, ktery by nedokazal zdatne se***vat .. ovsem my jsme takoveho pri vycviku nevideli :-/
neregistrovaný "Mitsi"
30. 12. 2002 09:52
Re: Klimatizace a vysouseni vzduchu
To Ajvn: Byly to tehdy Mitsubishi Carismy (pozn.: podvozek z Volva S40/V40, s ostatními Mitsubishi "made in Japan" má Carisma málo co společného - vyrábí se v holandském NedCaru) a důvodem volby právě tohoto vozu byla skutečnost, že to bylo první auto na trhu s tehdy "nejnovější generací" ABS od Bosche (šlo přece o předváděčku funkce ABS, nikoli auta...), pod označením, nemýlím-li se 5.1. Navíc myslím, že "převratnost" tehdejší novinky spočívala právě v elektronickém rozdělení brzdného účinku. PS: Není pravda, že brzdný účinek ostatních kol vozu s ABS ale bez EBD je na úrovni brzdného účinku toho kola, kde ABS právě zasahuje (teď interpretuji to, co tu někdo napsal). Řečené platí pouze v případě, že ABS není "plnohodnotně čtyřkanálový" a že řidič nezvýší tlak na brzdový pedál v případě, že se ABS na jednom kole spustí. Pokud řidič brzdový pedál tzv. "došlápne", brzdí i zbývající kola u auta bez EBD na úrovni "antiblokačního nastavení" ABS.
neregistrovaný "Mitsi"
21. 12. 2002 23:54
Re: Klimatizace a vysouseni vzduchu
Mám osobní zkušenost s tímtéž typem vozu "s" a "bez" klimy. Mohu proto potvrdit, že pokud se klima správně používá, tj. min. 5 minut před dokončením jízdy ji vypnu a naopak zapnu na plno větrák, abych profoukl a alespoň trochu vysušil výměník, pak tam žádný rozdíl v následném mlžení není. Pochopitelně je zřejmě rozdíl v tom, když auto bez klimy nemá pylový filtr, kdežto auto s klimou ano. Tam pak rozdíl asi je, ale takovéto porovnání z vlastní zkušenosti nemám. A ještě jedna zajímavá zkušenost (jelikož jsem vystřídal už cca 15 aut, tak možná dokonce statisticky významná): pokud bylo auto výrazně náchylné na poškození čelního skla odletujícími kaménky (klasické krátery, puklinky, pavučiny atd. - zřejmě tvrdší sklo), pak se téměř nemlžilo; jestliže však nárazy kaménků běžně snášelo pouze povrchovými odřeninami bez zjevného hlubšího poškození skla (pravděpodobně měkčí materiál), pak bylo náchylné na mlžení. Asi namítnete, že přece to, co je "venku před fólií" nerozhoduje o tom, jaké je to sklo zevnitř, ale mně vždy při mytí skla zevnitř připadalo, že i tam nějaký rozdíl je. Blázním?
20. 12. 2002 01:30
sucho v krku
netrpim tymto neduhom pri klime, ale v lietadlach byva tento problem, a riesi sa to jednoducho - pit pit a pit. najlepsie mineralky, a striedat druhy. dzusy su tiez dobre, ale su moc kaloricke, cize mozes z toho dost priberat...
aspon sa naucite dodrziavat pitny rezim....
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2002 01:30
Bez nadpisu
pallas>:-)) a niekedy aj viac! :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "orin1"
28. 10. 2003 09:42
Po 20 kkm
Tak 20 tisic uz ma C3-ka ubehnute. Ma za sebou aj jednu buracku. Dement na pozicanom na Audi TT sa otacal na ceste az nam - v protismere prebehol kasnu od zadneho blatnika, cez oboje lave dvere az po predny blatnik. Skoda - 105 litrov.

Uz je to spravene, dvere vymenene, nastriekane.

Zavada takmer ziadna, iba joystick pri volante na ovladanie radia straca kontakty na mikrospimacoch.

Nejde funkcia MUTE a ladenie stanic UP. Dam to vymenit, kym je to v zaruke. Rozmyslam zaplatit si zaruku aj na dalsi rok - clovek nevie, zda sa mi ze prevodovka ide akosi tazsie...

Napiste Vase skusenosti s C3-kou
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "homar"
28. 10. 2003 10:15
Re: Po 20 kkm
Mam 18500 km, 1.6/16v. Problemy: vyliezajuce tesnenia okien prednych dveri, vrzgajuci plastovy kryt zadnych piatych dveri a hlucne napravy (razy od kolies pri prejazde nerovnosti - vraj je to u C3 bezne). Inac je vsetko OK. Som spokojny, motor je zabehnuty dobre (bez problemov po rovine 205 km/h tacho), ziadne problemy ako majitelia 1.6 v P307 alebo Xsare. Spotreba po meste v zime 7,5-8l/100km, v lete 6-7l. Najnizsi priemer: Kosice - Istria v lete (1930km) 5,7l (dialnice 130-140km/h, inac 90-120km/h)...
neregistrovaný "orin1"
28. 10. 2003 14:48
Re: Po 20 kkm
...to su tie chyby prvych modelov :o(
neregistrovaný "orin1"
10. 11. 2003 08:34
Re: Po 20 kkm
Ten skurveny tolko reklamovany nedomrd radsej nekupujte, ak si chcete hladinu krvneho tlaku udrzat na prijatelnej urovni. Rano, 1 km od firmy sa mi rozsvietila kontrolka vstrekovania. Motor totalne stratil vykon a na plyn vobec nereagoval, isiel da sa povedat v konstantnych otackach. Max. rychlost cca 20 - 30 km/h. S tazkostami som prisiel na parkovisko. V servise tvrdia , ze pravdepodobne voda v benzine - kontrolka uz nesvietila a motor tahal. Voda v benzine sposobuje celkom ine problemy. Je to uz niekolka zavazna porucha na aute kt. je este v zaruke (asi ju radsej predlazim :o(
neregistrovaný "Mates18"
5. 4. 2008 19:03
Nefungující potkávací světla (pro běžné svícení)
Dobrý den chci se zeptat na jednu věc. Dnes jsem chtěl vyměnit žárovky na potkávacích světlech. Ty stavájí jsou philips (přesně ted nevim ten typ ale byly 55w) a jako nove jsem tam chtěl dát nějaké 100w s modrým zabarvením. Jakmile jsem tam tu jednu žárovku instaloval, tak a zkusil jak svíti tak přestaly potkávací světla svíti úplně. A to jak levé tak pravé. Napadlo mě, že jsem spálil pojistku ale nikde jsem nenašel tu, která má na starosti světla. Když jsem tam vložil zpět tu oroginální, tak světla stejně nesvítí. Můžete mi někdo prosím poradit??? Díky moc už začínám být zoufalý :-(
Rozbalit vlákno
1
8. 4. 2008 12:50
Re: Nefungující potkávací světla (pro běžné svícení)
Zdravim, jedine co viem je, ze obidve ziarovky prestanu svietit naraz, ale ako vidim, ani originalne nesvietia. Skuste pozriet ci su vsetky ziarovky v poriadku, ci nie su prepalene.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57