Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Chladící kapalina

neregistrovaný "EDÍ1"
7. 3. 2004 19:29
Chladící kapalina
Je výměna chladící kapaliny u Carismi standartní - vypustím a naleju - nebo jsou tu nějaké fígle ? Poraďte .

Hoj
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Laďa007"
10. 3. 2004 19:16
Kapalina
Ufff, ty snad neumíš číst? [odkaz] - fakt nechápu, proč se tak namáhám :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomtom"
11. 3. 2004 10:43
Kapalina
Je tam fígl. Kromě vypouštěcího kohoutku na chladiči je tam jestě jeden na bloku. Byl jsem překvapenej, že se mi tam ta nová kapalina nějak nevejde. :o

Láďa to na Mysterii někde popisuje, bohužel jsem na to narazil pozdě, tak jsem to zkonil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "EDÍ1"
11. 3. 2004 15:53
Chladící kapalina
Nic ve zlým , na www.auto.mysteria.cz jsem snad každej den , ale potíž je v tom , že neznám angličtinu . Když si to překládám , tak mě z toho vycházej tekový nesmysly , že nevím , kde to má hlavu ani patu . Snad se to jednou povede .

Dík

Hoj
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Laďa007"
11. 3. 2004 19:50
Kapalina
jejda,klucí, já mám fakt radost, když tady někdo napíše že chodí na ten náš-váš web denně!!!! Opravdü je to taková vzpruha, že ta práce není zbytečná a někdo z ní má třeba nějakej užitek a usnadní mu život...

Jen bych měl prosbičku: cokoliv se dozvíte zajímavýho, pošlete mailem ke zveřejnění, kdyby chtěl někdo administrátorský přístup a sám přidával články a pomohl mi, budu rád...

K té výměně kapaliny: nechat zchladnout a vypustit výpustným kohoutem dole na chladiči (je chráněný plechovým výliskem, na webu byla i fotka, musím se ještě podívat jestli ten článek někam nezmizel...) a na bloku je ještě jeden šroub, který se uvolní, jinak všechno nevyteče!!!!) otevřít přepadovou nádobku, vysát nebo oddělat a vylejt obsah...nezapomenout samozřejmě otevřít i vrchní uzávěr na chladiči. Naplnit průhlednou nádobku a zavřít spodní kohout, zvolna nalejt kapalinu a jakmile začne vytékat od šroubu (pořád uvolněného!!!!) na bloku tak ten uzavřít, dál dolejt až po vrch. Znovu upozorňuji, že zásobní nádržka musí být naplněná.Topení pustit naplno. Pak nastartovat a na volnoběh zahřívat motor. Jakmile se otevře termostat,musí být na pohmat citelná cirkulace kapaliny. Po zahřátí několikrát zvýšit krátkodobě otáčky na 3-4 tisíce. V případě nutnosti dolít kapalinu do zásobní nádržky ale nevytahovat nad hladinu kapaliny umělohmotnou trubičku - tou uniká případný vzduch a dochází k odvzdušnění systému.

Po zchladnutí je dobré ještě otevřít vrchní "plnící" uzávěr na chladiči a zkontrolovat hladinu, stejně jako za provozu prohlédnout zda někde neuniká kapalina např. pod sponou hadice atd.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Laďa007"
11. 3. 2004 19:59
Re: Kapalina
Koukám do databáze článků: výměna chladicí kapaliny 2 ale kde je 1???? Vono se to fakt ztratilo!!!!!! Nechápu...Možná byla nějaká porucha na serveru SQL a nahazovalo se ze zálohy a tendle článek tam nebyl. Čort znajet... :D
neregistrovaný "EDÍ1"
11. 3. 2004 23:10
Re: Kapalina
Laďa007: Tak to je moc fajn , že jsi popsal výmněnu chlad. kapaliny. Mě by to louskání angliny trvalo hrozně dlouho . Když něco zjistím zajímavího o micinách , tak to pošlu .

Ještě jednou díky .

Hoj

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57