Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Koupě auta kolem 40 000kč

neregistrovaný "The Stone"
1. 2. 2009 21:00
Koupě auta kolem 40 000kč
Téměř rok šetřim na auto a tento měsíc jsem konečně dosáh 40000kč. Chtěl bych se zeptat jakou značku byste mi doporučili, samozřejmě nehledám nějaký ferrari ale chtěl bych něco za co bych se nemusel stydět (žádná nová 105ka nebo tak něco :-) ). Klidně i za cenu že to auto nevydrží tak dlouho (bude stačit tak 3-5let), ale abych do toho zase nekolik desítek tisíc nenarval na opravu. Daj se za tuhle cenu koupit nějaký pěkný slušny auta nebo mám ještě chvíli počkat a našetřit třeba na 50 000? Samozřejmě myslim na auto, peníze na pojištění prohlídky a tak dávám stranou. předem díky.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - JOB
1. 2. 2009 22:08
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
No nevím co ti napsat. Auto za ty peníze seženeš a nemusí bejt ani ošklivý ,ale zapomeň že bude bez dalších investic. Jestli nespěcháš tak došetři.Jestli jo tak kup nějakou feldu na kterou jsou levný ND a když bude v dobrém stavu tak poslouží. ;-)
neregistrovaný "The Stone"
2. 2. 2009 15:12
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Díky za odpověď. A to došetři myslíš zhruba na kolik kč?
Avatar - JOB
2. 2. 2009 17:11
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
No těžko říct. Záleží co od auta očekáváš? Chceš auto jen pro sebe nebo budeš vozit lidi? Preferuješ pohodlí,bezpečnost,cenu provozu nebo užitkovost ? Musíš se trochu rozepsat ;-)
neregistrovaný "The Stone"
2. 2. 2009 21:47
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Jo promiň, přece jen se v tomhle teprve začínám orientovat:)

Tak auto chci pouze pro sebe, lidi v tom vozit nepotřebuju. Samozřejmě to neznamená, že nikdy nikoho nesvezu, ale víš jak to myslim:) .Vzhledem k tomu že jezdim opatrně a chci ho prakticky jen na semtam ježdění po městě tak to nemusí být nic extra bezpečnýho (samozřejmě nejsem sebevrah). Cena provozu, jestli tim je myšleno spotřeba, tak tam mě to je celkem jedno, na provoz si budu dávat vedle klidně dost peněz, takže ani tady nemam nějak přehnaný nároky. A užitkovostí nevim přesně co je myšleno, chci ho jak říkám prakticky pro sebe (dojíždění do školy, po městě kam bude potřeba- nákup, návštěvy a příležistostně kam bude potřeba). A nepočítám s ničím dlouhodobým, myslim že stačí když mi vydrží tak 3-5 let než našetřim na nový :-) A právě mi jde o to jestli se dá koupit i nějaký komfortnější auto než favorit nebo trabant. Jde mi o poměr komfort(vzhled-typ)/cena/výdrž/jednorázo… výdaje na opravu. Za cenu bych dosadil těch 40-50 000, výdrž 3-5let, najednou do opravy bych vrazil tak max 10 000 (auto plánuju kupovat až na jaře nebo v létě po důkladnym prostudování-takže i těch 60 000 snad bych měl mít. No a provoz mesíčně kdyby to šlo tak do 5 000kč. Stačí to takhle nějak? ;-)
Avatar - JOB
2. 2. 2009 22:24
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Konkrétní auto ti asi neporadím,ale asi bych vybíral mezi nějakými menšími vozy .Asi bych vynechal japonce,sice jsou to většinou spolehlivá auta ,ale v této cenové relaci budou už vylítaná a ceny dílů jsou drahý.Pochopil jsem že felícii asi nechceš, ale úplně bych jí nezatracoval.U Opela se vyvaruj naftovejm motorům a rovněž benzín 1,6 16ventil je problematickej.Švagr má megana 1,6 a je spokojenej.Co se týče koncernu WV tak mi přijde předraženej,protože to co nabízí seženeš jinde levněji.Nakonec stejně koupíš auto podle toho co se ti líbí.Jestli autům nerozumíš vezmi někoho kdo se vyzná.Prodejce pozná že tomu nerozumíš a nakecá ti kde co. ;-) Chvilku vydrž on se ještě někdo chytí a napíše svůj názor kterej bude úplně opačnej než můj >:D takže s toho budeš stejně jalovej. ;-)
3. 2. 2009 08:07
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
A hlavne počítaj s tým , že človek môže byť šťastný, keď mu 5 rokov vydrží úplne nové auto a nie auto za 40.000 Kč. Ľahko sa môže stať, že po pár mesiacoch sa ti niečo pokazí a cena opravy bude možno toľko ako cena auta, preto ta felda s lacnou cenou náhr. dielov je určite dobrá voľba.
neregistrovaný "The Stone"
3. 2. 2009 14:26
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
No, proti feldě až tak nic nemam, ale třeba Favorita bych už skutečně nechtěl. Ani po vás nechci konkrétní tipy, spíš to čeho bych se měl vyvarovat, protože vim že výber bude hodně omezenej a konkrétní značka nebo model vůbec nemusí bejt k sehnání. O felicii jsem uvažoval, a co třeba Ford nebo Seat Ibiza? Případně jiný modely škody? Koukal jsem že v ty cenový relaci se taky daj sehnat nějaký modely nebo tam už by mohly bejt problémy?
Avatar - JOB
3. 2. 2009 20:05
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Nevím co myslíš tím jiné modely škody ? asi by se dal sehnat nějaký kousek fábie nebo octávie kolem tech 60 tis ale to nebude auto na ježdění ale na opravu. Hele proběhni bazary zkus si vyžádat zkušební jízdu něčím co se ti líbý , ale hlavně nekupuj první auto co uvidíš. Aut je mraky a tak je celkem z čeho vybírat. ;-)
neregistrovaný "The Stone"
3. 2. 2009 20:09
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Jinýma modelama škody jsem myslel přesně tu fábii nebo octávii:) A tvoje odpověd mi stačí
neregistrovaný "The Stone"
4. 2. 2009 18:48
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Ještě bych se teda chtěl zeptat ohledně toho Forda Escort kolem 40-50 tisic, s tim jsou nějaký problémy? Vzhledově se mi líbí a ani to není malej záprdek.
Avatar - JOB
4. 2. 2009 19:28
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Tak na to zeptej někoho jinýho já ford moc nemusím. U escorta pozor na korozi nosných částí karoserie.
neregistrovaný "The Stone"
4. 2. 2009 21:17
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Dobře, budu dál zjišťovat, zatim budu nejvážnějc uvažovat s tou felicií, uvidíme co ještě vypátrám.
5. 2. 2009 09:59
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Ohledne Forda,motoricky jsou vetsinou v poradku maji slusne kvalitni provedeni jen opravdu ta rez kapoty byva castejsi.Ja na Fiestu krome koroze karoserie a spodku nemusel sahnout,ale starsi auto bude chtit opravu kazda znacka.Fabie zase bonus ze dily nestoji tolik a servisni sit se taky hodi.
neregistrovaný "The Stone"
5. 2. 2009 16:02
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Jo, ale ta Fabie uz je skutecne vyšší cenová kategorie než si představuju. Skutečně bych rád koupil to auto kolem 40 tisic abych se i s opravama a vším tim do těch opravdu max. 60 tisic vešel, pokud bych kupoval auto kolem 60 tak skutečně funkční, přece jen ta fabie by asi jak říkal JOB byla kolem 60 nepojízdná (A co jsem koukal na bazary tak tam za 60 byly jenom uplně bouraný rozšrotovany:) ). Takže skutečně připadá v úvahu ze škod felicie, možná ten f. escort, opel a ještě jsem od mámy slyšel že před časem její známá kupovala Seata teď nevim myslim Ibizu v týhle relaci, o tom někdo nemá zprávy? Nečekám že to rozhodnete za mě, spíš pokud by tam byl vážnej problém abych o ni třeba vůbec neuvažoval.
Avatar - JOB
5. 2. 2009 18:33
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Na Fábii pozor!!! Ta už nemá levný díly jako felície. ;-)
neregistrovaný "The Stone"
5. 2. 2009 22:31
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
A k tomu Seatu někdo něco by měl? Dobrej/špatnej nápad? Zatim poslední značka na kterou se ptám, nebojte nebudu tady vyjmenovávat značky po sobě, o tomhle jsem poslednim uvažoval (Škoda (Felicia), Ford (Escort), Seat (Ibiza,???) ). A z toho připadá v úvahu asi jen Ibiza že?
Avatar - JOB
5. 2. 2009 23:43
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
No seat do 50 tis je kromě Ibizy ještě Toledo a Kordoba ale nic o nich nevím.
9. 4. 2009 08:44
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
Dobrý den, do Škoda Felicia jsem dal inzerát na pěkného kombíka, koukněte na něj...
Avatar - centr19
2. 6. 2009 23:12
Re: Koupě auta kolem 40 000kč
zkus kouknout na nakyho zachovalyho Golfa III. kdyz budes chvily hledat tak za 40 tis. se da sehnat v celkem peknym stavu. a se spolehlivosti je na tom taky dobre. navic moc nerezne (ne jako felicie-kdyz ti bude stat nekde venku bez garaze tak ti zhnije behem chvile)
6. 2. 2009 10:34
rozmyslal si aj nad alfou?
alfa romeo 145/146 sa da kupit velmi lacno, lebo ich nikto nechce.
Bol som v podobnej situacii ako ty, pred dvoma rokmi. Nakoniec som aj napriek odradzovaniu od mojich znamych kupil alfu 146. Ked sa ti podari kupit dobry kus (ako mne) tak mas super auto s ktorym sa nemoze nic v tej cenovej kategorii rovnat - hlavne co sa tyka jazdnych vlastnosti. Spotreba je mozno trochu vyssia (neviem aku spotrebu ma felicia). Ja mam na 1.4 T.S. nejakych 8 litrov.
Pocas tych dvoch rokov ma to auto nikde nenechalo a opravy ma stali dohromady asi 8000 Sk (z toho bolo 5000 vymena vahy vzduchu)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "The Stone"
6. 2. 2009 14:57
rozmyslal si aj nad alfou?
A to že je nikdo nechce, nemá to nějakej důvod :-)
Rozbalit vlákno
2
6. 2. 2009 18:05
Re: rozmyslal si aj nad alfou?
asi aj ma, vraj sa dost kazia. Ja to ale neviem posudit, lebo moja sa nekazi. Idem v najblizsom polroku kupit nieco ine. Chcem nove auto a z testovacich jazd mi vyslo, ze pod 14 000 Euro nekupim nic lepsie ako mam (co sa tyka dynamiky). Zatial je moj favorit Lancer Sportback 1.8
8. 2. 2009 14:30
Re: rozmyslal si aj nad alfou?
Já bych se nebál jít třeba do malého pežota nebo citrona (P-106 nebo c-Saxo)eventuálně i jiný např fiat bravo/a atd.Opravdu záleží jakej si vybereš kousek.Kápněš na to správné auto a budeš jen lít palivo a kontrolovat nemrzku a olej anebo na špatnej, a víc budeš stát anež jezdit a pak zjistíš,že jsi do něj nacpal tolik co stálo nebo i víc.Všeobecně feldy a fáva spolu s fiaty a oply dost trpí korozí,naproti tomu třeba audi,WV nebo vozy PSA jsou odolnější.
Nejlepší bude ptát se přímo majitelů (líbi se ti Ibiza-ptej se majitelů Ibiz atd.)
Avatar - Johnny_P
5. 3. 2009 08:54
alfu ne
Felicie sice rezne, ale co v té ceně ne?
Hodně bych přemýšlel o P 106. Je to auto nenáročné na údržbu srovnatelný s felicií. O Alfě bych ani nemluvil. Musíš mít hodně velký štěstí abys narazil na dobrý kus. S největší pravděpodobností ti přinese spoustu problémů.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pivrnec
5. 3. 2009 18:12
Re: alfu ne
Chlapy,
co si budeme povidat... Alfa je auto pro fandy a fajnšmekry. Stojí to hromadu peněz,ale vlastnictví takového auta je fajn záležitost... Lidi kolem téhle značky atd.. Každej Alfista je kamarád,se vším si vzájemně pomáháme... Není to auto bez chyb,ale které je???:-). Najel sem na sve 156 2.0TS 90tis.km celkome 200... Nechala mně pouze jednou,když prasknul řemen na altík... Vlastně 2x... Podruhé to byla moje blbost. Jel jsem do servisu na výměnu homokinetaku,a nechala me u impexu... Ale byla to moje blbost nemel sem s tim mesic jezdit... No co si budem povidat... Na obycejne jezdeni budu mit v dubnu skoro novou feldu.:-). Vite co tim myslim.:-). Ne ze by alfa neslouzila dobre,ale chci si ji nechat,takze bude novej lak a pude do garaze jako vikendovka... Cuore Sportivo chlapy!!!
Avatar - Johnny_P
5. 3. 2009 18:20
Re: alfu ne
naprosto souhlasím, alfa je a vždy byla srdeční záležitost ;-) (mimochodem ta tvoje fakt pěkná, ohodnotil jsem :yes: )
Avatar - pivrnec
6. 3. 2009 11:03
Re: alfu ne
Dekuji:-). Fotky sou jedna vec,ale potrebuju obnovit lak...:-(. Par skrabancu a dokonce i promacklin se najde... A ja sem na tyhle veci pedant:-).
Avatar - Johnny_P
7. 3. 2009 07:54
Re: alfu ne
jo, to mě štve taky, na fotkách to vidět není, ale s těmi škrábanci a drobnými promáčklinami jsem na tom úplně stejně a taky mě to dost štve.
Zkoušel jsem různé leštěnky na opravu laku, ale bez valného výsledku ;-\ .
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 6. 2009 11:02
Můj návrh
40.000,- je velmi malá částka u které se nesmíš zaměřovat na nějakou konkrétní značku nebo model, ale pouze konkrétní kus. Co jsem četl tvé požadavky, tak ideální bude nějaké jednoduché malé auto nebo nižší střední třída bez zbytečné výbavy - co v autě není, to se nepokazí. Takže já bych se úplně vykašlal na hledání konkrétního modelu, jen bych zadal do nějakého inzertního serveru parametry cenového rozpětí, výkonu, požadovaného okresu v kterém se má auto nalézat a objel bych pár kousků, které budou vypadat k světu. Za 40.000,- by se mohla nechat sehnat pěkná Corolla, šel by i Escort, pokud najdeš nějakého bez koroze (pozor na nosníky - vždy si nech auto zvednout) anebo sázka na jistotu v podobě Felicie, kterou za 40.000 určitě při troše snahy seženeš v pěkném stavu ;)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "keepsmile"
22. 8. 2009 09:23
vlastní zkušenost...
Před lety jsem řešil podobnou situaci, měl jsem podobný výběr. Každopádně u těchto aut to chce připočíst 20% na případné opravy. Proto zavrhněte japonce. Zbývají auta, které se tu doporučují - můj výběr byl následující - Peugeoti mají do roku 98 příšerné interiéry, z Renaultu bych se zbláznil díky chybám v elektrice, Felicie vsechno Ok, díly za babku, ale má ji každý a už to rezne.. Rozmýšlel jsem mezi Saxem a Corsou a nakonec jsem koupil...

Opel Corsa B 1,2. Měl jsem ji 2 roky, nikde mě nenechala, v 5ti dvířku slušný vozidlo, není to žádná hranatá krabice, interiér také pěkný. Byl to můj jediný Opel a rozhodně na něj nebudu vzpomínat ve špatném. Mimochodem na dálnici to jelo i 140 a pěkně odhlučněné.
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57