Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Irmscher v Ženevě 2007

Diskuze (0)

Německá firma Irmscher se již zdaleka nezabývá pouze tuningem vozů značky Opel, i když vozy z Rüsselsheimu zůstávají stěžejní oblastí výrobního programu.

Zajímavým počinem a ukázkou možností individualizace sériových vozů mimo značku Opel...

Německá firma Irmscher se již zdaleka nezabývá pouze tuningem vozů značky Opel, i když vozy z Rüsselsheimu zůstávají stěžejní oblastí výrobního programu.

Zajímavým počinem a ukázkou možností individualizace sériových vozů mimo značku Opel byla série RC-line, kterou pro Peugeot na vybraných trzích Irmscher připravil. Do této skupiny patří modely 407 SW RC-Line, 206 CC RC-Line, ale také malý Peugeot 107 Street Racing.

Ze zcela jiného soudku je pokračovatel slavného Lotusu Seven s příznačným názvem Irmscher7. Pod klasickou kapotou v přídi s oddělenými blatníky našel své místo přeplňovaný motor 2,0 Turbo (150 kW, 285 Nm), který nemá se 725 kg těžkým autem mnoho práce. Alternativně jsou k dispozici agregáty 2,2 (110 kW) nebo 2,0 Turbo (176 kW). Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá jen 5,5 s, ceny se pohybují od 42 do 56 tisíc Euro.

Dramatický design nové Corsy a její velmi dobré jízdní vlastnosti se staly dobrým základem pro hodnotný tuning. Nový přední spojler i mřížka chladiče jsou vyvinuty v souladu s posledními bezpečnostními standardy, dodáván je také rozměrný spojler pátých dveří a sada lemů blatníků a prahů. Podvozek může být podle odvahy zákazníka snížen až o 30 mm, vkus zase rozhodne o míře úprav v interiéru. Nabídka je bohatá.

Designérsky čistý má být tuning Astry GTC PURE, prezentované v Ženevě. Důležitým odlišným prvkem je v tomto případě módní bílá barva kombinovaná s černými polepy a díly. Součástí tohoto modelu je nejen sada aerodynamicky optimalizující karoserii, ale také nabídka motorového tuningu pro celou šíři motorizací Astry GTC.

Úpravy se v poslední době nevyhýbají ani vozům pro volný čas. Antara se u Irmschera dočkala snížení o 30 mm, dvacetipalcových kol a sady stylistických a aerodynamických prvků. karoserie. Do terénu se již zřejmě s pneumatikami 235/30 R20 nevydáte, o to lepší budou jízdní vlastnosti na německých dálnicích.

Ondřej Láník


Diskuze (0)