Kia se taky převlékne: Nový design prodejen je tady
Návrh specialistů společnosti Kia Motors na přestavbu prodejen vychází z moderního urbanistického stylu a jednoduchých linií. Na novém designu budov showroomů značky Kia se podílel i samotný šéfdesignér automobilky, Peter Schreyer.
Nová společná identifikační linie Kia Motors obsahuje kromě architektonického návrhu přestavby samotné budovy ve stylu Červené kostky i několik základních exteriérových prvků – jako například nové řešení nápisu na fasádě nebo vstup do interiéru.
Přestavba interiéru se týká nejen nábytku, ale kompletního vybavení prostoru pro zákazníky. Nový design mají i stojany na ceníky a katalogy, označení servisu i pracovišť prodejců a přijímacích techniků a stěna s vystaveným příslušenstvím.
V Evropě je první prodejna v novém stylu v Bratislavě na Tuhovskej ulici. Na financování projektu pro Kia Bratislava participovaly tři strany – centrála Kia Motor Corporations, Kia Motors Sales Slovensko a autorizovaný importér a dealer Kia Bratislava.
Společnost Kia Bratislava byla prvním autorizovaným prodejcem značky Kia, které začala stavět samostatné prodejní místo už v roce 2003 a to podle tehdejších platných standardů Kia Motors.