Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia v Ženevě 2007

Vitek
Diskuze (3)
Lancia do Ženevy přivezla kompletní modelovou řadu a představuje několik nových modifikací stávajících modelů, kryjících absenci skutečných novinek. Představila také koncept Lancia Café - síť kaváren, které mají být otevřeny téměř v celé Evropě.

V návaznosti vznikne ještě Lancia Boutique, jehož oficiální uvedení proběhne právě v Ženevě. Boutique bude nabízet módní doplňky a oblečení s logem značky, vytvořené nejlepšími společnostmi ze světa módy. Automobilka chce také rozšířit svou dealerskou síť na hlavních evropských trzích, míří do Ruska, Turecka, Velké Británie, Skandinávie a Japonska.

Lancia Ypsilon by MomoDesign

Nejmenšímu modelu v nabídce věnuje výrobce mnoho pozornosti a tak vznikla další Lancia Ypsilon „by MomoDesign“, tentokrát s přídomkem Sport. Lancia, upravená ve spolupráci se studiem Momo v tiskové zprávě vyzdvihuje tři metalické laky: černý, šedý, oranžový, a dva nemetalické: žlutý a bílý. Dále upozorňuje na exkluzivní matné titanové lakování zádě, střechy a zrcátek. K podtržení sportovního vzhledu mají sloužit také šestnáctipalcová litá kola. Pro zdůraznění sportovního luxusu je interiér čalouněn kůží a alcantarou. Lancia se neomezila jen na estetické úpravy, ale také snížila podvozkem. Pro zkrocení motorů přijdou vhod kotoučové brzdy také na zadních kolech. Pod kapotou může být vznětový motor 1.3 Multijet 16v o výkonu 77 kW (105 k) při 4000 ot/min a 200 Nm při 1750 ot/min. V kombinaci s pětistupňovou převodovkou pak dosahuje Ypsilon maximální rychlosti 177 km/h, z 0 na 100 km/h zrychlí za 10,3 s přitom si řekne jen o 4,5 l na 100 km a CO2 vypouští jen 119 g/km. Spořivější zájemci možná sáhnou po stejném motoru, ale s výkonem sníženým na 66 kW (90 k). A pro příznivce benzínu je připraven motor 1.4 16v s výkonem 70 kW (95 k). Lancia Ypsilon přichází s novou technologií nazvanou Blue&Me®, která umožní novou dimenzi komunikace vozu s mobilním telefonem, PDA nebo jiným autem vybaveným stejnou technologií.

Lancia Musa SKY

Do Ženevy přiveze Lancia model Musa SKY, automobil vybavený přehrávačem Sony DVD/MP3 a dvojicí LCD monitorů zabudovaných do opěrek hlav předních sedadel, dále satelitní navigací, prosklenou střechou GranLuce a systémem kontroly tlaku v pneumatikách. Tento model má být připomínkou propojení automobilky Lancia s italským filmovým uměním. Dva zástupci tohoto modelu vystavení na autosalonu budou mít motory 1.3 Multijet o výkonu 66 kW (90 k) a 51 kW (70 k).

Lancia Thesis Sport

Nejnovější evoluce vlajkové lodi Lancie v sobě má spojovat eleganci se sportem v jediný exkluzivní styl. Verze vystavená na autosalonu se pochlubí dvoubarevným lakem, osmnáctipacovými koly a interiérem čalouněným červenou kůží. Pohon Thesis Sport zajistí nový motor 2.4 Multijet 20V, podávající výkon 136 kW (185 k) při 4000 ot/min a točivý moment 330 Nm při 1750 ot/min. Ve spojení s pětistupňovou automatickou převodovkou umožňuje pohonná jednotka vozu dosáhnout maximální rychlosti 222 km/h a 0 na 100 km/h zrychlit za 9,7 s.

Lancia Phedra 2007 special series

Velké MPV značky Lancia se v Ženevě představí v provedení pro modelový rok 2007. Italové přivezou sedmimístné provedení s dvoubarevným čalouněním a kompletním multimediálním vybavením, jako jsou obrazovky v opěrkách hlav, DVD přehrávač nebo přijímač signálu digitální televize. Pod kapotou bude mít vznětový motor o výkonu 100 kW (136 k) při 4000 ot/min s točivým momentem 320 Nm při 2000 ot/min, spojený s šestistupňovou manuální převodovkou. Phedra s tímto motorem dosáhne maximální rychlosti 190 km/h a zrychlí z 0 na 100 km/h za 11,4 s. Samozřejmostí u tohoto modelu, který v nárazovém testu Euro NCAP získal pět hvězdiček, je také maximální bezpečnostní výbava.


Vitek
Diskuze (3)
17. 4. 2007 14:55
Re: Thesis
Thesis je o 3 roky starsi, Opirus - 2004; Thesis - 2001 mimo to vychazi ze studie Dialogos a ta byla predstavena v 1999. Mily kocourku, thesis je originalni a krasne auto a neni to zadny korejec, krom toho nejsem si jisty jestli Italove z hlediska designu meli vubec zapotrebi od nekoho opisovat, vzhledem k tomu, ze vsechny automobilky, kdyz chteji jednou za cas udelat nejaky pekny auto, tak se pod tim podepise vzdycky bud Pininfarina, Bertone nebo Ital Design. To ze by Italove kopirovali design od korejcu je uz snad donebevolajici kravovina, kterou zadneho cloveka s mozkem snad ani nemuze napadnout.