Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus LS 600 h 2010: Nové akumulátory uvolnily místo v kufru

Diskuze (8)
Lexus zmodernizoval svoji vlajkovou loď. Provedení pro rok 2010 dostalo řadu drobných technických i stylistických vylepšení, hlavní novinkou jsou kompaktnější akumulátory.

Lexus LS 600h měl premiéru v roce 2007, nyní se na frankfurtském autosalonu prezentuje jeho modernizovaná verze. Ta se výrazněji odlišuje i po designové stránce – má novou masku chladiče se čtyřmi vodorovnými lamelami, pozměněné uspořádání předních světlometů, nový přední nárazník a nová zpětná zrcátka s integrovanými diodovými směrovkami. Jasným rozpoznávacím znakem jsou samozřejmě i nápisy Hybrid na chromovaných lištách

Změny pohonného ústrojí zahrnují úpravu pro emisní normu Euro 5 a zavedení nového jízdního režimu ECO. Při jeho aktivaci reakce motoru na změnu polohy plynového pedálu zohledňují úspornější způsob jízdy a šetří se také díky menší činnosti klimatizace. Nové uložení akumulátoru má menší vnější rozměry, zvětšil se tak zavazadlový prostor. Přesnou hodnotu rozdílu však nyní nemáme k dispozici.

Další novinkou jsou 380mm přední brzdy Brembo vybavené šestipístkovými třmeny. Brzdové destičky byly upraveny, aby byly tišší a zároveň odolnější proti vadnutí. Stejné brzdy dostane standardně také nová nehybridní verze LS 460 2WD Sport, která má dále 19palcová kola BBS a sportovní podvozek.

Uvnitř modernizovaného LS 600h se nachází nový přístrojový štít tvořený TFT LCD displejem. Změn se dočkal také design palubní desky. Tlačítka na středovém panelu jsou větší a jsou nově vyrobena z hliníku. Změn se dočkala také zadní sedadla, a to se zaměřením na vyšší komfort a větší prostor v oblasti kyčlí. Novinkou bude možnost objednat masážní sedadla i do pětimístného interiéru, přepracovaný byl také systém odvětrávání zadních sedadel. Jeho zmenšením došlo k navýšení objemu zavazadlového prostoru o 35 litrů.

Prodej inovovaného LS 600h bude zahájen začátkem roku 2010. Modernizace se dotkne také LS 460, které dostane novou masku chladiče, v tomto případě ale s pěti lamelami. Změnami u něj prošly také přední a zadní světla a zadní nárazník s novým difuzorem. Společné oběma motorizacím je prodloužení karoserie o 30 mm na 5060 mm způsobené úpravami nárazníků.

Diskuze (8)
24. 9. 2009 22:16
Re: neviem preco,
v tejto diskusii nevyriešime nič, ani v žiadnej inej... ;-)
Avatar - euro89
24. 9. 2009 12:24
drobný detail
Lexus LS 600h neměl premiéru v roce 2007, ale už 2006.
24. 9. 2009 09:57
Re: neviem preco,
ale to v tejto diskusii nevyriesime 8-s
24. 9. 2009 09:53
vylepšování
Drobná vylepšení jsou fajn, nejvíc asi zvětšení kufru u hybridní verze (to fakt mrzelo).
Největší "slabinou" je ale podvozek a ten se asi moc (nebo vůbec?)nezmění - tedy jeho citlivost na zejména příčné nerovnosti.
Kucí japonský by měli "kuchnout" Esko od Mercedesu a poučit se, jak na podvozek do českých podmínek. Jen že zrovna o český trh jim asi zrobna nepůjde nejvíc! :-)
24. 9. 2009 09:21
Re: neviem preco,
U mňa nevedie jeden majiteľ takejto limuzíny - myslí si, že keď má Lexusa, rýchlostné limity pre neho neplatia a v obytnej zóne namiesto tridsiatky kľudne jazdí aj cez 50.
najbližšie asi dostane do čumáku, lexus-nelexus...