Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Příští Kia Pro_cee’d taky ve verzi se 155 kW (210 k)

Ondřej Láník
Diskuze (71)
První generace Cee’du zůstala autem s výborným poměrem ceny a nabízené hodnoty. Druhá bude útočit i na emoce.

Server Autoweek.nl od šéfa nizozemského importéra Kia Motors zjistil, že nová generace Pro_cee’du nezůstane jen karosářskou variantou rodinného auta se sportovnějším vzezřením.

Druhá generace má nemalé ambice postavit se zavedeným ikonám mezi rychlými hatchbacky nižší střední třídy! Kia počítá s tím, že v prodeji bude rychlý Pro_cee’d s motorem, jehož výkon se bude pohybovat kolem 200 k. Zatím nebyl nikdo ochoten oficiálně specifikovat, jaký objem nebo konstrukci bude nový dvousetkoňový motor mít.

Z dobře informovaných zdrojů však víme, že se najisto počítá se čtyřválcem 1,6 T-GDI. Jeho špičková verze bude v Pro_cee’du dosahovat 155 kW v 6000 min-1, točivý moment 265 Nm má být k dispozici v širokém otáčkovém spektru, začínajícím už pod 2000 min-1.

Zatímco třídveřová Kia nižší střední třídy bude ryzím hot-hatchem, pro pětidveřové verze se připravuje slabší verze motoru 1,6 T-GDI. Její výkon by se měl pohybovat kolem 125 kW.

Druhá generace cee’du bude v nabídce opět jako pětidveřový hatchback, pětidveřové kombi a třídveřový hatchback. Výroba by na Slovensku měla začít příští rok.

Ondřej Láník
Diskuze (71)
17. 11. 2011 18:48
Re: Stačí málo...
Že se musí o něco více točit,neznamená že musí být špatný (řidič klikou netočí),když dle těchto testů je pružnost i spotřeba lepší než u dvoulitrové konkurence.To jsou fakta,která se blbě okecávají a ty z testu Autozeitungu jasně vyplývají.Jenže ne vždy se hodí do krámu,stačí si vždy vybrat test,který více vyhovuje,jednou zdejší,podruhé odjinud,že.To mu se říká objektivita.
Nejprodávanější modely,proto tato motorizace,tam se proniká na trh,okrajové přijdou později,proč spěchat.
17. 11. 2011 15:52
Re: Stačí málo...
Také existuje něco jako štěstí na kus. Pokud bys chtěl dosáhnout nějaké slušné úrovně objektivity, muselo by se vždy testovat několik exemplářů daného modelu. Nemluvě o tom, co s vozem provede importér/ továrna, když jde o novinářský kus (dotažení dílů v interiéru, aby to nevrzalo, dodatečná kontrola kvality atd. - to ti u sériového vozu nikdo neudělá).
Avatar - Katikakus
17. 11. 2011 08:07
Re: DALŠÍ ASIJSKÉ PLAGIÁTORSTVÍ
Utri si slzicky a bez si postezovat mamince ze byli ti kluci na tebe osklivi...

PS: Byt tebou, uz toho nestouram... ;-\
Avatar - Katikakus
16. 11. 2011 22:06
Re: DALŠÍ ASIJSKÉ PLAGIÁTORSTVÍ
Jo, vypada to, ze favorit na cenu "traged roku" je jasny...
Avatar - Katikakus
16. 11. 2011 22:02
Re: Stačí málo...
Pro ne to je o par kusech - prozatim. Slusna image se buduje postupne, treba i tim, ze nebudu nabizet motory, pro ktere zatim nemam dostatecnou vyrobni kapacitu. Nemysli si, ze jsou hloupi a nemaji to dobre spoctene. V nizsi stredni uz pozici maji a muzou si dovolit nasadit v clanku zmineny motor. Podobne to bude s i40 - zalezi na vyvoji prodeju. Dale viz muj prispevek z 22:00.