Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda bude oficiálním partnerem Tour de France až do roku 2018

Škoda bude oficiálním partnerem Tour de France až do roku 2018

Škoda bude oficiálním partnerem Tour de France až do roku 2018 Zdroj: acz

redakce AUTO.CZ
Diskuze (0)
Škoda a promotér A.S.O. (Amaury Sport Organisation), pořadatel Tour de France, prodloužili úspěšnou spolupráci, která trvá již od roku 2004. Dohoda byla podepsána na autosalonu v Ženevě.

„Třetí největší sportovní podnik na světě je pro nás skvělou příležitostí představit globální veřejnosti značku a její jednotlivé modely,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto zodpovědný za oblast prodeje a marketingu.

Součástí sponzoringu jsou vedle Tour de France, nejslavnějšího cyklistického závodu světa, také závod okolo Španělska La Vuelta, v níž se automobilka angažuje od roku 2011. Dohoda s A.S.O. navíc zahrnuje osm dalších mezinárodních cyklistických závodů.

Jenom na Tour de France 2013 povzbuzovalo závodníky kolem trati závodu zhruba dvanáct milionů fanoušků cyklistiky, k tomu je nutno přičíst také zhruba 1,4 miliardy televizních diváků na celém světě. Cyklistika tak bude spolu s ledním hokejem nadále důležitým pilířem sponzoringové strategie společnosti Škoda Auto.

Hlavní roli ve spolupráci Škoda Auto s Tour de France hrají od počátku poskytovaná vozidla. Každoročně ujede více než 200 Škodovek v rámci tohoto závodu zhruba 2,8 milionů kilometrů. Za posledních deset let tedy vozy ujely kolem 28 milionů kilometrů. Flotila vozů české značky je přitom maximálně spolehlivá, protože dosud se žádný z poskytnutých vozů nezastavil kvůli technické závadě.

Spojení značky Škoda s cyklistikou se projevuje i nad rámec čistě sponzorských činností. Již několik let jsou jízdní kola a příslušné doplňky součástí rozšířené nabídky produktů automobilky.

Začít diskuzi