Škoda připomíná svou bohatou historii nocí v muzeu. Odhalila také, co znamená její logo
Historie značky Škoda se začala psát v roce 1895 a je tedy jasné, že muzeum automobilky v Mladé Boleslavi má návštěvníkům co nabídnout. Nenajdeme zde jen historické vozy, které tehdy byly známé ještě pod značkou Laurin & Klement s odkazem na jejich zakladatele, ale i jízdní kola či motocykly. Právě ty totiž tvůrci stavěli nejprve.
Nejnovější reklama připomíná 122 let historie Škody. Dvouminutové video je inspirováno populární komedií Noc v muzeu, přičemž dva hlavní protagonisté se tu prohání v ikonických modelech značky. Jde samozřejmě o Václava Laurina a Václava Klementa, kteří tehdy položili základy automobilky.
Vše je zakončeno několika efektivními drifty v Kodiaqu a první generaci Octavie RS, čímž je na podlaze vykresleno logo automobilky. V jednom ze záběrů Škoda také oficiálně dává za pravdu teorii, že logo značky s okřídleným šípem je inspirováno hlavou indiána.
V reklamě nejsou k vidění jen vozy, které již jezdí po našich silnicích. Všimnout si můžeme také elektrického konceptu Vision E, jenž je první vlaštovkou v „zelené“ budoucnosti Škodovky. Prvními elektrifikovanými vozy z Mladé Boleslavi budou v roce 2019 Superb a Kodiaq s plug-in hybridními technologiemi. O rok později se dočkáme prvního elektromobilu a do konce příštího desetiletí pak budou následovat ještě čtyři bezemisní modely.