Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Karoq má český ceník! Současný základ se nevejde pod 500.000 Kč

Jan Mička Jan Mička 3. 7. 2017 • 18:45
49
179
Zobrazit náhledy (49)
Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq skka60Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq Škoda Karoq
Škoda Auto dnes spustila systém objednávek nového modelu Karoq. Vůz je na našem trhu dostupný od 529.900 Kč, na základní provedení si však budeme muset ještě počkat.

Nová Škoda Karoq se sice veřejnosti poprvé představí až na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, systém objednávek však byl spuštěn už dnes. Na základní linii Active si zatím musíme počkat, vůz bude z počátku dostupný pouze s dražšími liniemi. Nejlevnější provedení aktuálně startuje na 529.900 Kč, jde o výbavu Ambition a motor 1.0 TSI o výkonu 85 kW.

V základu nechybí automatická dvouzónová klimatizace, infotainment Bolero s osmipalcovým displejem, zadní parkovací senzory, tempomat s omezovačem rychlosti, vyhřívaná přední sedadla, Front Assist či sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče. Výbavu linie Ambition můžete rozšířit například přikoupení paketu Ambition Plus za 15.000 Kč. Jeho součástí jsou třeba diodové hlavní světlomety s funkcí AFS, diodové mlhovky s Corner funkcí či rezervní kolo.

Druhou a prozatím poslední výbavou je linie Style za nejméně 584.900 Kč. Na rámec verze Ambiton obsahuje například diodové světlomety a mlhovky s funkcí Corner, navigační systém Amundsen s osmi reproduktory, bluetooth a konektivitou SmartLink+, barevný palubní počítač MaxiDot, přední a zadní parkovací senzory, adaptivní tempomat ACC, bezklíčkové odemykání a startování, sedmnáctipalcová litá kola, vyhřívaná přední i zadní sedadla a volant, stříbrné střešní ližiny doplňující chromový paket či zatmavená okna Sunset.

Škoda Karoq – technické údaje a základní ceny zážehových verzí
Motor1.0 TSI1.5 TSI
Převodovka/pohon6M/přední6M/přední
Zdvihový objem [cm3]9991498
Válce/ventily3/44/4
Největší výkon [kW/min]85/-110/-
Točivý moment [N.m/min]200/-250/-
Maximální rychlost [km/h]187204
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,68,4
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]5,25,1
Základní cena [Kč]529.900574.900

V paketu Style Plus za 23.600 Kč dostanete zadní sedadla se systémem sklápění VarioFlex, čalounění sedadel v kombinaci kůže a látky, rezervní kolo a zadní parkovací kameru. Paket Multimedia za 26.000 Kč zase obsahuje infotainment Columbus s 9,2palcovým dotykovým displejem, 3D navigací, WLAN hotspotem a 64 GB SSD pamětí a SmartLink+, systém Media Command a rozpoznání dopravních značek. A konečně paket Comfort za 17.000 Kč zahrnuje bezdotykové ovládáním víka zavazadlového prostoru, volbu jízdních režimů Driving Mode Select (Normal, Sport, Eco, Individual a ve verzi 4×4 Snow), personalizovaný klíček s uloženým nastavením vozu pro konkrétního uživatele a LED Pakete s ambientním osvětlením interiéru včetně diodových proužků ve dveřích a palubní desce.

video

Ne všechny výbavové prvky však můžeme očekávat okamžitě. Kupříkladu digitální přístrojový štít, který karoq dostane jako první škodovka, bude dostupný až v prvním kvartálu příštího roku. Nejvýkonnější provedení motoru 2.0 TDI (140 kW) v kombinaci s pohonem 4x4 a převodovkou DSG rovněž dorazí v první polovině roku 2018.

S úvodními cenami na tom byl před třinácti měsíci velmi podobně i Seat Ateca, který je se Škodou Karoq technicky shodný. Český importér tehdy nejdříve spustil objednávky linií Style a Xcellence, přičemž základní litrový tříválec kombinovaný s manuální převodovkou vycházel na 523.900 Kč. Jak na tom byla „úvodní“ ateca s výbavou, se můžete podívat v našem loňském článku.

Škoda Karoq – technické údaje a základní ceny vznětových verzí
Motor1.6 TDI1.6 TDI2.0 TDI2.0 TDI
Převodovka/pohon6M/přední7DS/přední6M/4x47DS/4x4
Zdvihový objem [cm3]1598159819681968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]85/-85/-110/-110/-
Točivý moment [N.m/min-1]250/-250/-340/1700-3000340/-
Maximální rychlost [km/h]188-196-
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,7-8,7-
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]4,5-5,0-
Základní cena [Kč]579.900629.900669.900719.900

Související články

Témata
28. 10. 2017 17:10
Re: 1,5 TSI s manuálem není
ten redaktor je nakej malej...ja 182cm vzadu ve skode karog s vybavou se stresnim oknem se dotykal hlavou stropu a vepredu to nebylo o moc lepsi-a zadni sedadla mi koncila u lopatek a manual 1.5 s 4x4 bude tk.
11. 7. 2017 17:48
Patriot
Krásná ...krásná...ukázka globální politiky VW. Jsem velký patriot, ale naštěstí nejsem úplně nahlavu padlý! Menší "SUV" s litrovým motorem bez čtyřkolky za 530t!? Njn diselgate je průser a sám se nezaplatí, tak pojď Škodovko...poslední záchrano...šup šup oslíku otřes se. Chceš 4x4?...mno my potřebujem vyprodat naftu...(kterou už nám západ nekupuje)...tak ber, nebo čekej?!...možná se dočkáš, ale každopádně si to zaplatíš 2x :-)

Myslím, že je to jedno kolik "SUV" se na trhu nabízí a jestli jsou z Francie (jako už pouze předohrabky), nebo Japonky-korejky a Maďarky...hlavně za 500t už nemusím prosit o 4x4, navigace, kůži, adaptivní tempomat a jen s 2letou zárukou!

Na tohle tady čekají tisíce majitelů Octávií a Scoutů všech generací, kteří do toho půjdou a zaplatili by klidně o 100t navrch a to i kdyby vedle stála Ateca za půlku!
...děkuju nechci radši se postavím vedle stáda a budu se kochat, dobjouu
6. 7. 2017 13:45
1,5 TSI s manuálem není
Informace v tabulce neodpovídá realitě. Motorizaci 1,5 TSI v kombinaci s manuální převodovkou Škoda nenabízí !!!
5. 7. 2017 14:10
Re: Downsizing
Ten druhý odstavec nemyslíš vážne, však. V Bratislave sú 3 servisy jeden je vyslovene tragédia. Snáď nebudeme chodiť s autom 90 km na servis a keď ta ostane tak riešiť dopravu naspäť a vyzdvihnutie
Avatar - Emel
5. 7. 2017 12:26
Re: Downsizing
Má, stejně jako Kodiaq. No, to je pak prostě ten úplný základ. Asi na úrovni toho litru v Mondeu... kdy někteří můžou jásat nad zachováním klasické R4, podle většiny ohlasů to ale žádná velká výhra není.

S tou 110kW si život umím představit, sice jsem ji nejel přímo v Superbu, ale podle všeho nebude moc ztrácet na klasickou 2.0TDI 110kW a to je pořád defacto standard třídy.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku