Šrotovné českého Hyundaie využilo 300 zákazníků

Dovozce automobilů značky Hyundai v polovině července představil vlastní program šrotovného, kopírující státem navržený systém, který ale zatím nebyl zanesen do české legislativy.
Akce, která byla původně limitována nabídkou ze strany značky Hyundai 200 vozy, nakonec doznala kvůli velkému zájmu rozšíření o další stovku aut. Hyundai tak s 30 tisícovou slevou proti běžným cenám odebralo 300 zákazníků. Cenné na celé marketingové akci je ale to, že z českých silnic reálně zmizely tři stovky aut starších 10 let.
Generální ředitel Hyundai Motor Czech, Zdeněk Fořt tuto úspěšnou kampaň zhodnotil: „Nejenže noví majitelé vozů Hyundai si zakoupili zcela nový a moderní vůz s mnoha bezpečnostními prvky, bohatou výbavou a 3 až 5ti-letou zárukou, ale zároveň svojí koupí přispěli k ochraně životního prostředí vyřazením svého starého automobilu. Hyundai, jako jediná firma na českém trhu, totiž skutečně všechny staré vozy v rámci této akce nechala sešrotovat.“
Kampaň „Prezident schválil šrotovné“ však nebyla jen zajímavá svojí originální nabídkou a podporou ekologie, ale rozvířila i zajímavou diskusi v médiích o užitečnosti a dopadech takto zaměřených akcí.