Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Deutz-Fahr: Nová generace traktorů řad 6 a 7

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
Deutz-Fahr představuje novou generaci traktorů modelových řad 6 a 7. Ty budou nabízeny v široké paletě verzí s výkony od 115 do 181 kW.

Nové traktory Deutz-Fahr řad 6 a 7 v tradičních barvách své značky se mohou pochlubit designem, za jehož návrhem stojí studio Italdesign. První z této dvojice nabídce celkem dvanáct verzí, zatímco druhý vstoupí na trh nejprve ve dvou provedeních.

Traktory Deutz-Fahr řady 6 jsou vybaveny přeplňovanými vznětovými šestiválci o objemu 6057 cm3 s výkony od 115 do 166 kW, splňujícími emisní normu Tier4 Final, které je možné kombinovat s jednou ze tří převodovek.

V případě traktorů s označením Powershift je standardem manuální převodovka, která nabízí 30 rychlostí pro jízdu vpřed a 15 rychlostí pro jízdu vzad, resp. 54 rychlostí dopředu a 27 rychlostí dozadu.

Za označením RCshift se ukrývá plně automatická převodovka, která disponuje stejným rozsahem rychlostí jako manuální Powershift.

Vrcholem nabídky je převodovka s plynule měnitelným převodem, která je určena pro traktory řady 6 v provedení TTV, jimž umožňuje plynulou změnu rychlostí v rozsahu od 0,2 do 40 nebo 50 km/h.

Vedle možnosti výběru jedné z dvanácti výkonových verzí a trojice převodovek mohou zákazníci u nové generace řady 6 volit i jeden ze dvou konfigurací kabiny. První z nich je určena pro všechny modely Powershift a RCshift, zatímco druhou disponují modely RCshift a TTV.

Kabiny traktorů řady 6 zaujmou vedle skvělého výhledu všemi směry systémem InfoCentre s pětipalcovým dotykovým displejem, na němž se mohou zobrazovat důležité provozní údaje. Komfort v kabině pak vedle kvalitního odhlučnění může zvyšovat i výkonná klimatizace a střešní okno.

Deutz-Fahr řada 7 ve své nové generaci sdílí design i pohonnou jednotku s řadou 6, ale na rozdíl od ní nabízí pouze dvě výkonové verze, které disponují hodnotami 166 kW a 181 kW. Samozřejmostí je i zde splnění normy Tier4 Final.

Motory těchto traktorů spolupracují s převodovka s plynule měnitelným převodem, vybavenou novým softwarem. Ta jim umožňuje plynulou změnu rychlostí v rozsahu od 0,2 až do 60 km/h.

Zvyšovat stabilitu a zároveň zlepšovat ovládání traktorů řady 7 má inteligentní adaptivní odpružení přední nápravy s výkonnými kotoučovými brzdami a systémem proti ponořování při brzdění.

Kabina s označením Maxi Vision 2 může vedle prvků uvedených u řady 6 disponovat i systémem iMonitor 2.0 s 12-palcovým displejem, umožňujícím sledování provozních údajů, ovládaní multimediálního systému a zobrazení záběrů ze zadní kamery.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
Avatar - Barrichello
13. 7. 2016 23:14
Re: Skvělé, prvotřídní stroje!
V CR je Fendt a Deutz asi tak caste zjeveni ze na jeden tento traktor je 50 traktoru 4ky JD Case NH a Zetor. Massey Fergusson je jeste vetsi rarita. To je videt vic i Belarus
Avatar - Pixla
13. 7. 2016 21:12
Re: Skvělé, prvotřídní stroje!
V prodejích na JD určitě nemá, ale kvalitou je o třídu jinde. Deutz-Fahr, Fendt nebo Massey Ferguson jsou traktory, které kupují majitelé farem, JD nebo NH kupují nákupčí farem. Ale i tady dnes už platí, že na trhu není vysloveně špatných traktorů, jen ta životnost je rozdílná :-)
13. 7. 2016 19:22
Re: Skvělé, prvotřídní stroje!
A je to tak důležité, "kdo dočůrá dál" ?
13. 7. 2016 14:01
Re: Nová rubrika
změnu
13. 7. 2016 14:00
Re: Nová rubrika
Jen námět na ženu. Nikde jsen neřekl, že se mi něco nelíbí. Každopádně díky za inteligentní radu.