Deutz-Fahr: Nová generace traktorů řad 6 a 7

 

Deutz-Fahr představuje novou generaci traktorů modelových řad 6 a 7. Ty budou nabízeny v široké paletě verzí s výkony od 115 do 181 kW.

Nové traktory Deutz-Fahr řad 6 a 7 v tradičních barvách své značky se mohou pochlubit designem, za jehož návrhem stojí studio Italdesign. První z této dvojice nabídce celkem dvanáct verzí, zatímco druhý vstoupí na trh nejprve ve dvou provedeních.

Traktory Deutz-Fahr řady 6 jsou vybaveny přeplňovanými vznětovými šestiválci o objemu 6057 cm3 s výkony od 115 do 166 kW, splňujícími emisní normu Tier4 Final, které je možné kombinovat s jednou ze tří převodovek.

V případě traktorů s označením Powershift je standardem manuální převodovka, která nabízí 30 rychlostí pro jízdu vpřed a 15 rychlostí pro jízdu vzad, resp. 54 rychlostí dopředu a 27 rychlostí dozadu.

Za označením RCshift se ukrývá plně automatická převodovka, která disponuje stejným rozsahem rychlostí jako manuální Powershift.

Vrcholem nabídky je převodovka s plynule měnitelným převodem, která je určena pro traktory řady 6 v provedení TTV, jimž umožňuje plynulou změnu rychlostí v rozsahu od 0,2 do 40 nebo 50 km/h.

Vedle možnosti výběru jedné z dvanácti výkonových verzí a trojice převodovek mohou zákazníci u nové generace řady 6 volit i jeden ze dvou konfigurací kabiny. První z nich je určena pro všechny modely Powershift a RCshift, zatímco druhou disponují modely RCshift a TTV.

Kabiny traktorů řady 6 zaujmou vedle skvělého výhledu všemi směry systémem InfoCentre s pětipalcovým dotykovým displejem, na němž se mohou zobrazovat důležité provozní údaje. Komfort v kabině pak vedle kvalitního odhlučnění může zvyšovat i výkonná klimatizace a střešní okno.

Deutz-Fahr řada 6 CShift: Stroj roku 2016

Deutz-Fahr řada 7 ve své nové generaci sdílí design i pohonnou jednotku s řadou 6, ale na rozdíl od ní nabízí pouze dvě výkonové verze, které disponují hodnotami 166 kW a 181 kW. Samozřejmostí je i zde splnění normy Tier4 Final.

Motory těchto traktorů spolupracují s převodovka s plynule měnitelným převodem, vybavenou novým softwarem. Ta jim umožňuje plynulou změnu rychlostí v rozsahu od 0,2 až do 60 km/h.

Zvyšovat stabilitu a zároveň zlepšovat ovládání traktorů řady 7 má inteligentní adaptivní odpružení přední nápravy s výkonnými kotoučovými brzdami a systémem proti ponořování při brzdění.

Kabina s označením Maxi Vision 2 může vedle prvků uvedených u řady 6 disponovat i systémem iMonitor 2.0 s 12-palcovým displejem, umožňujícím sledování provozních údajů, ovládaní multimediálního systému a zobrazení záběrů ze zadní kamery.

Spolupracujeme s TipCars.com
Toshiba se chce zbavit čipové divize, tlumí ztrátu po bankrotu Westinghousu Toshiba se chce zbavit čipové divize, tlumí ztrátu po bankrotu Westinghousu

Akcionáři japonského konglomerátu Toshiba schválili návrh…

Velikonoční králíčci do útulku nepatří Velikonoční králíčci do útulku nepatří

Ve Velké Británii uvažují nad zákazem prodeje domácích…

Poslední opora padla. Čeští exportéři hlasují pro uvolnění koruny Poslední opora padla. Čeští exportéři hlasují pro uvolnění koruny

Politika slabé koruny přestala být atraktivní i pro…

Zápisník Marka Schwarzmanna: Tarify a hry Zápisník Marka Schwarzmanna: Tarify a hry

Tak nám tu prý začala revoluce. A zase tarifová. Při…

 
Zdroj: Deutz-Fahr
 






Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 






 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Dnes 08:00

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

Minibus plný lidí se čelně střetl s dodávkou: 12 lidí zahynulo

Minibus plný lidí se čelně střetl s dodávkou: 12…

Při srážce minibusu a nákladní dodávky v americkém státě Texas zemřelo ve středu 12 lidí. Většina z nich byli…

Zlaté písky jsou největším lákadlem Bulharska: 8 důvodů, proč se tam vydat!

Zlaté písky jsou největším lákadlem Bulharska: 8…

Jen 15 kilometrů od Varny, na pobřeží Černého moře, se nachází nejvyhlášenější bulharské letovisko s příznačným…

 

iSport.cz

Washington útočí na Prezidentský pohár, Pittsburgh v krizi. Kosí ho zranění

Washington útočí na Prezidentský pohár, Pittsburgh v…

SOUHRN | Hokejisté Washingtonu uspěli ve středečním utkání NHL na ledě Colorada 5:3 a směřují k zisku…

Kdo jsou hvězdy české devatenáctky? Talent PSV, krajánci i mazák v brance

Kdo jsou hvězdy české devatenáctky? Talent PSV,…

Jednoho si piplají v nizozemském PSV Eindhoven, jako velký talent pro svůj A tým. Druhý zase pravidelně…

 

Reflex.cz

Prima našla náhradu za Helenu Štáchovou. Poslechněte si, jak zní Líza Simpsonová s novým hlasem

Prima našla náhradu za Helenu Štáchovou. Poslechněte…

Nedávná smrt herečky a dabérky Heleny Štáchové vznesla otázku, kdo nahradí její hlas v jednom…

Bude euro za 20 korun? Kdy ČNB skoncuje s intervencemi?

Bude euro za 20 korun? Kdy ČNB skoncuje s intervencemi?

Už se nám to blíží. Slib udržet kurs 27 korun za euro dala Česká národní banka do konce března. Pak jej může…