Deutz-Fahr: Nová generace traktorů řad 6 a 7

 

Deutz-Fahr představuje novou generaci traktorů modelových řad 6 a 7. Ty budou nabízeny v široké paletě verzí s výkony od 115 do 181 kW.

Nové traktory Deutz-Fahr řad 6 a 7 v tradičních barvách své značky se mohou pochlubit designem, za jehož návrhem stojí studio Italdesign. První z této dvojice nabídce celkem dvanáct verzí, zatímco druhý vstoupí na trh nejprve ve dvou provedeních.

Traktory Deutz-Fahr řady 6 jsou vybaveny přeplňovanými vznětovými šestiválci o objemu 6057 cm3 s výkony od 115 do 166 kW, splňujícími emisní normu Tier4 Final, které je možné kombinovat s jednou ze tří převodovek.

V případě traktorů s označením Powershift je standardem manuální převodovka, která nabízí 30 rychlostí pro jízdu vpřed a 15 rychlostí pro jízdu vzad, resp. 54 rychlostí dopředu a 27 rychlostí dozadu.

Za označením RCshift se ukrývá plně automatická převodovka, která disponuje stejným rozsahem rychlostí jako manuální Powershift.

Vrcholem nabídky je převodovka s plynule měnitelným převodem, která je určena pro traktory řady 6 v provedení TTV, jimž umožňuje plynulou změnu rychlostí v rozsahu od 0,2 do 40 nebo 50 km/h.

Vedle možnosti výběru jedné z dvanácti výkonových verzí a trojice převodovek mohou zákazníci u nové generace řady 6 volit i jeden ze dvou konfigurací kabiny. První z nich je určena pro všechny modely Powershift a RCshift, zatímco druhou disponují modely RCshift a TTV.

Kabiny traktorů řady 6 zaujmou vedle skvělého výhledu všemi směry systémem InfoCentre s pětipalcovým dotykovým displejem, na němž se mohou zobrazovat důležité provozní údaje. Komfort v kabině pak vedle kvalitního odhlučnění může zvyšovat i výkonná klimatizace a střešní okno.

Deutz-Fahr řada 6 CShift: Stroj roku 2016

Deutz-Fahr řada 7 ve své nové generaci sdílí design i pohonnou jednotku s řadou 6, ale na rozdíl od ní nabízí pouze dvě výkonové verze, které disponují hodnotami 166 kW a 181 kW. Samozřejmostí je i zde splnění normy Tier4 Final.

Motory těchto traktorů spolupracují s převodovka s plynule měnitelným převodem, vybavenou novým softwarem. Ta jim umožňuje plynulou změnu rychlostí v rozsahu od 0,2 až do 60 km/h.

Zvyšovat stabilitu a zároveň zlepšovat ovládání traktorů řady 7 má inteligentní adaptivní odpružení přední nápravy s výkonnými kotoučovými brzdami a systémem proti ponořování při brzdění.

Kabina s označením Maxi Vision 2 může vedle prvků uvedených u řady 6 disponovat i systémem iMonitor 2.0 s 12-palcovým displejem, umožňujícím sledování provozních údajů, ovládaní multimediálního systému a zobrazení záběrů ze zadní kamery.

Rallye Dakar 2019
Spolupracujeme s TipCars.com
Soud zamítl reorganizaci vagonky Heavy Machinery Services, ta dluží miliardy Soud zamítl reorganizaci vagonky Heavy Machinery Services, ta dluží miliardy

Krajský soud v Českých Budějovicích v sobotu zamítl…

V Česku padl akviziční rekord V Česku padl akviziční rekord

Obchodníci loni uzavřeli 135 transakcí, nejvíce…

Paříž chce integrovat automobilky Renault a Nissan Paříž chce integrovat automobilky Renault a Nissan

Delegace francouzské vlády informovala Tokio, že hodlá…

 
Zdroj: Deutz-Fahr

Štítky Profi Nové modely

 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Škoda Scala má české ceny. Stojí od 394.900 Kč, má pro to dobré důvody Škoda Scala má české ceny. Stojí od 394.900 Kč, má pro to dobré důvody

Šéf českého zastoupení Škody Auto nám v rámci prezentace…

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco? Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc…

 





 
Poškozené dopravní značky: V jakých případech si jimi nemusíme řídit?

Poškozené dopravní značky: V jakých případech si jimi nemusíme řídit?

Dnes 07:00

Ne všechny dopravní značky jsou celoročně v plné kondici. Musejí se motoristé řídit značením, které je nejasné, poškozené, nečitelné, nebo zakryté? A komu si stěžovat?




Blesk.cz

Princ Harry s těhotnou Meghan se stěhují. Došly jim peníze?

Princ Harry s těhotnou Meghan se stěhují. Došly jim peníze?

Loni v květnu se princ Harry (34) s vévodkyní Meghan (37) přestěhovali do rozlehlého sídla Cotswolds Farmhouse…

S kouřením přestaňte ze dne na den, radí expertka. Varuje i před e-cigaretami

S kouřením přestaňte ze dne na den, radí expertka.…

Každé šesté úmrtí v Česku je spojené s kouřením cigaret. I když není snadné závislost na nikotinu překonat, není…

 

iSport.cz

Jablonec přišel o Trávníka! Klíčový záložník si poranil koleno

Jablonec přišel o Trávníka! Klíčový záložník si…

Fotbalový reprezentant Michal Trávník si při tréninku lehce poranil koleno a bude Jablonci chybět v úvodu jarní…

Čert vytažený do nebe. Černík o hráčské kariéře i Naganu

Čert vytažený do nebe. Černík o hráčské kariéře i Naganu

Kariéru vítkovické legendy Františka Černíka (65) trefně vystihuje hláška jeho bývalého spoluhráče z národního…

 

Reflex.cz

Před 50 lety začali stavbaři razit první tunel pražského metra

Před 50 lety začali stavbaři razit první tunel…

Úvahy o výstavbě podzemní dráhy v Praze se datují už do posledních let 19. století, plány na metro se znovu…

Co do nás hustí reklamy: Poctivost nade vše

Co do nás hustí reklamy: Poctivost nade vše

S poctivostí nejdál dojdeš? Možná… Pokud ovšem nemáte na mysli výraz poctivost v tuzemské reklamní branži. Jeho…