Facelift Renaultu Captur: Jen pár maličkostí
Stánek francouzské firmy Renault bude na letošním ženevském autosalonu žít ve znamení návratu značky Alpine na světové trhy. Možná trochu ve stínu tohoto stroje Renault ukáže druhou novinku, která osloví nepoměrně větší počet zákazníků, ovšem takovou peckou úplně není.
Z hlediska prodejů je ovšem Captur velmi úspěšný. Jen v roce 2016 se podařilo prodat 215.670 aut, což z vozu činí nejúspěšnější vůz své třídy (crossovery segmentu B) v Evropě.
Novinka si naštěstí zachová zajímavé barevné ztvárnění exteriéru. To bude i nadále dvoubarevné. Přibudou však dva nové odstíny - oranžová „Atacama“ a modrá „Ocean“. S nimi se bude pojit barva střechy „platinová šedá“. Na výběr tak bude třicet možných barevných kombinací. Ruku v ruce s barvami exteriéru jde také kabina. Zákazník má mít na výběr šest paketů a navíc různá barvená ztvárnění. Co se týče exteriéru, tak volit bude možné z pěti paketů, lišících se opět barevným odstínem.
Novinka se pochlubí dále rozšířenou výbavou v čele se světlomety LED „Pure Vision“, které známe z Talismanu či Méganu. Ve třídě malých crossoverů jde o vcelku inovativní počin. Diodové svítilny však nebudou dostupné u všech verzí, ale jen u některých, samozřejmě dražších. Standardem ale budou LED svítilny pro denní svícení ve tvaru písmene „C“, umístěné v předním nárazníku. Půjde o jeden z rozpoznávacích znaků modelu, i v zadních svítilnách bude céčko!
S dalšími změnami se novinka snaží přiblížit většímu sourozenci Kadjar. Patrné je to hlavně na masce chladiče s přidanou porcí chromu. Nově tvarované jsou rovněž oba nárazníky. Úvodní tři úrovně výbavy bude moci zájemce kombinovat se čtyřmi typy kol. Dvěma 16palcovými Extreme a Adventure a dvěma 17palcovými Emotion a Explore. Od třetí úrovně výbavy výrobce nabídne rovněž prosklenou panoramatickou střechu, bohužel bez možnosti ji otevřít. Více o novém Capturu přineseme v rámci reportáže z ženevského autosalonu.