Ferrari a Ford konečně spolu. Výsledkem je hot rod!
Ferrari sice v šedesátých letech málem zamířilo pod křídla koncernu Ford, ale z celého prodeje nakonec sešlo. Ford se pak Ferrari pomstil prostřednictvím modelu GT40 a jeho vítězstvími ve čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans čtyřikrát za sebou, v letech 1966-1969.
Hot rod, který je v současnosti prostřednictvím webu Craigslist nabízen k prodeji za 250.000 amerických dolarů (zhruba 6.400.000 Kč) není zapomenutým výsledkem krátkých námluv z šedesátých let, ale prací nezávislého stavitele hot rodů.
Základem tohoto vozu je zakázkový žebřinový rám, v jehož přídi je usazen dvojicí turbodmychadel přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3,0 litru, který disponuje výkonem 699 kW (950 k) a je schopen točit až 8500 otáček za minutu. Pohonná jednotka údajně z roku 1989 má roztáčet kola zadní nápravy prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky Tremec.
Historie malých Ferrari: Od Dina 206 GT po 488 GTB
Podvozek využívá stavitelné tlumiče značky KW a pyšní se i výkonným brzdovým systémem s 15palcovými kotouči a čtyřpístkovými třmeny na přední nápravě. Kontakt s asfaltem mají na starosti 18palcová kola, která navrhl Alan Lee.
Karoserie vozu sice na fotografiích působí jako originál značky Ford z roku 1932, ale prodávající přiznává, že se jedná o laminátovou repliku. V interiéru má být dvojice anatomických sedadel s pětibodovými pásy, ochranná klec a ve výbavě údajně nechybí ani elektrické ovládání oken ve dveřích.