Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Civic Tourer: 624 litrů za 487.900 Kč

Diskuze (108)
Kombi Honda Civic je o 28 tisíc dražší než hatchback. Zároveň s novým modelovým rokem pětidveřový Civic zdražil o 10 tisíc korun.

Modelový rok 2014 přináší do řady Civic karosářskou verzi kombi. Zároveň končí turbodiesel 2.2 i-DTEC o výkonu 110 kW, místo něj bude Honda nabízet jen letos představený 1.6 i-DTEC/88 kW. Kombi nepořídíte ani se základní čtrnáctistovkou, výběr se tedy omezuje na downsizovaný turbodiesel a atmosférický benzinový 1.8 i-VTEC/104 kW. I kombi má unikátní systém sklápění zadních sedadel Magic Seats, ve verzích Lifestyle a Executive navíc přidává zadní adaptivní tlumiče.

Základní výbava S obsahuje palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních i zadních oken, LED denní svícení, 16palcová litá kola a další. Vzhledem k absenci klimatizace a rádia je však tatko specifikace spíše teoretickou volbou. Pro kombi se nabízí jen s turbodieselem, u hatchbacku se všemi motory.

Comfort přidává automatickou klimatizaci, rádio, tempomat, dvojité dno zavazadlového prostoru, tři 12V zásuvky místo jediné a elektricky ovládaná i vyhřívaná zrcátka. Cenový rozdíl proti výbavě S přitom činí jen 20.000 Kč. Provedení Sport jezdí na 17palcových kolech, má kožený volant, dvouzónovou klimatizaci, středovou loketní opěrku vzadu, Bluetooth, dešťový senzor, přední mlhovky, elektricky sklopná zrcátka, parkovací kameru a alarm.

Zájemce o verzi Lifestyle získá vedle již zmíněných adaptivních tlumičů také vyhřívání předních sedadel, samostmívací zrcátko, parkovací senzory vpředu i vzadu a lepší audio. Executive má také kožené čalounění, bezklíčový vstup a bi-xenonové světlomety.

Za příplatek 22.500 Kč se mimo dvě nejnižší výbavy nabízí balíček bezpečnostních systémů – asistent mrtvého úhlu, asistent pro jízdu v pruzích, varování před čelní srážkou, čtení dopravních značek a automatické přepínání dálkových světel. Pro Comfort a Sport je k dispozici také SD navigace za 27.000 Kč, verze Lifestyle a Executive mohou mít HDD navigaci za 49.000 Kč.

Honda Civic Tourer 2014 - ceny na českém trhu
Motor1.8 i-VTEC1.8 i-VTEC1.6 i-DTEC
Převodovka6M5AT6M
Zdvihový objem [cm3]179817981597
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]104/6500104/650088/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]174/4300174/4300300/2000
Max. rychlost [km/h]210205195
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,210,910,1
Komb. spotřeba [l/100 km]6,26,53,8
Cena S [Kč]--502.900,-
Cena Comfort [Kč]487.900,-517.900,-522.900,-
Cena Sport [Kč]517.900,-547.900,-552.900,-
Cena Lifestyle [Kč]561.400,-591.400,-596.400,-
Cena Executive [Kč]619.900,-649.900,-654.900,-

Honda Civic 2014 - ceny na českém trhu
Motor1.4 i-VTEC1.8 i-VTEC1.8 i-VTEC1.6 i-DTEC
Převodovka6M6M5AT6M
Zdvihový objem [cm3]1339179817981597
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]73/6000104/6500104/650088/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]127/4800174/4300174/4300300/2000
Max. rychlost [km/h]187215210207
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,08,710,410,2
Komb. spotřeba [l/100 km]5,45,86,33,6
Cena S [Kč]389.900,-439.000,-469.000,-474.000,-
Cena Comfort [Kč]409.000,-459.000,-489.000,-494.000,-
Cena Sport [Kč]444.000,-489.000,-519.000,-524.000,-
Cena Lifestyle [Kč]-539.000,-569.000,-574.000,-
Cena Executive [Kč]-589.000,-619.900,-624.900,-

Diskuze (108)
23. 2. 2014 13:35
Kdo vi, ten koupi, kdo nevi, nekupuje...
s klidem bych si ji koupil - za 2 roky jsem do 2.2CDTi nevlozil korunu. Skoda ze uz ten motor nenabizeji, spotrebou jsem se pohyboval kolem 5ti,kdyz jsem tlacil na pilu tak po 100km 8max, slusny linearni zatah az k omezovaci bylo to co konkurencni TDI nema. Magic-seats jsou vynikajici vec, nizky posaz, idealni rozlozeni palubky - velka tlacitka a ovladani jednim tuknutim-otocenim...dnesni dotykove displaye bych omlatil navrharum o hlavu...tukate do vseho jak blbec a stejne to nedela co ma...kufr mel hatchback vetsi nez lecktery kombik + vyuzitelnost se skladanim sedacek jednm pohybem do roviny. Nevyhoda byly tvrde tlumice a kdo chtel vic litat nez jezdit, tak zadni vlecka byla na nerovnych cestach nervozni a taky pri hodne tvrdem zachazeni - brzdeni z vyssich rychlosti na plno, zacal malicko nerovzne predbihat zadek....ale abyste se nemylili, napr takova Octavie 2.0 TDIs viceprvkem byla presto pomalejsi (vyssi teziste, delsi prevysy:)) Fyzika se nezapre. Taky nenadchnul laciny leskly displayovy stit - hned poskrabany, lacinejsi detaily - nastriknuta imitace kovu v nejvyssi vybave Executive. Naopak sedacky z Alcantary s vybornym vedenim a navic pohodlne, nizky posaz, stresni okno, rychla klima s omlzovanim co funguje jak ma...

Ceny odpovidaji, podivejte se na zakladni vybavy Japoncu a vetsine lidi nic nechybi...naopak kdyz jsem posledne konfiguroval Octavii a proejce u modelu za 600tis chtel jeste priplacet za automatickou klimu, tak jsem po 2 hodinach konfigurator vzdal....pro me je to zbytecne neprehledne a silene preplacane priplatky. Ja chci auto, ne si dokupovat jako puzzle rezervu, stahovani okynek apod samozrejmosti.

Kdo chce kupovat holatka, pro toho je trh jinde. Napr. vyborny pomek kvalita/vybava vidim u Ceedu, za necelych 300tis mate slusne auto se zakladnimi prvky. 7 let zaruka je pro me neuveritelny zazrak, ktery jsem se ale jal overit osobne, proto jsme jeden Ceed poridily do rodiny.

Me bohuzel chybi silnejsi diesel...holt obcas si nejaky ten 2000-3000km vylet udelam, at uz k Azurovemu pobrezi, do Alp, Italie apod...a tam se nehodlam honit s 1.6tkou byt by mela na papire 130-150koni...objem nenahradi :). A nikdo mi nenamluvi, ze takovy motor vydrzi s temito parmetry to same co daleko vetsi motor. Vzdyt mi rostou vlasy na hlave kdyz mi u Mercedesu posledne rikali:"joo tak to je fakt ze an tomhle Cecku mate uz skoro 300tis ale ten motor je ajko novy, ale u tohohle novyho udavaji zivotnost 200tis !!!!" to si ze me delaji srandu...to mam co 3-4roky kupovat novy auto? A proc do Hondy diesel? Bohuzel Japomce s atmosferou jsem zazil...v 90tych letech uzasny motory, dnes po EKOhoneni bohuzel uz ne. Proto "musim" nechte volit diesel, s bonusem co nejdelsiho najezdu...zkuste v Italii/Francii o wkndu najit otevrenou benzinku :-) nekdy je to maly zazrak :-)

Takze dejte mi do ni zpet 2,2CDTi a jdu si pro ni, i za cca 650tis za Executive skvely kauf. Nemate? Bohuzel musim koupit az vyssi premiovku typu MB C...coz je mimochodem zajimava alternativa, kdyz ted vyprodavaji pred prichodem nove generace, starsi skladovky :-)

7. 12. 2013 00:55
Re: Cena je prostě vysoká
Ano, až jednou snad bude ... A že by Type R měl potřebu zadupávat naprosto tuctovou a konzumní Oktu RS? To snad ne.

Pomíjím fakt, že zaříznutí tohodle motoru v 4.500 ot. znamená, že z něj lze i v tomto autě dostat prostým "odblokováním" SW nějakých 195kW ...
Avatar - JDM
6. 12. 2013 14:06
Re: Cena je prostě vysoká
o motoru budoucí type-R nepochybuju ;-) .
Avatar - Emel
6. 12. 2013 13:44
Re: Cena je prostě vysoká
Tenhle motor jsem sem právě raděj tahat nechtěl... protože okamžitě odvede pozornost k Type-R, který ho (až jednou bude) jistě zadupe do země a přinutí jezdit kanálama ;-) .

Ale samozřejmě... od 4.500 do téměř 6.500 máš k dispozici maximální výkon.
Avatar - JDM
6. 12. 2013 13:18
Re: Cena je prostě vysoká
a taky by se hodil tenhle obrázek [odkaz]