Hyundai Elantra po faceliftu sama zaparkuje
Změny designu nejsou nikterak drastické. Elantra se nyní více přiblížila modelům i30 a i40, které přišly s vizí fluidního designu již před dvěma lety. Sedan je vpředu o 5 milimetrů delší, zadní nárazník doznal prodloužení o 15 milimetrů, proto se zvětšila celková délka na 4550 milimetrů (+ 20 mm).
Facelift Elantře přinesl řadu kosmetických vylepšení. Přední nárazník jakoby vznikl spojením modelů Genesis Coupe a i40, vítáme zahrnutí LED techniky do projektorových hlavních světlometů. Změny vzadu jsou minimální. V podstatě se zaměřily pouze na spodní část nárazníku s viditelnou koncovkou výfuku. Koncové svítilny dostanou novou grafiku a diody po vzoru třídveřové i30.
Fotografie interiéru prozatím zveřejněny nebyly, změny však najdeme i zde. Palubní deska bude mít nyní výdechy ventilace umístěné výše, což ocení především pravé koleno vzrostlejšího řidiče. Proudění čerstvého vzduchu si nyní užijí i cestující na zadních sedadlech. Důležitou novinkou je zahrnutí automatického parkovacího asistenta do vyšších výbav a možnost změny účinku posilovače řízení tlačítkem na volantu.
Zatímco dosud byly změny pouze evoluční, pod kapotou se objeví doslova revoluce. Dosud totiž nebyla Elantra nabízena s naftovým agregátem, což se s příchodem faceliftu změní. Motor 1.6 CRDi již známe z modelu i30. I zde si zachová výkon 94 kW, točivý moment by měl být posílen na 279 N.m. Jednotka ve spojení s manuální převodovkou kombinovaně spořádá 5,4 litru nafty na 100 kilometrů, s automatem se připravte na 6,2 l/100 km.