Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kawasaki: 200 koní pro ZZR 1400 a levná šestistovka ER-6f

Vitek
Diskuze (17)
Mezi nejzajímavější novinky Kawasaki pro rok 2006 patří modernizovaný litrový supersport ZX-10R, dále cestovní střela ZZR 1400 s výkonem okolo 200 koní a levná kapotovaná šestistovka.

ZX-10R

Nový kabát dostala vlajková loď Kawasaki mezi ostrými supersporty - litr ZX-10R. Změnou prošla přední část kapotáže, která dostala zbrusu nová světla, stejně zajímavou proměnu nabízí i zadní partie s dvěma výfuky pod sedlem a novým zadním světlem. Nový je i litrový čtyřválec o objemu 998 cm3, který nabízí vyšší výkon (přesnou hodnotu zatím neznáme), což spolu s lepší aerodynamikou nabídne ještě více adrenalinu než dosud. Kawasaki ZX-10R bude na trh uvedena v zeleno-černém a černo-šedém provedení.

ER-6f

Kawasaki ER-6f je kapotovaná verze nového naháče ER-6n, kterého jsme vám částečně představili už v létě v této zprávě. Nová řada ER-6n, resp. ER-6f představuje cenově dostupný stroj pro širokou veřejnost bez rozdílu věku a zkušeností. Pod kapotou je dvouválec 649 cm3 s elektronickým vstřikováním. Jeho nejvyšší výkon je 72 koní při 8 500 otáček a točivý moment 66 Nm při 7 000 ot. Cena kapotované verze ER-6f by mohla být taktéž zajímavá, protože nahaté "nko" vyjde na 179 000 Kč.

ZZR 1400

Boj o nejrychlejší sériový motocykl může znovu začít. Naposledy to byl právě model od Kawasaki - konkrétně ZX-12R - který se nejvíce přiblížil hranici 200 koní a maximální rychlosti 300 km/h. Kawasaki ZZR 1400 navazuje na starší oblíbenou řadu ZZR 600 a ZZR 1200, novinka je mohutná, je osazena obrovským čtyřventilovým čtyřválcem se vstřikováním o objemu 1352 cm3, výkon je někde v rozpětí 190 - 200 koní. Ačkoli nejde o supersport, ZZR 1400 má mnohem cestovnější posaz než ZX-12R, i tak se maximálka určitě přiblíží zase o kousek blíž hranici 300 km/h. Ve výbavě nebude chybět ani ABS.

Na stánku Kawasaki v Paříži byly vidět i další novinky, například nový cruiser litrové třídy VN 900 Classic nebo motokrosové speciály KX250F (32 kW) a KX450 (41,5 kW).

Vitek
Diskuze (17)
23. 10. 2005 11:52
Re: ANI ŤUK
Jo... věta: Machrujou vždycky jen ti, kteří to neumí...
23. 10. 2005 11:49
Re: na motorce jezdim 60
:-) Dobrej příběh... :yes: P.S. Nevěděl jse, že na šlapací tříkolky je předepsaná přilba :-) ;-) :yes:
22. 10. 2005 10:35
Re: bez titulku
Jo, jasně... ja nechci aby to vyznělo, že házím všechny do jednoho pytle... já nahoře píši, že ale na silnicích potkávám jenou ty nenormální - co zvedaj fakt přední kola před Globusem, ve městě letěj 150, ohejbaj RZy, jezděj v přilbách z druhý války... prostě, já registruju jen ty pózéry. A chybí mi pohled na opravdové fandy motorek. Prostě legenda - Franta Šťastný... to tu chybí. Vnitřní pocit z motorkářů mám (přiznám, že vytvořenej prakticky jen z kontaktu ve frontě u pumpy na placení) - zapatlanej, umulousanej, přivodřenej, zarostlej a neholenej, lehce intelektuálně nesmělej.
22. 10. 2005 10:26
Re: ANI ŤUK
To máš stejné jako v 911, tam je 250 také jako nic... a přitom se s tím dá jezdit podle předpisů...
22. 10. 2005 10:24
Re: ANI ŤUK
Díky za reakci... napsal jsem nahoře svůj dojem o motorkářích vytvořenej z cest. Napsal jsi to moc hezky... Mám ovšem obavu, žes se svými kolegy právě ta výjimka...