Kawasaki: 200 koní pro ZZR 1400 a levná šestistovka ER-6f
ZX-10R
Nový kabát dostala vlajková loď Kawasaki mezi ostrými supersporty - litr ZX-10R. Změnou prošla přední část kapotáže, která dostala zbrusu nová světla, stejně zajímavou proměnu nabízí i zadní partie s dvěma výfuky pod sedlem a novým zadním světlem. Nový je i litrový čtyřválec o objemu 998 cm3, který nabízí vyšší výkon (přesnou hodnotu zatím neznáme), což spolu s lepší aerodynamikou nabídne ještě více adrenalinu než dosud. Kawasaki ZX-10R bude na trh uvedena v zeleno-černém a černo-šedém provedení.
ER-6f
Kawasaki ER-6f je kapotovaná verze nového naháče ER-6n, kterého jsme vám částečně představili už v létě v této zprávě. Nová řada ER-6n, resp. ER-6f představuje cenově dostupný stroj pro širokou veřejnost bez rozdílu věku a zkušeností. Pod kapotou je dvouválec 649 cm3 s elektronickým vstřikováním. Jeho nejvyšší výkon je 72 koní při 8 500 otáček a točivý moment 66 Nm při 7 000 ot. Cena kapotované verze ER-6f by mohla být taktéž zajímavá, protože nahaté "nko" vyjde na 179 000 Kč.
ZZR 1400
Boj o nejrychlejší sériový motocykl může znovu začít. Naposledy to byl právě model od Kawasaki - konkrétně ZX-12R - který se nejvíce přiblížil hranici 200 koní a maximální rychlosti 300 km/h. Kawasaki ZZR 1400 navazuje na starší oblíbenou řadu ZZR 600 a ZZR 1200, novinka je mohutná, je osazena obrovským čtyřventilovým čtyřválcem se vstřikováním o objemu 1352 cm3, výkon je někde v rozpětí 190 - 200 koní. Ačkoli nejde o supersport, ZZR 1400 má mnohem cestovnější posaz než ZX-12R, i tak se maximálka určitě přiblíží zase o kousek blíž hranici 300 km/h. Ve výbavě nebude chybět ani ABS.
Na stánku Kawasaki v Paříži byly vidět i další novinky, například nový cruiser litrové třídy VN 900 Classic nebo motokrosové speciály KX250F (32 kW) a KX450 (41,5 kW).