Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Moto Guzzi 940 Bellagio: nový custom na scéně

Roman Daněk
Diskuze (3)
Italský výrobce motocyklů, společnost Moto Guzzi, představila sériovou podobu custom-biku Bellagio s dvouválcem o objemu 936 ccm.

Moto Guzzi na konci března oficiálně představilo novinářům sériovou podobu custom-biku Bellagio. Prototyp motocyklu měl premiéru na domácí výstavě EICMA na podzim minulého roku spolu s Moto Guzzi 1200 Sport a modelem Griso 8V.

Moto Guzzi Bellagio plně navazuje na studii 940 Custom. Motocykl symbolizuje svobodu, technologii a italskou eleganci. Design vychází z linií legendárního modelu California, ale Moto Guzzi poskládala motorku do kategorie street-roadster, kde doposud nelovila zákazníky. Moderní doba si ale žádá nové koncepce a podle mne je 940 Bellagio pro Moto Guzzi správným krokem.

Motocykl pohání nový V-Twin s osami válců svírající opět pravý úhel. Agregát má objem 936 cm3, vrtání a zdvih 95 x 66 mm a výkon je 55 kW (75 k) v 7.200 ot/min. Maximální točivý moment motoru je 78 Nm v 6.000 ot/min, přičemž 80 procent kroutícího momentu je dostupného již od 2.800 ptáček. Síla pohonné jednotky se přenáší na zadní kolo přes šestistupňovou převodovku a kardan.

Celkové rozměry custom-biku jsou 2.270 x 890 x 1.310 mm a suchá hmotnost je 224 kg. Základem motocyklu je dvojitý kolébkový rám z ocelových trubek. O odpružení se stará přední teleskopická vidlice od společnosti Marzocchi s trubkami o průměru 45 mm, vzadu je jednoramenná kyvná vidlice s centrální tlumící jednotkou. Brzdový systém dodala světoznámá firma Brembo: vpředu je dvojice kotoučů s průměrem 320 mm a vzadu je jeden kotouč o rozměru 282 mm. Poslední z výčtu technických informací jsou kola a Moto Guzzi Bellagio má trochu netradičně vpředu 18palcový disk s pneumatikou o rozměru 120/70 , vzadu je klasická sedmnáctka s obutím 180/55 ZR17.

Roman Daněk
Diskuze (3)
16. 4. 2007 17:15
Re: Nemuzem se dockat ;-)
:yes: Kdy povodite nejakou Guzzi?