Nevyšlo to na Valentýna? Sbalte řidičku Nissanu
Den svatého Valentýna už na nás útočí nejen z výkladních skříní květinářství a obchodů s čokoládou a spodním prádlem, ale přidávají se také automobilky. Nissan teď má pro nás silný argument, proč se stát řidičem Nissanu. Nebo se o řidiče Nissanů zajímat. Na pomoc si bere dokonce univerzitu v Cambridge.
O co kráčí? Výzkum Psychometrics Centre při Cambridge University měl za úkol zjistit, jací jsou řidiči jednotlivých značek. Možná vás to překvapí, ale nejlépe z něj vyšli lidé, sedlající značku Nissan. Tedy nejlépe v případě, že hledáte nějakou tu přátelskou a věrnou přítulku. Britští výzkumníci našli pro tuto sortu lidí tolik superlativů, že je otázkou, jestli na ostatní komunity ještě vůbec něco zbylo.
Nissaňáci prý působí ze všech řidičů jako jedni z nejmilejších a jsou nejšlechetnější, nejvěrnější a nejpřátelštější. Více než na sebe myslí na druhé a hodně jim leží na ekonomickém zabezpečení a sociální spravedlnost. A stejným způsobem působí i na své okolí. To je vnímá jako dobrosrdečné, velkorysé, důvěryhodné, soucitné a přátelské. A naopak řidiči Nissanů vnímají lidi ve svém okolí jako upřímné, slušné.
Už chybí jen záběr na vycházející slunce, rozkvetlou louku, motýlky a duhu. Ba co víc, u Nissanu prý těmto studiím dokonce věří a přizpůsobují jim nejen svá auta, ale i související služby. Každopádně je to pro nás ostatní velmi pozitivní - Nissanu se v Evropě v posledních letech daří, milých lidí tedy bude přibývat a bude tím pádem větší možnost výběru při seznamování.