Opel Antara výrazně zlevňuje, stojí od 412.400 Kč

Opel Antara výrazně zlevňuje, stojí od 412.400 Kč

Opel zlevnil Antaru, a to dost radikálně. Zatímco ještě nedávno začínala těsně pod půlmilionem, nyní je její základní cena o značných 87 tisíc níže.

Opel Antara je na trhu již od roku 2006, nejradikálnější modernizací prošla na začátku sezóny 2011. SUV vyráběné v Koreji není u nás zrovna úspěšné, nedaří se mu ani v porovnání se sesterským Chevroletem Captiva. Captiva našla za první třetinu roku padesát zájemce, její dvojče však pouhé čtyři. Antara se aktuálně nabízí se dvěma různými motory. Zážehový čtyřválec Ecotec 2,4 l disponuje výkonem 123 kW, základní verze turbodieselu 2,2 l má 120 kW. Kromě ní se dá koupit i silnější se 135 kW.

V ceníku zůstaly dva druhy převodovek – šestistupňová přímo řazená i samočinná se stejným počtem rychlostí. Antaru je stále možné pořídit jak v provedení s pohonem jen předních kol, tak i s verze elektronicky řízenou čtyřkolkou. Základní cena verze Essentia s motorem 2,4 l je nyní 412.400 Kč, v této variantě pochopitelně znak náprav 4x4 zcela chybí.

Ve standardních položkách však najdeme ESP, asistent pro rozjezd do kopce, šest airbagů, přední mlhovky, elektricky ovládaná všechna okna a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, dálkově ovládané centrální zamykání, rádio s CD, MP3 a USB, sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin i manuální klimatizaci. Zájemci o slabší diesel připlatí 38.750 korun.

Stupeň Enjoy výbavu doplní o dvouzónovou automatickou klimatizaci, stabilizaci přívěsu, vyhřívaná přední sedadla, loketní opěrku a kožený volant. Vzhled vylepší zatmavená boční skla včetně zadního. A to vše za 95 tisíc navíc. Je k mání ve všech motorických variantách včetně výkonnějšího turbodieselu, částka nutná k jeho pořízení však už přesahuje 626 tisíc korun. Koupíte v něm i nejlevnější čtyřkolku se zážehovým agregátem, konkrétně za menších 557.400 Kč.

Vrcholné Cosmo stojí dalších 20 tisíc navíc navíc a pojí se vždy pouze s pohonem obou náprav. Posádku však hýčká standardním parkovacím asistentem, palubním počítačem, tempomatem, dešťovým senzorem a koženým čalouněním včetně řadicí páky. Řidič si může sedadlo nastavit elektricky, loketní opěrku mají k dispozici i zadní cestující. Karoserii dále ozdobí chrom (kliky, koncovka výfuku) a vnější vzhled posunou i osmnáctipalcová litá kola. S motorem 2,4 Ecotec přijde na 577.400 Kč, diesely stojí 616.150, respektive 646.150 Kč.

JAKE.AUTO.CZ: Opel Antara (přehled všech článků)

Opel Antara – technické údaje a aktuální české ceny
Motor2,4 Ecotec2,4 Ecotec2,2 CDTI2,2 CDTI2,2 CDTI
Pohon4x24x44x24x44x4
Převodovka6M6M (6A)6M (6A)6M (6A)6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]23842384223122312231
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]123/6400123/6400120/3800120/3800135/3800
Největší toč. mom. [N.m/min-1]217/4500217/4500350/2000350/2000400/2000
Max. rychlost [km/h]190186 (175)189 (184)188 (182)200 (191)
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,510,3 (11,0)9,9 (10,8)9,9 (12,0)9,6 (10,1)
Komb. spotřeba [l/100 km]8,89,1 (9,3)6,3 (7,5)6,6 (7,8)6,6 (7,8)
Cena Essentia [Kč]412.400,--451.150,---
Cena Enjoy [Kč]507.400,-557.400,-546.150,-596.150,-626.150,-
Cena Cosmo [Kč]-577.400,--616.150,-646.150,-

Spolupracujeme s TipCars.com
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Auta a film: Zde je přehled 30 nejznámějších spojení Auta a film: Zde je přehled 30 nejznámějších spojení

Také letos se do kin dostává řada filmů, kde se děj více…

Čeká nás vlna hot SUV? Odstartovat by ji mohl Volkswagen T-Roc R Čeká nás vlna hot SUV? Odstartovat by ji mohl Volkswagen T-Roc R

Teprve nedávno představil Volkswagen světu nové SUV…

 




GM svolává vozy Opel Antara a Chevrolet Captiva kvůli hrdlu nádrže GM svolává vozy Opel Antara a Chevrolet Captiva kvůli hrdlu nádrže

Evropská větev koncernu General Motors svolává do…

Video: Opel Antara – Jízda s modernizovaným SUV Video: Opel Antara – Jízda s modernizovaným SUV

V letošním roce Opel spouští prodej faceliftovaného SUV…

 



 
Takto budeme svítit v budoucnosti: Opravdu jsou laser a diody nejlepší cesta?

Takto budeme svítit v budoucnosti: Opravdu jsou laser a diody nejlepší?

Dnes 11:31

Budoucnost svícení dnes patří laseru a diodám, jež dávají designérům netušené možnosti. Máme ale dát vale klasice?




Blesk.cz

Barbora (33) bojuje s roztroušenou sklerózou! Součást terapie: Let nad nočním Brnem

Barbora (33) bojuje s roztroušenou sklerózou!…

Bála jsem se. Bylo to ale úžasné. Dechberoucí! Tak zhodnotila svůj víkendový přelet nad ohňostroji v Brně…

Modřany se přesouvají tisíce let před náš letopočet: Startuje výstava „Doba bronzová“

Modřany se přesouvají tisíce let před náš letopočet:…

Praha 12 zahajuje dlouho plánovanou výstavu s názvem „Doba bronzová“. V oblíbeném Viničním domku se objevila…

 

iSport.cz

Vážná nehoda sparťana Čermáka! Jeho auto hořelo, měl být opilý

Vážná nehoda sparťana Čermáka! Jeho auto hořelo, měl…

Ligová sezona pro Aleše Čermáka skončila vážnou nehodou. Záložník Sparty měl mít podle informací agentury…

NEJ hlášky o titulu Slavie: Hušbauer si ho užil víc než ve Spartě

NEJ hlášky o titulu Slavie: Hušbauer si ho užil víc…

Poslední zápas sezony, výhra 4:0, která znamenala mistrovský titul. O dobrou náladu bylo po sobotním duelu…

 

Reflex.cz

Za čedarem do vesnice Cheddar. Ochutnejte lahodný originál z jeskyně Gough

Za čedarem do vesnice Cheddar. Ochutnejte lahodný…

Víte, jak má chutnat pravý čedar? Ve vesnici Cheddar v Somersetu na jihozápadě Anglie to vědí dokonale. Jen tady…

Prezidentské volby: ČSSD nemá lidi. Ale co Kočka?

Prezidentské volby: ČSSD nemá lidi. Ale co Kočka?

Je opravdová legrace sledovat, jak je sociální demokracie totálně personálně vyprázněná, nejsou v ní absolutně…