Porsche 911 Carrera a Turbo podle TechArt

 

TechArt přiostřil charakter modernizované devětsetjedenáctky a připravil si úpravy vzhledu i techniky pro všechna současná Porsche 911 Carrera i 911 Turbo.

TechArt Automobildesign GmbH se sídlem v Leonbergu nedaleko Stuttgartu byl založen v roce 1987 a během necelých třiceti let se vypracoval do pozice jednoho z nejvýznamnějších a nejvýraznějších úpravců vozů značky Porsche.

Své postavení TechArt potvrdil i na letošním autosalonu v Ženevě, kde ve světové premiéře představil kompletní program pro modernizovaná Porsche 911 Carrera a 911 Turbo, zahrnující úpravy designu karoserie, interiéru i techniky.

Nový TechArt Aerokit pro 911 Carrera a 911 Turbo je navržen s ohledem na další zlepšení aerodynamických vlastností vozů a všechny nové komponenty jsou vyráběny z vyztuženého polyuretanu a uhlíkových vláken.

Dvoudílný přední spoiler je vybaven integrovaným „lízátkem“ a TechArt uvádí, že v případě modelu 911 Turbo je plně zachován jeho aktivní přední spoiler. Pro boky Porsche jsou připraveny nové prahy, zatímco vzadu může být použit pevný spoiler, který se připevní na původní aktivní spoiler a následně se pohybuje spolu s ním. Alternativou je spoiler, který původní nahradí a je namontován napevno.

K úpravám exteriéru pak patří i decentní spoiler nad zadní okno pro kupé, nové vstupy i výdechy vzduchu pro 911 Carrera i 911 Turbo a nové difuzory pod zadní nárazníky. Atraktivnější vzhled mohou zajistit také nová 20- a 21-palcová kola TechArt Formula IV a TechArt Formula IV Race, která jsou uchycena centrální maticí.

Podvozek všech Porsche řady 911 může být vybaven systém TechArt Noselift, umožňujícím zvýšení světlé výšky pod přídí o 60 mm při rychlosti do 50 km/h. Pouze pro model 911 Carrera S je naopak určen nový výfukový systém Racing se čtyřmi centrálně umístěnými koncovkami s aktivními ventily pro různou hlasitost zvukového projevu. Pro ostatní verze je určen výfukový systém Sport s dvojicí koncovek.

Test: Porsche 911 Carrera S – Zkazilo turbo legendu?

TechArt se vedle vzhledu věnuje i technice a za pomoci softwaru TechTronic nabízí pro model 911 Carrera S zvýšení výkonu jeho přeplňovaného šestiválce o objemu 3,0 l ze sériových 309 kW (420 k) na 338 kW (460 k). Hodnota točivého momentu se zvyšuje z 500 na 560 N.m.

Pro Porsche 911 Turbo S, jehož šestiválec o objemu 3,8 l nabízí výkon 427 kW (580 k) a točivý moment až 750 N.m, má TechArt připraveno zvýšení výkonu na 471 kW (640 k) a točivého momentu na 880 N.m.

Vše o ženevském autosalonu 2016

Interiér Porsche 911 Carrera a 911 Turbo vylepšuje TechArt za pomoci obložení z uhlíkových vláken v kombinaci s novým čalouněním exkluzivní kůží a Alcantarou. Novinkou v nabídce úprav je sportovní tříramenný volant TechArt Type 7, který vychází z na přání dodávaného volantu Porsche GT Sport a může být vybaven i vyhříváním.

Spolupracujeme s TipCars.com
Zápisník Tomáše Stingla: Cena vzdělání Zápisník Tomáše Stingla: Cena vzdělání

Nositel ceny za statečnost, chirurg Tomáš Šebek, se…

Haribo plánuje mohutnou expanzi v USA Haribo plánuje mohutnou expanzi v USA

Německá cukrářská firma Haribo plánuje postavit továrnu i…

Starostové a nezávislí budou rokovat o koalici, někteří lidovci ji ale kritizují Starostové a nezávislí budou rokovat o koalici, někteří lidovci ji ale kritizují

Sněm Starostů a nezávislých by měl definitivně posvětit…

Ruské úřady pozastavily činnost jehovistům, chtějí je zakázat Ruské úřady pozastavily činnost jehovistům, chtějí je zakázat

Ruské ministerstvo spravedlnosti pozastavilo činnost…

 
Zdroj: TechArt
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami

V našem výběru najdete deset současných aut, u kterých se…

 




Vyberte si: Novou Fabii, nebo zvýšení výkonu o 30 koní u Porsche 911? Vyberte si: Novou Fabii, nebo zvýšení výkonu o 30 koní u Porsche 911?

Porsche modifikovalo slavnou devětsetjedenáctku. Facelift…

Sériové Porsche 911 s motorem uprostřed se může stát skutečností Sériové Porsche 911 s motorem uprostřed se může stát skutečností

Porsche se přestává bránit možnému vzniku modelu 911 v…

 



 
Toyota C-HR 1.2T vs Audi Q2 1.4 TSI: #nepostradatelní

TEST: Toyota C-HR 1.2T vs Audi Q2 1.4 TSI: #nepostradatelní

Dnes 08:00

Tahle dvě auta jsou pro budoucí image obou značek naprosto klíčová. Ale který z těchto stylových crossoverů je lepší?




Blesk.cz

Razie v Dejvicích: Celníci odhalili nelegální hernu, vydávala se za dobročinný spolek

Razie v Dejvicích: Celníci odhalili nelegální hernu,…

Zhruba 20 celníků zasahovalo od čtvrtečních ranních hodin v baru v Dejvicích přímo u „kulaťáku“. Celní správa tu…

Na rakev s kardinálem Vlkem stáli lidé na Hradě frontu. Kde ji vystaví dnes?

Na rakev s kardinálem Vlkem stáli lidé na Hradě…

Dlouhá fronta se vytvořila před katedrálou sv. Víta z lidí, kteří se přišli poklonit památce zesnulého kardinála…

 

iSport.cz

ONLINE: Ptejte se navrátilce Čelůstky! Na reprezentaci i pozici v Turecku

ONLINE: Ptejte se navrátilce Čelůstky! Na…

CHAT PÁTEK 13:15 | První start za reprezentační áčko si připsal v roce 2013 proti Kanadě, hned vstřelil branku.…

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

 

Reflex.cz

Obchodní inspekce se tuží, mincovní šmejdi dostávají kouř!

Obchodní inspekce se tuží, mincovní šmejdi dostávají kouř!

Jako liberál málokdy tleskám, když se něco řeší represivně. V případě prodejců bezcenných plíšků vydávaných za…

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…