Porsche 911 Carrera a Turbo podle TechArt

 

TechArt přiostřil charakter modernizované devětsetjedenáctky a připravil si úpravy vzhledu i techniky pro všechna současná Porsche 911 Carrera i 911 Turbo.

TechArt Automobildesign GmbH se sídlem v Leonbergu nedaleko Stuttgartu byl založen v roce 1987 a během necelých třiceti let se vypracoval do pozice jednoho z nejvýznamnějších a nejvýraznějších úpravců vozů značky Porsche.

Své postavení TechArt potvrdil i na letošním autosalonu v Ženevě, kde ve světové premiéře představil kompletní program pro modernizovaná Porsche 911 Carrera a 911 Turbo, zahrnující úpravy designu karoserie, interiéru i techniky.

Nový TechArt Aerokit pro 911 Carrera a 911 Turbo je navržen s ohledem na další zlepšení aerodynamických vlastností vozů a všechny nové komponenty jsou vyráběny z vyztuženého polyuretanu a uhlíkových vláken.

Dvoudílný přední spoiler je vybaven integrovaným „lízátkem“ a TechArt uvádí, že v případě modelu 911 Turbo je plně zachován jeho aktivní přední spoiler. Pro boky Porsche jsou připraveny nové prahy, zatímco vzadu může být použit pevný spoiler, který se připevní na původní aktivní spoiler a následně se pohybuje spolu s ním. Alternativou je spoiler, který původní nahradí a je namontován napevno.

K úpravám exteriéru pak patří i decentní spoiler nad zadní okno pro kupé, nové vstupy i výdechy vzduchu pro 911 Carrera i 911 Turbo a nové difuzory pod zadní nárazníky. Atraktivnější vzhled mohou zajistit také nová 20- a 21-palcová kola TechArt Formula IV a TechArt Formula IV Race, která jsou uchycena centrální maticí.

Podvozek všech Porsche řady 911 může být vybaven systém TechArt Noselift, umožňujícím zvýšení světlé výšky pod přídí o 60 mm při rychlosti do 50 km/h. Pouze pro model 911 Carrera S je naopak určen nový výfukový systém Racing se čtyřmi centrálně umístěnými koncovkami s aktivními ventily pro různou hlasitost zvukového projevu. Pro ostatní verze je určen výfukový systém Sport s dvojicí koncovek.

Test: Porsche 911 Carrera S – Zkazilo turbo legendu?

TechArt se vedle vzhledu věnuje i technice a za pomoci softwaru TechTronic nabízí pro model 911 Carrera S zvýšení výkonu jeho přeplňovaného šestiválce o objemu 3,0 l ze sériových 309 kW (420 k) na 338 kW (460 k). Hodnota točivého momentu se zvyšuje z 500 na 560 N.m.

Pro Porsche 911 Turbo S, jehož šestiválec o objemu 3,8 l nabízí výkon 427 kW (580 k) a točivý moment až 750 N.m, má TechArt připraveno zvýšení výkonu na 471 kW (640 k) a točivého momentu na 880 N.m.

Vše o ženevském autosalonu 2016

Interiér Porsche 911 Carrera a 911 Turbo vylepšuje TechArt za pomoci obložení z uhlíkových vláken v kombinaci s novým čalouněním exkluzivní kůží a Alcantarou. Novinkou v nabídce úprav je sportovní tříramenný volant TechArt Type 7, který vychází z na přání dodávaného volantu Porsche GT Sport a může být vybaven i vyhříváním.

Spolupracujeme s TipCars.com
Komunisté o odvolání Filipa po volebním debaklu hlasovat nebudou Komunisté o odvolání Filipa po volebním debaklu hlasovat nebudou

Ústřední výbor KSČM nebude jednat o možnosti odvolání…

Počet státních zaměstnanců dál roste, stát dá příští rok na jejich platy 210 miliard Počet státních zaměstnanců dál roste, stát dá příští rok na jejich platy 210 miliard

Výdaje na platy zaměstnanců státu by měly v příštím roce…

O důvěru v další členy vedení strany by se hlasovat nemělo, tvrdí předseda ČSSD Hamáček O důvěru v další členy vedení strany by se hlasovat nemělo, tvrdí předseda ČSSD Hamáček

Předseda ČSSD a vicepremiér Jan Hamáček nechce, aby širší…

Uber se pouští do agenturního zaměstnávání Uber se pouští do agenturního zaměstnávání

Společnost Uber nechce nabízet jen levné svezení, ale i…

 
 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat? V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000…

Přísná pravidla pro STK se změní. Platila jenom pár týdnů Přísná pravidla pro STK se změní. Platila jenom pár týdnů

Deník E15 tento týden upozornil na velice přísná pravidla…

 



Porsche 911, Boxster a Cayman jako hybrid již nyní Porsche 911, Boxster a Cayman jako hybrid již nyní

Kalifornská společnost Vonnen předešla samotnou…

 



 
Kvalifikace motocyklové VC Japonska 2018: Nejrychlejší Dovizioso,  Bagnaia a Rodrigo

Kvalifikace motocyklové VC Japonska: Dovizioso Nejrychlejší

Dnes 09:20

Kvalifikační souboje na VC Japonska silničních motocyklů vyhráli v jednotlivých kubaturách Andrea Dovizioso (MotoGP), Francesco Bagnaia (Moto2) a Gabriel Rodrigo (Moto3).




Blesk.cz

Překvapení na premiéře: Vojta Dyk slavil triumf bez Vilhelmové! Proč zase chyběla?

Překvapení na premiéře: Vojta Dyk slavil triumf bez…

Tleskalo mu celé karlínské divadlo, svůj triumf si Vojta Dyk (33) ale vychutnal jen napůl. V hledišti mu drželi…

Příspěvek na bydlení: Kdo na něj má nárok? Jak ho získat? Radily odbornice na Horké lince Blesku

Příspěvek na bydlení: Kdo na něj má nárok? Jak ho…

Více peněz potřebným, ale také přísnější pravidla! Tak začátkem letošního roku stát nově nastavil pravidla pro…

 

iSport.cz

Šumulikoski hledá trenéra pro Slovácko: Zkouším také Habance

Šumulikoski hledá trenéra pro Slovácko: Zkouším také Habance

Hledá pro Slovácko trenéra na delší dobu. Taky se snaží narovnat zaseklou komunikaci mezi hráči a realizačním…

Skuhravý o Opavě: Její trenér musí být génius. Přišlo mi nefér, co řekl

Skuhravý o Opavě: Její trenér musí být génius.…

Dukla vs. Opava jako jeden ze šlágrů kola FORTUNA:LIGY? Před sezonou by to znělo jako nepovedený vtip, v neděli…

 

Reflex.cz

Jak chutná veverka aneb Co se v současnosti vaří na televizní obrazovce

Jak chutná veverka aneb Co se v současnosti vaří na…

Pořady o vaření už nejsou takovou sázkou na jistotu. Samotný fakt, že se před kamerou bude vařit, není zárukou…

Devět z deseti vozů nemusí projít STK. Nová pravidla jsou příliš přísná

Devět z deseti vozů nemusí projít STK. Nová pravidla…

Nová metodika, kterou ministerstvo dopravy od října zavedlo pro stanice technické kontroly, vyvolala u mechaniků…