Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Clio Gordini RS na českém trhu: Cena 619.900,- Kč, příplatek za luxus je 70 tisíc Kč

Diskuze (178)
Renault Clio Gordini RS se začal v Česku prodávat za 619.900,- Kč. To je o 70 tisíc Kč více než dosud jediná verze Clio Sport RS, výměnou za to nabízí Gordini k výkonnému motoru luxusní prvky výbavy.

Značka Gordini kdysi ustoupila tovární divizi RenaultSport, nyní při jejím oživení přichází jako luxusnější nadstavba k ostrým produktům RenaultSport. Na českém trhu se začíná prodávat Clio Gordini RS, které ke standardnímu Cliu Sport RS přidává vylepšený design a bohatší výbavu.

Opět se jedná o technicky nezměněné provedení RS, tedy s ostrým dvoulitrovým čtyřválcem 147,5 kW, sportovním podvozkem, výkonnými brzdami Brembo a především originálními závěsy předních kol, kdy je otočná osa předního kola oddělena od tlumiče.

Renault dále přidává 17palcová kola BeBop s exklusivním designem v kombinaci modrého laku a diamantového efektu, modrý metalický lak Malte, bílé pruhy Gordini, zadní spoiler, bílá zrcátka a aerodynamickou lištu na přední nárazníku a zadní nárazník v leskle černém laku.

Proti Cliu Sport RS má Gordini navíc kožené čalounění sedadel v kombinaci modrá/černá, hands-free kartu Renault, automatickou klimatizaci, elektricky sklopná zpětná zrcátka, volant potažený modrou kůží a rádio s podporou MP3 a připojením Bluetooth.

Další prvky výbavy jsou společné s výchozím provedením – ESP, šest airbagů, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních oken, palubní počítač, světelný a dešťový senzor a přední mlhovky.

Připlatit si lze za tvrdší naladění podvozku „Cup“ (+15.200,- Kč).

Renault Clio RS - ceny na českém trhu (květen 2010)
Motor2,0 16V
Převodovka6M
Zdvihový objem [cm3]1998
Válce/ventily4/4
Největší výkon [kW/min-1]147,5/7100
Největší toč. mom. [Nm/min-1]215/5400
Max. rychlost [km/h]225
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,9
Komb. spotřeba [l/100 km]8,2
Cena Sport RS [Kč]549.900,-
Cena Gordini RS [Kč]619.900,-

Diskuze (178)
Avatar - white label
1. 6. 2010 16:13
Re: cena ?
Každé "absolutní" zobecnění je také důkazem nezralosti, neznalosti a určitého druhu omezenosti...
Avatar - Pierro
1. 6. 2010 09:00
Re: cena ?
Mário, máš pravdu snad v jediném. 620.000,- Za Clio opravdu není malá cena. Na tom se asi shodneme. Ale tvrdit o Mazdě 3 MPS jak je jinou muzikou, jen svědčí o tom, že jsi ani v jednom z obou aut nejen, že nejel, ale pravděpodobně ani neseděl. M 3 MPS je bezesporu velice výkonné auto přihlédnouc ke třídě (nižší střední). Toť je ale také prakticky vše co nabízí. konkurence, byť i méně výkonná ho celkem spolehlivě břebíjí (Golf GTI, Focus ST). Skutečně ostré HH nižší střední - jako Mégane či Focus RS jsou pak uplně někde jinde (i cenově). Takže malý dotaz na závěr - proč Mazda zlevnila svůj nejsilnější model v trojkové řadě?? Že by se za původních cca. 800.000,- moc neprodával?? Asi ne. Já jich teda na silnici vidím jak šafránu... Takže s tou muzikou bych při ladění byl přeci jen opatrnějí. Nemluvě o tom, že v rukou zkušeného řidiče Clio i přes svůj výkonový handicap tuhle Mazdu v zatáčkách celkem hravě deklasuje. ;-)
Re: SHRNOVAČKA
>:D >:D >:D :no:
1. 6. 2010 00:46
5- dveř
Vím, že sportovní vozy takovéto kategorie jsou sportovní v uvozovkách, ale mě by se to líbilo, kdyby to narostlo rozměrech potřebné ještě pro dvoje dveře
Avatar - white label
1. 6. 2010 00:00
Re: EVO - auto roku
"Porážku" rocca R v TopGearu je třeba brát s rezervou, např. v Autocaru zase rocco R "porazilo" Focus RS i Z 370...a v aktuálním Autocaru dokonce celkově "porazilo" Meg RS i běžné rocco (2,0 TSI s DSG)...
Jedno srovnání ještě jaro nedělá... ;-)