Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SRT Viper: Vytvoření nejlepší limitované edice

Jakub Kraus
Diskuze (4)
SRT vytvořilo zatím nejlepší limitovanou edici třetího Viperu. Namixováním předchozích.

Když se prodejům určitého vozu moc nedaří, tak jsou dvě možnosti, co s tím udělat. Omezovat výrobu, což lze ale pouze do jejího zastavení, anebo sypat z výrobní linky limitované edice pro zvýšení prestiže vozu a urychleného a jednoduchého navýšení ceny. Jenže u Viperu už vyčerpali obě možnosti a stále se nedaří.

Proto nejspíš byla vytvořena další limitovaná edice, která bude jistě lepší než obě předchozí. Proč? Protože je jejich kombinací a bere si tak nejlepší prvky z Anodized Carbon Special Edition i z Time Attack. Tím jsou zajištěny problémy s navrhováním limitované edice, jelikož vše už je navrženo a je tak možné hlavně navýšit cenu a zvýšit již zmiňovanou prestiž.

Výsledkem je SRT Viper Anodized Carbon Special Edition Time Attack Group, který vznikne pouze v počtu deseti kusů, které jsou zařazeny do počtu padesáti kusů Anodized Carbon Special Edition. Konkrétně se bude jednat o vozy s pořadovým číslem 41 až 50.

Nová limitka Viperu tak zahrnuje všechny funkční prvky z verze Time Attack jako jsou karbonový splitter pod předním nárazníkem a spoiler na zádi, které dohromady poskytují 154 kg přítlaku při rychlosti 150 mil v hodině (241 km/h) a tlumiče Bilstein se dvěma možnostmi nastavení. Taktéž jsou využity pneumatiky Pirelli P Zero Corsa nazuté na kovaných kolech Sidewinder, za kterými jsou ukryté dvoudílné kotouče Brembo ze závodního Viperu ACR-X.

A jelikož je tento Viper založen na verzi Anodized Carbon Special Edition, tak obsahuje všechny jeho designové prvky jako je metalická matná černá barva v kombinaci se saténově černou, kterou jsou lakovány všechny rámečky otvorů v karoserii i víčko nádrže. Celek je dále doladěn karbonovými nádechy pro brzdy. V interiéru je většina částí pokrytá Alcantarou, nebo kůží Nappa s kontrastním oranžovým prošíváním, které doplňují karbonové části.

Jakub Kraus
Diskuze (4)
18. 4. 2014 16:48
Re: 10 ks
Challenger drazsi a tezsi byt musi,kdyz je podstatne vetsi auto a po vcerejsim faceliftu uz vypada i interier k svetu a myslim,ze viper by nemel dostat automat,jedine pro automat u vipera je zvyseni prodeju a taky mohli by to aspon po par kusech vozit do sveta,tech 700 kusu by se udalo...
Avatar - Barrichello
18. 4. 2014 12:28
Re: 10 ks
Je to moc drahý, levnější Vette je lepší, nemá to automat.

Hlavní důvody neuspěchu....

Podobné důvody má Challenger. Na Camro ani Mustang nemá co se týče prodejů. Proč?
1) zastaralý
2) nejdražší ze všech
3) příliš těžký

Ale tam už s tím aspon něco dělaj, bude nový motor V8 Hellcat s ovýkonu skoro 600 HP, 8st. převodovky ZF, nové řízení a další vylepšení...
Avatar - EauRouge
18. 4. 2014 11:58
Re: 10 ks
Podle posledních zpráv se v lednu a únoru prodalo jen 91 kusů a na skladě mají nějakých 750 aut. Takže je to taková trochu zoufalá snaha udat aspoň něco. Tentokrát to vypadá že se naplnili obavy pánů s kalkulačkami, kteří nechtěli aby nový viper vůbec vzniknul. Velká škoda.
Avatar - Barrichello
18. 4. 2014 09:49
10 ks
je nevytrhne, pravdou je, že předchozí limitovnaé edice už jsou vyprodané, takže jedině pořád dělat nové anovéd edice, dokud je bude někdo kupovat.

Nebo předělat celý vůz popř. ho zlevnit, jiná cesta pro viper asi není