Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SsangYong Korando Sports: Nový pickup dorazil do Evropy

David Bureš
Diskuze (23)
Nový pick-up od SsangYongu se nakonec nebude jmenovat SUT-1.

SsangYong vystavuje na právě probíhajícím bruselském autosalonu pick-up Korando Sports. Ještě v září přitom korejská automobilka tento vůz prezentovala jako model SUT-1. Na některých trzích (mimo jiné v Nizozemí) se pak bude tento automobil prodávat s označením Actyon Sports.

Právě stejnojmenného extravagantního předchůdce vůz nezapře, oba pick-upy mají prakticky stejnou záď. Tvary kabiny vycházejí ze studie SUT 1, která byla k vidění na loňském autosalonu v Ženevě. Na rozdíl od ní sériový automobil zdobí méně chromu, změnil se tvar přední masky a nárazníku. Hlavní světlomety již nemají kryt protažený až do boků.

K pohonu slouží modernizovaný řadový čtyřválcový turbodiesel, jiný agregát v nabídce (zatím) nebude. Motor o objemu 1998 cm3 produkuje při kompresním poměru 16,5:1 největší výkon 116 kW při 3400-4000 min-1. Vrchol točivého momentu je 360 Nm v rozmezí 1500-2800 min-1 a již při 1000 min-1 je k dispozici 190 Nm. Vybírat bude možné mezi šestistupňovou přímo řazenou převodovkou a samočinným ústrojím se shodným počtem rychlostí. Jihokorejský pick-up má standardně poháněnou pouze zadní nápravu, ale k dispozici je i provedení s elektricky přiřaditelným pohonem všech kol.

Auto měří na délku 4.990 mm, do šířky má 1.910 mm a ční 1.790 mm do výšky, podvozek má obří rozvor 3.060 mm. Korando Sports váží minimálně 1.873, maximálně 1.995 kg, majitel ovšem musí počítat s tím, že plně naložený vůz má přes 2,7 tuny. Aby ne, korba poskytuje 2 m2.

Dosud není jasné, kdy se vůz objeví na českém trhu. Například v Nizozemsku se mají první exempláře objevit v průběhu května.

David Bureš
Diskuze (23)
17. 1. 2012 10:13
Re: ...
já se ssangyongem jezdil a jen na neuznaných reklamacích a na náhradních autech to za dva roky vyšlo cca na 100 000,-Kč. pokud bych musel platit i záruční opravy jsem na 350 000,- Kč
a servisní prohlídku pod 10 000,-nedáš
ono i zadarmo muže být drahé
16. 1. 2012 19:38
Re: design
"Kto napise ze ople ma pekny intrerier bud nema vkus, nevidel golf 4 alebo je absolutne neznaly a nama zmysel pre perfekcionizmus." - tato veta je blabol, dizajn je vec subjektivna, paci, nepaci, ak sa tebe nepaci nemam s tym problem. Mimochodom ked sa bavim,e cisto o dizajne, tak na fotkach, ktore si hodil je jeden za 8, druhy za 10 bez 2. Ani jeden z tych interierov mna dizajnom neoslovuje
16. 1. 2012 13:42
Re: design
Tak ti poviem, nebol som fanusik VW koncernu ale po tom ako som mal moznost dokladne sa zoznamit s VW ale aj skodou som zmenil nazor. Ked som videl golf 4 v 98 bol som sokovany, krasne kvalitne vypinace, spravene s citom, jemne tvary, ziadny hrube hrcky ako opel. Krasne calunenie dveri, krasne vypinace potiahnute teflonom cio co to je. Nadherne chromovane kovove klucky, Podsvietenie pristrojov, sa pozri na radia napr. gamma a na radiou v oply G. To v oply vyzera ako z nejakeho otraktora, hnusne velke tlacidla, nevskusne.

Vsak dole caluenie dveri, na golfe uvidis krasne plech zaizolovany gumou ktory perfektne izoluje vnutro dveri, sa pozri na opel - odporny igelit. Spracovanie golfa 4 nema absolutne konkurenciu vo svojej triede. Kto napise ze ople ma pekny intrerier bud nema vkus, nevidel golf 4 alebo je absolutne neznaly a nama zmysel pre perfekcionizmus.

Bez tento prispevok trocha s nadhladom, ale je to ozaj tak.

opel : radio a tlacidla ako z 80 rokov ako aj cely dizajn:

[odkaz]

pozri golf na tu eleganciu a jemnost:

[odkaz]

automaticka klima? + radio opel:
[odkaz]

climatronik golf s radiom:
[odkaz]
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2012 11:38
Re: ...
On to ale nekupoval za půl melounu, on to nechtěl ani zadarmo. Což je hovadina, neznám nikoho, kdo by si nevzal auto za půl melouna zadarmo.
16. 1. 2012 11:03
Re: ...
presne, napr. oktafka v kombiku je urcite vyhodnejsi... :-!