TechArt Porsche Cayman: Méně je někdy více
TechArt nepolevil ze svých dosavadních tradic. Úpravy, které do teď představil, nejsou nikterak okázalé, ale zároveň na první pohled viditelné. Když se tuning dělá s citem, má úspěch. Nejnovější Cayman dostal decentní přední splitter, v podobném duchu se přistupovalo i k zadnímu difuzoru s dvojicí koncovek výfuku. Stranou nezůstala ani vnější zpětná zrcátka a boční otvory pro sání vzduchu k motoru. Pro zvýšení přítlaku na zadní nápravu dodává TechArt ve dvou polohách nastavitelné křídlo.
Stuttgartské kupé stojí na kontrastních kolech o TechArt Formula velikosti 21“. Zákazníci mohou sáhnout po vyobrazených discích nebo odlehčených typech TechArt Formula III a TechArt Formula IV. Samozřejmostí je široké spektrum barev a povrchových úprav. Oproti standardní verzi došlo ke snížení světlé výšky vozu o 25 až 35 milimetrů.
Čalounění interiéru kombinuje kůži, Alcantaru a uhlíkové vlákno. Tedy materiály, které v současnosti nejvíce táhnou. Pokud se vám nelíbí standardní volant Porsche, i na to má úpravce řešení. Sáhnout totiž můžete po tříramenném provedení TechArt Sport s ergonomickým tvarováním v místech úchopu. Ve spojení s automatickou převodovkou PDK jsou také k dispozici sportovní pádla pro manuální řazení pod volantem. Ty však úpravce dokáže naroubovat i na standardní volant Porsche.
Více informací se dozvíme po představení vozu na frankfurtské výstavě. Docela by nás zajímalo, jaký motor roztáčí zadní kola.