TechArt v Ženevě 2007
GTstreet
Šestiválcový boxer o objemu 3,6 l dosahuje výkonu 427 kW (580 k) v 6 000 ot/min a maximální točivý moment 700 Nm nastupuje již v 4 800 otáčkách. Se stálým pohonem všech kol se 911 Turbo v kabátku od TechArtu stálo jedním z nejrychlejších aut světa, protože z nuly na stovku katapultuje řidiče za 3,46 s. Nejvyšší rychlost je 339 km/h.
To ale firmě TechArt nestačilo a všechny části úprav se ještě zlepšily. Z pohonné jednotky se nakonec podařilo vydolovat závratných 463 kW (630 k) v 6 800 ot/min. a maximální točivý moment poskočil o dalších 120 Nm na celkových 820 Nm při 4 500 otáčkách. S těmito hodnotami vystřelí upravené Turbo z 0 km/h na 100 km/h za pouhé 3,2 s, dvoustovku spolkne za 10,9 s a nejvyšší rychlost vozu je 345 km/h.
Technici TechArtu se mravenčí prací v aerodynamickém tunelu dopracovali k optickým doplňkům, které vozu dodávají na vzhledové dravosti a přitom jsou vysoce funkční. Přední spoiler byl doplněn přídavnou lištou na spodní části, která omezuje vztlak na přední nápravě. Boky vozu dostaly mohutné nástavce prahů uklidňující proudění mezi koly a změněna byla také zpětná zrcátka.
Záď dostala spoiler nad okno, který prodlužuje linii střechy, výsuvný spoiler dostal ještě jednu plochu, aby se zvýšila přítlačná síla a pod nárazník byl přidán difuzor urychlující odvod vzduchu pod vozem. Nakonec TechArt přidal verzi GTstreet černo-oranžový lak, který dravý dojem vozu vhodně zvýrazňuje.
Magnum
TechArt Magnum, přepracované Porsche Cayenne Turbo, bylo představeno již v roce 2005 na frankfurtském autosalonu. Přední části vozu dominuje nárazník s masivními vstupy vzduchu a kulatými mlhovkami, vzduch se do motorového prostoru dere také vstupy v přední kapotě. Na objemu nabraly boční prahy, změnu vnějšího vzhledu dokonal nový zadní nárazník, mohutný spoiler nad zadním sklem, lišta částečně překrývající zadní světlomety a dvě dvojité koncovky výfuku s úctyhodným průměrem. Celý výtvor stojí na 22palcových kolech s pneumatikami 295/30 R 22 s rychlostním limitem až 300 km/h.
Výkon vlivem větších turbodmychadel, nového výfukového systému a upraveného sacího potrubí vzrostl z původních 331 kW při 6 000 otáčkách na 442 kW a točivý moment z 620 Nm na 865 Nm. Díky tomu TechArt Magnum zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy a dokáže uhánět maximální rychlostí až 292 km/h. Speciální modul sníží světlou výšku vozu o dalších 60 mm.
V Ženevě TechArt prezentuje Magnum se zcela novým, luxusním interiérem. V kabině je vše čalouněno kvalitní kůží nebo Alcantarou, přechody mezi světlou barvou a tmavými plochami jsou vyplněny lištami z pravého dřeva. Rámeček na středovém panelu, dotykové plochy pedálů, prahové lišty a další doplňky obložení jsou z leštěného hliníku. TechArt dále nabízí možnost obložit vybrané plochy interiéru díly uhlíkových kompozitů.
Magnum je vybaveno multifunkčním audio-video systémem, který má velký barevný dotykový displej, měnič na 6 CD, který umí přehrávat i DVD, obsahuje satelitní navigaci, připojuje telefon přes bezdrátový systém Bluetooth. Děti se mohou při dlouhých cestách zabavit hrou, když jim připojíte konzolu Playstation II.