Subaru WRX STI - Konečně zadeček!

Subaru WRX STI - Konečně zadeček!

 
 

Čtyřkolková legenda dostala nejen celou řadu konstrukčních změn, ale také velikánské křídlo na kufru.

Ikony na čtyřech kolech pomalu vymírají a měknou, z automobilových nadšenců se polehoučku stává tupé stádo radující se ze snížení emisí jejich sporťáku a z toho, že palubka je vyrobena z recyklovatelných plastů. Přesto je řada lidí, co tlaku stále odolává. Stejně jako Impreza WRX STI. Naštěstí.

obrázek [600 x 436]  

Nově se jmenuje pouze WRX STI, stále ale jde o tu starou dobrou čtyřkolku, schopnou na okresce s dobrým řidičem za volantem vyprášit kožich skoro všemu. Měli jsme možnost vzít si na test nově dovážený sedan modelového roku 2011, oživující v našich myslích vzpomínky na modrozlaté Imprezy se „zadečkem“ z let minulých. Samozřejmě, že jsme neodmítli.

Konečně má prdelku!

Musím se vám přiznat… hrozně se mi líbí prdelky. Že vám taky? Ok, já ale teď mám na mysli zadečky z plastů a plechů, ladně zakončující boční linku auta.

Trend praktičtějších hatchbacků s useklou zádí malé sedánky téměř zničil a když už nám něco málo zbylo, šlo povětšinou o disproporční kreatury pro východní trhy typu Citroën C4 Sedan. Brrr.

Dokonce i Subaru vzalo do ruky flexu a ikonický zadeček Impreze v aktuální generaci amputovalo. Solbergovi se pak bez něj o trochu lépe stíhal Seb Loeb (ani tak to nebyl žádný šlágr), my ale zůstali jako zařezaní. Kam se poděla ladnost? Kde je obří křídlo? Co jste to Impreze proboha udělali?!

TEST Subaru Impreza WRX STI - Zkrocená bestie (9/2008)


Pánové a dámy, s nářky je konec. I do našich končin se dostává nabušené STI v té „jediné správné“ verzi – v karosářské variantě sedan.

Dobře, souhlasím, na Concorso d’Eleganza Villa d’Este WRX STI sedan zřejmě nikdy vavříny sbírat nebude, to ostatně ani není účelem. Hlavní je, aby se nám tohle auto líbilo (a to se mi líbí), aby to stále byla nekompromisní přeplňovaná čtyřkolka (a to je) a abychom od ní měli klíče… no a ty máme taky. Startujeme.

První nervózní kilometry

Svírám v ruce asi nejlaciněji vypadající klíček, který jsem u auta za 1,1 milionu Kč kdy viděl, a psychicky se připravuji na příští dny plné zátahu turbodmychadla, extrémní bodové hrozby a čisté řidičské radosti.

Ještě než ale probudím přeplňovanou třísetkoňovou bestii k životu, trochu prozkoumám interiér. Á, vida, mohu si propojit telefon přes Bluetooth s rádiem, to i ve sporťáku potěší.

Pak mě ale znejistí sedačky – mají nějak podezřele vlažné vedení v oblasti stehen a zdají se být spíš „sportovně-komfortní“ než naopak. Zvláštní, přitom by tahle levnější verze měla být zaměřená na fandy, kterým nejde o navigaci nebo bezklíčové odemykání a startování. Odpovědí je právě ona cena – skořepiny RECARO nejsou levnou záležitostí a pokud to s tuněním STI myslíte vážně, stejně si namontujete něco vícebodového, padnoucího přímo na tělo.

obrázek [600 x 413]  

První, co po nastartování vnímám, je zvuk. Je dostatečně dunivý (čtyři osmicentimetrové koncovky dělají svou práci na jedničku), takže o vás každý ví, nesnaží se ale vlézt sousedům oknem do bytu jako Focus RS. Navíc se ono dunění mísí s krásně naturálním „boxerským“ poblafáváním, které zní jako potrhlý mix gigantického osmiválce a turbodieselu.

Naturel plochého čtyřválce o objemu 2,5 litru navíc cítíte i díky občasnému zachvění interiéru – na volnoběh jsou boxery zkrátka o něco drsnější, v STI to ale rozhodně není na škodu.

TEST Mitsubishi Lancer Evolution (9/2008)


Vezmu do ruky dlouhou řadičku (to aby byla co nejlépe na dosah) a zařadím jedničku. Dráhy jsou příjemně krátké, až nepřirozeně, vzhledem k délce řadicí páky. Oproti minulé verzi, co si tak matně vzpomínám, rychlosti zapadají o něco lépe a odpor v mezipolohách nepůsobí rušivě. Po výrazném zadrhávání není ani stopa.

Pomalu najíždím na hlavní silnici a v klidném tempu zahřívám motor – ještěže u STI nechybí ručičkový ukazatel teploty chladicí kapaliny. Když dosáhne správné provozní teploty je dobré ještě chviličku vyčkat, olej se ohřívá o něco déle. Fajn, tak zahřívání máme za sebou a já s chutí chytnu řadičku, šoupnu tam meziplyn a… cuk! Na sportovní spojku si je třeba zvykat, chce to opravdu precizní práci s levým kotníkem. Hlavně při rozjezdu z jedničky na dvojku může při hrubém zacházení dostat pořádně za uši – čtyři kola se totiž ani náhodou neprotočí.

obrázek [600 x 302]  

Další, čeho si všímám, je lehoučké řízení. Je báječně upovídané (u čtyřkolky klobouk dolů), citlivé, volant má taky správný průměr i tloušťku… jen se mi zdá, že v nízkých rychlostech je hydraulický posilovač až příliš důsledný.

Jak ale zrychluji, řízení poslušně tuhne a vir zvaný WRX STI se mi přes dlaně pomalu dostává do celého těla. Brzdy jsou skvěle dávkovatelné, účinek je více než dostatečný a ABS je precizně naladěno. Vir se začal množit.

Gripmaster

Přepněte volič systému SI-DRIVE do polohy Sport Sharp a máte celých 300 koní na povel. Tedy alespoň měli byste mít, z toho jak se motor chová do tří tisíc otáček byste tři stovky ořů nehádali.

Pořád marně čekám, kdy přijde kopanec, a zatím se nám ručička posunula ke čtyřce. Modrý sedánek stále zvyšuje tempo, které nad touto hodnotou začíná být ďábelské. Pět, šest tisíc… sakra, ta ručička si nějak pospíšila, šest a půl, červené pásmo, bliknutí varovného světélka na palubovce, cvak, klik a jedem na čtyřku.

Otáčky nevypadnou z magického pásma, začínajícího kousíček pod čtyřmi tisíci a já se řítím jako japonská dělová koule kupředu. Už mám ale více času na vychutnání zátahu předtím, než budu muset řadit – a je to neskutečně návykové.

Špička sice není tak ostrá jak by možná mohla být, gradace síly a výkonu vám to ale stoprocentně vynahradí. Mimochodem, v onom „magickém pásmu“ přebírá od výfuku roli muzikanta (alespoň na palubě, zvenčí to asi bude pořád pořádný heavy-metal) motor, který rozehrává chytlavou, zpěvnou mechanickou árii. Ani po delším sportování vám tak nebude hučet v hlavě, naopak, budete si pamatovat jen vysoké cé japonských motorářů. Tedy aspoň obrazně, vážně bych ty kluky nechtěl slyšet zpívat Di quella pira :-) .

Hlavní síla ale neleží na rovinkách. Ano, ve WRX STI se najednou zdají poněkud kratší, ale to v každém podobně potentním autě. Hlavní zbraň leží u apexů. Podvozek se doslova těší na jakoukoliv zatáčku a to může být jakkoliv rozbitá. Přesně takhle má vypadat sportovní podvozek – tuhý, nekompromisně kopírující podložku, s čitelností hodnou slabikáře ale hlavně… ne zbytečně tvrdý.

Oproti prkennému projevu adaptivních tlumičů ze Scirocca R, které na nerovnostech neustále odskakovalo, je jízda v STI vítaným osvěžením. Stočíte volant a v milisekundě víte, jak na tom s adhezí jste. Na dobrém povrchu tohle umí hodně aut, na rozbitém jen málokdo.

Velká škoda, že jsme auto testovali už na zimním obutí, byť Pirellky jsou asi to nejlepší, co můžete na sporťák nasadit. I tak má ale auto tolik adheze, že hledat limity může být docela nebezpečná hra. I když ne tak nebezpečná, jako se v první chvíli zdálo. Na limitu víte snad vteřinu dopředu, jak se kola s odstředivou silou poperou, navíc se díky měkké zimní směsi vůz začínal trhat postupně a nezáludně. To, co může následovat, je takovým malým svatým grálem automobilky Subaru.

obrázek [600 x 508]  

Ne, nemám na mysli nedotáčivý výlet do škarpy, který nastat samozřejmě může, mám na mysli funkci aktivního mezinápravového diferenciálu DCCD. S ním si totiž můžete dovolit začít šlapat na plyn už hodně brzo, dokonce ještě před vrcholem zatáčky. Mírná nedotáčivost se díky přesunu síly k zadním kolům rychle přemění v absolutní „koleje“ a pokud jste dostatečně sveřepí (a máte vypnutou stabilizaci), můžete se těšit i na powerslide.

Ještě zpět ke stabilizaci – pro začátek doporučuji „zelený“ režim TRACTION, tedy stanici na půl cesty před úplným vypnutím stabilizace. Dovolí vám toho opravdu hodně, a kdyby se přeci jen něco přihodilo, pořád za vámi malý elektronický mužíček stojí. Pokud jste ale vnímaví a poctivě se s autem sžíváte, neměl by mít moc práce. Je opravdu zábavné přidáním plynu naprosto překopat úmysly působících sil a místo ven ze zatáčky zamířit k jejímu vrcholu.

S mezinápravovým diferenciálem si můžete i docela vyhrát, kromě tří automatických nastavení (nejpoužívanější je AUTO a AUTO-určené na suchý asfalt) můžete diferenciál uzamykat podle potřeby. Majitel tak bude mít o zábavu postaráno.

obrázek [300 x 228]  

Během testu se nad námi nebesa slitovala a v den focení bylo krásné azuro, zatímco další den pršelo jako z konve. Paráda! Už nemusíte píchnout svému pudu sebezáchovy koňskou dávku opiátů, zábava začíná už při nižších rychlostech. I zde leží hranice auta o hodně výš než u drtivé většiny ostatních aut na silnici, stále ji ovšem dokážete velmi přesně určit a to doslova celým tělem – v STI se toho spoustu dozvíte i od pedálů, které nejsou gumově odděleny od dění pod koly. Na mokru si ale dejte pozor, ona hranice sice přichází pozvolna, když jí ale překročíte, cesta zpět vede na kluzku jen pro velmi zkušené jezdce.

Závěr, aneb řidič v sedmém nebi

Těžko se po divoké jízdě s STI hledají negativa, přesto nějaká existují. Napadají mě sedačky, které sice poskytují dostatek opory, dovolí usadit se za volant v příjemně sportovní pozici, skořepiny by ale modrému ďáblíkovi s velikým křídlem sedly o mnoho víc.

Řazení je velmi dobré, přesto jsem našel malinký šedý bod a to rychlé řazení trojky – tam se občas páce rychle skočit (hlavně z dvojky) nechce, pokud nejste dostatečně precizní.

Vůbec, celé auto začne fungovat vlastně až v okamžiku, kdy jste s ním sžití a dokážete mu vyhovět.

Ano, patrně budete rychlí hned na začátku, ale opravdu užívat si jízdu budete až po ujetí nějaké té stovky kilometrů. V tu chvíli si sice jízdu užíváte, ale zdaleka nemáte WRX STI v ruce, takže to chce další stovku, aby se vám celé auto dostalo pod kůži. No a pak se do vás s každou další stovkou bude zavrtávat hlouběji a hlouběji…až budete nadobro chyceni.

Auta pro řidiče tohle dělávají, pozor na ně :-) .

obrázek [600 x 295]  

Pod okny praskají výfuky a vše se zdá být (téměř) skvělé. Za 1,1 milionu Kč můžete mít WRX STI sedan, malou raketu schopnou zrychlit z klidu na 100 km/h za 5,2 sekundy a uhánět rychlostí až 255 km/h (o pět km/h rychleji než hatchback). Auto s výborným podvozkem, skvělým motorem, bezvadným chováním. Vyčítat podvozku sportovní tuhost (když neodskakuje) nebo agregátu vyšší spotřebu (když tak skvěle jede), to by asi nebylo fér. Co je ovšem zarážející, ona by to ani nebyla pravda!

Když trojka střídá dvojku, kousek rovinky, tvrdě na brzdy, následuje podřazení, přidání plynu a zakousnutí se do asfaltu na výjezdu směrem k další zákrutě je vám jedno, kolik si za to WRX STI řekne. A ona se nikterak neupejpá, spotřeba dvacet litrů Naturalu 98 je proto nakonec docela přijatelná. Někde na okruhu nebo na uzavřené trati by teprve palivo teklo proudem. Jenže taky jsou chvíle, kdy si zapnete rádio (ano… po dvou dnech jsem si ho opravdu na zkoušku zapnul), v duchu poděkujete za pohodlné „neskořepiny“ a probíjíte se ze severu Prahy na jih a potom zpět. V tu chvíli přepněte SI-DRIVE do spořivé, inteligentní polohy a uvidíte ten zázrak. Splynete s davem (tedy alespoň tak jak může modrý sedan s obřím křídlem splynout) a palubní počítač začne spotřebu snižovat. A to klidně pod deset litrů! Na mou duši, na psí uši – padesát kilometrů po Praze jsem ujel za 4,5 litru, tedy průměrnou spotřebou 9 litrů Naturalu 98.

Asi jste už pochopili, že závěr testu nemůže být negativní. Pár drobností bychom sice udělali jinak, to hlavní, zábava za volantem, ovšem dotčena nebyla. A o ní to přece celé je.

JAKE.AUTO.CZ: Subaru Impreza (Přehled testů a dalších článků)


obrázek [600 x 311]  

První cena vozu1.060.000,- Kč (WRX STI, 2,5, 221 kW)
První cena vozu s testovanou motorizací1.060.000,- Kč (WRX STI, 2,5, 221 kW)
Základní cena testovaného vozu1.080.000,- Kč (WRX STI 4D, 2,5, 221 kW)
Cena testovaného vozu vč. příplatků1.090.800,- Kč (WRX STI 4D, 2,5, 221 kW)

Plusy

  • Špičkový přeplňovaný motor
  • Přesné řízení a řazení
  • Propracovaný systém pohonu všech kol
  • Prostorný interiér
  • Větší zavazadlový prostor proti hatchbacku
  • Výborný podvozek

Minusy

  • Vyšší provozní náklady
Spolupracujeme s TipCars.com

Subaru WRX STI

Cena v základní výbavě: 1 080 000 Kč Cena v testované výbavě: 1 090 800 Kč

Základní výbava:AWD - stálý pohon všech kol, Super Sports ABS – čtyřkanálové, VDC systém jízdní stability, Hill Asist Systém, sportovní brzdy BREMBO, brzdové kotouče přední a zadní s vnitřním chlazením, elektronický systém rozdělení brzdného tlaku EBD, Multi - Mode DCCD mezinápravový diferenciál, SI-Drive, přední a zadní samosvorný diferenciál, servořízení, výztuhy proti nárazu okolo kokpitu, tříbodové pásy, napínač př. bezpečnostních pásů s omezovačem, čelní airbag u řidiče a spolujezdce, boční airbagy na předních sedadlech, hlavové okenní airbagy (vpředu, vzadu), bezpečnostní konzole hliníkových pedálů, ISOFIX úchyt dětských sedaček, otáčkoměr, digitální hodiny, elektronický imobilizér v klíčku, sportovní sedadla potažená Alcantarou, venkovní teploměr, kožený sportovní volant STI, stereo CD audio 10 repro, dálkové ovládání audia na volantu, Bluetooth, AUX vstup, automatická klimatizace s prach. filtrem, ukazatel spotřeby paliva, tempomat, nastavitelný volant v obou osách, výškově stavitelná sedačka řidiče, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, vnitřní osvětlení se stmívačem, čtecí lampičky, osvětlení klíčku zapalování, zásuvka 12V (2X), kosmetické zrcátko řidiče i spolujezdce, středová konzole s loketní opěrkou, zadní dělené sklopitelné sedačky 60/40, pylový filtr, nastavitelný cyklovač stíračů, STI sportovní sedadla, elektrické vyhřívání předních sedadel, hliníkové sportovní pedály, optitronové přístroje, kryt zavazadlového prostoru – roleta, odkládací schránka na opěradlech předních sedadel, kožená hlavice řadící páky a ruční brzdy, tónovaná skla, el. ovládání vnějších zpětná zrcátek, el. sklopitelná vnější zpětná zrcátka, zakrytování podvozku, vyhřívání vnějších zpětných zrcátek, ukazatele směru integrované ve zpětných zrcátkách, výbojková světla, vysouvací ostřikovače světlometů, centrální dálkové zamykání se signalizací, dětská pojistka zadních dveří, střešní anténa, sportovní výfuk (4 koncovky), lakované nárazníky v barvě vozu, lakované kliky v barvě vozu, zadní spoiler, přední spoiler, prahové spoilery, zadní nárazník s deflektorem, 18" disky kol z lehkých slitin

Výbava testovaného vozu:metalický lak (+ 10.800,-)

Počet podílových fondů roste. Soustředí se především na bohaté Počet podílových fondů roste. Soustředí se především na bohaté

Cílovou skupinou správců majetku jsou letos především…

Češi otevřou v Tanzanii polikliniku, provoz zahájí v srpnu Češi otevřou v Tanzanii polikliniku, provoz zahájí v srpnu

Poliklinika pro střední a vyšší vrstvy se stala jednou…

Polskému majiteli Unipetrolu PKN Orlen klesl čtvrtletní zisk Polskému majiteli Unipetrolu PKN Orlen klesl čtvrtletní zisk

Čistý zisk největší polské rafinérské společnosti PKN…

Dlouholetý šéf azylové a migrační politiky Tomáš Haišman končí ve funkci, bude diplomatem Dlouholetý šéf azylové a migrační politiky Tomáš Haišman končí ve funkci, bude diplomatem

Vysoký úředník ministerstva vnitra Tomáš Haišman, který…

 
Technické údaje
Motor Subaru WRX STI
Typ motoru: přeplňovaný zážehový
Válce / ventily: 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2457
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 221 / 6000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 407 / 4000
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 255
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 5.2
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 14.1 / 8.4 / 10.5
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 420 / -
Objem nádrže (l):60
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1505 / 400
Rozměr pneu:245/40 R18
rozměry vozu
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4580
b) šířka (mm): 1798
c) výška (mm): 1470
d) rozvor (mm): 2625
e) rozchod vpředu (mm): 1530
f) rozchod vzadu (mm): 1540
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 830 / 1040
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 670 / 900
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1020
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm):960
k) šířka vpředu (mm): 1430
l) šířka vzadu (mm): 1420
délka sedáku vpředu (mm): 510
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 620
výška opěradla vzadu (mm): 620
místo vzadu pod předním sedadlem: Ano
Hodnocení Subaru WRX STI
Interiér, řízení
Kvalita dílenského zpracování interiéru: 7
Kvalita sedadel (délka sedáku, boční vedení):
Palubní deska - design funkčnost: 8
Prostor na zadních sedadlech - nohy: 8
Prostor na zadních sedadlech - hlava: 8
Odkládací plochy: 8
Dojem z řízení: 10
Výhled vpřed: 8
Výhled vzad: 8
Motor, převodovka
Kultivovanost chodu: 9
Tah v nižších otáčkách: 9
Výkon ve vyšších otáčkách: 10
Hlučnost v nižších otáčkách: 9
Hlučnost v vyšších otáčkách: 9
Spotřeba: 8
Odstupňování převodovky: 9
Snadnost řazení: 8
Podvozek, brzdy
Jízdní vlastnosti v běžném provozu: 9
Jízdní vlastnosti v extrému: 10
Přenos hluku do interiéru (díry ve vozovce…): 9
Přenos hnací síly na vozovku: 10
Účinnost brzd: 10
Velikost zavazadlového prostoru: 8
Prostor pro vkládání do zav. prostoru: 7
Variabilita zavazadlového prostoru: 6
Poměr cena/užitná hodnota
Poměr cena/užitná hodnota: 3
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení - průměr: 8,35
 

Přidat názorDiskuse: Subaru WRX STI - Konečně zadeček!







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
5W, 10W nebo něco jiného? Opravdu víte vše o motorovém oleji? 5W, 10W nebo něco jiného? Opravdu víte vše o motorovém oleji?

Mechanická konstrukce automobilu se dá s nadsázkou…

Česká armáda používá již tři tisíce Tatrovek. Letos získá dalších 112 Česká armáda používá již tři tisíce Tatrovek. Letos získá dalších 112

Poslední várka vozidel z Kopřivnice bude armádě sloužit…

 



Subaru Impreza WRX Club Spec pro Austrálii Subaru Impreza WRX Club Spec pro Austrálii

Japonská automobilka si pro australský trh připravila…

Subaru Impreza WRX STI na trati Isle of Man TT (video) Subaru Impreza WRX STI na trati Isle of Man TT (video)

Isle of Man TT je sice určeno pro motocykly, když se tu…

 



 
Alfa Romeo Stelvio 2.2 Diesel Q4 vs. Mercedes-Benz GLC 250 d 4Matic – Nečekaná shoda

Alfa Romeo Stelvio 2.2 Diesel Q4 vs. Mercedes-Benz GLC 250 d 4Matic – Nečekaná shoda

Dnes 08:00

Dvě SUV, jedno elegantnější než druhé. Obě sázejí na efekt a obě mají plnit roli sportovní alternativy v této dnes tolik oblíbené třídě. Co mají stejné a čím se naopak liší? A co se ukrývá pod číslem 2143?




Blesk.cz

Turisté „mizí“ v Brdech, zraněného cyklistu hledali hodiny. Chybí značení cest

Turisté „mizí“ v Brdech, zraněného cyklistu hledali…

Cyklista (65) utrpěl v úterý v brdských lesích vážná zranění. Jel po jedné z lesních cest, pravděpodobně přepadl…

Počasí s Honsovou: Tropy podusí Česko i o víkendu. Pak přijdou hromy a blesky

Počasí s Honsovou: Tropy podusí Česko i o víkendu.…

O víkendu se vyšplhají teploty na 30 °C. Počítat ale musíme i s bouřkami, které budou v některých částech…

 

iSport.cz

Invaze z ciziny do fotbalové ligy. Velké téma v pátečním Sport Magazínu

Invaze z ciziny do fotbalové ligy. Velké téma v…

Italský trenér se svým početným mezinárodním štábem na Letné, kam se postupně sletěly drahé posily z Izraele,…

Jak si vedly posily Sparty? Velká voda Plavšič, Kaya nepřesvědčil

Jak si vedly posily Sparty? Velká voda Plavšič, Kaya…

Sparta do generálky proti Vitesse (1:1) nasadila šest nových posil včetně debutanta Semiha Kayi. Jak si v…

 

Reflex.cz

Dokumentarista Jaroslav Jindra: Zajímají mě limity lidských možností

Dokumentarista Jaroslav Jindra: Zajímají mě limity…

Fotograf, režisér, scénárista, kameraman. Taky průkopník paraglidingu u nás, nadšený dokumentarista Rallye…

Neopakovatelná atmosféra ostravského festivalu zachycená objektivem Martina Straky

Neopakovatelná atmosféra ostravského festivalu…

Druhý den festivalu Colours of Ostrava byl plný zvučných jmen a desetitisíce lidí se i ve čtvrtek vlnily…