Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Amarok Canyon na českém trhu jako příplatkový paket

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (4)
Volkswagen Užitkové vozy uvádí na český trh stylové provedení pick-upu Amarok s přídomkem Canyon.

Volkswagen představil svůj pick-up Amarok s označením Canyon, za nímž se ukrývala řada úprav a doplňku, poprvé v roce 2012 na autosalonu v Ženevě. Tehdy se jednalo o stylový koncept, který naznačoval, že Amarok nemusí být nutně pouze pracovním strojem.

Nyní divize Volkswagen Užitkové vozy uvádí i na český trh Amarok Canyon v sériové provedení. To sice není samostatnou verzí nebo stupněm výbavy, ale jen příplatkovým paketem odkazujícím na loňský koncept.

Od standardních verzí se Amarok Canyon odlišuje na první pohled lakem karoserie „copper orange“ v kombinaci s leskle černými prvky, mezi něž patří rám nad ložnou plochou, rámy pod bočními prahy a zadní nárazník. Souhru kontrastních barev doplňují tmavě tónovaná krycí skla zadních světlometů, kryt spodní části vozu lakovaný v barvě karoserie, černé lemy podběhů kol a nápisy „Canyon“ na dveřích a zadním víku.

Součástí paketu Amarok Canyon jsou i nově navržená 17“ kola z lehké slitiny v designu „Roca“ s terénními pneumatikami rozměru 245/70 R 17. Na přání se dodávají také 18“ kola se silničními pneumatikami.

Pro interiér je připraveno dvoubarevné částečně kožené čalounění, kombinující světlý odstín sedacích ploch „moonrock“ s antracitovým odstínem ostatních částí. Ozdobné stehování na sedadlech, na kůží obšitém tříramenném volantu a na kůží obšité řadicí páce přebírá oranžovo-červený odstín karoserie, což platí i pro rámečky výdechů ventilační soustavy a bezpečnostní pásy. Ozdobné obložení přístrojové desky má matně chromovanou povrchovou úpravu.

Vzhledem k outdoorovému charakteru je paket Amarok Canyon k dispozici výhradně pro modely Amarok s pohonem všech kol 4Motion a lze jej již objednávat u českých prodejců za příplatek 102 817 Kč bez DPH, resp. 124 409 Kč s DPH k základním cenám modelů Amarok Double Cab Trendline s pohonem všech kol 4Motion, které začínají od 689 727 Kč bez DPH (834 570 Kč s DPH) s turbodieselem 2.0 TDI o výkonu 103 kW, resp. od 736 588 Kč bez DPH (891 271 Kč s DPH) s motorem 2.0 BiTDI o výkonu 132 kW.

Pro další individualizaci pick-upu s paketem Amarok Canyon je k dispozici řada různých prvků příplatkové výbavy, mezi nimiž vyniká například střešní rampa v barvě karoserie se čtyřmi světlomety za příplatek 30.334 Kč bez DPH (36.704 Kč s DPH). V nabídce nechybí ani oblíbené hardtopy nebo stabilní černé žaluzie pro zakrytí ložné plochy.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (4)
Avatar - happy_driver
4. 10. 2013 17:28
....
Amarok je velmi slusne, dobre vybavene a pomerne robustne dimenzovane auto. Jedina vycitka smeruje k nedostatocnej motorizacii - snad sa raz trh docka implementacie 3,0TDI.
4. 10. 2013 10:02
Re: Pěkné, ale
S tím bych nesouhlasil. Stačí se podívat na hodně masivní rám a zavěšení kol. Navíc už se prodává 4 roky a ani zprávy o nespolehlivosti ho neprovází. Já jsem jezdil s verzí se stálým pohonem všech kol, a když jsi zmínil toho Hiluxe, tak srovnání mi přišlo podobné jako rozdíl mezi současným Golfem a deset let starou Corollou... tedy opravdu propastný, kvalita jízdy, ergonomie, řízení a hlavně brzdy...
Avatar - WinDiesel
4. 10. 2013 09:30
Re: Pěkné, ale
Ono nejenom Ford Ranger, ale i ostatní. Amarok je spíše imidžovka, potenciál prodeje je skoro vyčerpán a je to vidět...
Leadrem je opět Hilux.
4. 10. 2013 08:56
Pěkné, ale
vzhledem k aktuálním cenám Fordu Ranger, to bude mít Amarok na trhu těžké.