Volkswagen Microbus: na trh v roce 2007

Volkswagen Microbus: na trh v roce 2007

 
 

Připravovaný inovativní model Microbus, jehož výroba v hannoverském závodu Volkswagen by měla být zahájena v roce 2007, nebude určený pouze pro USA, ale objeví se i na dalších trzích.

Připravovaný inovativní model Microbus, jehož výroba v hannoverském závodu Volkswagen by měla být zahájena v roce 2007, nebude určený pouze pro USA, ale objeví se i na dalších trzích. Toto rozhodnutí má posílit obchodní pozici Microbusu, protože závislost pouze na trhu USA přináší určitá rizika plynoucí z tamní složité situace a přetrvávajícího nevýhodného směnného kurzu. „Naše rozhodnutí zajistí modelu Microbus celosvětový úspěch,“ tvrdí Dr. Bernd Pischetsrieder, předseda představenstva společnosti Volkswagen AG.

Výroba nového Microbusu bude založena na principech modulární montáže, v konstrukci připravovaného vozu se uplatní řada dílů a komponentů z nových modelů Transporter T5. Tento synergický efekt přispěje ke snížení vývojových a výrobních nákladů.

První vozy Volkswagen Microbus by měly sjet z výrobních linek závodu v Hannoveru v roce 2007. Zavedení výroby modelu Microbus v Hannoveru znamená pro Volkswagen vytvoření 1500 nových pracovních míst.

Inovace i respekt k tradici Originální studie Microbus se stala největší hvězdou autosalonu v Detroitu v roce 2001. Rozhodnutím zavést Microbus do sériové výroby se Volkswagen pouští do segmentu vozů, neobvykle kombinujících výrazný design a maximální funkčnost. Dosud byl výrazný design spíše spojován s nepraktičností (New Beetle).

Koncept Microbus navrhlo a připravilo kalifornské designerské a vývojové středisko automobilky Volkswagen. I když je Microbus prošpikovaný nejmodernějšími technologiemi, svým designem se zřetelně odvolává na dlouhou tradici minibusů značky Volkswagen. Tu zahájil už v roce 1950 první minibus postavený na bázi modelu Transporter první generace. Tento vůz získal mimořádnou popularitu na všech kontinentech a v mnoha zemích se stal pro svoji příslovečnou spolehlivost, přizpůsobivost a nenáročnost doslova legendou. Microbus si z této tradice bere to nejlepší a po svém aktualizuje pojmy jako „svoboda pohybu“ či „osobitý vzhled“.

Design připravovaného modelu je naprosto originální, výrazným stylistickým prvkem studie jsou například xenonové čelní světlomety, křivka bočních oken, nebo velké posuvné dveře, které se mohou otvírat pomocí elektromotorů po stisknutí tlačítka. Dynamický vzhled konceptu Mikrobus umocňují výrazné lemy podběhů speciálních dvacetipalcových kol z lehkých slitin.

Sedadla v interiéru jsou uspořádána do třech řad, přičemž prostřední sedadla lze otáčet kolem svislé osy. Zadní řada sedadel je koncipována jako jednoduchá lavice. K technickým zajímavostem studie Microbus patří také například mikrokamera, která pomocí sedmipalcového monitoru ve středové konzole zprostředkovává řidiči dokonalou informaci o situaci za vozem. Pro sledování televizního vysílání nebo přehrávání videokazet slouží další čtyři monitory zabudované do zadní strany opěradel krajních sedadel v první a druhé řadě.

Spolupracujeme s TipCars.com
Zdroj: Volkswagen

Štítky Volkswagen Nové modely Dodávky Design

 







Doporučujeme
Vyzkoušeli jsme kupé Škoda posledních osmdesáti let. Tudy kráčí historie! (+video) Vyzkoušeli jsme kupé Škoda posledních osmdesáti let

Dnešní doba patří automobilům SUV a atraktivních kupé…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Toyota C-HR se v Česku vejde pod půl milionu a nabízí spoustu výbavy Toyota C-HR se v Česku vejde pod půl milionu a nabízí spoustu výbavy

Toyota uvedla na český trh excentrický crossover C-HR. Za…

Zákulisí Formule 1: Co všechno obnáší práce řidiče safety caru? Zákulisí Formule 1: Co všechno obnáší práce řidiče safety caru?

V čele závodů Formule 1 odjel 640 kol, přesto ani jednou…

 




VW T6 Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion: Z Dakaru VW T6 Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion: Z Dakaru

Doprovodné vozidlo z nejtěžší světové rallye nemůže být…

Volkswagen Užitkové vozy na Caravan Salon Düsseldorf 2016 Volkswagen Užitkové vozy na Caravan Salon Düsseldorf 2016

Pro letošní Caravan Salon v Düsseldorfu si připravila…

 



 
Exkluzivní spy video: Modernizovaná Škoda Octavia (2017) poprvé na silnici

Exkluzivní spy video: Modernizovaná Škoda Octavia (2017) poprvé na silnici

25.9. 2016

Třetí generace octavie se v rámci nadcházející modernizace dočká přepracovaného vzhledu a bohatší výbavy.




Blesk.cz

Neberte medvědovi hračku: Mohl by to být granát, jak zjistili v polské zoo

Neberte medvědovi hračku: Mohl by to být granát, jak…

Odebrat medvědovi hračku může být docela nebezpečné, zvláště když hračkou je minometný náboj. Asi takové poučení…

Sonic Boom: Fire & Ice recenze: Když starou školu osvěží žhavé i ledové novinky

Sonic Boom: Fire & Ice recenze: Když starou…

Nejrychlejší ježek na světě má podle posměváčků své nejlepší dny už za sebou. Sega si to však nemyslí a každý…

 

iSport.cz

Pardubický střelec Hubáček: Musíme se odrazit od obrany a mírné destrukce

Pardubický střelec Hubáček: Musíme se odrazit od…

Pěkná divočina! Pardubice se v Chomutově dostaly do pořádného srabu. Pět zápasů, nula bodů, navíc po dvaceti…

VIDEO: Pardubice mají první body, Třinec dál v čele tabulky

VIDEO: Pardubice mají první body, Třinec dál v čele tabulky

Dočkali se! Hokejisté Pardubic na sedmý pokus berou první extraligové body v tomto ročníku. S novým trenérským…

 

Reflex.cz

David J. Peterson pro Reflex: Hra o trůny mě vážně neuživí

David J. Peterson pro Reflex: Hra o trůny mě vážně neuživí

Jeho práce je ve světě televize a filmu zcela výjimečná. Jedná se totiž o jediného člověka v Hollywoodu, který…

Neomarxistka Marksová chce diskriminovat kvůli bezdětnosti

Neomarxistka Marksová chce diskriminovat kvůli bezdětnosti

V nedělní debatě České televize jsem se dozvěděl, že nejen mne, ale všechny bezdětné lidi v této zemi chce…