Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo chce mít posádku jako v bavlnce. Představuje koncept vyvoněného interiéru

Stanislav Kolman
Diskuze (0)
Švédská automobilka ukazuje světu koncept Ambience, jenž spojuje smysly každého člena posádky a má zajistit, aby se na palubě vozu cítila co nejlépe.

Interiérový koncept Ambience se v modelu S90 představí veřejnosti na blížícím se autosalonu v Pekingu, už dnes se s ním ale můžeme seznámit prostřednictvím první várky fotografií a oficiálního videa. Nové prvky kabiny jsou zasazeny do nejvyššího provedení sedanu S90 Excellence a vy je nejen uslyšíte, ale i uvidíte a ucítíte.

Vizualizace přemění atmosféru ve voze prostřednictvím obrazovky na stropnici, promítané prostředí si přitom volíte sami pomocí aplikace v chytrém telefonu. A pokud by vám relaxační pohled do lesa nestačil, můžete se v autě pro tři cestující nechat rozmazlit audiosystémem Bowers a Wilkins, jehož reproduktory naleznete i v opěrce hlavy. Společnost Byredo pak dodává čtveřici různých vůní, které lze taktéž vybírat dle vlastní libosti.

„Zakládáme si na designu, u kterého je člověk na prvním místě,“ říká Robin Page, šéfdesignér čínské automobilky. „Koncept Ambience to jen potvrzuje, zaměřuje se na pocity člověka a snaží se jej uvést do celkové pohody.“

Zatím jde pouze o koncept, ale Volvo by inovace rádo přetavilo v sériovou výbavu. Nová vize interiéru vlastně není až takovou novinkou, ale své zájemce si mezi prémiovými zákazníky určitě najde. Švédi se netají tím, že koncept vznikl hlavně kvůli čínským zákazníkům, mezi kterými chtějí zvýšit poptávku po luxusním provedení Excellence.

Stanislav Kolman
Diskuze (0)