Audi nic nepodceňuje: Každou novou R8 pošle před doručením do reálného provozu
Druhá generace nepřehlédnutelného supersportu Audi R8 se před časem dočkala omlazovací procedury, to podstatné však zůstalo. Vůz i nadále pohání 5,2litrový atmosférický desetiválec, jenž v rámci modernizace posílil na 419 kW a 550 newtonmetrů točivého momentu.
Novinkou je taktéž filtr pevných částic, hrdě se však Audi R8 až do dnešních dní brání jakýmkoliv hybridním systémům. Tedy až do příjezdu další generace, která už má být ryze elektrická…
Ale zpět k čerstvému provedení, které budeme mít příležitost řídit ve druhé polovině listopadu společně s novou generací malé A1. Zdroj blízký automobilce prozradil britskému Autocaru jednu zajímavost. Každá nová R8 je ještě před doručením novému majiteli testována v reálném provozu, kde najezdí zhruba 40 kilometrů.
Pokud už držíte rezervaci na novou R8, nemusíte mít obavy, jestli vám supersport náhodou nedorazí s lehce poškrábaným nárazníkem. Většina částí karoserie je totiž při jízdě v provozu schována pod ochrannou fólií. Na druhou stranu technikům čtyř kruhů nebrání v jízdách ani špatné počasí, do provozu se vydají klidně za deště.
Audi u žádného jiného modelu takto nepostupuje a chce si tím pojistit, že auto bude předáno novopečenému vlastníkovi v perfektním stavu. Aby ne, když „jen“ standardní verze před faceliftem přišla na 4,3 milionu korun. Na ceník omlazeného provedení si ještě musíme počkat, ale lze předpokládat, že částky se příliš lišit nebudou.