Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi nic nepodceňuje: Každou novou R8 pošle před doručením do reálného provozu

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 30. 10. 2018
30
4
Zobrazit náhledy (30)
Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8 Audi R8
Supersport R8 je pro čtyři kruhy výjimečným modelem, čemuž odpovídá i testování nových kousků. Ty totiž před doručením zákazníkovi absolvují desítky kilometrů v reálném provozu.

Druhá generace nepřehlédnutelného supersportu Audi R8 se před časem dočkala omlazovací procedury, to podstatné však zůstalo. Vůz i nadále pohání 5,2litrový atmosférický desetiválec, jenž v rámci modernizace posílil na 419 kW a 550 newtonmetrů točivého momentu.

Novinkou je taktéž filtr pevných částic, hrdě se však Audi R8 až do dnešních dní brání jakýmkoliv hybridním systémům. Tedy až do příjezdu další generace, která už má být ryze elektrická…

Ale zpět k čerstvému provedení, které budeme mít příležitost řídit ve druhé polovině listopadu společně s novou generací malé A1. Zdroj blízký automobilce prozradil britskému Autocaru jednu zajímavost. Každá nová R8 je ještě před doručením novému majiteli testována v reálném provozu, kde najezdí zhruba 40 kilometrů.

Pokud už držíte rezervaci na novou R8, nemusíte mít obavy, jestli vám supersport náhodou nedorazí s lehce poškrábaným nárazníkem. Většina částí karoserie je totiž při jízdě v provozu schována pod ochrannou fólií. Na druhou stranu technikům čtyř kruhů nebrání v jízdách ani špatné počasí, do provozu se vydají klidně za deště.

Audi u žádného jiného modelu takto nepostupuje a chce si tím pojistit, že auto bude předáno novopečenému vlastníkovi v perfektním stavu. Aby ne, když „jen“ standardní verze před faceliftem přišla na 4,3 milionu korun. Na ceník omlazeného provedení si ještě musíme počkat, ale lze předpokládat, že částky se příliš lišit nebudou.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Opět bulvární nadpis...
| 31. 10. 2018
Jsou to opravdu amatéři. Tohle se seriózní žurnalistikou nemá nic společného..
Audi
| 31. 10. 2018
neni tam něco jak black packet? jinak je to ohyzdný, o tom žádná
Opět bulvární nadpis...
| 31. 10. 2018
...směřující k článkům na autoforu a podobnému odpadu. Že se to v normální novinařině dělá jinak svědčí např:

[odkaz]

Zklidněte hormon hoši! :-!
Avatar - _Karel_
Audi
| 30. 10. 2018
Tak bezva, že nepodceňují techniku, ale ještě by to chtělo zapracovat na designu a znovu najít lidi typu Schreyera. To, co vidím na titulce, považuju za skvělou ukázku tuzingu na jinak krásným autě. Mě se teda Audi obecně moc líbí, ale nic tak děsnýho, jako ty stříbrný plastový xindly okolo koncovek výfuků, tedy nic tak děsnýho jsem na Audi dlouho neviděl. A vůbec bych řekl, že se s touhle generací R8 oproti té minulé nevydali správným směrem. Méně by bylo více.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku