Bezpečnost
Tvoří jej dvě složky: první z nich je Vehicle Stability Management, pokročilý typ elektronické stabilizace, která k přibrzďování jednotlivých kol přidává zásahy posilovače řízení. Při nástupu nedotáčivosti se zesílí jeho účinek a posilovač tedy navede řidiče k částečné směrové stabilizaci – zvětšením úhlu natočení kol. V případě přetáčivosti systém reaguje opačným způsobem, účinek posilovače se sníží.
Druhou složkou je Electronic Stability Control. Jedná se o kombinaci kontroly trakce a brzdového asistenta BAS. Doplňuje jej automatické spuštění výstražných světel (Emergency Stop Signal), asistent pro rozjezdy do kopce, asistent pro sjíždění kopců, senzor převrácení a zvukový signál upozorňující na překážky.
Pasivní bezpečnost zajišťuje tuhý skelet karoserie – ze 71,9 % je tvořen z vysokopevnostní oceli. Vyztuženy byly především podélné nosníky, podlaha zavazadlového prostoru a B sloupky. Konstruktéři také navrhli nové, bezpečnější vedení palivových trubiček.
V interiéru může cestující chránit až šest airbagů a aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech.