Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroënu se v České republice daří

Michal Otruba
Diskuze (0)
Francouzská značka Citroën byla v roce 2006 v ČR velmi úspěšná, když meziročně navýšila své prodeje o 44 %. V prvním čtvrtletí letošního roku její úspěšné tažení stále pokračuje.

V prvním čtvrtletí letošného roku vykazuje značka Citroën stále velmi dobré výsledky. Proti minulému roku si v prodeji osobních i užitkových vozdel polepšila o 31 %. Tento úspěch je dán nárůstem prodeje u vozidel C1 (+167 %), C4 (+41 %) a C3 (+32 %). Do konečného zúčtování mluví samozřejmě také prodeje letošní novinky – vozu C4 Picasso, kterého se společně s Grand C4 Picasso prodalo od jeho březnového uvedení na trh 112 kusů.

Značka Citroën tak zůstává na českém trhu na 5. místě v prodeji osobních i užitkových vozidel.

Michal Otruba
Diskuze (0)