Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Combat T-98: ruská odpověď na Hummer

Jan Cacek Jan Cacek 19. 10. 2006
10
61
Zobrazit náhledy (10)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Tento obr sice mnoho krásy nepobral a v městském provozu si zvlášť nelibuje, schopnost odolat minám se však v Rusku může docela hodit.

Civilní verze ruského Combatu T-98 patří mezi vůbec nejmohutnější auta na trhu. Hranatá karoserie tohoto offroadu je 2,1 metru široká i vysoká, délka činí 5,15 m v případě verze Hard Top a 5,35 m u Kombi. Pohotovostní hmotnost dosahuje 3750 kg, Kombi váží dokonce 4150 kg. O pohon této ruské masy se starají americké motory. Buďto benzínový osmiválec Vortec 8,1 litru s výkonem 253 kW a točivým momentem 616 Nm, nebo osmiválcový turbodiesel 6,1 litru s 220 kW a 720 Nm. O přenos výkonu na všechna kola se stará pětistupňová automatická převodovka. Combat T-98 dosahuje nejvyšší rychlosti 180 km/h. Spotřebu výrobce raději neuvádí, ale 140-litrová nádrž dostatečně ilustruje apetit tohoto monstra. T-98 jezdí na 20-palcových litých kolech s pneumatikami rozměru 315/70 nebo 325/60.

Do výbavy Combatu T-98 patří luxusní interiér obložený kůží a dřevem, přístrojová deska z Chevroletu Suburban, satelitní rádio s měničem CD, DVD, televize, dva airbagy a tempomat.

Ruští zákazníci jistě uvítají nabídku pancéřování, která sahá od bezpečnostní třídy B2 až po nejvyšší B7, schopnou odolat střelbě a minám díky 50 mm tlustým sklům a dvojitým ocelovým plátům s keramickou výplní.

Cena T-98 se pohybuje podle stupně pancéřování od 138 tisíc do 238 tisíc dolarů (přibližně 3,1 až 5,3 mil. Kč).

Diskuse: Přidat názor

Ruský káry
Klaudius
| 20. 10. 2006
Dovtedy, kym to bude pravda. Skús ísť do lesa na mokrý zablatený terén, lístie a koľaje vyjazdené od traktorov. Niva je šrot, Aro podobne, aj keď je asi menej poruchové, ale priechodnosť terénom majú vynikajúcu. S tvrdením, že kam sa dostane Niva tak vyjde aj Patrol si úplne vedľa. Žiadny mýtus, realita.
Nikagda málčik
Andy
| 20. 10. 2006
To si myslime my, ale mne by fakt zajimaly duvody skutecnyho majitele, pokud jim doopravdy je.
Ruský káry
cuisine
| 20. 10. 2006
no mimo kompletní současné nabídky uaze znám velmi dobře i ladvku a i nějaké ty gazy a mazy ... mimo jiné ;-)
Nikagda málčik
Klaudius
| 20. 10. 2006
HLAVNE BY SI MAL PISAT SLUSNE A NIKOHO NEURAZAT. JE PEKNE ZE MAS AUTO KTORE SI NEMOZE DOVOLIT HOCIKTO A TY SI NA NEHO MAL ALE NIE SI PRETO O NIC LEPSI. NAOPAK, Z TOHO CO SI NAPISAL RAZI AROGANCIA A NAFUKANOST A TIEZ SI MYSLIM, ZE OKREM INEHO BY SI SA MAL NAJPRV NAUCIT PRAVOPIS A AZ POTOM NIEKAM NIECO PISAT. :no:
Ruský káry
Klaudius
| 20. 10. 2006
Pravda...moderne off-roady, teraz bez ohladu na spolahlivost, na jazdne vlastnosti v terene na Nivu skratka nemaju. Lesne spravy, spravcovia horskych chat a podobne kupuju Nivu alebo ARO. Sice sroty, ale vylezu vsade. Frontera alebo Terrano by zostali pod kopcom.