Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

Audi Q3 Sportback oficiálně: Další SUV kupé je tady, proti Q3 se neliší jen sportovnější zádí

60 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V tabulce je chyba = zase = takže vítězem v chybovosti všech webů na světě se stává.. 😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
sr..ááč do rodiny aut na chůdách. :no: 😒
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S tim sr..ááč si mi připomněl finskej test Tekniikan Maalma = v mrazech. Auta nechaj přes noc venku a pak ráno (bylo -13°C) měřej = emise nebo třeba jak rychle se auta zahřejou

Na teplotu k přežití +15°C a pak na teploučko +23°C

V testu bylo 15 značek za Audi A1 právě Sportback Bussiness S Line 30 TFSI = bylo druhý nejhorší

Na přežití na použitelnejch +15°C se ty nejlepší (Ford, Volvo, Lexus, Citroen, Jag, BMW) dostali za 9 až 13 minut = audi za 21 a půl (Dacia Duster 14 minut)
Větší sranda bylo zahřátí na normální teplotu +23°C = ty nejlepší za 14 až 19 minut BMW X2 18i maličko ztratilo za 22 minut. Audi opět absolutní vítěz horší byla vždycky jen dodávka Opel Combo ta ovšem s naftovym motorem
Luxusní prémiový docela drahý Audi A1 Sportback = za 39 minut = víc jak 2násobek od běžnýho mainstreamu Fordu Focus, Citroenu C4 atd. Audi dokonce totálně smetla Dacia Duster 23 minut vs audích 39 minut

Podobný rozdíly byly ve vyhřívání zpětných zrcátek nebo volantů

Ááá koukám že někomu se fakta nelíbí = už tu lítaj nám všem :no: 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Hamuno, ty jsi schopný číst i neziskový server v Mosambiku, jestli se tam neobjeví něco špatně na Audi. :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já ho teď vytočím. :😉
"Američané použili miliardy z pokut za statisíce VW s podvodnými TDI na nákup dieselů..." :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vim že ti hlava moc nefunguje = ale až takhle? 😄

Mě wole co ti to = viz ty 10:46 = fakt asi moc nemyslí nafta nevadí. Vadí mi její šílený umělý zvýhodňování = který je v bilionech = fakt šílený
A nevadí mi kvalitní naftovej motor = 4turbový BMW 5er = proč ne

Vadí mi Dieselgate a další *** tý doby https😐/www.idnes.cz/…est-oxidy-dusiku a taky to že lidem jako ty ne

Ale nejvíc asi to umělý OBŘÍ pokřivení trhu ve prospěch naftovejch aut = to se musí zrušit. Při shodný dani s benzínem a návratu v rozlišování hmotnosti benzínu a nafty = to pak prokouknou i fanatici jako ty 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já ti moc nevěřím, ty zas vidíš vše přes naftu. Nebo to byl rýpanec, o kterém víž, že zafunguje?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je super = že vidíš líp než já = to co já :-!

Jak funguje vyrýpaná Winova hlava se ví = viz i v týhle diskuzi 10:46 = proč neokomentuješ to? 😉

I tak moc nerozumim proč na společnej test víc evropskejch magazínů konanej ve Finsku = reaguješ zaostalou zemí v JV Africe závislou na zahraniční pomoci
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
KANKUNENE tohle je finskej teda evropskej magazín a na megatestu spolupracovalo dost další EVROPSKEJCH automagazínů

Takže spíš obráceně = proč takhle extrémní mosambická reakce? Tobě přijde normální že Dacia totálně smázne Audi?

Audi dopadlo fakt špatně. Zase = proto k nim mám vztah jakej mám. Ne z rozmaru = pro takoooovýhle testy

Podobný testy čtu od nácti let = takže moje poněkud nechuť k Audi je = ne protože se mi nelíbí vzhledově nebo tak něco = ale protože mi technický informace od Vaculíka po třeba tohle za celý doby co čtu o autech a technice = většinou řikaly spíš něco takovýhohle = v technice opozdilý Audi. Na což geniálně reagovala reverzní reklama NÁSKOK DÍKY TECHNICE = a víc lidí zbaštila tu reklamu, než aby četla ty technický rozborky = z kterejch vycházel opak

Nicméně co ty = proč na megatest evropskejch magazínů = Mosambik?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já ti rozumím, někdo třeba nevěří, že Armstrong byl na měsíci.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No ale já ti nerozumím = moh bys to rozvést? Ne to Armstronga 😉

Tam je to jasný = byl to film 😁 :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
vždyť máš 2 plusy wole :😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mysli wole :😉

V době kdy sem to odeslal tak sem asi nemoh mít 2 plusy = ale v předchozích příspěvcích byly jen :no: 😉
ryccardo
Celkem zajímavý test musím uznat. Nicméně moje 1,8 TSI topí prakticky okamžitě. Mám dojem, že tam musí být elektrický dohřev případně jestli tyhle moderní motory co mají chlazený turbo vodou dokáží rychle ohřát vodu v topení, nevím, ale funguje to dobře. Já si teda na špatný topení fakt nestěžuju. Že by 30 TFSI byl horší. No rád bych to viděl v praxi. Jaký to má emise, než se zahřeje motor mi je fakt u***e.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zkus tu 1.8 nechat přes noc v mrazu a ráno při -13°C začít měřit :-!

Myslíš že 10 let stará škodovka smete nový Audi? Nebo aspoň líp konkurovat tý Dacii a spol.?
chytrak1
Venku je 37 stupňů a ty řešíš jaký má má audi topení. 😒] :yes:

Možná te to překvapí ale v minulosti měly v takových testech vždy jedno znejlepších topení žigulíky. Přesto si nekoupím ani jednoho.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak takovýhle to je bejt chytrák? :-!

Ty počítáš že

a) zima už nebude
b) ty osobně se zimy už nedočkáš
c) nechápeš že tak moc špatně = je špatně v létě, na podzim, v zimě i na jaře = že to prostě JE ŠPATNĚ?

S bonusem že Audi porazily levnější auta včetně Dacie = je napříč ročníma obdobíma = špatně?

Taky tam současně testovali podobnym způsobem emise = zastudena a po zahřátí = taky dobrý :yes: :-!
ryccardo
Jezdím s ní od začátku února, takže ano vím jak to topí v zimě. Fakt k tomu nemám výhrady. Nic takovýho jako, že 10 let stará Škodovka smete nový Audi jsem nepsal. Měl jsem na mysli, že je mi divný, že by nový Audi v benzínu špatně topilo. Že by mělo Audi horší motory než Škodovka nebo horší termo management motoru?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Horší než Dacia = až tak moc. Z 15ti předposlední = to fakt neni nic moc :no:

Zvlášť když to bylo poměrem cena velikost snad nejdražší auto v testu
ryccardo
No tak je to prémie, takže vyšší cena je celkem jasná. Když se pak do těch aut posadíš, tak rozdíl ceny jasně vidíš. Nemluvě o tom když obě nastartuješ a pojedeš se s nima projet. To že Dacia začne možná dřív topit je tak asi jediný v čem tu Audinu hypoteticky překoná.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak prémiovejch bylo v tomhle testu víc aut = BMW X2 asi nejblíž = rozdíl mezi jim a Audi = obrovskej

Že proti ostatnim zaostala dodávka Oplu navíc v naftě budiž

Rozdíl o jak moc bylo horší audi = je prostě moc

Vyšší cena je pak naopak nejasná. Proč za malý auto platit tolik? Protože je jako prémiový nebo má prémiový vlastnosti = no za b) žejo

Viz Lex, Jag, BMW = prémiově to de i schopnostma

Že z -13 na +23°C to nejlepšim trvalo 14 až 19 minut a BMW o fous dýl 22 minut = to je asi akceptovatelný zpoždění. Že audi to samý 39 minut = to už je out
ryccardo
Hele popravdě tomu pofidérnímu testu moc nevěřím. Za 39 minut bych měl teplo i dieselový Oktávce a ta díky veliký účinnosti motoru topila hodně mizerně. Že by benzínový Audi topilo hůř? No to by bylo hodně zvláštní. Rozhodně bych z tohodle testíku nedělal žádný velký závěry.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Kedy ste naposledy naplnili kufor az nad plato a teda vyuzili priestor pod oknom ktory ma ne-sportback verzia (a BMW a MB ekvivalenty) trochu vacsi? Pride mi to ako zbytocna, skaredsia a menej aerodynamicka verzia.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
co chceš vlastně říct?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
asi ………………... "Netreba nam SUV bez coupe strechy" :😉 :😉 :😉 :😉 :😉
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Vy vazne mate problem pochopit pisany text? 😊 Myslel som si ze mate iba pomylene nazory na zaklade nedostatocnych informacii, alebo ignorovania faktov.. ok pre vas nechapavych este raz😒br /> Standardna Q3 (ne-sportback) ma inac klopene zadne sklo a strechu a tym ma o 125l vacsi kufor pri naplneni po strechu a sklopeni sedadiel ako Q3 Sportsback. Pytam sa ci niekto vyuziva priestor v kufri nad platom a ak nie, Q3 potom nedava velmi vyznam kedze je menej aerodynamicka, pre niekoho subjektivne skaredsia a tym padom mozno aj zbytocna..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Odpovim ti na první větu: "Ne" a o tom to je = proto tu je tolik neshod

Vtipnej bonus je = že většinou z toho nechápání viní = spíš někdo jako oni někoho jako si ty :yes: 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já už ti rozumím, ty jsi vlastně proti klasickým SUV. Ale to máš celkem pravdu, ale třeba GLC coupé má malý i ten samotný kufr.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Každej kdo má rád auta = je proti SUV = protože jak víme sou ve všem co dělá auto autem = horší. Od jízdních vlastností akcelerace i decelerace samozřejmě spotřeby a taky opotřebení prostě ve všem = což korunujou vyšší cenou než adekvátní..

Takže se staly HITEM :yes: 😁
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Mne by stacil cross s pohodlnym nastupovanim a kratkymi prevismi ktore by ani nepotrebovali obrovske kolesa. Som este mlady ale to nastupovanie a vzdusnejsi interier by sa mi pacili viac ako sedan pribity na cestu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak se zkus občas projít pěšky, nejezdit výtahem a ubrat na fastfoodu, místo nesmyslu, jako je elektrokoloběžka použít klasickou koloběžku a nebudeš, jak ty říkáš mladý, potřebovat velký vysoký auto, aby jsi do toho mohl nastoupit a vešel se tam. Nechápu, jak mladý zdravý člověk argumentuje něčím tak banálním, jako je vstát ze sedu. To je spíše na zamyšlení se nad sebou, než hledání berliček v podobě vyšších, vzdušných aut.
webpaja
😉
Avatar - Snooob
Snooob
"Každej kdo má rád auta = je proti SUV"

Blbosť!
Ja mám rád autá a mám rád aj SUV.
A potom ešte sportiaky, sedany, kombíky, off-roady, crossovery, pick-upy, fastbacky, sportbacky, 4-door kupé, kabriolety.
😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co si na DŮVODU PROČ NE nepochopil?

Je to z PRINCIPU horší konstrukce = ve všem co se týká chování auta

Takže je v době snah o nižší spotřebu a nižší emise = pro to ta nejhorší možná konstrukce = hitem :-!
Avatar - Snooob
Snooob
Čo si nepochopil na tom, že výrok
"Každej kdo má rád auta = je proti SUV"
je bullshit?!

Každé jelito chápe, že sedan vs. SUV má rozdielne vlastnosti a výhody/nevýhody.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nevim jak jelito = ale já zmiňoval jen nevýhody

Testů srovnávajících SUV vs kombi bylo už taky dost = výhody se hledaj těžko = tys nějakou objevil?

Fajn kvůli tobě to upravim: "Každej kdo má rád auta a trochu jim rozumí proto na SUV kouká.."
webpaja
A proč není horší konstrukce offrioad, autobus nebo truck?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fakt? ;-\

Že zrovna ty 😐

Téma proč ne SUV a proč je lepší kombi = bylo rozebráno v nespočtu testů. Nechce se mi to opakovat = koho to zajímá = pár si jich najde
Avatar - speedfred
speedfred
....a preto jazdievaš RAV-kou hybrid? Niekde som to čítal.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Protože jí máme ve firmě jako služební?

Hybridní verze trochu ty negativa zmenšuje = trochu :-!

Prostě = Stelvio je fakt super :yes:
Ale Giulia prostě jezdí eště líp :yes: :yes: 😉
webpaja
Každý samosebou ne, mám rád auta a již několik let si kupuji plnotučné SUV, SUV kupé je mi k ničemu, právě pro kufr á la lift.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je fuk co si kdo koupí = ale prostě Stelvio jezdí fakt super, ale Giulia.. 😉
ptr078
Kazdy den, plato som dal dole pod postel, ked som prisiel od dealera s novym autom a za 4vroky sombho nepouzil ani raz
Avatar - xxc
xxc
Ja mam plato rovno vyhodene hned po kupe auta a odlozene niekde na skrini, keby sa auto predavalo. Ale velmi nesledujem, ako sa naplna kufor. Do 208ky vsak kocik pod plato nevosiel.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Ja ho tam mam na zakrytie elektrokolobezky pred zlodejmi.. nech ich nelaka.. a este na nom susim plavky a uterak ked idem od jazera 😁
Avatar - speedfred
speedfred
kua taký ekológ a používa elektrokolobežku. 😒]
chytrak1
Včera, před týdnem a každý měsíc aspoň jednou.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
...ale jinak v vlastně proč ne?

Odhaduji ale, že to je další slepá cesta a další model, který bude podle mě bez nástupce. V době, kdy se automobilová výroba dost razantně mění kvůli EU debilitě a CO2 diktátu ve prospěch nesmyslných elektromobilů, nevidím pro tohle budoucnost. Automobilky naopak méně prodávané modely seškrtávají a omezují nabídku.

Z foto se mi moc nelíbí boční profil, ale naživo to bude lepší. Ale blatníky a detaily ... ano, hezké. Stále lepší než X4 :-!
maca02
Takže interiér se nemění? Já to teda nečekal, ale nadpis článku mi dával jistý naděje. Interiér je fušeřina a blamáž z tvrdých plastů jak ve starý Fóbii za šestinu ceny. Hrůza.
Musím ale uznat, že soudruzi se činili, když se zbavili falešných vejfuků. Teď to nemá žádný. To je první Audi bez těch trapností ne?
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Pri spravnom pouziti adblue by sa 16l nadrz musela plnit pri kazdom tretom tankovani = neakceptovatelne, tak to mimo testov emisii obmedzili na max 1/8 potrebneho mnozstva cim vytvorili tie najspinavsie motory historie. Na podvod sa im prislo a priznali sa k vedomemu znecistovaniu. Kto ma chut podporovat kupou ich aut tuto podvodnu spolocnost? Vyzehlili si to u zakaznikov novymi nepodvodnymi motormi alebo su ignoranti a ani nic nebolo treba zehlit?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Docela by mě zajímalo = kdo ti dal ty :no:

A jestli tim ten problém = považujou za vyřešenej :-!
ryccardo
Zákazníkům je to totiž úplně jedno. Ti si vybírají produkt podle jiných parametrů než podle nějakých mediálních kauz a kampaní. Takže jsou asi ignoranti. 😁 Fakt je že nový EURO6 motory už nemají problémy s NOx a jsou konstrukčně celkem povedený, takže proč by si je zákazníci neměli kupovat?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Protože sou složitější? Protože sou dražší? Protože maj dražší i servis? A protože sou průchozí jen kvůli 3násobnýmu zvýhodnění nafty? Stačí tyhle 4 důvody?

Dobrej příklad je tu tenhle tejden rozebíranej FoFo ST = za víceméně stejnou cenu drtivej rozdíl
https😐/www.auto.cz/…na-motoru-130162 rozdíl 66kW a dokonce i krouťák má benzín vyšší a ve většim rozsahu otáček

A nebejt dotovaný nafty = vyjde tenhle obří rozdíl = jako už totální nesmysl
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Tak co tady pořád hučíš jak piliňáky?
Nech to na lidech, ať si koupí to co jim připadá výhodné.
Místo těch tvých knížecích rad.
Ovšem to 3-násobné zvýhodnění nafty - tobě už opravdu "šibe", jak říkají bratja Slováci.
Hoax od trolla, nic jiného to není.
Ale klidně tady takové blbosti opakuj pořád dokola až do tvého úplného zblbnutí, Chocholoušek pro tebe přijede a mýlí se maximálně 3x za 20 let. :-! :-! :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty si nějak mentálně zaostalej?

1) jasně že když něco dotuješ = je to výhodnější to nevíš? Takže žádný nech na lidech = srovnat daň SKONČIT ZVÝHODŇOVAT = v miliardách přestat dotovat a PAK nechat na lidech

2) tobě fakt těžce šibe = když napíšeš tolik blbostí = a když seš jako zaslepenej fanda nafty fakt asi nevíš že je celou dobu miliardama ZVÝHODŇOVANÁ
Když o tom NIC NEVÍŠ = co třeba nejdřív použít Google a ověříš si, že to tak je = než furt dokola blábolit že neee :-!

3) na tohle ti Chocholoušek nepomůže = když ve svym věku a po tisíci příspěvcích kdy propaguješ naftu = nevíš že je brutálně zvýhodněná 😁

4) a naprosto tragický je = že to popíráš furt pryč = ty to snad fakt dodnes nevíš :yes: 😒] :😉

5) ty nevíš že vzhledem k rozdílný hmotnosti = se velkoobchodně prodává palivo v kg a ne litrech? Nevíš že se tak dřív prodávalo i koncovýmu zákazníkovi? Že srovnánim na litry = zvýhodňuješ naftu? To je to 1. zvýhodnění
Nevíš že daň na benzín je asi 20 kč zatimco na naftu asi 11? A to je to druhý zvýhodnění?
Nevíš že při tak rozdílný ceně = je pak jiná výše DPH? Což je to třetí zvýhodnění?

Teď už víš = že si pako?

Jestli si dodělal základku zvládneš si spočítat kolik to dělá jen u nás = loni se spotřebovalo 1605 tisíc tun benzínu = to je asi 2126 tisíc litrů. A 4954 tisíc tun nafty, to je asi 5877 tisíc litrů nafty

Která lidem jako ty připadá atraktivní JEN protože je drsně dotovaná zvýhodněná = už ti to hlava pobrala?
chytrak1
Ty si taky pleteš pojmy s dojmy co?
1. Nafta není dotovaná, ale pořádně zdaněná spotřební dani a DPH
2. Vlastnosti nafty a benzinu jsou odlišný, ale je to asi jenom náhoda ze ty zmiňuješ pouze to co je ve prospěch benzinu.
3.Maš třeba ponětí o tom jak složitý a kolik energie se spotřebuje na výrobu nafty v porovnání s benzinem?
4. Proč bysme proboha měli kupovat palivo na kila???!! Ty snad máš v autě váhu, která te limituje při tankování? V mým autě je určující objem nádrže, ale třeba to mas jinak. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1. Taky jako ty? Ne DEFINICE dotace je PODPORA ve "veřejném zájmu". Tos nevěděl? 😉
Asi to bereš jen podle https😐/zpravy.aktualne.cz/…b10ac1f6b220ee8/ tak věz že náš slovenskej předseda český vlády se nezvýhodňuje jen tim že si poslal 6.500.000.000 korun ale právě i další PODPOROU
Ale nejde o slovíčkaření = prostě nafta JE zvýhodněná podporovaná = těžko říct co na tom WinDiesel nebo ty nechápete
Nafta je dokonce 3násobně zvýhodněná = jestli si ani po tom vysvětlení na který reaguješ nepochopil v čem a jak = fakt smutný 😄

2. to s tou náhodu si vymyslel sám? No všichni ostatní to vidí jinak = PROTO se velkoobchodně prodává na kg. A dřív i maloobchodně = teď sme postupně došli k 3násobnýmu pokřivení zvýhodnění = ve prospěch nafty :-!

3. jak probíhá výroba slivovice vim = benzínu i nafty = hodně podobně = destilací oddělenim jednotlivejch složek ropy 😁
Co si tou otázkou chtěl říct = to se učilo na základce pokud si vybavuju = že to nemá žádnou souvislost s rozdílnym zdaněnim a umělou podporou nafty = to zas vim ze škol kam sem šel po tý základce 😉

4. Protože hmotnost nafty a benzínu je odlišná. Nebo to můžeš pak zohlednit třeba daní = my to zohlednili PŘESNĚ NAOPAK 😁
Ale to máš v bodě 5)

Takže podporujeme kamionovou dopravu před železniční a vodní = taky dobrý :yes: 😄

5. takže náhradní bod 5) proč se známý fakta = snažíš otočit?
Je to ze stejnýho důvodu = protože je léto a nevíš že zas bude zima? viz ty 8:15 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chyba v článku viz úvodní příspěvek opravena = super

Opět ani bůů = no to už tak super neni :-!
Avatar - pradeda777
pradeda777
...a pokud bude i ve verzi RSQ3, tak ji zařadím na čekací list..... 😉 .
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Auto za to asi nestojí = ale ten R5 2,5 asi jo 😉