S tim sr..ááč si mi připomněl finskej test Tekniikan Maalma = v mrazech. Auta nechaj přes noc venku a pak ráno (bylo -13°C) měřej = emise nebo třeba jak rychle se auta zahřejou
Na teplotu k přežití +15°C a pak na teploučko +23°C
V testu bylo 15 značek za Audi A1 právě Sportback Bussiness S Line 30 TFSI = bylo druhý nejhorší
Na přežití na použitelnejch +15°C se ty nejlepší (Ford, Volvo, Lexus, Citroen, Jag, BMW) dostali za 9 až 13 minut = audi za 21 a půl (Dacia Duster 14 minut)
Větší sranda bylo zahřátí na normální teplotu +23°C = ty nejlepší za 14 až 19 minut BMW X2 18i maličko ztratilo za 22 minut. Audi opět absolutní vítěz horší byla vždycky jen dodávka Opel Combo ta ovšem s naftovym motorem
Luxusní prémiový docela drahý Audi A1 Sportback = za 39 minut = víc jak 2násobek od běžnýho mainstreamu Fordu Focus, Citroenu C4 atd. Audi dokonce totálně smetla Dacia Duster 23 minut vs audích 39 minut
Podobný rozdíly byly ve vyhřívání zpětných zrcátek nebo volantů
Ááá koukám že někomu se fakta nelíbí = už tu lítaj nám všem :no::D
Vim že ti hlava moc nefunguje = ale až takhle? :-)
Mě wole co ti to = viz ty 10:46 = fakt asi moc nemyslí nafta nevadí. Vadí mi její šílený umělý zvýhodňování = který je v bilionech = fakt šílený
A nevadí mi kvalitní naftovej motor = 4turbový BMW 5er = proč ne
Ale nejvíc asi to umělý OBŘÍ pokřivení trhu ve prospěch naftovejch aut = to se musí zrušit. Při shodný dani s benzínem a návratu v rozlišování hmotnosti benzínu a nafty = to pak prokouknou i fanatici jako ty :-)
Jak funguje vyrýpaná Winova hlava se ví = viz i v týhle diskuzi 10:46 = proč neokomentuješ to? ;-)
I tak moc nerozumim proč na společnej test víc evropskejch magazínů konanej ve Finsku = reaguješ zaostalou zemí v JV Africe závislou na zahraniční pomoci
KANKUNENE tohle je finskej teda evropskej magazín a na megatestu spolupracovalo dost další EVROPSKEJCH automagazínů
Takže spíš obráceně = proč takhle extrémní mosambická reakce? Tobě přijde normální že Dacia totálně smázne Audi?
Audi dopadlo fakt špatně. Zase = proto k nim mám vztah jakej mám. Ne z rozmaru = pro takoooovýhle testy
Podobný testy čtu od nácti let = takže moje poněkud nechuť k Audi je = ne protože se mi nelíbí vzhledově nebo tak něco = ale protože mi technický informace od Vaculíka po třeba tohle za celý doby co čtu o autech a technice = většinou řikaly spíš něco takovýhohle = v technice opozdilý Audi. Na což geniálně reagovala reverzní reklama NÁSKOK DÍKY TECHNICE = a víc lidí zbaštila tu reklamu, než aby četla ty technický rozborky = z kterejch vycházel opak
Nicméně co ty = proč na megatest evropskejch magazínů = Mosambik?
Celkem zajímavý test musím uznat. Nicméně moje 1,8 TSI topí prakticky okamžitě. Mám dojem, že tam musí být elektrický dohřev případně jestli tyhle moderní motory co mají chlazený turbo vodou dokáží rychle ohřát vodu v topení, nevím, ale funguje to dobře. Já si teda na špatný topení fakt nestěžuju. Že by 30 TFSI byl horší. No rád bych to viděl v praxi. Jaký to má emise, než se zahřeje motor mi je fakt u***e.
a) zima už nebude
b) ty osobně se zimy už nedočkáš
c) nechápeš že tak moc špatně = je špatně v létě, na podzim, v zimě i na jaře = že to prostě JE ŠPATNĚ?
S bonusem že Audi porazily levnější auta včetně Dacie = je napříč ročníma obdobíma = špatně?
Taky tam současně testovali podobnym způsobem emise = zastudena a po zahřátí = taky dobrý :yes::-!
Jezdím s ní od začátku února, takže ano vím jak to topí v zimě. Fakt k tomu nemám výhrady. Nic takovýho jako, že 10 let stará Škodovka smete nový Audi jsem nepsal. Měl jsem na mysli, že je mi divný, že by nový Audi v benzínu špatně topilo. Že by mělo Audi horší motory než Škodovka nebo horší termo management motoru?
No tak je to prémie, takže vyšší cena je celkem jasná. Když se pak do těch aut posadíš, tak rozdíl ceny jasně vidíš. Nemluvě o tom když obě nastartuješ a pojedeš se s nima projet. To že Dacia začne možná dřív topit je tak asi jediný v čem tu Audinu hypoteticky překoná.
No tak prémiovejch bylo v tomhle testu víc aut = BMW X2 asi nejblíž = rozdíl mezi jim a Audi = obrovskej
Že proti ostatnim zaostala dodávka Oplu navíc v naftě budiž
Rozdíl o jak moc bylo horší audi = je prostě moc
Vyšší cena je pak naopak nejasná. Proč za malý auto platit tolik? Protože je jako prémiový nebo má prémiový vlastnosti = no za b) žejo
Viz Lex, Jag, BMW = prémiově to de i schopnostma
Že z -13 na +23°C to nejlepšim trvalo 14 až 19 minut a BMW o fous dýl 22 minut = to je asi akceptovatelný zpoždění. Že audi to samý 39 minut = to už je out
Hele popravdě tomu pofidérnímu testu moc nevěřím. Za 39 minut bych měl teplo i dieselový Oktávce a ta díky veliký účinnosti motoru topila hodně mizerně. Že by benzínový Audi topilo hůř? No to by bylo hodně zvláštní. Rozhodně bych z tohodle testíku nedělal žádný velký závěry.
Kedy ste naposledy naplnili kufor az nad plato a teda vyuzili priestor pod oknom ktory ma ne-sportback verzia (a BMW a MB ekvivalenty) trochu vacsi? Pride mi to ako zbytocna, skaredsia a menej aerodynamicka verzia.
Vy vazne mate problem pochopit pisany text? :) Myslel som si ze mate iba pomylene nazory na zaklade nedostatocnych informacii, alebo ignorovania faktov.. ok pre vas nechapavych este raz:
Standardna Q3 (ne-sportback) ma inac klopene zadne sklo a strechu a tym ma o 125l vacsi kufor pri naplneni po strechu a sklopeni sedadiel ako Q3 Sportsback. Pytam sa ci niekto vyuziva priestor v kufri nad platom a ak nie, Q3 potom nedava velmi vyznam kedze je menej aerodynamicka, pre niekoho subjektivne skaredsia a tym padom mozno aj zbytocna..
Každej kdo má rád auta = je proti SUV = protože jak víme sou ve všem co dělá auto autem = horší. Od jízdních vlastností akcelerace i decelerace samozřejmě spotřeby a taky opotřebení prostě ve všem = což korunujou vyšší cenou než adekvátní..
Mne by stacil cross s pohodlnym nastupovanim a kratkymi prevismi ktore by ani nepotrebovali obrovske kolesa. Som este mlady ale to nastupovanie a vzdusnejsi interier by sa mi pacili viac ako sedan pribity na cestu.
Tak se zkus občas projít pěšky, nejezdit výtahem a ubrat na fastfoodu, místo nesmyslu, jako je elektrokoloběžka použít klasickou koloběžku a nebudeš, jak ty říkáš mladý, potřebovat velký vysoký auto, aby jsi do toho mohl nastoupit a vešel se tam. Nechápu, jak mladý zdravý člověk argumentuje něčím tak banálním, jako je vstát ze sedu. To je spíše na zamyšlení se nad sebou, než hledání berliček v podobě vyšších, vzdušných aut.
Blbosť!
Ja mám rád autá a mám rád aj SUV.
A potom ešte sportiaky, sedany, kombíky, off-roady, crossovery, pick-upy, fastbacky, sportbacky, 4-door kupé, kabriolety. ;-)
Ja mam plato rovno vyhodene hned po kupe auta a odlozene niekde na skrini, keby sa auto predavalo. Ale velmi nesledujem, ako sa naplna kufor. Do 208ky vsak kocik pod plato nevosiel.
Odhaduji ale, že to je další slepá cesta a další model, který bude podle mě bez nástupce. V době, kdy se automobilová výroba dost razantně mění kvůli EU debilitě a CO2 diktátu ve prospěch nesmyslných elektromobilů, nevidím pro tohle budoucnost. Automobilky naopak méně prodávané modely seškrtávají a omezují nabídku.
Z foto se mi moc nelíbí boční profil, ale naživo to bude lepší. Ale blatníky a detaily ... ano, hezké. Stále lepší než X4 :-!
Takže interiér se nemění? Já to teda nečekal, ale nadpis článku mi dával jistý naděje. Interiér je fušeřina a blamáž z tvrdých plastů jak ve starý Fóbii za šestinu ceny. Hrůza.
Musím ale uznat, že soudruzi se činili, když se zbavili falešných vejfuků. Teď to nemá žádný. To je první Audi bez těch trapností ne?
Pri spravnom pouziti adblue by sa 16l nadrz musela plnit pri kazdom tretom tankovani = neakceptovatelne, tak to mimo testov emisii obmedzili na max 1/8 potrebneho mnozstva cim vytvorili tie najspinavsie motory historie. Na podvod sa im prislo a priznali sa k vedomemu znecistovaniu. Kto ma chut podporovat kupou ich aut tuto podvodnu spolocnost? Vyzehlili si to u zakaznikov novymi nepodvodnymi motormi alebo su ignoranti a ani nic nebolo treba zehlit?
Zákazníkům je to totiž úplně jedno. Ti si vybírají produkt podle jiných parametrů než podle nějakých mediálních kauz a kampaní. Takže jsou asi ignoranti. :D Fakt je že nový EURO6 motory už nemají problémy s NOx a jsou konstrukčně celkem povedený, takže proč by si je zákazníci neměli kupovat?
Protože sou složitější? Protože sou dražší? Protože maj dražší i servis? A protože sou průchozí jen kvůli 3násobnýmu zvýhodnění nafty? Stačí tyhle 4 důvody?
Dobrej příklad je tu tenhle tejden rozebíranej FoFo ST = za víceméně stejnou cenu drtivej rozdíl https://www.auto.cz/…na-motoru-130162 rozdíl 66kW a dokonce i krouťák má benzín vyšší a ve většim rozsahu otáček
A nebejt dotovaný nafty = vyjde tenhle obří rozdíl = jako už totální nesmysl
Tak co tady pořád hučíš jak piliňáky?
Nech to na lidech, ať si koupí to co jim připadá výhodné.
Místo těch tvých knížecích rad.
Ovšem to 3-násobné zvýhodnění nafty - tobě už opravdu "šibe", jak říkají bratja Slováci.
Hoax od trolla, nic jiného to není.
Ale klidně tady takové blbosti opakuj pořád dokola až do tvého úplného zblbnutí, Chocholoušek pro tebe přijede a mýlí se maximálně 3x za 20 let. :-!:-!:-!
1) jasně že když něco dotuješ = je to výhodnější to nevíš? Takže žádný nech na lidech = srovnat daň SKONČIT ZVÝHODŇOVAT = v miliardách přestat dotovat a PAK nechat na lidech
2) tobě fakt těžce šibe = když napíšeš tolik blbostí = a když seš jako zaslepenej fanda nafty fakt asi nevíš že je celou dobu miliardama ZVÝHODŇOVANÁ
Když o tom NIC NEVÍŠ = co třeba nejdřív použít Google a ověříš si, že to tak je = než furt dokola blábolit že neee :-!
3) na tohle ti Chocholoušek nepomůže = když ve svym věku a po tisíci příspěvcích kdy propaguješ naftu = nevíš že je brutálně zvýhodněná :D
4) a naprosto tragický je = že to popíráš furt pryč = ty to snad fakt dodnes nevíš :yes::-[]:*)
5) ty nevíš že vzhledem k rozdílný hmotnosti = se velkoobchodně prodává palivo v kg a ne litrech? Nevíš že se tak dřív prodávalo i koncovýmu zákazníkovi? Že srovnánim na litry = zvýhodňuješ naftu? To je to 1. zvýhodnění
Nevíš že daň na benzín je asi 20 kč zatimco na naftu asi 11? A to je to druhý zvýhodnění?
Nevíš že při tak rozdílný ceně = je pak jiná výše DPH? Což je to třetí zvýhodnění?
Teď už víš = že si pako?
Jestli si dodělal základku zvládneš si spočítat kolik to dělá jen u nás = loni se spotřebovalo 1605 tisíc tun benzínu = to je asi 2126 tisíc litrů. A 4954 tisíc tun nafty, to je asi 5877 tisíc litrů nafty
Která lidem jako ty připadá atraktivní JEN protože je drsně dotovaná zvýhodněná = už ti to hlava pobrala?
Ty si taky pleteš pojmy s dojmy co?
1. Nafta není dotovaná, ale pořádně zdaněná spotřební dani a DPH
2. Vlastnosti nafty a benzinu jsou odlišný, ale je to asi jenom náhoda ze ty zmiňuješ pouze to co je ve prospěch benzinu.
3.Maš třeba ponětí o tom jak složitý a kolik energie se spotřebuje na výrobu nafty v porovnání s benzinem?
4. Proč bysme proboha měli kupovat palivo na kila???!! Ty snad máš v autě váhu, která te limituje při tankování? V mým autě je určující objem nádrže, ale třeba to mas jinak. :-!
1. Taky jako ty? Ne DEFINICE dotace je PODPORA ve "veřejném zájmu". Tos nevěděl? ;-)
Asi to bereš jen podle https://zpravy.aktualne.cz/…b10ac1f6b220ee8/ tak věz že náš slovenskej předseda český vlády se nezvýhodňuje jen tim že si poslal 6.500.000.000 korun ale právě i další PODPOROU
Ale nejde o slovíčkaření = prostě nafta JE zvýhodněná podporovaná = těžko říct co na tom WinDiesel nebo ty nechápete
Nafta je dokonce 3násobně zvýhodněná = jestli si ani po tom vysvětlení na který reaguješ nepochopil v čem a jak = fakt smutný :-)
2. to s tou náhodu si vymyslel sám? No všichni ostatní to vidí jinak = PROTO se velkoobchodně prodává na kg. A dřív i maloobchodně = teď sme postupně došli k 3násobnýmu pokřivení zvýhodnění = ve prospěch nafty :-!
3. jak probíhá výroba slivovice vim = benzínu i nafty = hodně podobně = destilací oddělenim jednotlivejch složek ropy :D
Co si tou otázkou chtěl říct = to se učilo na základce pokud si vybavuju = že to nemá žádnou souvislost s rozdílnym zdaněnim a umělou podporou nafty = to zas vim ze škol kam sem šel po tý základce ;-)
4. Protože hmotnost nafty a benzínu je odlišná. Nebo to můžeš pak zohlednit třeba daní = my to zohlednili PŘESNĚ NAOPAK :D
Ale to máš v bodě 5)
Takže podporujeme kamionovou dopravu před železniční a vodní = taky dobrý :yes::-)
5. takže náhradní bod 5) proč se známý fakta = snažíš otočit?
Je to ze stejnýho důvodu = protože je léto a nevíš že zas bude zima? viz ty 8:15 :-)