Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Tarraco je o krok před Kodiaqem. Dostává plug-in hybrid s dojezdem přes 50 km

Největší SUV Seatu představuje plug-in hybridní pohon s dojezdem 50 kilometrů jen na elektřinu. Součástí je i sportovní stupeň výbavy FR.
Zpět na článek
28. 8. 2019 12:01
28. 8. 2019 13:13
28. 8. 2019 13:57
Avatar - WinDiesel
28. 8. 2019 12:01
Dobrý jen pro Norsko.
:no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ada je zase tady
28. 8. 2019 12:29
Re: Dobrý jen pro Norsko.
Je jasné, že s muzeálním benzínovým motorem si to koupí jen cvok. Když už hybrid, tak s dieselem. Potom by to ovšem otevíralo otázku, proč tam nestačí jen ten diesel a je nutné s sebou tahat ty zbytečné (a těžké) akumulátory. :-!
Avatar - Zetti
28. 8. 2019 12:42
Re: Dobrý jen pro Norsko.
Jak muzes furt opakovat jednu a tutez hloupost. Moderni diesel v pluginu se nemuze na cestach do 70 km diky ohrat v zime jeste delsich a tak je pro nej provoz v pluginu doslova zabijak. Nikdy bych nekoupil plugin s dieslem, to je poukazka na pravidelne a drahe opravy.
Takze jestli diesel, tak klasicky hybrid a ne plugin, i kdyz i tam je efektivita diskutabilni.

Ja te chapu, v zivote si v pluginu nesedel a tak trousis tyhle hlouposti s o to vetsi vervou
Avatar - wakantanka
28. 8. 2019 12:49
Re: Dobrý jen pro Norsko.
a malý benzín s turbom sa ohreje výrazne skôr? nemám ten pocit.
Avatar - Zetti
28. 8. 2019 13:20
Re: Dobrý jen pro Norsko.
Tak pouziti turba do pluginu mi taky neprijde optimalni, ale proti gustu zadny disputat. Benzinove motory nejsou tak citlive na ohrati jako naftaky. Tech clanku je po netu mraky treba https://tn.nova.cz/…tejne-chyby.html

Idealni do pluginu je atmosfericky benzin, ten se muze probehnout par minut a nic mu to neudela. Dost casto se mi stava ze mi dojde stava par metru od baraku a spalovak bezi treba 2 nebo 3 minuty.
Dalsi situace je na bezne ceste, natoz po dalnici kdy se motor pripoji k elektrice nebo ji nahradi a je studeny s vykonem. Je to neovlivnitelna situace, motor jde prakticky ihned do otacek coz je pro diesla fatalni. Je to specifikum pluginu, pro pochopeni je potreba s tim najet par set kilometru
Avatar - wakantanka
30. 8. 2019 09:37
Re: Dobrý jen pro Norsko.
No ale tento Seat má práve maloobjemové turbo (na veľkosť auta) v benzíne. Ak sa nemýlim, tak v zime majú problém so zohriatím aj malé benzínové trojvalce, ktoré toho odpadného tepla nejak veľa nevyprodukujú. Z tohto pohľadu mi celý tento hybrid nedáva veľký zmysel.
Avatar - Beefcake
28. 8. 2019 18:22
Re: Dobrý jen pro Norsko.
A co myslis, preco Toyota stavia hybridy bez turba ?
Avatar - reign88
28. 8. 2019 12:01
Emisie CO2
Aj tak je kazdemu jasne, ze plug-in sa robia hlavne kvoli znizeniu priemernych flotilovych emisii :-).
Rozbalit vlákno
3
28. 8. 2019 13:13
Re: Emisie CO2
Proto letos skončí Kodiaq RS a příští rok ho nahradí Plug-in hybrid.
28. 8. 2019 13:57
Re: Emisie CO2
Ahoj, netusis jestli to bude 4x4?
Avatar - WinDiesel
29. 8. 2019 08:56
Re: Emisie CO2
A proto Škodě skončí prodeje. Stejně tak jako když zrušili Fabii RS která se v dieselu prodávala jak housky na krámě, a nahradili ji benzínovým RS.
28. 8. 2019 13:00
Nový panel klimatizace
Viz zde: https://www.netcarshow.com/…wallpaper_09.htm
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
28. 8. 2019 13:17
Re: Nový panel klimatizace
Nic moc.
Avatar - 3_diamanty
28. 8. 2019 21:43
tarraco je samo o sebe super
no a teraz moze vceku potrrapit uz aj PHEV outlander od mitsu .. este to bude zaujimavy suboj :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
29. 8. 2019 08:58
Re: tarraco je samo o sebe super
To bude opravdu zajímavý souboj 5 prodaných PHEV od Mitsubishi s 6 SEATy.
Bez dotací to nikdo nechce. Současné registrace říkají jasně: nikdo to nechce, leda s dotací.