Je jasné, že s muzeálním benzínovým motorem si to koupí jen cvok. Když už hybrid, tak s dieselem. Potom by to ovšem otevíralo otázku, proč tam nestačí jen ten diesel a je nutné s sebou tahat ty zbytečné (a těžké) akumulátory. :-!
Jak muzes furt opakovat jednu a tutez hloupost. Moderni diesel v pluginu se nemuze na cestach do 70 km diky ohrat v zime jeste delsich a tak je pro nej provoz v pluginu doslova zabijak. Nikdy bych nekoupil plugin s dieslem, to je poukazka na pravidelne a drahe opravy.
Takze jestli diesel, tak klasicky hybrid a ne plugin, i kdyz i tam je efektivita diskutabilni.
Ja te chapu, v zivote si v pluginu nesedel a tak trousis tyhle hlouposti s o to vetsi vervou
Tak pouziti turba do pluginu mi taky neprijde optimalni, ale proti gustu zadny disputat. Benzinove motory nejsou tak citlive na ohrati jako naftaky. Tech clanku je po netu mraky treba https://tn.nova.cz/…tejne-chyby.html
Idealni do pluginu je atmosfericky benzin, ten se muze probehnout par minut a nic mu to neudela. Dost casto se mi stava ze mi dojde stava par metru od baraku a spalovak bezi treba 2 nebo 3 minuty.
Dalsi situace je na bezne ceste, natoz po dalnici kdy se motor pripoji k elektrice nebo ji nahradi a je studeny s vykonem. Je to neovlivnitelna situace, motor jde prakticky ihned do otacek coz je pro diesla fatalni. Je to specifikum pluginu, pro pochopeni je potreba s tim najet par set kilometru
No ale tento Seat má práve maloobjemové turbo (na veľkosť auta) v benzíne. Ak sa nemýlim, tak v zime majú problém so zohriatím aj malé benzínové trojvalce, ktoré toho odpadného tepla nejak veľa nevyprodukujú. Z tohto pohľadu mi celý tento hybrid nedáva veľký zmysel.
To bude opravdu zajímavý souboj 5 prodaných PHEV od Mitsubishi s 6 SEATy.
Bez dotací to nikdo nechce. Současné registrace říkají jasně: nikdo to nechce, leda s dotací.