Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - WinDiesel
Dobrý jen pro Norsko.
| 28. 8. 2019 12:01
:no:
Avatar - Ada je zase tady
Re: Dobrý jen pro Norsko.
| 28. 8. 2019 12:29
Je jasné, že s muzeálním benzínovým motorem si to koupí jen cvok. Když už hybrid, tak s dieselem. Potom by to ovšem otevíralo otázku, proč tam nestačí jen ten diesel a je nutné s sebou tahat ty zbytečné (a těžké) akumulátory. :-!
Avatar - Zetti
Re: Re: Dobrý jen pro Norsko.
| 28. 8. 2019 12:42
Jak muzes furt opakovat jednu a tutez hloupost. Moderni diesel v pluginu se nemuze na cestach do 70 km diky ohrat v zime jeste delsich a tak je pro nej provoz v pluginu doslova zabijak. Nikdy bych nekoupil plugin s dieslem, to je poukazka na pravidelne a drahe opravy.
Takze jestli diesel, tak klasicky hybrid a ne plugin, i kdyz i tam je efektivita diskutabilni.

Ja te chapu, v zivote si v pluginu nesedel a tak trousis tyhle hlouposti s o to vetsi vervou
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Dobrý jen pro Norsko.
| 28. 8. 2019 12:49
a malý benzín s turbom sa ohreje výrazne skôr? nemám ten pocit.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Dobrý jen pro Norsko.
| 28. 8. 2019 13:20
Tak pouziti turba do pluginu mi taky neprijde optimalni, ale proti gustu zadny disputat. Benzinove motory nejsou tak citlive na ohrati jako naftaky. Tech clanku je po netu mraky treba https://tn.nova.cz/…tejne-chyby.html

Idealni do pluginu je atmosfericky benzin, ten se muze probehnout par minut a nic mu to neudela. Dost casto se mi stava ze mi dojde stava par metru od baraku a spalovak bezi treba 2 nebo 3 minuty.
Dalsi situace je na bezne ceste, natoz po dalnici kdy se motor pripoji k elektrice nebo ji nahradi a je studeny s vykonem. Je to neovlivnitelna situace, motor jde prakticky ihned do otacek coz je pro diesla fatalni. Je to specifikum pluginu, pro pochopeni je potreba s tim najet par set kilometru
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý jen pro Norsko.
| 30. 8. 2019 09:37
No ale tento Seat má práve maloobjemové turbo (na veľkosť auta) v benzíne. Ak sa nemýlim, tak v zime majú problém so zohriatím aj malé benzínové trojvalce, ktoré toho odpadného tepla nejak veľa nevyprodukujú. Z tohto pohľadu mi celý tento hybrid nedáva veľký zmysel.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Dobrý jen pro Norsko.
| 28. 8. 2019 18:22
A co myslis, preco Toyota stavia hybridy bez turba ?
Avatar - reign88
Emisie CO2
| 28. 8. 2019 12:01
Aj tak je kazdemu jasne, ze plug-in sa robia hlavne kvoli znizeniu priemernych flotilovych emisii :-).
Re: Emisie CO2
| 28. 8. 2019 13:13
Proto letos skončí Kodiaq RS a příští rok ho nahradí Plug-in hybrid.
Re: Re: Emisie CO2
| 28. 8. 2019 13:57
Ahoj, netusis jestli to bude 4x4?
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Emisie CO2
| 29. 8. 2019 08:56
A proto Škodě skončí prodeje. Stejně tak jako když zrušili Fabii RS která se v dieselu prodávala jak housky na krámě, a nahradili ji benzínovým RS.
Nový panel klimatizace
| 28. 8. 2019 13:00
Avatar - Emel
Re: Nový panel klimatizace
| 28. 8. 2019 13:17
Nic moc.
Avatar - 3_diamanty
tarraco je samo o sebe super
| 28. 8. 2019 21:43
no a teraz moze vceku potrrapit uz aj PHEV outlander od mitsu .. este to bude zaujimavy suboj :yes:
Avatar - WinDiesel
Re: tarraco je samo o sebe super
| 29. 8. 2019 08:58
To bude opravdu zajímavý souboj 5 prodaných PHEV od Mitsubishi s 6 SEATy.
Bez dotací to nikdo nechce. Současné registrace říkají jasně: nikdo to nechce, leda s dotací.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku