Segment malých aut je možná na ústupu, Hyundai se však svého modelu i10 přesto nevzdává a představuje již jeho třetí generaci. A i když je i10 malým autem, podle Hyundai by měla znamenat velké prohlášení.
Ked si predstavim, ze na tej designovej uputavke to vyzeralo pomaly ako ultraagresivny supersport - a toto je len krabica bez napadu s wannabe Audi maskou... :no:
Neviem čo si čakal, že vykúzlia na tom pôdoryse pri zachovaní úžitkových vlastností. Podľa mňa celkom svieži vietor v stojatých vodách segmentu mini áut.
paradne auto... a kludne by som povedal ze nova i10 sa uz nemusi porovnavat len so citigom alebo picantom ale kludne uz moze v reale podkurit aj swiftu alebo nejakemu ignisu yarisu a pod :yes:
a viem si kludne predstavit ze nova i10 moze u sukromnikov nahradit aj nejaku tu fabiu II alebo predoslu C3-ku ci predoslu micru a pod. pretoze je to teraz uz dospele sikovne auto :yes:
Dyť to je jak připínák se kterým si holky hrají na chlapy, strapon. Výraz masky jak kvasinková kalamity Jane a ještě k tomu značka Hovnají. To si raději nechám cvaknout koule do pastičky na myši než se vůbec zaobírat tím. No Hyundají - No Problem, aneb Hovnaj nebrat :no::no::no:
Tak s tou sviežosťou si podľa mňa dosť nadsadil. Z môjho pohľadu úplná tuctovka, ktorá sa na ceste stratí. Nevyzerá o nič lepšie a modernejšie ako to, čo po cestách jazdí teraz. V interiéri je jediným prvkom, čo zaujme, negatívny reliéf na niektorých plastových plochách, ale to je všetko.
Inak je divné, že doteraz sa na ACZ výkon uvádzal vždy v kW, tentoraz sú v texte uvedené len koníky...
To znam! To uz pred pul stoletim stavel Stetinac, kdyz dostal kus dratu. Choval v tom krysy. Kamaradil s Bohousem v kapuci, no a Dlouhe bidlo Vladimir byl odejit. Zvlastni uskupeni to Bratrstvo Hovni pracky :D:D:D Ale delat vtipy na Rychle sipy, to jim "jde" :-[]
No, proč ne, snad to nebude v interiéru bakelitové království, jako starší malé Hyundaie, motorizace jsou fajn, škoda, že není 1.0TGDi, to by mohlo být zajímavé.
Na druhej strane, toto je segment Mini áut, keď to postavím k takému CitiGo, tak nie je o čom jak zvonka, tak zvnútra. Dovolím si dokonca aspoň z fotiek zatiaľ tvrdiť, že aj kolínske trojčatá oproti tomuto vyzerajú trochu ako hračkárske.
Tak CitiGo není zrovna vysoko nasazená laťka. Nemám žádnou Škodovku ani žádnou nejezdím, ale tohle je snad jediný jejich model, pro který nemám slůvka pochopení. ;-)
Však to byla ironie... výplně dveří jsou suplovány holým plechem a vibrátor pod kapotou byla pak už třešnička na dortu. Skoro jsem měl nutkání si na příští jízdu vzít helmu z motorky...co kdyby náhodou a alespoň bych měl utlumen hluk :D
by si sa divil ale voci aygu je citigo daleko dospelejsi a pouzitelnejsi voz.... hoc kral miniaut je za mna ( F500 ako naj trojdverak a nova i10 ako naj 5 dverak )
O.k. CityGo možno nie je najlepší príklad v oblasti designu stvárnenia miniauta, ale je to spolu s Up!om priamy konkurent či nie? V podstate ich ani veľmi veľa neostalo. Opel to s Adamom zabalil už dávnejšie, potom tu máme z vlastnej stajne Picanto, kolínske trojčatá, koncernové trojčatá, Ka+, SpaceStar (či ako sa to volá) F500 a Pandu, Twingo a viac ma nenapadá. A z týchto vymenovaných podľa mňa tento H vyzerá najdospelejšie vo všetkých oblastiach, aj keď niektoré detaily neladia a nemuseli by byť. Ako celok to zatiaľ z fotiek funguje asi najlepšie.
No mne ten Up! po FL nejak nereže. Predtým bol akýsi viac nápaditý. Inak teraz v lete na dovolenke som videl niekoľko Up! ov čo vyzerali spredu ako CitiGo s vymeneným znakom a to vyzeralo desne. Škoda že som to nevyfotil.
Ani bych neřekl, že se to s fl nějak pokazilo. GTI má styl, bílá klasika je furt stejná, i ta zlatá má něco do sebe
http://cdn.auto.it/images/2016/06/21/110419510-c0463513-968e-4b84-bd46-ead48f353dba.jpg
A říkal jsi, kdo vypadá "nejdospěleji"... a to je pro mě právě ten Up!
suhlas tatanka ... inak kolinske trojcata tak v tom vidim jazdit len mlade zeny (a najcastejsie este s plysakmi vzadu na okne alebo nejakymi nalepkami po kasni a podobnymi gycmi ktorymi na seba este viac upozornuju )... v aygu som chlapa este nevidel ( na rozdiel od F500 alebo i10 ) prisaham ... sice ani vo vacsom yarise clovek muza defakto nestretne ale na druhej strane je pravda ze do mesta je vzdy lepse ( aj pre zivotne prostredie ) dvojfarebne gycove aygo ked ako X5-ky a podobne hebeda
mne to zboku pripomina akoby slo o nejaky opel adam ale v ( neexistujucej ) 5 dverovej verzii .... kazdopadne tie proporcie.. lemy blatnikov.. vacsie kola.. interier... celkove proporcie... to je pomaly posun o dve dekady.... velky pokrok .. paradne to spravili.... a razom z vajcoidneho furika pre dedkov sa stalo dospele az sportovo posobiace auto pre v podstate kohokolvek :yes:
PS: pochvala aj za budiky... skoro ako v RS fabii I. ... moc pekne auto ... ocakavam velky uspech... :yes:
Tento segment moc neroste, mne se auta této velikosti líbí pro jejich praktičnost. B segment narostl a do města už to tak výhodné není, ale jako auto bych vybríral radši Bčko.
Zas nie je mesto ako mesto, ulíc, kde to s parkovaním vyzerá ako v japonskej metropole, som popravde veľa nevidel. Ja osobne som tiež skôr za ten B-segment, proste štvormetrové auto už ponúkne aj kúsok komfortu, aj nejakú tú bezpečnosť naviac voči najmenším "nákupným taškám".
Určitě ano, ale Praha se tomu podobá. V zájmu zvelebování města a zlepšování dopravy rozšiřují chodníky, které nejsou frekventované na úkor parkovacích míst, pak stačí jeden blbec, co to dá neúsporně a hned zabere místo pro dva... no a ten blb není jeden. S normálním autem ti kolikrát chybí pár cm a už musíš kroužit další kolečko a hledat.... marně.
Určite nepoteší, keď nenájdeš fleka na parkovanie. Ale zažil som aj horšie. Miesto na zaparkovanie je, ale parkovať tam nesmieš, lebo 3/4 miest sú vyhradené obyvateľom mestskej časti a musíš na to mať papier. Naša úžasná Bratislava. Nevadí, že fleky sú voľné - ak máš inú ŠPZ ako bratislavskú, v momente ťa berie odťahovka. Potom to vyzerá tak, mimobratislavskí parkujú po chodníkoch, cez obrubníky a všade tam, kde zabudli dať nejaký zákaz. A pár metrov vedľa je poloprázdne parkovisko...
proporcne sa mi to paci viac ako vyssi a vajcovitejsi predchodca.... hlavne chvalim narast razvoru o 4cm pri defakto rovnakej dlzke ( ta sa zvacsila len o 5mm ) :yes:
akurat tie gulate diody mi tu nejak nepasuju... predchoda to mal lepsie
motory su ake su .. ale v ramci triedy ok .. v miniaute 3 valce neurazia ani mna... a teraz si predstavme keby ze bolo aj take sportove i10 N-ko s 1,4 tgdi 8-s .. a za cenu nejakeho zakladnejsieho ceedu ..... ved mozno raz... kazdopadne paci sa mi nova i10 .. proporcne vidim velmi pekny posun vpred... aj kabina... v podstate toto auto uz dokaze nahradit aj nejedno starsie male auto spred x rokov aj kufrom aj razvorom aj dynamikou ... parada .. ne bezny den do mesta aj nejaku tu blizku okrksu dokonaly svihak :yes:
PS: a pozeram ze aj kola to ma uz podstatne vacsie ako predchodca ktory jazdil na tych este relativne malych a uzkych 14tkach .... https://img2.auto.cz/…ull/5900385_.jpg .. pochvala :yes:
Až vymyslí ***sběrač , tak jednou se bude soudit Ford a H, kdo ten otvor na nasávání vymyslel. Ta maska s ničím neladí a je odporná. Ha, v nadpise může být h ovno. :-[]
Re: chyba v hodnotě točivého momentu u motoru 1.2 MPI
Bubny jsou vzadu lepší, jsou chráněny před nečistotami a brzdí stejně i po letech při malém nájezdu. Kotouče vzadu hodně trpí a podívej se kolik lidí je má zrezlé
Re: chyba v hodnotě točivého momentu u motoru 1.2 MPI
Brzdný účinok beriem, ale aby bubny trpeli menej to nesúhlasím. Ak jazdíš málo, zatuhnú tie tiahla a rozbehať to je niekedy väčší problém ako dať do poriadku kotúče.
Re: chyba v hodnotě točivého momentu u motoru 1.2 MPI
Mal som niekoľko škodoviek s bubnami a skoro vždy bol problém (nesúmerné brzdenie, ovalita, kúsanie sa - stačí jesenný víkend a skoro zahnily bubny s obložením) takže slovo zlaté by som moc nepoužíval ;-\
Re: chyba v hodnotě točivého momentu u motoru 1.2 MPI
Bubny jsou vzadu lepší, jsou chráněny před nečistotami a brzdí stejně i po letech při malém nájezdu. Kotouče vzadu hodně trpí a podívej se kolik lidí je má zrezlé...
Ja bych chtěl strašně moc vědět co děláš a co si vystudoval - když napíše tohle ??
Určitě si v něčem podstatně fundovanější odborník. Možno si kardiochirurg, atomový vědec, učitel atd...
Opravím tě:
Jedinou výhodou tohoto systému je že je že je levnější, u malého vozidla může i vážit méně... Napadlo tě napr. jak blbě se chladí taková bubnová brzda ? Ano jsou lidi kterým bubnová brzda vůbec napřekáži.. jezdí klidně, brzdí z rozumem (motorem), dokonce i předvídají..
No pak jsou tady - junior obchodnici , donáška, řidiči "junior WRC", a tam se už cení kotoučová brzda. ( lépe chladí, lépe se servisuje už i ruční brzda funguje lépe a nic neříkám o účinností brzdění )
BTW - výkonné ABS na bubnovou brzdu taky nedáš.
abych to ale nehrotil - stejně to nepoznáš kvůli omezovači brzdní sily na zadní napravě když nemáš naložený zadek. ... ( anebo když kriticky brzdíš)
Re: chyba v hodnotě točivého momentu u motoru 1.2 MPI
spíš jsem myslel tu Qi nabíječku, asistenta pro vedení vozu v jízdním pruhu, rozpoznání dopravních značek, automatické přepínání dálkových světel (ok, to má už i fábie), detekce cyklistů a chodců před autem přední kamerou ...
co je to za chudinku ? Korejsky dizajn ma este stale dokaze presvedcit, ze dokazu vytvorit uplne bezpohlavne gycove vozitko co nema ani hlavu ani patu... (tvar prednych svetiel a tie LED je skvost... ) uz to tu bolo napisane... skoda solidnej techniky ktoru tento koncern ma - oblecenu do takeho paskvilu...