Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

Městský elektromobil Honda e odhalen ve finální podobě

10 komentářů

Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Nádherný prcek. Tak jen místo toho hloupého elektromotoru usadit malý točivý čtyřválec, šestikvalt, namontovat zrcátka, nainstalovat alespoň 2 mechanické budíky před řidiče a zařídit, abych se s autem nemusel bavit stylem "OK Honda" (nejlépe vůbec) a budu jeden z prvních kupců.
Anonym
Chtěl jsem napsat příspěvek
...a napsal ho ty!
:yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
6 kvalt pre mestke auto je uplne k nicomu.. to radsej dobre naskladany presny 5 kvalt ako roztahany 6 kvalt s mrtvou 6tkou mimo dialnicu ...
Anonym
Věrozvěsti elektromobility jsou nejen pomatenci a štváči, ale i pokrytci a lháři!
Dva mé poslední případy za poslední dobu.😒br /> 1)
Dva autosalony Peugeot vypověděly smlouvu německému importérství.
To od nich požadovalo instalaci dvou nabíječek a to i s indukčním nabíjením Vzhledem k tomu, že by toto bylo velmi nákladné a technicky a stavebně komplikované, už nemá Peugeot v těchto městech tyto dealerství. Jistě je spokojen. Kdoví, kolik toho bude celkem. Já vím jen o těchto dvou z oblasti, kde mám kontakty.
2)
Hovádka z ikey.
Skandináci jsou vůbec pokrytci, kteří zasí raj í vzduch Varsilama a pak jezděj v EV.
A podělaný ústředí východoevropský Ikey to dotáhlo k dokonalosti. Nakoupilo managerům Tesly. Ty ale nedojedou, netopěj a tak. Takže když mají hlavouni nějakou slezinu NALOŽEJ TY KŘÁPY NA STARÝ DIESELOVÝ ODTAHOVKY a sjedou z nich pár kilometrů od místa určení. Tam se do nich teprve ta pakáž nasouká a dojede do cíle. Pak si tam tenhle dobytek potřásá rukama na parkovišti plném krásných Tesel. To je ale nádhera!


Začíná mě to celý děsit.
jiras_
Tyhle příklady neznám, to už spíš tu německou ministryni. Ale to pokrytectví vidím spíš jinde - plná huba keců o ekologii, ale že by se třeba vzdali ježdění, to ani omylem. EV ty pneumatiky taky ojede, guma nezmizí do nikam, prach rozvíří, elektřina neroste na stromech, auto se nerodí z lůna po styku starých Felicií, ale že by se jen pokusili jezdit méně, to prr. Obzvlášť se směju na služebkách do Švédska, Říše, nebo Irska (tam teda spíš mluví než činí). Ti lidi jezdí autem kamkoli i pár set metrů. Diesely všude, protože jim někdo před pár lety řekl, že je to eko bez ohledu na způsob použití, tak je TDI i v autě, co se skoro nepodívá z města. Když se zeptám, jestli fakt potřebují ty 3 km jež autem každý den o práce, tak koukají jak z jara. Stejně tak kamkoli za sportem, zábavou, pro malej denní nákup atd.


O to vtipnější jsou články o tom Hansovi co má přes 1,5 milionu km ve dvou Teslách, z toho 900 tis. v Modelu S (i kdyby to měl hned od 2012, tak je to 130 tis. km ročně), ale je to ok, protože Tesla. Že by se ho někdo zeptal, jakej má sakra smysl tohle najezdit, to ne.
Petriso
Pokud by byla i dvoumístní verze ve stylu Smarta tak ho beru ale ctyrmistnych aut je hromada a v konkurenci nevim nevim. Navic tedy elektromobily stejne jako vetsin rozumnych lidi beru jako slepou vetev diky nedostatku elektriny..
DonVito
Nedostatek elektriny???

Tak to je pecka 😄

Mozna mas nedostatek, kdyz neplatis ucty a odpoji Te 😁

PS Ceho je dostatek? Ropy? Vodiku?
kovv
Pokud by takové auto bylo do 400 tis., tak ho ihned beru. Na denní ježdění do práce a kolem komína (cca 30 km) by se mi oproti benzínu vyplatilo, resp. za deset let zaplatilo. Bohužel bych k tomu musel mít i jednou auto na benzín pro delší trasy (cca 2x měsíčně 500 km a 6x měsíčně 200 km). V současné době nelze s elektro autem vyrazit z minuty na minutu na delší trasu. Už jsem měl několik takových cest a trasy cca 300 km jsem jel v rozmezi 8 az 12 hodin.
TT
S cenami máš pravdu. Zatiaľ je to začarovaný kruh - EV si nekúpim, lebo sú drahé - EV sú drahé, lebo ich kupuje málo ľudí a nevyrábajú sa v obrovských počtoch. Ale je to dočasné, ceny EV sa postupne znížia.
Dojazd - podľa mňa tiež dočasná záležitosť. Dojazd EV sa stále zvyšuje, z pôvodných 80-100 km v začiatkoch na nedávnych 100-200 km, teraz sa to ťahá vyššie, najlepší dávajú 400... Na diaľkové jazdy to nie je ale na denné používanie už áno. Podľa mňa nebude trvať dlho, a dojazdy sa prehupnú cez 500, prípadne sa ešte skráti doba nabíjania. Chce to čas.
Avatar - Emel
Emel
Opravdu hezký, čistý. Koncept byl o trošku dynamičtější, tohle je víc neutrální... ale jo, proč ne.

Nevím co ten interiér. Displejové království... udělaný je to docela hezky, ale asi to není úplně můj šálek saké.